GLS Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Той има в предвид колегата DLS. На АЕБ няма ЕСП. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Aко се извади целия комп на абс-а (буксата му) със сигурност всички системи свързани с него няма да работят, според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Не ми стиска да пробвам че и без друго набива грешка напоследък както съм описъл в другата тема за грешките.Иначе странно ми се видя но е факт това дето описах в ситуацията. Пак повтарям ... не съм се засилвал и с пълна газ да изкачвам въпросния терен.Тръгнах на 1-ва с минимална газ .... вървя-вървя и се препъна.ЕСП-то беше изключено но имаше нещо като ръбче пред предните две колела.Натискам съединителя и подавам газ до към 3500 оборота - отпускам плавно ... буксува някое колело - колата не помръдва - оборотите падат и на 2-3 пъти така ми изгасна.ЕДЛ-а със сигурност удря спирачки на някое колело оттам и мириса на феродо щото пробвах така няколко пъти ... станах за смях пред някакъв с Тойота Рав 4 ... един приятел пък напъна неговия Сеат на предно с пълна газ и излезе - заобиколи и се спусна ... аз се върнах не исках да напъвам щото хем накладките ще се опечат хем и дясното каре ми потропва.Общо взето исках си направя експеримент но станах за смях ... просто споделих тука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Не ми стиска да пробвам че и без друго набива грешка напоследък както съм описъл в другата тема за грешките.Иначе странно ми се видя но е факт това дето описах в ситуацията.Разкачи някой от датчиците на абс-а. Така мисля, че пак спират да работят абс-а и прилежащите му системи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Само за инфо да споделя - тествах куатрото на едно Кю 5 като успях да вдигна предно ляво и задно дясно колело във въздуха. Отне ми няколко минути зор между едни купчини пръст, но накрая я докарах до клатушкане върху само две опорни точки. В момента на подаване на газ, само превъртя по един оборот вдигнатите колела и задейства някакъв ел. блокаж и колата потегли. Отвън имаше наблюдател, който следеше внимателно точно какво се случва. Не знам дали при всички модели Ауди е така, но Кю-то явно успява да предаде въртящ момент на зацепилото колело. Трябва да се има предвид, че в случая имаше система за контрол на спускането, която има допълнителни датчици предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 А с едно зъбче на ръчната нямаше ли да си премине колата прагчето без проблеми?Зъбче, освобождаваш, зъбче, освобождаваш... би трябвало ЕДЛ-а да се излъже.Или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 То това помага май само като не прави нищо едл-а, а тука се скъсва от спирачки според обясненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Каква е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Добре Аз съм навит ако понатрупа пак и при свободно време ... да се съберем и да тестваме.В различни ситуации и с различни похвати как ще се държи колата и какво ще е поведението на системите (EDL,ABS,ASR,ESP) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 На Кюто за първи път усетих онзи ден смисъла от тази система, в баира на задна и лявата страна се окопа и за започна да буксува, чу се стърженето на спирачните дискове и дясната страна завъртя и изтегли. Звука от стърженето на спирачните дискове постоянно го чувам като не съм нежен с десния педал, и дразни, само изключването на есп-то намалява това действие - тогава можеш да я шпориш здраво, но в момента който се наложи с волана корекции и пак се намесва ЕСП-то, въпреки че е ОФФ. Но така пише и в книжката, то не е ESP -OFF, a e ESP-Offroad. Позволява в този режим да подаваш повече въртящ момент към колелата и при по-лошо сцепление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZoSo Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Куатрото без среден диференциал /в случая с халдекс/ служи само да те изкара, ако си закъсал някъде и евентуално при старт.В завоите няма никакво 4х4 на сух асфалт,освен някакво моментно при превъртане на предните гуми,но тази ситуация може да бъде непредсказуема за водача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Винаги има едни 5-10% към задния мост при халдекса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 (Редактирано) Това не мога да го разбера,как задвижват задния мост с 5% и каква работа вършат те.Според мен или е зацепен или не е ,все едно караш по инерция с натиснат педал на съединителя.Върти се пиньона на диференциала,върти се и кардана,но не са зацепени,това са 0% към задния мост.За торсена /куатро втора генерация/ пише,че зацепвало колелото,което имало най добра сходимост на пътя,а е точно обратното,върти се най свободното колело. Редактирано 11 Май 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 При Т2, нормално да се върти колелото с по-малко "grip"/сцепление. Все пак имаш отворени преден/заден диференциал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuker70 Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Колеги отскоро се сдобих с Ауди-куатро и имам питане-задния деференциал постоянно ли е зацепен или се изключва/включва след достигане на скорост колата е Ауди 100 ц4 16клапана куатро?Благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Колата ти е с постоянно задвижване на 4- те колела. Махнеш ли кардана колата не тръгва, което значи че задния диференциал е постоянно зацепен. Имаш бутон с механичен блокаж между седалките, включва се само при необходимост и се изключва сам при 25 км/ч. Задължително е да се включва само ако си в кал сняг или лед. На сух асфалт при завой с включен блокаж може са счупиш нещо, примерно каре на кардана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 включен блокаж може са счупиш нещо, примерно каре на карданаКаре на кардана не знам дали ще счупи,но вътре в диференциала ще стане интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Не се чупи толкова лесно, пробвано е инцидентно няколко пъти, но ако нещо се предаде няма да е карето мисля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 (Редактирано) Точно по този начин счупих моето преди 6 години малко след като купих колата. Излизах с пълен ляв от паркинг и без да знам съм натиснал блокажа, като си хвърлих телефона между седалките. Колата започна да подскача, защото лявата гума се въртеше повече отколкото трябва. Блокажа не можах да изключа, опитвах по всякакъв начин. Като тръгнах изчатка нещо, но не съм имал проблем. След време пак изчатка нещо отзад. Появиха се вибрации и като смъкнах кардана, гривната която държи сачмите се раздели на две и имах две гривни:-):-):-). При В4 и В5 дифовете имат дълъг корпус. Вътре има нещо като полуоска, която чрез муфа е свързана с пиньона. При голямо натоварване според мен муфата би била първото нещо, което да се счупи. Моята беше здрава Редактирано 4 Януари 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Звучи ми като да е било комбинация от фактори, но предполагам всичко е възможно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts