daks Публикувано 2 Август 2009 Доклад Share Публикувано 2 Август 2009 15+ означава 95-та и надолу нали? Определено застраховам такива коли. 7 100-ци Ц4 имам при мене и поне 20 Б4-ки и Б3-ки. Никога не съм показвал различно отношение към такива клиенти и мисля, че много колеги могат да го потвърдят. Нескромно казано - учил съм се на бизнес от европейски застрахователи, а там това е основен принцип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 2 Август 2009 Доклад Share Публикувано 2 Август 2009 (Редактирано) Тони,Ти застраховаш ли 15+ годишни коли или си ги извадил от въоръжение?Съмнявам се за второто.Този пример не е много подходящ, ма въпреки тва съм сигурен че Дакса е вътрешно по-усмихнат кат застрахова кола за 60 хил. отколкото за 5000лв. Важното е клиентите да не го разберат това и в тва отношение Тони се оправя много прилично. Редактирано 2 Август 2009 от IVO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 2 Август 2009 Доклад Share Публикувано 2 Август 2009 Важното е клиентите да не го разберат това и в тва отношение Тони се оправя много прилично. Точно за това говорех.Мойто каско е смешно спрямо това на новите и скъпи коли,но отношението му винаги е било на 6+,особено при последната случка,когато една разсеяна банкова чиновничка ни причини главоболия и създаде известно напрежение и на двамата за 20 дена напред.Търпението и загриженоста на Тони Сори за ОФФ-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 2 Август 2009 Доклад Share Публикувано 2 Август 2009 (Редактирано) Този пример не е много подходящ, ма въпреки тва съм сигурен че Дакса е вътрешно по-усмихнат кат застрахова кола за 60 хил. отколкото за 5000лв. Важното е клиентите да не го разберат това и в тва отношение Тони се оправя много прилично. Примерът си е точно на място,но оня "богоподобния" явно не ги вижда така нещата.Дали ще прави диагностика на А8-та на мазния мангал Стораро или ще се "върже" към някоя Б4-ка,цената за услугата диагностика си е все една и съща и хората са готови да си я платят,ако майстора е на ниво и им реши проблема.Да сте виждали бояджия да връща кола,защото била стара,а?Кризата,обаче идва с пълна сила и ще накара точно такива "разбирачи" да вкарат във "въоръжение" пак старите автомобили,само че тогава никой няма да им посещава бараките. А и за какво са го изтипосали в "Препоръчаните майстори" тоя нагаждач?Да го пишат в подфорума за А6 и А8 и да уточнят,че при него се ходи с извлечения за доходите ти от последната година и наличността по банковите ти сметки и да не се заблуждават повече хората. Редактирано 2 Август 2009 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 2 Август 2009 Доклад Share Публикувано 2 Август 2009 Жоро е надменен, в това спор няма! Здравей му струваше последно 40лв.! Един плюс обаче ми направи впечатление, купих си табло от кола 2003година, за А6 С5 става дума, мойта е 98г., таблата са различни от тук до небето като технологии, и след като звънях на доста хора получавах отговор "това няма как да стане, продавай го", "няма никакъв начин да се направи"....отидох при Жоро погледна го и каза, това това това трябва да се направи ще ти струва 410лв. (250лв. за таблото, пренареждане на иснталацията + 40лв (за нови ампули, старите не ставали) аз имам 4 ключа, което е равно на 160лв. и общо 410лв.). Искам да кажа, че наистина разбира, но наистина се е забравил, малко грешна стратегия прилага, макар и успешна, защото аз когато съм ходил при него съм плащал винаги колкото е казвал, а по мойте критерии не е никак малко, та ако човечността, за която преди време съм слушал се беше запазила у него и проблемите на В4ките, които не са толкова сложни и могат да бъдат отстранени за малко време, да, няма да му донесат сумата от Х лв., която ще вземе от същото време оправяйки някоя А8ца, но пък от друга страна хората с усмивки ще са повече, което е доста важно в бизнеса. За мен лично, Жоро, е последния човек при който бих отишъл... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 2 Август 2009 Доклад Share Публикувано 2 Август 2009 А пък за мен лично и последния "майстор" да е останал Жоро,единственото нещо за което бих отишъл при него,е да му нанижа лаптопа на шията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 2 Август 2009 Доклад Share Публикувано 2 Август 2009 Ако остане последния майстор, ще се уча да си оправям колата сам...На всички ни е ясно, че нещата опират до пари. Ама да ми казват "ще ти се обадя утре" и 2 дена да не се обажда никой... Да ти каже колата ще е готова в петък и тя да не е готова и след 2 петъка. Да отида до сервиза и да видя, че след 4 дни е на същото място където сам съм си я паркирал... К'во ми го препоръчвате тоя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 3 Август 2009 Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 Аз съм бил три пъти в сервиза на Жоро. Като гледам какво пишете, все едно става дума за друг сервиз! Колата ми е Ауди А3 2000, 1.8TQ - нищо особено.Без да ангажирам или налагам мнение, моите впечатления от сервиза са много добри. Дори даже малко се бях усъмнил, понеже толкова добро отношение, майсторлък и цени не се срещат често. Три примера: - Записах си час една събота за диагностика на модул АБС. Малко ме забавиха, понеже не бяха в пълен състав. Когато ми дойде реда обаче ми направиха пълна диагностика, извадиха всичко около блока на АБС-а, почистиха ми всички бушони, ел. контакти, клеми, вкл. и тези на калника, и понеже си беше чисто ясно блока фира, нищо не стана. Като компенсация за моето висене, около половин ден, не ми взеха пари.- При смяна на маслената магистрала за турбото скъсали шпилка на фланеца на генерацията. Оправиха си го за тяхна сметка. Показаха ми го после - мястото наистина е неудобно за работа, наблъскни са агрегатите максимално близо. Майстора ми каза, че са го борили половин ден да извадят скъсаната шпилка, склонен съм да вярвам.- Бяха ми загубили тампона на горната част на калника на който опира предния капак. Сигурно струва левче. Жоро ми се извини, викна приемчика и му нареди да ми поръчат ново. Аз не го взех насериозно. След две седмици ме извикаха да мина да си го взема - чисто ново.Лично аз бих отишъл пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 3 Август 2009 Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 (Редактирано) Oт 2 години все си мисля да го понахраня малко, ама все се сдържах.От тогава съм си взел колата от Насти и отидох при най-добрия на Ауди според него (бат Жорко) за предварително диагнсотициране.Завъртяха ми очите, взех си кочинката и до ден днешен се чудя как да я оправя.На Насти няма за какво да му се сърдя, той е търговец, нормално е да иска да си продаде стоката, но онзи професионалист можеше да каже:това, това и това не е наред, ти си прецени, което няма как да ме накара да стъпя при него...А за 2-ния стандарт, въобще не ми се говори...Тони (daks), казваш навсякъде вече е така? Защо при Стефчо не е все още и той остана майстора с най-малко отрицателни(почти 0) мнения тук във форума. В момента имам наблюдения и върху сервиза на Рашо (РАШО Ауто). Поне засега момчетата са страшно отзивчиви и любезни, а колко разбират от работата си времето ще покаже (за сега са на прав път ). И на всичко това са ебем ви-сти Та така, обичаните майстори ще са тези, които освен професионализъм показват и отношение към клиента. Никой не обича да го смятат за по-ниЗко ниво човек, заради това че колата му струва 5, а не 50К парета...В заключение:Да им е*а майката на всички гЪзари btw Редактирано 3 Август 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 3 Август 2009 Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 (Редактирано) Аз съм бил три пъти в сервиза на Жоро. Като гледам какво пишете, все едно става дума за друг сервиз! Колата ми е Ауди А3 2000, 1.8TQ - нищо особено.Без да ангажирам или налагам мнение, моите впечатления от сервиза са много добри. ................................................................Лично аз бих отишъл пак.Е ти от какво си толкова доволен немога да разбера ? Че си висял половин ден да ги чакаш, защото в петъка половината са се изпонапили и не са отишли на работа лИ ?Или че при всеки ремонт са ти скапвали нещо друго ? Чакай да позная, трогва те това, че са си оправили безплатно нещата които са развалили ? Редактирано 10 Септември 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CID Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 (Редактирано) Въпреки преките впечатления,си само с един коментар колега.хайде да не е един!да ви разкажа малко за една жива случка:след като ми "оправиха" колата първия път, за скромните 730 кинта (а по-късно се разбра че никаква диагностика не бе направил жорето, и маслото ми го били намерили от най-доброто на най-добрите цени - демек 4л. за 170 лв ), взех че направих грешката да му се обадя втори път и да го питам: "аве вие можете ли да обезвъздушавате спирачна система с ABS ?" отговора както сами се досещате бе: "х'амчи кааак?"и аз отивам нищо неподозиращ, хем да ми сменят и едно маншонче на буталцето на сп. апарат, и дъмп-клапата... кво обаче стаа?нащ'е ми идват "рано-рано" по късна доба към 10:45 в събота (едвам гледат, а някои сигурно още сънуват...) и ми разправят че снощи имали еди-к'во си, викам си "добре, случва се... ама ше погледнете колата нали?"речено сторено - става 14:45 и нащЕ чааак сега се сещат да я вкарат ?!? мисля си - тия ми е*аха майката още "в началото", колата трябваше вече да е забравила за случая. заставам аз отстрани с уговорката че мога да гледам (след като веднъж съм сърбал попарата втори път не правя същата грешка!) и що да видя - жорето милия седнал и разглобява една пластмаска от А4 B6 и цъка с език... приемчика пък се разправя с баш-шефа (нещо не било както трябва?), а аз к'во правя ??? седя и гледам как няк'ъф младок ми се учи на колата леле изправи ми се косата - гледам го оня, един спирачен механизъм не може да разглоби, та му казвам кое след кое да сваля ?!?оня по-едно време му стана явно неудобно, че извика другия младок, а аз се питам: "а'е жорето кога ще дойде най-сетне?"няма го, ни след час, ни след два... брейй тая работа започва хич да не ми харесва, тоя пикльо ще вземе да счупи нещо, или да пропусне да сложи и тогава току-виж съм останал без спирачки ? викам го жоро и му думам: "колега, вземи та виж твоите хора, помогни им...", а оня знайте ли к'во ми вика - "ааа, аз съм диагностик!, за тия работи си имаме хора" "кви хора бе" викам му, "тоя тук преди малко ме пита, че не знаел къде е дъмп-клапата ве" ?!?и кво мислите стана след това? вдигат ми моля ви се, колата на подемника (ПРИ ИЗРИЧНА ЗАБРАНА - ПРИ ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ НА КОЛАТА С ABS СИСТЕМА ТРЯБВА ДА СТОИ НА КОЛЕЛАТА СИ!), пъхва се оня ми ти юнак отдолЕ и почва да развива "цицките"... аз съм на шофьорското място и при сигнал помагам - натискам. и за'кво ?хем знам че не стаа така ама не - тия са упорити, разправят: "ти ония дет ги говорят за сложните процедури не ги слушай..." и опааа - излизам след малко повече от три часа, всичко сменено, тръгвам и ... пет ката отзад ! колата ни върви, ни спира !?!? натискам педала - едвааам едвам потегля, натискам спирачките - хукваааа та не мога да я удържа ? ей тогава ми кипна кела !!!викам му - "аве човек, какво си направил?", ама бесен съм разбирате ли? кола за 12+к и ония ми се гаврят ? баш-шефа излиза от покоите си и вика: "а, ко стаа?", ми кво да става твойта м*м* - колата пуши, не върви и не спира ?!?! жорето хлипа и мърмори нещо на младока, след 1 минута се оказва че по време на урока за поставяне на дъмп-клапата пикльото НЕ Е присъствал - сложил я бил наобратно !?!?? хайдееее наново, дигай на подеминка, сваляй кори и прочее, режи маркучи (то германеца е умен и се е презапасил с дължина), и обръщай клапана! следва 3 минутно ръководство и блеене в екрана на двамата младоци...(аз стоя на заден план и си викам) - "къде попаднах"?!чакайте да ви доразкажа ! вземат тия да ми обезвъздушават сп.-ките наново! кво мислите се промени ? ха'ми нищо ! така са си и до днес - едвам спирам! а съвети до небесата - "да съм бил карал спокойно и в началото нащрек, те докато се САМООБЕЗВЪЗДУШИЛИ, щяло да мине време" ужас! тръгва оня приемчик да ми я изважда от "гаража", и какво виждат очите ми "о небеса!" тъй като бях прибрал огледалцата (има си врътка за случая), тоя бетерин да вземе да напъва шофьорското огледало с длан ?! аууу тогава не можах да се сдържа и се провикнах - "алооо, има си копче ве еиии..." , а дебила моля ви се, все едно никой-нищо не казал, се обръща и ме пита: "ааа, ама тоя модел има ли?" еее, тогава му казах да излиза от колата и к'во са срали - СРАЛИ ! НИКОГА ПОВЕЧЕ !!! АМА НИКОГА ПОВЕЧЕ !!!'айде бе - жоро бил диагностик ? отвори скапания лаптоп (от времето на гражданската война в САЩ - 1861-ва) и ми разправя "кооолко добре щял да звучи мотора"мдам! при 35 кинта за 3 минути и половина - сигурно и ще замърка? да не говорим че двигателя си беше окей и просто нямаше какво да му се прави - т.е. най-вероятно изтри натрупалите се грешки и ... Т'ВА БЕ! гаси мамата - 35 кинта за 3 минути и половина ! те-такова дЖивотно нЕма !!! а след неговата намеса - още търся към кой сервиз да се обърна за истински преглед и поправка - колата има такъв лаг, че можете едно кафе да изпиете докат стигне до 3000 оборота!и знаете ли края на историята? минават 3 дена и карайки си, чувам (при отворен прозорец), как нещо трака ...и то стабилно си трака ?!спирам аз и що да видя - оня пикльо забравил (а може би нарочно) стоманената щипка на накладките! бях си купил нови накладки и дълго време нямах проблем.е! сега вече имаше! звъня му аз и го питам: "жоре, тука едната клипса на накладките ми я няма, нещо да помогнеш?", а прехваления майстор-диагностик знаете ли какъв отговор ми изпрасква ...И МОЛЯ ДА ГО ПРОЧЕТЕ ЦЕЛИЯ ФОРУМ СЛЕДВАЩОТО ИЗРЕЧНИЕ... "ааа... няма ли я, ами аз съм тука сега до подемника и се оглеждам..., ама няма нищо - ела тая събота, тук има една А4-ка точно като твоята, ще вземем от нея..." ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????еее, тогава вече ми се повдигна и му тряснах телефона! вие можете ли да си представите? готов да ощети човечеца който си е оставил колата там за поправка, за да вземели та да "оправят" моята ??? при положение че още на другия ден отдох до Юнитрейд и си купих за миризливите 18 лв две бройки чистак нови и си ги поставих самичък !? тоз пре-прехвален сервиз да няма 18 кинта да изкара от джоба си и да направи един хаир ?! ами ще краде... ми момчето от което ще откраднат за да дадат на мен - ако и то се усети (в което съм напълно сигурен!) - от следващия ли ще вземат ?!?! порочен кръг ли са направили там ? автомобилите ни - ДОНОРИ ЗА ПРЕДХОДНИ КОЛИ ЛИ СА?лелееееее...така че колега 'Nikieva' - хайде да не е един! молим ти сА!_____________________________________________________Ми да кандидатства тогава Жоро за официален сервиз,ама съм сигурен,че немците ще пукнат от смях,като му знам сервиза и персонала и го сравня с "ПоршеБГ" или "Аутотехника". Освен това,въпреки че колата ми е стара,когато съм се решил да отида в официален сервиз,винаги са се отнасяли с мен като хората,спазвали са записания час,слагали са найлони по седалките,когато са сядали в колата и са извършвали ремонта без да се интересуват от ЕГН-то на автомобила,за което и съм си плащал подобаващо.ае колега, кви ти найлони по седалките - ми че въпросния шеф на същия тоз "сервиз", нали именно тогава ми лепна такова гнусно петно от масло на подлакътника че просто щях да фана нещо тежко и държавно ве ! то бива мизерници, ама това тяхното на нищо не прилича ! седи и ме гледа умно и ми вика: "ма не съм аз ве братооо" , а аверчето ми (130 кила с благ поглед) му гледа лакътя и му намига: "ами тва петно отдолу к'во е бре?" ... и оня едни чупкиии, едни извиненияяя... и за к'во? петното не се махна, нито се изтри с техните "препарати" (е*аси и препаратите - взел ми веро и ми разправя че било ня'кво извънземно почистващо средство ?!?) мърлячи ! и наново - давай пари за истински препарати, давай пари за първо-второ-трето... париии и все пари !?______________________________________________________Е ти от какво си толкова доволен немога да разбера ? Че си висял половин ден да ги чакаш, защото в петъка половината са се изпонапили и не са отишли на работа лИ ?Или че при всеки ремонт са ти скапвали нещо друго ? Чакай да позная, трогва те това, че са си оправили безплатно нещата които са развалили ?а защо ВЪОБЩЕ трябва да развалят? помните ли по-горе като споменах за жорето и пластмасата на B6-цата? след като стоях и го гледах как се мъчи 5 минути и не знае как да я свали... пустата й кора - напъна я и... опааа - ЧЕСТИТКААА! а само след половин час няма да ви разкажа какво чухме (и за случая имам жив свидетел!):изкарва пак оня галфон (приемчика на който незнайно защо някой му бил връчил да кара колите?) от гаража една RS6-ца ! черна с 20 цолови джанти, широки валяци, изпъната като по конец - КУКЛААА! ... и се чува - прааас!!! ние с аверчето се споглеждаме и си чудим къде сме попаднали - в касапница за коли или в автосервиз? ...а от дъното на бърлогата се обажда идиотски глас с още по-идиотското изречение: "еее, сватосахме я тази, ама то и без това си беше счупено...."!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"то" - бе огледало за поне 300 кинта, и замина в небитието !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!no comment !п.п. за истинността на гореонаписаното си залагам колата, главата и авторитета! може на някой да му изглежда като набързо-скалъпен, ниско-бюджетен криминално-фантастичен филм или приказка от 1001 нощ, ама аз преживях случката с цялото си същество... авера също бе с мен за подкрепа и утеха. Редактирано 9 Септември 2009 от CID Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
userito Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 След като обиколих половината сервизи на бош ми дадоха неговия тел. и цялата работа за да ми излъже компютъра да не следи предните накладки, защото лампата светеше нон-стоп и много ме дразнеше! За удоволствието 40 кинта без да броя целия ден обикаляне по софия да намеря сервиз в който имат софтуер за кораба... Нямам идея колко пари е по други сервизи ама за да свалиш таблото (2 винта) и да натиснеш 5 клавиша на клавиатурата...мен ако питате ако имате такъв проблем извадете я тая лампа и не се мъчете излишно и скъппо! Поздрави на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 И аз не съм доволен от Жоро и от хората му. Не бих отишъл там повече. Колата ми е А4 2002 1.8Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 аз съм го отписал още в 2006. ходих да ми смени антифриза и да я прегледа на компютър. чаках от 9 сутринта и ме взеха към 13.00. докато бях там ми каза, че и катализатора ми бил за смяна. оттам ме пое едно от "чирачетата"....мъка....подемника бил зает и на крикове повдигаха колата за да извадят гърнето с катализатора. скъсаха меката връзка докато се опитваха да откачат тръбата. надраха боята на самото купе отвътре /метала до турбината/. докато се добере до болтовете от горната страна на катализатора /около ламбда сондата/ успя да счупи пластмасата над въздушния филтър и да скъса единия от кабелите на ламбда сондата.....е питай ме дали ще се върна там....п.п. докато бях там /аз и още 3-4 клиента/ идваха файтони, а8-ци, които автоматично ни предреждаха. жоро им правеше диагностика и ако се оказваше нещо хардуерно взимаше някой от чираците, работещи по нашите коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 аз съм го отписал още в 2006. ходих да ми смени антифриза и да я прегледа на компютър. чаках от 9 сутринта и ме взеха към 13.00. докато бях там ми каза, че и катализатора ми бил за смяна. оттам ме пое едно от "чирачетата"....мъка....подемника бил зает и на крикове повдигаха колата за да извадят гърнето с катализатора. скъсаха меката връзка докато се опитваха да откачат тръбата. надраха боята на самото купе отвътре /метала до турбината/. докато се добере до болтовете от горната страна на катализатора /около ламбда сондата/ успя да счупи пластмасата над въздушния филтър и да скъса единия от кабелите на ламбда сондата.....е питай ме дали ще се върна там....п.п. докато бях там /аз и още 3-4 клиента/ идваха файтони, а8-ци, които автоматично ни предреждаха. жоро им правеше диагностика и ако се оказваше нещо хардуерно взимаше някой от чираците, работещи по нашите коли.