Jump to content

Механичен инжекцион и газ


Recommended Posts

В горивния филтър няма възвратен клапан, посоката е за самата филтрация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам къде и каква кихалка да поставя на моя за да се застраховам?Готовсъм да режа гофрирания маркуч и каквото и да е но да съм спокоен ,че няма да ме остави на път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не режи никакви маркучи, особено тоя скъпия :hilezh: .

Ако искаш толкова, че да ти е спокойно просто охлаби скобата в дебелия му край.

Гърма ще свърши останалото, после надяваш обратно и караш... е малко и клапата вероятно ще се изправя.

И не стягай много газовата за икономия, това има лоши последици... нека гори малко отгоре за твое спокойствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам къде и каква кихалка да поставя на моя за да се застраховам?

Единственото сигурно място, където би предпазило дебитомера най-добре е поставянето на две "кихалки" на всмукателните колектори. Обаче е много грозно, а и трябва да се дупчат. Ако всичко е настроено както трябва няма да гърми. Ако охлабиш гофрирания маркуч ще влиза въздух и няма да работи добре на бензин, дори може да почне да пали трудно понякога. Ефекта не се забелязва веднага. Така, че мой съвет да не разхлабваш нищо.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен в момента ми подготвят колата за газ и ми сложиха две кихалки на колектора, е не е чак толкова грозно :hilezh: Пък и кой ще я гледа освен аз(ние самите) :gruebel:

Редактирано от avius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако слагаш 1 и 3, то 2 не ти трябва, стига да ти е изправен потенциометъра на дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На барбекюто при Емо се запознах с някой колеги...Та значи има мех.инжекциони който са изправни, колкото и да не ми се вярва работят без нищо да е преправено. Аз имам пред очите си такава 100-ца 2.3, ама си мислех, че е от електрониката. Ами не е, ако ви е изправна горивната уредба налягането си седи, и проблеми нямате :zustimm: Също няма и значение кой ви е кода и вида на мотора, или е здрава или не е....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно и бензиновите дюзи в какво състояние са,не като и сложиш малко спирт и да я оставиш изправена и да видиш как се събира капчица,където е мястото за впръскване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм се чудил, ако направя един експеримент какъв ще е резултата.Намирам един колектор от АСЕ.Правя му 4 дупки за нещо като дюзи.От изпарителя ще излиза един мъркуч,който ще има "петорник" :hilezh: и ще си има маркуч за всяка дюза.На отвора към въздушния филтър ще има една клапа,която ще играе ролята на плочка за газта.Като се кара на бензин,ще стои като максимално отворен дросел на двигателя,като се обърне на газ,ще се завърта и ще ограничава притока на въздух примерно със 75%.Не вярвам да се подобри мощността или пък разхода на гориво,но знае ли човек.

182207332142088991350459404lNiVJpPPgtWpH8DSOjQD.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще пробвам,ако ми попадне колектор на суперцена,да съм сигурен че няма да стане.Поне съм виждал идеята с клапата-заместител на плочката,има ефект.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си губи времето - няма да стане. Изпарителя работи на вакум от двигателя - затова има голяма разлика в работата на мотора в зависимост от размера на плочката. Ако сложиш "нещо" като дюзи вакума от мотора ще е много малък и няма да постъпва нужното количество газ и няма да работи двигателя. Маркучите и особено отворите на самите дюзи са прекалено малки. Искаш да имитираш ГИ, но там газта се подава под налягане - т.е. изпарителя е друг и газта се дозира от компа през дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

integrale45 - Как е при тебе с клапана? Вече се мина доста време, има ли проблеми? Аз се замислям, но по-скоро бих оправил проблема понеже колата трябва да си държи налягането сама :zustimm:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектно е с клапана.На един колега от форума бях обещал да му пратя един клапан по приятел в София,ако някой заяви желание да пише,цената на този който сложих е 4,80 лв,ако има още от тях в магазина,диаметъра на отвора е 6 мм,но може би чак другия другия месец мога да ги пратя,защото за този не му се очартава пътуване.

Някой има ли представа защо тази тема вече липсва в "моето съдържание",как е при вас?Дали защото вече е пинната,дори по едно време си мислех,че е забравена вече.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прати и на мен един - щом си доволен. Пак ще сложа, в момента съм с медна тръбичка на негово място :).

Относно "Моето съдържание" - при мен е така липсват ми сума теми, които с търсачката излизат. Нещо яко се сбозил форума след последния ъпдейт :steinigung:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но помпата много рядко я включвам,колкото да вдигне налягането и после я спирам,понеже с този клапан я чувам като жужи повече, отколкоте без него,струва ми се че е от самата съчма.Имам едно малко притеснение някой да не си прецака помпата,ако ряботи постоянно.Скоро ще отида да го наснимам и ще потвърдите.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги.Както integrale45 писа преди време,че разхода му е спаднал без да е правил нещо по колата,така стана и при мен.

От край време колата харчеше в диапазона 18-22 градско.В един момент се примирих с това и спрях да му обръщам особено внимание - все пак паля директно на газ,карам я на къси разстояния в задръствания,куатро е и си е тежка....При всяко наливане разхода и вървежа се променяха,като на моменти имах чувството ,че карам Баркас(и като вървене и като работа на двигателя).

Така до преди месец и нещо.След едно наливане на ОМВ,колата живна сериозно ,а разхода слезе с около 5 литра на 100 градско.Без да съм пипнал нищо по нея,ей така от само себе си...Извънградският не е мръднал,но градският за последните 10 наливания ми е точно 15,5-16 /100. При това вече е зима и е резонно да е завишен,а не обратното,най-вече защото паля директно на газ.До последното зареждане колата не глъхне,върви по-добре,далеч по-стабилен празен ход и много по-нисък разход.Наливам на Шел, ОМВ, Литекс и ЛукОйл-почти еднакво е положението.

Същото наблюдение го има и при брат ми - Рено Еспейс 2,0 с ГИ от 17-18 на 12-13/100.

Не ни лъжат,дерат ни живи... :2gunsfiring_v1:/>/>/> :2gunsfiring_v1:/>/>/> :2gunsfiring_v1:/>/>/> :steinigung:/>/>/>

Редактирано от KM5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батко не си видял явно http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=123533&st=80 :zustimm:

ПП - И не разбрах какво ти е виновен Барказа, че го сравняваш с АЦЕ-то :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги,извинявам се предварително,може и да не е за тази тема питането ми.Моя проблем е с ниските обороти,но не на гас,а на бензин.Особено като позагрее и колата дори изгасва на бензин,на гас оборотите са бетон 950-1000,което ме устройва,тъй като понякога пускам и климатика лятото.Интересува ме дайте акъл каде какво да направя за да излъжа колата и да държи оборотите,не че карам много на бензин,но някой път се налага.Колата е 2.0 115 коня мисля,че е АСЕ мотор,механична инжекция.Помагайте моля ви :flehan:/> :flehan:/> :flehan:/>

Редактирано от malkoto jivotno
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,сега бях долу при колата и установих следното-Замерих скапания потенциометър на контакт и не запалена кола-показва почти 5 волта,което според мен значи,че е заминал(очаквам някой да потвърди или опровергае теорията ми).Направих проста проба с един резистор 150ком(между + и среден пин на буксата без да е включена в заводския потенциометър) и колата запали и оборотите замръзнаха на 1000-викам си смятай,оправи са.Да,ама не,като поработи почна сякаш да се дави и да не може да се форсира и ставаше все по-зле докато накрая не угасна(обяснявам си го с това,че подадената информация е била прекалена за загрял мотор)Между другото с резистор 150ком волтовете паднаха до към 1,45,сиг затова е работила кажи речи добре в началото.Четох темата където се разпробива потенциометъра за да се измести и четките да трият по здравата част,но ми се иска ако може да се оправи и без тази интервенция,че яко е капсуловано и ми се вижда леко непосилно(поне за мен) махането на тая смола.Давайте акъли,моля Ви се,никой ли не иска да ми помогне?Да не съм обидил някого?След пробата с резистора си мисля,че и за мен има надежда.Благодаря предварително на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирай си потенциометъра или си преправи ниските по някоя от схемите - няма друг начин. Това което си правил с резистора не е вариант - няма да подава достатъчно гориво ЕРН заради ниските показания на резистора, т.е. трябва да работи потенциометъра на дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Установих го това,но след като препрочетох темите за стотен път,но важното е,че все пак накрая разбирам за какво става въпрос.Мисля да направя всичко както си го описал за максимален ефект в подобрението на работата на мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...