Nothelle Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 А някой от Вас случайно да има по Q-то доработки от ABT Sportsline? Споделете моля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Heinz Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 Аз за 20 000км не съм имал проблеми. Изумен съм от комфорта и мощността. Според мен ВАГ-групата прави най добрите коли в света и който се е ориентирал да си купува спортен SUV, ако избере Ауди няма да се разочарова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 Е аз предполагам, че до средата на пролетта ще го имат и в София.Много дефицитна стока станаха тези Кайен-и. При поръчка сега, най-ранната дата за доставка е март 2011. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 11 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 Дочух аз. Един приятел има няколко налични, повечето дизели обаче. Ако някой се интересува, пиши да ги свържа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kronos Публикувано 11 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 (Редактирано) цък Редактирано 11 Септември 2010 от Kronos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 12 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2010 Дочух аз. Един приятел има няколко налични, повечето дизели обаче. Ако някой се интересува, пиши да ги свържа.Има ли с вентилация на седалките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 12 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2010 Откъде да знам, не ги продавам аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 12 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2010 Иначе ми се случи като спусках наклони и разчитах на скорости повече от колкото на спирачки. Не го правете - ебавате майката на типтроника.Имаш в предвид нормално спускане по наклон, или по екстремно офроуд спускане? Аз при спускане да речем по планински проходи винаги спирам основно с типтроника в ръчен режим (но никога не ми е замирисвало), ти започваш да ме притесняваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 12 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2010 Откъде да знам, не ги продавам аз Добре, прати ми телефона на човека на ЛС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raxo Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Ето един интересен линк за тези които имат Q7 ци и искат да ги "пипнат" да изглеждат като модел 2010 г.Ако някой знае къде може и у нас да се направи този тунинг ще е интересно да го напише.http://www.upgrade-car.ru/magazin.php?x=1&...amp;order=price Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 18 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2010 Някой дали знае колко масло събира двигателя 4,2 бензин на Q7. Ще съм благодарен на максимално точни отговори от знаещи, а не от предполагащи. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 18 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2010 колко масло събира двигателя 4,2 бензин на Q7Не съм от знаещите, но ТУК пише 8,5 литра. Тези ми приличат на знаещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HuKuTy^KeP4eB Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Да напиша и аз няколко думи по темата за качеството и проблемите... за 140 000 км и то 90% по магистрали от и за Германия, Q-то не е давало никакъв проблем. От време на време навито се шашка и не позволява зуум повече от примерно километър, но това е може би от картите. Понеже обслужвания му правя само в Германия маслото се сменя на 30 000 км. Но идва и това но. Миналата година при едно от пътуванията ми за Германия в Хърватска имах среща с едно камъче хвръкнало от колата пред мен. Резултат спукано стъкло. Това се случи януари. Март го закарах в Оснабрюк смениха стъклото. До тук добре, но преди месец в Хърватска имаше повторение. Този път обаче не се спука след удара. Нощувах в Регенсбург и на сутринта тръгвам за Франкфурт. Качвам се и виждам сцепено стъкло. Но не как да е сцепено ами на две огледални гърбици в долната част. Почва о левия долен ъгъл прави полумесец и се спуска в средата и от там нова гърбица до десния ъгъл.... Имам гадното чувство,че стъклата са с лошо качество или проблемна партида. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Дойде ред да се разпиша и аз в тази тема Значи акумулатора в ММИ пише че е на 100%, обаче го чувам че като да завърти направо му е мъка. Май да не вярвам на ММИ ми да мисля за смяна? Вече е на 6 години и явно си е изпял песента..Засега му изключих всичките светлини, че в плевен на тез малки разстояния като почне да ме изпраща и посреща и ще се събори съвсем. Другото което ме втрещи е, че като врътна градусите на климатроника на лявото копче ми изписва "passenger" на ММИ, а като врътна дясното - "driver". Наобратно са - шах с пешката. Но са разменени само софтуерно, защото управляват правилните страни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Ники energy manager нещо не е наред да знаеш, това май си е бъг при всички AUDI с MMI 2G ++++ моя даваше такива объркани показания ..... от сервиза ми казаха да не го гледам въобще, даже ми го махнаха да не се показва.Ники време е да провериш и ъпдейтнеш всички софтуери на камионетката навигация ала бала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 (Редактирано) Каква е турбината на Кю7 или по скоро електрониката която е управлява?В едно ли вървят,или може да се смени само електрониката?Днес изведнъж загуби мощност,светна чека.На диагностика излезе проблем с електрониката на турбинта!Била за смяна.Двигателя е 3.0ТДИ Редактирано 6 Април 2012 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 7 Април 2012 Доклад Share Публикувано 7 Април 2012 Ако си с 233коня двигателя знам къде в Бургас могат да ти сменят електрониката с същата оригинална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 233 коня е.Колата е в сервиза на ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 Дойде ред да се разпиша и аз в тази тема Значи акумулатора в ММИ пише че е на 100%, обаче го чувам че като да завърти направо му е мъка. Май да не вярвам на ММИ ми да мисля за смяна? Вече е на 6 години и явно си е изпял песента..Засега му изключих всичките светлини, че в плевен на тез малки разстояния като почне да ме изпраща и посреща и ще се събори съвсем. Другото което ме втрещи е, че като врътна градусите на климатроника на лявото копче ми изписва "passenger" на ММИ, а като врътна дясното - "driver". Наобратно са - шах с пешката. Но са разменени само софтуерно, защото управляват правилните страни.Това 100% в ММИ не значи че акумулатора е жив и здрав на 100%, а че 100% е вероятността автомобила да запали с наличният капацитет на акумулаторната батерия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 И днес го чух как се замисли докато превърти веднъж. Прави го само на горещо, явно тогава компресията е по голяма. Дай жокер защо на ММИ са ми разменени местата на шофьор и пасажер - като врътна врътката на климатроника за температурата на пасажера ми пише "Driver" и обратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 (Редактирано) Това със замислянето може да не е акумулатора, а проблем с масите .... или стартера да има нужда от едно почистване и смяна на лагери/втулкиПодобен проблем се хваща много трудно ...Пробвай следващия път като дадеш контакт да не въртиш веднага, а след 2 секунди .. виж дали се замисля пак Редактирано 11 Април 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 Ако акумулаторът е на повече от 4 години със сигурност е за смяна. Съвременните автомобили имат страшно голяма консумация на ток при изключчен мотор- демек дори и когато не се кара. На мой приятел на Рейнд Ровър Воуг(2010г) в книжката пише че ако не се кара колата повече от 4 дни има вероятност да не може да запали поради липса на ток И зимата когато ходи на ски и не кара колата си носи кабели да му дават ток Добре ли е на нова кола за 200+к лв. да ходиш с кабел да ти дават ток.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 Само че Ауди имат power management, който изключва консуматорите след няколко дни некаране или според състоянието на акумулатора, като целта е да осигури безпроблемен старт. Изключват се комфортните модули като безключово палене и comming home. Дори и да си в колата ако слушаш много радио на място ти го изключва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 Дааа, пауър мениджмънта е толкова умен, че те кара да се чувстваш глупав. Моментът с изклюването на музиката и напълно излишен и дразнещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 17 Април 2012 Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 Въпреки това, доколкото знам, винаги(дори и при Ауди) пак има консумация на ток, компютъра прави някакви проверки към модулите постоянно(дали са в изправност вероятно)и от там идва консумацията на ток при заключен автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване