Jump to content

ауди рс4 от Англия ? Струва ли си начинанието ?


Recommended Posts

Та от няколко дни много ама много злобно ми се е заклещила в главата да си докарам от англия една РС4-ка , мисля Б5 да е освен ако не изпадне някоя Б6 на добра цена......

Почти за без пари са като цяло но десният волан определено не ми допада особено много и смятам да го сменя , някои има ли РЕАЛНО инфо колко би ми струвало обръщането на волана на РС4 Б5 и къде могат да го направят качествено , в Пловдив има вече една оранжева РС4-ка с обръщан волан (кольо кьоравото прасе мисля беше споменал че е обръщан) но не помня дали спомена къде е обръщан и на колко пари възлиза цялата процедура ........

Общо взето това е което ме интересува

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

частите са не повече от 1000 лева

ако са повече купуваш най евтината А4 в мобиле

сваляш и таблото и квото там ти трябва

взимаш една нова рейка от порше, за да нямаш проблеми с втора ръка такава

и за 500 кинта някой съвестен майстор я обръща

но па караш уникална РС4 В5

нема такъв красив автомобил ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

частите са не повече от 1000 лева

ако са повече купуваш най евтината А4 в мобиле

сваляш и таблото и квото там ти трябва

взимаш една нова рейка от порше, за да нямаш проблеми с втора ръка такава

и за 500 кинта някой съвестен майстор я обръща

но па караш уникална РС4 В5

нема такъв красив автомобил ...

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е непоправим оптимист :flipoff: За кво да е Б5 от поне 3 места са ми казвали 1500лв за работа + 1500-2000 за части....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради това отворих темата , понеже навсякъде ми казват различни суми но като цяло нищо конкретно

Един ми казва за 4000лв си готов друг вика само 2500лв , 3ти друго , звънях на няколко сервизчета , дори ходих вчера до едно тука в Пловдивско но само като го видях и директно се отказах , ебахти майстора не може да ми върже 2 думи на кръст да не говорим да му поверя да прави подобна кола......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми мнение е че ако си вземеш такава кола трябва някакси ти да си направиш основните неща. До ден днешен трудно се доверявам на кого и да било за нещо, не че съм голям разбирач но страшно ми се отдава да намирам логиката в технически решения които не съм изучавал никаде. Мисълта ми не знам дали ти се занимава и т.н. но си намираш някой сериозен човек с познания и желание хващате се двамата и си я правиш кукла както ти хареса. В тая връзка се сещам за Ради

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..................... не че съм голям разбирач но страшно ми се отдава да намирам логиката в технически решения които не съм изучавал никаде.

кажи ми как да си диагностицирам EDL-а на диференциала на куатрото?

Мисля перфектната ситуация за прилагане на твоите умения.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

познанията ми свършват малко след наливането на бензин и течност за чистачки... приятели които разбират толкова от автомобили нямам.

Да беше мотор приятели майстори колкото искаш, ама то кола.... та проблем.....

Докарването като цяло е само още една идея трябва да видя колко пари ще излезе и да си направя сметката ако обръщането не е главозамайващо проекта ще се осъществи. Това при положение че нямеря майстор който може да върже 3 думи на кръст......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти нали си от пловдив (сори ако бъркам)

попитай kolio kioravoto prase за съвет

и той има нещо подобно като проект :hilezh:

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи ми как да си диагностицирам EDL-а на диференциала на куатрото?

Мисля перфектната ситуация за прилагане на твоите умения.

Затова бая време ще се чеша по кратуната и резултата ще е съмнителен :hilezh:

На моята скоро и бях дигнал мерника да я диагностицирам с 5 кг. чук но се разубедих и просто смених очевидното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи ми как да си диагностицирам EDL-а на диференциала на куатрото?

Такова може да има на някоя японска бегачка, ама на Ауди РС4 Б5 не ми се вярва.

Б5 без рязане не се обръща.Не е симетрична колата и трябва някой с опит (и съвест) да го направи.

Нямам близки наблюдения, но по прочетеното тук там не мисля, че този мотор си заслужава разправията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

частите са не повече от 1000 лева

ако са повече купуваш най евтината А4 в мобиле

сваляш и таблото и квото там ти трябва

взимаш една нова рейка от порше, за да нямаш проблеми с втора ръка такава

и за 500 кинта някой съвестен майстор я обръща

но па караш уникална РС4 В5

нема такъв красив автомобил ...

Невъзможно :hilezh:

1. Частите са доста повече от 1000лв.

2. И каквото там ти трябва са доста части.

3. Никой майстор няма да ти свърши тази работа за 500лв. !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова може да има на някоя японска бегачка, ама на Ауди РС4 Б5 не ми се вярва.

Не си прав - http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(four...o_generation_IV

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А голяма ли е разликата в дифовете от на А4 Б5 и РС4 Б5???Извинявам се колега че се намесвам в темата ти ...

И на мен РС4 Б5 ми е мечта но честно да ти кажа не бих се захващал с подобен проект ... бих умувал да го взема с нормален волан някога за жалост не се знае кога.

Успех на теб къквото и да решиш ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова може да има на някоя японска бегачка, ама на Ауди РС4 Б5 не ми се вярва.

Б5 без рязане не се обръща.Не е симетрична колата и трябва някой с опит (и съвест) да го направи.

Нямам близки наблюдения, но по прочетеното тук там не мисля, че този мотор си заслужава разправията.

Това не го знаех... ма леко ми бърка плановете , наистина щом има рязане майстора трябва да е добър и да му вися постоянно на главата......

Днеска се обаждах на някво момче от Пловдив каза че за под 2500лв за работа не се хващал (мене малко много ми се виждат 2500лв само за работа ма тва е отделен въпрос) , един колега ми изпрати снощи телефона на друго момче което обръщало б5 пасати та после и на него ще се обадя.....

ПС : сигурен ли си че има рязане и че обръщането е чак толкова сложно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не го знаех... ма леко ми бърка плановете , наистина щом има рязане майстора трябва да е добър и да му вися постоянно на главата......

Днеска се обаждах на някво момче от Пловдив каза че за под 2500лв за работа не се хващал (мене малко много ми се виждат 2500лв само за работа ма тва е отделен въпрос) , един колега ми изпрати снощи телефона на друго момче което обръщало б5 пасати та после и на него ще се обадя.....

ПС : сигурен ли си че има рязане и че обръщането е чак толкова сложно ?

Това с рязането е доста груб вариант.Става най-добре като се смени т.нар. торпедната стена с такава от ляв волан.Като цяло си е галимация ,особено удължаването на инсталацията .Един приятел си обръща за себе си една А6 т.е. колата се прави без компромиси и съм виждал част от процеса ,всичко се разколачва отпред и се сменя.Почти няма общи части между тези с десен и ляв волан.Та не виждам как читаво обръщане при майстор може да легне под 4-5000 лв.при положение,че човека дето сам си я обръща сподели ,че до момента му е легнала работата малко над 3000 лв.само за части и то при положение ,че голяма част си ги намира на по-тънка цена .Като цяло си е малко филм,но пък за рс4 ако самата кола идва на голяма тънкана може да се замисли човек да влезе във филма. <_<

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам за вас,но аз бих си купил такава кола от Англия и бих я обърнал!Нищо нее невъзможно и ,както каза Слаф части има навсякъде и не скъпи!

Съвсем скоро може би Колъо Къоравия ше изкара неговата S4ка ,но да видиме каква ше я свърши...ше присажда ли или ше обръща волан :lol:

Романе,траеш си нещо ,бацка...? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз до RS4 B5 някога едва ли ще стигна като собственик,но ти ако имаш А4-ката,В5-ца куатро,явно не си познаваш колата.Почти сигурен съм,че всяко куатро в този модел е с EDL .

1AH Electronic differential lock (EDL) - това е "екстрата" на автомобила ми по каталог.Тълкувай го както искаш,ама то и няма много варианти за тълкуване де.

Нямам Б5ца, но

EDL на един мост имат и Голф3 и Форд Фиеста, това едва ли е някаква извънземна технология. Просто е супер евтина (и не много ефективна).

Предположих, че когато се споменава куатро, ЕДЛ и РС4 имаш предвид електронно управляем среден диф, а такъв при Ауди мисля, че все още няма.

Физически някой, за някакви пари, някак си ще направи обръщането. За мен проблем е последващата регистрация, както и липсата на пазарна цена после за целия автомобил.

Двигателя, съм чел някъде, че не носи на допълнителен тунинг, разходът е сравнително голям, та затова попитах дали си заслужава цялата операция.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко от вас са виждали на живо такава кола под капака и под нея???

Ако някой се съгласи за под 3000лв да я прави(труд) значи не е докосвал такава кола.

най-евтината от мобилето и една макара кабели да донаосваш ще ти трябват.

Тва не е ровър фрилендър бе момци.... тва не е и А4......ма как да знаеш кат си го гледал само по интернет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре ми звучи да си вкарам някоя S4 и да прехвъля всичко в мойто ауди- хем няма акциз хем ляв волан и сичко си е екстра. Хем остава една камара части да си имам резервни или да продавам тамън да си избия цената на колата.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За регистрацията не трябва ли да платиш акциз на автомобила(които до колкото знам е бая солен за 380 коня кола)?

За тези които се интересуват от двигателя да отворят прикачения файл.Същия е но без модификациите от Cosworth Technologies. Слаган е на А6 230к.с и S4 - 265к.с

Също и това : http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS4.

За разхода някои не са прави, защото този двигател има 2 турбини и малък обем.Това го прави едновременно мощен и икономичен!

Бащата кара А6 280к.с с чип разход - 10л. извънградско.

2.7Biturbo_SelfStudy.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на нормално каране РСа гори 15 ,на напъни си качва 25.Тая кола не е да я караш до 2000оборота за да не гори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...