Беселин Публикувано 9 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2011 Добре де, Хондата как го прави тогава?На втория клип и БМВ-то го прави пък Q7 не може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 9 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2011 (Редактирано) казват че, по принцип акурата е успяла, защото не е спирала, демек лъже, а както виждаш, аудито спира, чудно ми е защо, като си е набрал скорост? сигурно щеше да го изкачи, н.з. но не е добре това за к7. Редактирано 9 Ноември 2011 от wolff1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Беселин Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Спря как да не е спряла?Вижда се дори, че и светват стоповете.Има го и момента, в който стои неподвижно и се вижда, че гумите не се въртят и тръгва от място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Като гледам това клипче и ми става кофти чак...как може да има по-добра система 4х4 от Quattroto ,ама май има както се вижда за съжаление на нас -феновете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 quattro задвижването е баща и майка на всички останали Е, света и автомобилостроенето се развиват, няма как...Горното клипче е поредната анти-quattro реклама, която в конкретния случай хвали някакъв кух варел-хонда. Гледали сме и други такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Беселин Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Кухия варел Хонда е един от най-надеждните автомобили и има 6 шампионски титли във Формула1.Хонда произвежда в момента самолети и вече са пуснали новия модел Асимо.Системата за променливо газоразпределение Витек е тяхно творение, а по отношение на задвижването 4х4 Субару масово прави коли с такова задвижване преди Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Кухия варел Хонда е един от най-надеждните автомобили и има 6 шампионски титли във Формула1.Хонда произвежда в момента самолети и вече са пуснали новия модел Асимо.Системата за променливо газоразпределение Витек е тяхно творение, а по отношение на задвижването 4х4 Субару масово прави коли с такова задвижване преди Ауди.А аз пък ти се чудя защо най-накрая не я задърпаш въпросната Б5-ца до Надин и да спреш да сипеш негативизъм из форума .... не остана тема в която да не се "коментира компетентно" колко са зле тия Алдита и как всичко друго е върха Quattro-то е достатъчно добро за да се задържи в производство без видоизменение цели 25 години - малко технологии в автомобилостроенето може да се похвалят с това... новото quattro с централния crown диференциал и задния векторен ще се справя отлично с измислени тестове от тоя тип (нула сцепление на двете гуми от едната страна и максимум на другите две), НО дали ще покаже същата издръжливост и безотказност ... едва ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Кухия варел Хонда е един от най-надеждните автомобили и има 6 шампионски титли във Формула1.Което не им пречи да са кухи варели. Състезанието за надеждност се казва Льо Ман и там Ауди е N.1 Усещам те как се се уредил с някой душегуб, зареди който си намразил марката. Вземи си проста японска кола и спри да търсиш кусури на Аудитата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 ...Аз ползвам и косачка за трева Хонда... Би ли споделил на всички нас, кой е първия масов модел автомобил с постоянно 4Х4 задвижване !?Би ли споделил нещо за другите марки във онази рали група Б от миналото !?Хонда, комплексно като автомобил винаги ще бъде от клас варел.Виж при мотоциклетите са по-добре.Това, че имат успешни агрегати във моторните спортове не ги прави върха на сладоледа. Добре знам точно с какво караха на времето Прост и покойния Сена...Хайде да не влачим темата в друга посока...А, quattro е вече на 31 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Беселин Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 (Редактирано) Ааааа колега продадох я вече.Те Алдитата, че са зле, зле са ама къде видя да го пиша?И не не всичко друго е върха, все пак съществуват Фолксваген, Шкода, Сеат, Тата... Редактирано 10 Ноември 2011 от Беселин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Което не им пречи да са кухи варели. Състезанието за надеждност се казва Льо Ман и там Ауди е N.1 Усещам те как се се уредил с някой душегуб, зареди който си намразил марката. Вземи си проста японска кола и спри да търсиш кусури на АудитатаКолега,аз също съм с душегуб ,но не съм намразил марката.....не съм имал проблеми освен един скъп ремонт на ГНП-то,въпреки това душегуба не може да ме откаже от ауди.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 (Редактирано) Ааааа колега продадох я вече.Те Алдитата, че са зле, зле са ама къде видя да го пиша?И не не всичко друго е върха, все пак съществуват Фолксваген, Шкода, Сеат, Тата...Я чезвай тогава оттук с некомпетентните си коментари, кога във Ф1 са ползвали торсен,че ги сравняваш а и Фолксваген, Шкода, Сеат, Тата нямат нищо общо с трансмисията на Ауди с надлъжен мотор, освен В5,В5,5 при Пасатора.На старите субарута 4WD,задното се включва с ръчка, а при жусти с копче,така, че си много далеч от реалността и има разлика между 4WD и AWD! Редактирано 11 Ноември 2011 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