Баси сервиза, баси чудото....Дайте да съберем по 10 кинта целия форум и да сложим един билборд на жълтите павета...Ще пише: Не ходете при мазния монтьор Жоро, там ще ви счупят колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 Писал съм в по-стара тема за този "сервиз" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 (Редактирано) Е, стига, последният ми коментар си беше досущ по темата. Редактирано 11 Септември 2009 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper-666 Публикувано 11 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 (Редактирано) След като обиколих половината сервизи на бош ми дадоха неговия тел. и цялата работа за да ми излъже компютъра да не следи предните накладки, защото лампата светеше нон-стоп и много ме дразнеше! За удоволствието 40 кинта без да броя целия ден обикаляне по софия да намеря сервиз в който имат софтуер за кораба... Нямам идея колко пари е по други сервизи ама за да свалиш таблото (2 винта) и да натиснеш 5 клавиша на клавиатурата...мен ако питате ако имате такъв проблем извадете я тая лампа и не се мъчете излишно и скъппо! Поздрави на всички! Ако си толкова умен, защо не го направи сам? Свали си двата винта натисни 5-те клавиша на клавиатурата и си свиркай с 40 лева в джоба. Сигурно не си знаел как се прави или по вероятното още не знаеш. Тогава си плащаш. Типично българска черта е парите да се измерват пропорционално на времето за работа, но колко време даденият майстор е разучавал софтуера и се е учил и е чел, няма значение за теб. Не завиждай на човека, че може да изкарва пъти по-бързо пари от теб. Редактирано 11 Септември 2009 от viper-666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 12 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2009 Я маме му разясни на тоя ламер кЪ се сменят пружини на НИМ в 8 вечерта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 12 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2009 Я маме му разясни на тоя ламер кЪ се сменят пружини на НИМ в 8 вечерта. Ама ги сменихме за 1 час нЪл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 12 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2009 Ама ги сменихме за 1 час нЪл Батки сте ве, спор нЕма. Е тоя мушморок дет е за него темата, кат остане без раЛта мое го наемете за чирак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 12 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2009 Батки сте ве, спор нЕма. Е тоя мушморок дет е за него темата, кат остане без раЛта мое го наемете за чирак. Ше го зееме ве ... нема ядове... ма накраа на месеца ше има да дава.... щот е бездарник голем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2009 Някой знае ли защо са били автомонтьорите при Жоро преди около месец?Всичките бяха посинени един хубав ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2009 (Редактирано) Някой знае ли защо са били автомонтьорите при Жоро преди около месец?Всичките бяха посинени един хубав ден.Неоснователно са ги били, спор нема... :hilezh: Горките. Скарали се за една вафла и една фанта от 250 ml и меле яко настанало. Редактирано 15 Септември 2009 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kostadinov Публикувано 15 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2009 Въпреки многото отрицателни отзиви напоследък, аз винаги като съм ходил при Жоро ми е свършвал работа. Може и при мен да е късмет...Да започна с това че съм от Пловдив и нямам представа кой е въпросния сервиз,но....да кажем че малко разбирам от стартери и генератори!!!Та този господин е взел колата с ясното намерение да те излъже,повредата се установява само с уред/с който той явно неможе да работи/,но въпреки всичко я е взел.Почти всеки ден се сблъсквам с подобни сервизи и от тях 90% са за затваряне поради некомпетентност.Да,остави я,повредата е от еди какво си,после се оказва друго.Така че скъпи колеги...да ходим на врачки повече ще познаят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts