Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Пичове, моля Ви спешно за помощ. Тая вечер си взехнколата от боядисване и открих че на малкия централен контролен дисплей ми излиза авария HEADLIGHT RANGE

CONTROL DEFECTING!

/Съответно не ми се саморегулират ксеноновите фаровете. Поправимо ли е.......

Мене ми я даваше тази грешка колата от първия ден и в Порше казаха, че се случва чат-пат, да не обръщам внимание. А и си работи регулирането. Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Андрей за пореден път го обявяваме за най-големия карък на форума. Брат, ходи на тия им се развикай, сигурно не са ти закачили някой кабел, а ако са ти преебали моторчето - да ти поръчат едно НОВО от Порше и да ти го монтират. Бахти гадните застрахователни сервизи братче, носиш им здрава кола да боядисат един детайл, те ти я връщат леш. На мене ми бяха свалили акомулатора и колата беше набила триста грешки, на Арсов му преебаха парктроника и още некви неща, на тебе фаровете. Отивам при Мишо да сменим баласт на единия фар - гледам си бронята с превъртени отпред болтове, вече супер зорно се маха и тн. заради такива скапаняци, направо откачам вече като трябва да ида да боядисвам колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този, на който по-лесно му се слага газ :hilezh:

 

На доста места съм чел че ФСИ моторите като цяло били по-проблемни и то не само по отношение на газта, а и на по-капризната електроника и т.н. Видях също че по каталог ФСИ го дават по-икономичен, не знам защо. Вероятно има и някаква разлика в консумативите за двата мотора.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то какво излезе...каръшки работи, колкото искаш :) Според мен има един по-голям (цецо цецо) но отдавна не е писал и пускал теми. Дано се е пооправил с неговата колица, горкия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега въпроса ми е  за А6 4G 2011 . Как мога да  заключа колата отвън с ключа докато работи двигателя (пали безключово  и ключа не трябва да е напъхан никъде ) .Когато пробван да го направя ключа свети червено и нито едно от копчетата не функционира  а когато изгася двигателя всичките копчета започват да работят нормално . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има специален раздел за 4G, пусни си записването там. Тази тема е само за 4F.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то какво излезе...каръшки работи, колкото искаш :) Според мен има един по-голям (цецо цецо) но отдавна не е писал и пускал теми. Дано се е пооправил с неговата колица, горкия...

цецо цецо,сигурно от толко разходи по тая кола жена му го е изгонила да си спи в комбито  и няма нтернет там :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой от двата мотора 4.2 335 коня и 4.2 ФСИ 350 коня е по-добър и здрав? На кой от двата поддръжката е по-лесна и евтина?

По добър и по здрав са различни неща. Първия е по здрав. И както сам се убедих и газ добре понася.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко FSI-та счупи, че рвши че другия е по-здрав... А що се хабиш да отговаряш на някой който е сложиш думат Евтин и V8 в едно изречение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко офф-топик включване:

 

На продължителния тест за издържливост проведен от немското Auto Motor und Sport с Audi A6 3.0TDI би-турбо имаме безпрецедентен случай в тяхната 50 годишнина, а именно първият автомобил в този клас изминал теста без абсолютно нито един дефект/проблем!

 

Остава само да съберем стотинки и ние да се повозим на тази дизелова лимузина, която ускорява до 200 за 22 секунди :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно и аз съм се насочил към такава, още по-готиното е че е със здрава кутия, а имено типтроник, не S tronic.

Честно казано много ме учудва този тест, не е просъсщо за VAG да не направят някаква конструктивна недомислица. Другият вариант колата за теста да е била родена с късмет :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин рулзз :hilezh:

Кажете- голяма ли ви се струва темата? Да я подключа ли и да пусна следваща част или продължавате в тази?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за пореден път не видях разлика в горивото тук и в Сърбия, Унгария, Австрия.Навсякъде както и тук сипвам ОМВ макс моушън/премиум дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължение от преди няколко страници.
Сложих употребявано управление на турбината. Оказва се, че е малко божа работа дали ще тръгне от раз, или не. При няколко човека с които говорих е тръгнало от раз, при някои пък не. (Колегата от другата тема за управление на турбината е сменял, и казва че само го е забол и е тръгнало)
При мен колата върви, ама не както трябва, не работи правилно. Признавам се за победен, ще прескоча до Порше горната седмица да го центроват. Жалко, хубаво щеше да е да съм от късметлиите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не карам дизел, не заради гадната нафта... ми защото не виждам смисъл в тези разстояния тука.. и задръствания, като ми харчи 15 нафта в града... по-добре да ми харчи 20 бензин и да не ми шуми и вибрира поне.. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...