Jump to content

Audi Q7, обсъждане на качества, проблеми


Деян

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Аз за 20 000км не съм имал проблеми. Изумен съм от комфорта и мощността. Според мен ВАГ-групата прави най добрите коли в света и който се е ориентирал да си купува спортен SUV, ако избере Ауди няма да се разочарова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Е аз предполагам, че до средата на пролетта ще го имат и в София.

Много дефицитна стока станаха тези Кайен-и. При поръчка сега, най-ранната дата за доставка е март 2011.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дочух аз. Един приятел има няколко налични, повечето дизели обаче. Ако някой се интересува, пиши да ги свържа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дочух аз. Един приятел има няколко налични, повечето дизели обаче. Ако някой се интересува, пиши да ги свържа.

Има ли с вентилация на седалките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе ми се случи като спусках наклони и разчитах на скорости повече от колкото на спирачки. Не го правете - ебавате майката на типтроника.

Имаш в предвид нормално спускане по наклон, или по екстремно офроуд спускане?

Аз при спускане да речем по планински проходи винаги спирам основно с типтроника в ръчен режим (но никога не ми е замирисвало), ти започваш да ме притесняваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ето един интересен линк за тези които имат Q7 ци и искат да ги "пипнат" да изглеждат като модел 2010 г.

Ако някой знае къде може и у нас да се направи този тунинг ще е интересно да го напише.

http://www.upgrade-car.ru/magazin.php?x=1&...amp;order=price

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Някой дали знае колко масло събира двигателя 4,2 бензин на Q7. Ще съм благодарен на максимално точни отговори от знаещи, а не от предполагащи. Благодаря предварително. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко масло събира двигателя 4,2 бензин на Q7

Не съм от знаещите, но ТУК пише 8,5 литра. Тези ми приличат на знаещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Да напиша и аз няколко думи по темата за качеството и проблемите... за 140 000 км и то 90% по магистрали от и за Германия, Q-то не е давало никакъв проблем. От време на време навито се шашка и не позволява зуум повече от примерно километър, но това е може би от картите. Понеже обслужвания му правя само в Германия маслото се сменя на 30 000 км. Но идва и това но. Миналата година при едно от пътуванията ми за Германия в Хърватска имах среща с едно камъче хвръкнало от колата пред мен. Резултат спукано стъкло. Това се случи януари. Март го закарах в Оснабрюк смениха стъклото. До тук добре, но преди месец в Хърватска имаше повторение. Този път обаче не се спука след удара. Нощувах в Регенсбург и на сутринта тръгвам за Франкфурт. Качвам се и виждам сцепено стъкло. Но не как да е сцепено ами на две огледални гърбици в долната част. Почва о левия долен ъгъл прави полумесец и се спуска в средата и от там нова гърбица до десния ъгъл.... Имам гадното чувство,че стъклата са с лошо качество или проблемна партида.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Дойде ред да се разпиша и аз в тази тема :rolleyes:

Значи акумулатора в ММИ пише че е на 100%, обаче го чувам че като да завърти направо му е мъка.

Май да не вярвам на ММИ ми да мисля за смяна? Вече е на 6 години и явно си е изпял песента..

Засега му изключих всичките светлини, че в плевен на тез малки разстояния като почне да ме изпраща и посреща и ще се събори съвсем.

Другото което ме втрещи е, че като врътна градусите на климатроника на лявото копче ми изписва "passenger" на ММИ, а като врътна дясното - "driver". Наобратно са - шах с пешката. Но са разменени само софтуерно, защото управляват правилните страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники energy manager нещо не е наред да знаеш, това май си е бъг при всички AUDI с MMI 2G ++++ моя даваше такива объркани показания ..... от сервиза ми казаха да не го гледам въобще, даже ми го махнаха да не се показва.

Ники време е да провериш и ъпдейтнеш всички софтуери на камионетката :) навигация ала бала :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е турбината на Кю7 или по скоро електрониката която е управлява?В едно ли вървят,или може да се смени само електрониката?Днес изведнъж загуби мощност,светна чека.На диагностика излезе проблем с електрониката на турбинта!Била за смяна.Двигателя е 3.0ТДИ

Редактирано от joro09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде ред да се разпиша и аз в тази тема :rolleyes:

Значи акумулатора в ММИ пише че е на 100%, обаче го чувам че като да завърти направо му е мъка.

Май да не вярвам на ММИ ми да мисля за смяна? Вече е на 6 години и явно си е изпял песента..

Засега му изключих всичките светлини, че в плевен на тез малки разстояния като почне да ме изпраща и посреща и ще се събори съвсем.

Другото което ме втрещи е, че като врътна градусите на климатроника на лявото копче ми изписва "passenger" на ММИ, а като врътна дясното - "driver". Наобратно са - шах с пешката. Но са разменени само софтуерно, защото управляват правилните страни.

Това 100% в ММИ не значи че акумулатора е жив и здрав на 100%, а че 100% е вероятността автомобила да запали с наличният капацитет на акумулаторната батерия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И днес го чух как се замисли докато превърти веднъж. Прави го само на горещо, явно тогава компресията е по голяма.

Дай жокер защо на ММИ са ми разменени местата на шофьор и пасажер - като врътна врътката на климатроника за температурата на пасажера ми пише "Driver" и обратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със замислянето може да не е акумулатора, а проблем с масите .... или стартера да има нужда от едно почистване и смяна на лагери/втулки

Подобен проблем се хваща много трудно ...

Пробвай следващия път като дадеш контакт да не въртиш веднага, а след 2 секунди .. виж дали се замисля пак

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако акумулаторът е на повече от 4 години със сигурност е за смяна. Съвременните автомобили имат страшно голяма консумация на ток при изключчен мотор- демек дори и когато не се кара. На мой приятел на Рейнд Ровър Воуг(2010г) в книжката пише че ако не се кара колата повече от 4 дни има вероятност да не може да запали поради липса на ток:blink: И зимата когато ходи на ски и не кара колата си носи кабели да му дават ток :hilezh: Добре ли е на нова кола за 200+к лв. да ходиш с кабел да ти дават ток..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че Ауди имат power management, който изключва консуматорите след няколко дни некаране или според състоянието на акумулатора, като целта е да осигури безпроблемен старт. Изключват се комфортните модули като безключово палене и comming home. Дори и да си в колата ако слушаш много радио на място ти го изключва ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа, пауър мениджмънта е толкова умен, че те кара да се чувстваш глупав. Моментът с изклюването на музиката и напълно излишен и дразнещ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки това, доколкото знам, винаги(дори и при Ауди) пак има консумация на ток, компютъра прави някакви проверки към модулите постоянно(дали са в изправност вероятно)и от там идва консумацията на ток при заключен автомобил. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...