Jump to content

Всичко за таблото с уредите


Inkozi

Recommended Posts

Здрвей те колеги ! :) С ауди б4 съм и уредите долу до скоростния лост ми свети само за темпераятурата на маслото другите два не ми светят , искам да ги разглобя и да им подменя криките з ада светят и те , но незнам как се свалят тези неща :(:D:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 630
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...

Сваляш барчето на ръчната, 13-ка отзад в пепелника и 8-чка отпред, махаш едно кръстато винтче което държи пластмасата и кожуха на скоростния лост и съответно го махаш и отвиваш топката. След тая операция включваш на 2-ра 4-та или задна и издърпваш барчето с уредите напред към ръчната, по принцип има видимост и ако си по-сръчен махаш изгорелите крушки и слагаш работещи такива(същите по захват като на таблото са). Ако ти е зор да бъркаш откачаш уредите от буксата и вадиш направо барчето и навън вършиш тая работа, момента е много подходящ да си удариш една прахосмукачка след като всичко е свалено, понеже разни боклуци и прахоляци са често явление там :zustimm:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм темата вече няколко пъти,но не разбрах таблата с ауточек и миничек дали са взаимозаменяеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не разбрах таблата с ауточек и миничек дали са взаимозаменяеми.

Таблото си е табло.Миничек или аутотчек без или с бордкомпютър е отделна част.Като позволяват да се комбинират с всяко табло( образно казано).другото са релета ,букси кабели инсталации и тнт.Може да си смениш само миничека с ауточек,оставяки си твоето табло или обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не е същата, като останалите за осветление на таблото,

Ето тук на ретрофита се вижда каква е Термометър външна температура, ретрофит

Трябва да се свали дисплея и да се запои новата крушка. Може да се сложи и диод.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За термометъра показващ външната температура е така както казва колегата mitaka но аз помислих че става въпрос за температурата на двигателя. Нека питащия се уточни. А ако става въпрос за подсветката на външната температура тук има такива http://www.elimex.bg/product/5054/krushka-avto-12v-f3mm.html. Купувал съм и като се разпоят червените кабелчета се запоява към платката на местото на старата. На няколко съфорумници съм слагал от тези и става добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Иво Динков, че ме упъти от къде да купя правилната ламба.

Термометъра вече свети червено 1:1 с останалата част от таблото.emety5yv.jpg

И още нещо, тея джъмпери за какво служат?

upy3u7yv.jpg

Sent from my HD7 Pro

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги от известно време стрелката на оборотомера ми зацепва и след 2-3 секунди се оправя. Някой има ли идея от какво се получава дали е хлабава връза или някакъв механичен проблем около стрелката ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като начало провери внимателно с лупа за пукнати спойки по таблото и на платката за оборотомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен.

Наисита темата е много полизна,

само :flehan:/> пред създателя й.

Само , че не можах да намеря решение на моя проблем :wall:/> .

А именно има или няма ламичка за резерва на горивото

и ако има къде по-точно на таблото се намира?

Става въпрос за Ауди Б4

Редактирано от Rumenige1980
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъй като не ми работи и горивомера

С какъв двигател си,ако е бензин имаш ли газова уредба?Аз доколкото се сещам доста време минава докато мръдне стрелката,като имаш гориво.Като си изключа бензиновата помпа,като карам на газ, уреда не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигнализация за резерва имат единствено таблата снабдени само с ауточек и борд компютър с ауточек.

При таблата без тези неща гледаш стрелката да не влиза в червената зона на уреда. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си изключа бензиновата помпа,като карам на газ, уреда не работи.

И аз съм направил помпата да изключва като съм на газ,но уреда продължава да си работи.Той няма нищо общо с помпата и захранването и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв двигател си,ако е бензин имаш ли газова уредба?Аз доколкото се сещам доста време минава докато мръдне стрелката,като имаш гориво.Като си изключа бензиновата помпа,като карам на газ, уреда не работи.

Дизелов ми е двигателя

и малок не ми се вързва да няма лампа за горивото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигнализация за резерва имат единствено таблата снабдени само с ауточек и борд компютър с ауточек.

Веско моята лампа на ауточека светва на средната червена чертичка на уреда.Така ли трябва да бъде.Аз все си мисля че трябва да светне още като навлезе в червената зона.

и малок не ми се вързва да няма лампа за горивото

И да не ти се връзва така е,няма лампа за горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско моята лампа на ауточека светва на средната червена чертичка на уреда.

И моя е някъде там. :zustimm:

Ти нали знаеш,че не е хубаво да остава с малко бензин. :rolleyes:

И другото,което е,че когато влезе в червеното в резервоара има поне 10л. бензин.Да не кажа и повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти нали знаеш,че не е хубаво да остава с малко бензин. :rolleyes:/>

Знам,знам.Оставям да ми светне лампата само ако ми е остарял бензина и искам да го подменя с пресен(нали съм на газ и на бензин само припалвам от време на време).Ама напоследък всяко палене ми е на бензин - гледам да посъживя бензиновата система,че напролет мисля да слагам ГИ.Не оставям да влезе в червеното :zustimm: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм направил помпата да изключва като съм на газ,но уреда продължава да си работи.Той няма нищо общо с помпата и захранването и.

Аз я изключвам чрез предпазителя-все едно съм го махнал,явно оттам е цялото захранване за резервоара.

Тогава трябва да пристъпя към поправка на горивомера

ПОМАГАЙТЕ :help:/>

Може би трябва да провериш първо предпазителя на електрониката за резервоара.При дизела незнам кой е.При бензиновите №13,който е за бенз помпа.Нямам представа как е нивомера при теб.Ако имаш един кръгъл капак в багажника,който като се махне имаш достъп до резервоара,погледни дали е там електрониката за нивомера,може би имаш прекъснат кабел или окислена букса,както казах,не знам как е при дизелите,ако има по запознати с тяхните резервоари,да насочат колегата.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега виж в жабката дали ти свети лампата, светлините при пепелника и светлините на регистрационния номер. И при мен имаше такъв проблем и се оказа, че ми беше изгорял бушон номер 14(той е 5 ампера). Въпреки че на него не пише да отговаря за светлините на таблото, като го смених всичко се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и потенциометъра да си го намалил до края без да искаш или да се е повредил. Това ако всичко друго ти свети както е казал колегата по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...