androalex Публикувано 8 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2012 Здравейте!А да ви видя сега? Значи миналата седмица слизам от Карандила през Българка към Сливен и естествено лед и сняг . Нагоре няма ви казвам кви експерименти бяха , квартото -уникално,преспи половин метър- не спира. И надолу по завоите , карам бавно на втора ,трета и където беше заледено в завоя без газ тръгва с вратите напред .Защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2012 Може би заради гумите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
androalex Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Гумите са ми чисто нови зимни 4 бр. Континентал. Мислех си ,че точно защото сработва куатрото и нали съм в завой и сщеплението е по диагонал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Не е заради гумите, и при мен занася - тъпо но факт! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Искате да кажете, че същата кола, но само на предно при същите обстоятелства няма да занесе? Мислех си ,че точно защото сработва куатрото и нали съм в завой и сщеплението е по диагонал.Куатрото си работи постоянно, няма моменти, в които сработва и после спира да работи.А дали сцеплението е по диагонал, само на предните или само на задните колела зависи само и единствено от конкретната ситуация пътна настилка-гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Зимата има много ситуации, в които при даване на газ в завой, кола на предно няма да поднесе, а куатрото ще се завърти.Просто трябва да се работи по различно с газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Предното носи много и в коловози с повечко газ.На лед гумите не играят никаква роля и с най-скъпите да си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 И аз съм изпадал в такива ситуации:Спускам се по надолнище на скорост без газ и в остри завои задницата тръгва да ме изпреварва.В повечето случаи това ме кефи и даже "чупя" волана че да поднесе повече,но ми е интересно защо става така-дори и да внимавам задницата сама си тръгва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Тцтцтццтцт ... Ще каеш че кола на задно не сте карали !Ми на отворен диф какво искате, като тегли само едното колело !? Да върви направо ли !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 (Редактирано) Едно бегло предположение само ще направя, не знам дали е така просто предполагам. Та значи, всички знаем, че торсена не е отворен (напълно) диф и благодарение на триенето в червячните предавки се стреми да изравнява скоростите на предния и задния мост. При завой, предния и задния мост изминават различен път. Торсена стремейки се да накара мостовете да изминат еднакъв път, единия (в случая задния, защото е с по малко сцепление заради тежеста) приплъзва и губи сцепление. Ей така някак си го обяснявам аз наблюдавания от вас ефект. За съжаление не съм карал куатро и нямам преки наблюдения, но скоро и това ще стане! Редактирано 9 Януари 2012 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Две забележки - първо торсена работи в една посока (още не мога да си обясня защо) т.е. самоблокирането е при подаване газ.И втората е, че торсена разпределя до 30/70 процента торк между мостовете. Т.е. трябва да се излезе от тези граници, за да спре да работи като отворен диф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 (Редактирано) Не знам каква е тая всеобща заблуда, че торсена се самоблокира! Няма такова нещо, или има но то е далеч от блокиране. Не ми се търси сега , но имаше клипче на Б5, как при качване на предни или задни гуми на ролки не може да помръдне. По голямо доказателство за не заключването на торсена здраве му кажи. А колко процента ще предава на всеки мост зависи от няколко неща1. какво е сцеплението на всеки от мостовете2. какъв е ъгъла на подема на винтовата линия на червячните колела3. какво е триенето в аксиалните лагери на торсена (те могат да са търкалящи или плъзгащи), та в тоя ред на мисли зависи и какво е маслото.Така че предаването на вътрящия момент е в границите от 0:100% до 100:0% в зависимост от конкретната ситуация. Или да не е чак от 0% ами от малко повече, но достатъчно малко за да не измъкне колата от ситуация с един мост без сцепление.Просто торсена благодарение на въпросното триене, се стреми постоянно да изравни скоростите на двата моста. Това е цялата раЛта.Така ги виждам аз нещата.п.п. има вариант, в който ъгъла на подема на винтовата линия на червячните колела да е такъв, че торсена наистина да се самоблокира в едната посока, но тогава ства друг филм, поради който такъв торсен няма. Редактирано 9 Януари 2012 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2012 Митак моля ти се, тая разлика в триенето между търкалящите и плъзгащи лагери, отнесена към работата на торсена я остави, недей така......, плийз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts