Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Тази сутрин погледнах под колата и видях, че имам лек теч на масло. Проблемът е, че съм в Бургас.

Два въпроса:

  • Ще мога ли да стигна до София? Не тече много; видях, че кората отдолу е нацапана, което най-вероятно значи, че и по пътя насам е текло.
  • Знаете ли някой в Бургас евентуално да мина да я погледне?

Последния път като излизах с колата се нацепих в някаква яка дупка. Възможно ли е да съм спукал нещо??

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ами не бих я карал до София, във всеки сервиз може да ти погледнат такъв елементарен проблем - да я вдигнат и да видят какво си спукал, скъсал. Някакво закрепване докато се прибереш и така... Това е 10 годишен таралясник, не иновативна разработка на НАСА, не е като да не са виждали такива в Бургас...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на колегата kpematop съм с най-новия софт на кутията и таблото. Някой с американска 4F-ка да е ъпдейтвал MMI-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от Бургас предложение за сервиз? Гледам Вестауто е официалният. Някой друг?

Колега,

официалният за Ауди не е ли Еврокар? http://www.audiburgas.com/

 

 

Сега гледам че нещо сайта не се отваря вече...

Последния път като ходих преди месец и нещо бяха ги натрупали аудитата и бмвтата на едно място, някакво обединение са направили :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MadFan, и аз съм я планирал тая процедура. Дай отзиви за кутията. Как е след ъпдейта? Има ли осезаема разлика? Маслото смени ли го?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям въпрос: като купих колата крушката на мигача на заден десен стоп беше изгоряла и в Порше София Запад казаха, че целия плафон с крушките е за смяна. Майсторът само смени крушката и нямаше грижи. Обаче вчера единия габарит пак не светеше и таблото пак пощуря. Гася колата, паля я пак и пак няма грижи, всичко си е наред. След малко пък започва другия да не свети, започват да се сменят. Сега я прибирам в гаража и лампата за заден ход и тя отказва. След 10 секунди всичко пак е нормално. На какво се дължи това, наистина ли целия плафон с крушките е за смяна или някоя крушка играе номера?

Благодаря!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го отвориш ще видиш едни пластмасови удължения на края на които прави кантакт. Те обикновено се чупят и започва този ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

те са само за стоп светлините при диодните стопове..проблема го имах и аз ...и се лекува с почистване на пиновете на буксите все пак обърни внимание и на масите.Мисля че с течение на времето тези метални писти в стопа се окисляват и спират да дават електрически контакт..

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://olx.bg/dzhanti-za-audi-19-235-35-5h112-audi-rs-i50197579

 

Този модел търсех преди време, гледам, че още седят. Имат леки забележки, но според мен си заслужава да се преслушат.

 

П.С. Май са 8J обаче и няма да ти свършат работа.

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такива, ама не са 8J а са  8.5Jx19

Редактирано от trackersoft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...