Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Здравейте колеги имам едно запитване днес гледах едно ауди а6 2006 3тди което имаше пера на волана за смямяна на скоростите но не работиха защото не били свързани. Въпросът ми е има ли такова нещо защото един пич ми каза че трябвало някакъв кабел да си купя и да го свържа със скоростната кутия за да заработя и ако това е вярно за каква сума става въпрос ? Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Те не са с отделен „кабел” така да се каже, така че ако скоростите го поддържат вероятно е въпрос на кодировка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да разбера ?
Става въпрос за тая кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11405501402086086

с единият крак съм я взел дето се вика но ми стана любопитно сега с тея пера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перата влизат в компютъра на кормилната конзола. Би следвало ако са сложени, да са включени. Първо прекодирай за да ги пуснеш:

 

Steering Wheel Electronics

Coding:

 

0xxx?xxTiptronic & Heating

  • +1 = with Tiptronic

 

 

Би трябвало да тръгне защото волана е мулти съответно лентовия кабел поддържа и компа не е от най-базовите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е волана да е насаждан. Тая кола е 3.0 ТДИ, а е ретрофитната с S6 волан, предна броня...

 

По-важното е да разбереш дали не е била нацепена отпред (за да се смени бронята и еърбега с волана) или просто е правена от някой мераклия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hysterics Цецо като кара леко си кара на фабричния софтуер, демек педала на газта под 80%. Няма такова нещо 8-10 годишна кола, ако е изправна ще харчи колкото я дават, тия коли под 250к км имат компресия, нито сегменти износва бързо, нито водачите на клапаните да ги скапва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да разбера ?

Става въпрос за тая кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11405501402086086

с единият крак съм я взел дето се вика но ми стана любопитно сега с тея пера

Освен волана не е кодиран и предният парк троник.

Нивото на оборудване не е най-високо :) дори седалките не са ел. И джантите не са оригинални.

Аз не бих си купил кола от някой който слуша радио вероника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Немога да намеря нищо читаво до тея пари търся да е 232кс и да има пера, с подгрев и надуване нз какво повече да се иска като екстри

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има специален раздел „Как и какво Ауди да си купя” - пусни си нова темата там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, съединителя ми пробуксува, скоростната ми кутия е ръчна ако някой е сменял или има опит, да ме насочи за марка и цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ясно, че е ръчна. Сменяй съединител и демпфер комплект. Вземи си на LUK, някъде към 1000-1100-1200лв ще ти се вържат нещата. Писал съм ти и лично :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой с 3.0 тди и дпф да пусне един screenshot с vagcom на 102-ри канал, интересува ме последната стойност на сондата след дпф-то. Какви стоиности дава?

 

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, гледам си днеска дюзите и се чудя какво да си мисля.  :nixweiss: Чета стари теми и се шашкам само.

Двете отрицателни (72 и 77) са увеличили малко стойностите, всяка по различен начин (различна колонка). Третата отрицателна (73) пък е станала положителна  :stupid: Единствената положителна и тя малко е вдигнала. Стойностите са мръднали за последните 2 месеца, ама съвсем малко . Последно време само градско карам. Май колата я е хванала магистралната болест....

Качил съм един файл, благодарности на всеки който даде някакво тълкование.

Иначе карам с нафта (уж) без биосъставка . Поне на вкус не намирам разлика  :hilezh:

Injector comparison.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма от какво да се притесняваш. Сипи си една добавка на RedEx врътни и 1000 км извунградско и ще паднат доста.

 

П.С. колкото по малко мислиш за дюзите толкова по-добре, аз съм с нови дюзи и пак не са никога нолеви стойностите. Като запуши бяло колата тогава ги гледай.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е бензинка, фейслифтова и харчи малко над 7 л /100 км. извънградско

Рядко сипвам за по-малко от 100 лв. То е грехота иначе за този резервоар :huh:

Димлан, тожва че ти харчи извънградско ,,малко над 7 литра на 100 км" бензин, ходи го разправяй другаде...

Този разход с бензиново А6 4F V6, можеш да постигнеш със 70 км в час скорост, постоянно на дълъг път и с много попътен вятъри на надолно...

Този разход който сочиш просто не е реален....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера от The Mall до Люлин през центъра,  7.7 разход :bia:

Защо да не може да прави малко над 7 2.8 FSI извънградско? Като гледам по каталог го дават 6.3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FSI-тата са горе доле икономични.

Андрей след като оправи меката връзка в разхода нещо промени ли се ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах възможност само веднъж да покарам FSI и ми се струва че ако го карам като мойта печка ще съм спонсор на бензиностанциите...

Като го караш с повечко газ и горивомера видимо слиза надолу....  от което ме побиват тръпки,разхода на борд компа може да достигне доста високи цифрички,Но на извънградско на темпомат и яки нерви може и да е под 10.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...