Jump to content

НЕ ходете в сервиза на Жоро


Recommended Posts

15+ означава 95-та и надолу нали? Определено застраховам такива коли. 7 100-ци Ц4 имам при мене и поне 20 Б4-ки и Б3-ки. Никога не съм показвал различно отношение към такива клиенти и мисля, че много колеги могат да го потвърдят. Нескромно казано - учил съм се на бизнес от европейски застрахователи, а там това е основен принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 153
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тони,

Ти застраховаш ли 15+ годишни коли или си ги извадил от въоръжение?

Съмнявам се за второто.

Този пример не е много подходящ, ма въпреки тва съм сигурен че Дакса е вътрешно по-усмихнат кат застрахова кола за 60 хил. отколкото за 5000лв. :D

Важното е клиентите да не го разберат това и в тва отношение Тони се оправя много прилично. :puke:

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е клиентите да не го разберат това и в тва отношение Тони се оправя много прилично. :puke:

Точно за това говорех.

Мойто каско е смешно спрямо това на новите и скъпи коли,но отношението му винаги е било на 6+,особено при последната случка,когато една разсеяна банкова чиновничка ни причини главоболия и създаде известно напрежение и на двамата за 20 дена напред.Търпението и загриженоста на Тони :D

Сори за ОФФ-а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този пример не е много подходящ, ма въпреки тва съм сигурен че Дакса е вътрешно по-усмихнат кат застрахова кола за 60 хил. отколкото за 5000лв. :)

Важното е клиентите да не го разберат това и в тва отношение Тони се оправя много прилично. :puke:

Примерът си е точно на място,но оня "богоподобния" явно не ги вижда така нещата.Дали ще прави диагностика на А8-та на мазния мангал Стораро или ще се "върже" към някоя Б4-ка,цената за услугата диагностика си е все една и съща и хората са готови да си я платят,ако майстора е на ниво и им реши проблема.Да сте виждали бояджия да връща кола,защото била стара,а?Кризата,обаче идва с пълна сила и ще накара точно такива "разбирачи" да вкарат във "въоръжение" пак старите автомобили,само че тогава никой няма да им посещава бараките. :D

А и за какво са го изтипосали в "Препоръчаните майстори" тоя нагаждач?Да го пишат в подфорума за А6 и А8 и да уточнят,че при него се ходи с извлечения за доходите ти от последната година и наличността по банковите ти сметки и да не се заблуждават повече хората. :D

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро е надменен, в това спор няма! Здравей му струваше последно 40лв.! Един плюс обаче ми направи впечатление, купих си табло от кола 2003година, за А6 С5 става дума, мойта е 98г., таблата са различни от тук до небето като технологии, и след като звънях на доста хора получавах отговор "това няма как да стане, продавай го", "няма никакъв начин да се направи"....отидох при Жоро погледна го и каза, това това това трябва да се направи ще ти струва 410лв. (250лв. за таблото, пренареждане на иснталацията + 40лв (за нови ампули, старите не ставали) аз имам 4 ключа, което е равно на 160лв. и общо 410лв.). Искам да кажа, че наистина разбира, но наистина се е забравил, малко грешна стратегия прилага, макар и успешна, защото аз когато съм ходил при него съм плащал винаги колкото е казвал, а по мойте критерии не е никак малко, та ако човечността, за която преди време съм слушал се беше запазила у него и проблемите на В4ките, които не са толкова сложни и могат да бъдат отстранени за малко време, да, няма да му донесат сумата от Х лв., която ще вземе от същото време оправяйки някоя А8ца, но пък от друга страна хората с усмивки ще са повече, което е доста важно в бизнеса. За мен лично, Жоро, е последния човек при който бих отишъл...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък за мен лично и последния "майстор" да е останал Жоро,единственото нещо за което бих отишъл при него,е да му нанижа лаптопа на шията. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако остане последния майстор, ще се уча да си оправям колата сам...

На всички ни е ясно, че нещата опират до пари. Ама да ми казват "ще ти се обадя утре" и 2 дена да не се обажда никой... Да ти каже колата ще е готова в петък и тя да не е готова и след 2 петъка. Да отида до сервиза и да видя, че след 4 дни е на същото място където сам съм си я паркирал...

К'во ми го препоръчвате тоя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм бил три пъти в сервиза на Жоро. Като гледам какво пишете, все едно става дума за друг сервиз! :rolleyes:

Колата ми е Ауди А3 2000, 1.8TQ - нищо особено.

Без да ангажирам или налагам мнение, моите впечатления от сервиза са много добри. Дори даже малко се бях усъмнил, понеже толкова добро отношение, майсторлък и цени не се срещат често.

Три примера:

- Записах си час една събота за диагностика на модул АБС. Малко ме забавиха, понеже не бяха в пълен състав. Когато ми дойде реда обаче ми направиха пълна диагностика, извадиха всичко около блока на АБС-а, почистиха ми всички бушони, ел. контакти, клеми, вкл. и тези на калника, и понеже си беше чисто ясно блока фира, нищо не стана. Като компенсация за моето висене, около половин ден, не ми взеха пари.

- При смяна на маслената магистрала за турбото скъсали шпилка на фланеца на генерацията. Оправиха си го за тяхна сметка. Показаха ми го после - мястото наистина е неудобно за работа, наблъскни са агрегатите максимално близо. Майстора ми каза, че са го борили половин ден да извадят скъсаната шпилка, склонен съм да вярвам.

- Бяха ми загубили тампона на горната част на калника на който опира предния капак. Сигурно струва левче. Жоро ми се извини, викна приемчика и му нареди да ми поръчат ново. Аз не го взех насериозно. След две седмици ме извикаха да мина да си го взема - чисто ново.

Лично аз бих отишъл пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт 2 години все си мисля да го понахраня малко, ама все се сдържах.

От тогава съм си взел колата от Насти и отидох при най-добрия на Ауди според него (бат Жорко) за предварително диагнсотициране.

Завъртяха ми очите, взех си кочинката и до ден днешен се чудя как да я оправя.

На Насти няма за какво да му се сърдя, той е търговец, нормално е да иска да си продаде стоката, но онзи професионалист можеше да каже:това, това и това не е наред, ти си прецени, което няма как да ме накара да стъпя при него...

А за 2-ния стандарт, въобще не ми се говори...Тони (daks), казваш навсякъде вече е така? Защо при Стефчо не е все още и той остана майстора с най-малко отрицателни(почти 0) мнения тук във форума. В момента имам наблюдения и върху сервиза на Рашо (РАШО Ауто).

Поне засега момчетата са страшно отзивчиви и любезни, а колко разбират от работата си времето ще покаже (за сега са на прав път :hilezh: ). И на всичко това са ебем ви-сти :lol:

Та така, обичаните майстори ще са тези, които освен професионализъм показват и отношение към клиента. Никой не обича да го смятат за по-ниЗко ниво човек, заради това че колата му струва 5, а не 50К парета...

В заключение:

Да им е*а майката на всички гЪзари btw :lol:

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм бил три пъти в сервиза на Жоро. Като гледам какво пишете, все едно става дума за друг сервиз! :hilezh:

Колата ми е Ауди А3 2000, 1.8TQ - нищо особено.

Без да ангажирам или налагам мнение, моите впечатления от сервиза са много добри. ................................................................

Лично аз бих отишъл пак.

Е ти от какво си толкова доволен немога да разбера ? Че си висял половин ден да ги чакаш, защото в петъка половината са се изпонапили и не са отишли на работа лИ ?

Или че при всеки ремонт са ти скапвали нещо друго ? Чакай да позная, трогва те това, че са си оправили безплатно нещата които са развалили ?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Въпреки преките впечатления,си само с един коментар колега.

хайде да не е един!

да ви разкажа малко за една жива случка:

след като ми "оправиха" колата първия път, за скромните 730 кинта (а по-късно се разбра че никаква диагностика не бе направил жорето, и маслото ми го били намерили от най-доброто на най-добрите цени - демек 4л. за 170 лв :) ), взех че направих грешката да му се обадя втори път и да го питам: "аве вие можете ли да обезвъздушавате спирачна система с ABS ?" отговора както сами се досещате бе: "х'амчи кааак?"

и аз отивам нищо неподозиращ, хем да ми сменят и едно маншонче на буталцето на сп. апарат, и дъмп-клапата... кво обаче стаа?

нащ'е ми идват "рано-рано" по късна доба към 10:45 в събота (едвам гледат, а някои сигурно още сънуват...) и ми разправят че снощи имали еди-к'во си, викам си "добре, случва се... ама ше погледнете колата нали?"

речено сторено - става 14:45 и нащЕ чааак сега се сещат да я вкарат ?!? мисля си - тия ми е*аха майката още "в началото", колата трябваше вече да е забравила за случая. заставам аз отстрани с уговорката че мога да гледам (след като веднъж съм сърбал попарата втори път не правя същата грешка!) и що да видя - жорето милия седнал и разглобява една пластмаска от А4 B6 и цъка с език... приемчика пък се разправя с баш-шефа (нещо не било както трябва?), а аз к'во правя ??? седя и гледам как няк'ъф младок ми се учи на колата :o

леле изправи ми се косата - гледам го оня, един спирачен механизъм не може да разглоби, та му казвам кое след кое да сваля ?!?

оня по-едно време му стана явно неудобно, че извика другия младок, а аз се питам: "а'е жорето кога ще дойде най-сетне?"

няма го, ни след час, ни след два... :) брейй тая работа започва хич да не ми харесва, тоя пикльо ще вземе да счупи нещо, или да пропусне да сложи и тогава току-виж съм останал без спирачки ? викам го жоро и му думам: "колега, вземи та виж твоите хора, помогни им...", а оня знайте ли к'во ми вика - "ааа, аз съм диагностик!, за тия работи си имаме хора" :blink: "кви хора бе" викам му, "тоя тук преди малко ме пита, че не знаел къде е дъмп-клапата ве" ?!?

и кво мислите стана след това? вдигат ми моля ви се, колата на подемника (ПРИ ИЗРИЧНА ЗАБРАНА - ПРИ ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ НА КОЛАТА С ABS СИСТЕМА ТРЯБВА ДА СТОИ НА КОЛЕЛАТА СИ!), пъхва се оня ми ти юнак отдолЕ и почва да развива "цицките"... аз съм на шофьорското място и при сигнал помагам - натискам. и за'кво ?

хем знам че не стаа така ама не - тия са упорити, разправят: "ти ония дет ги говорят за сложните процедури не ги слушай..."

и опааа - излизам след малко повече от три часа, всичко сменено, тръгвам и ... :) пет ката отзад !

колата ни върви, ни спира !?!? натискам педала - едвааам едвам потегля, натискам спирачките - хукваааа та не мога да я удържа ? ей тогава ми кипна кела !!!

викам му - "аве човек, какво си направил?", ама бесен съм разбирате ли? кола за 12+к и ония ми се гаврят ? :box:

баш-шефа излиза от покоите си и вика: "а, ко стаа?", ми кво да става твойта м*м* - колата пуши, не върви и не спира ?!?! жорето хлипа и мърмори нещо на младока, след 1 минута се оказва че по време на урока за поставяне на дъмп-клапата пикльото НЕ Е присъствал - сложил я бил наобратно !?!?? :blink:

хайдееее наново, дигай на подеминка, сваляй кори и прочее, режи маркучи (то германеца е умен и се е презапасил с дължина), и обръщай клапана! следва 3 минутно ръководство и блеене в екрана на двамата младоци...(аз стоя на заден план и си викам) - "къде попаднах"?!

чакайте да ви доразкажа !

вземат тия да ми обезвъздушават сп.-ките наново! кво мислите се промени ? ха'ми нищо ! така са си и до днес - едвам спирам! а съвети до небесата - "да съм бил карал спокойно и в началото нащрек, те докато се САМООБЕЗВЪЗДУШИЛИ, щяло да мине време" ужас!

тръгва оня приемчик да ми я изважда от "гаража", и какво виждат очите ми "о небеса!" тъй като бях прибрал огледалцата (има си врътка за случая), тоя бетерин да вземе да напъва шофьорското огледало с длан ?! аууу тогава не можах да се сдържа и се провикнах - "алооо, има си копче ве еиии..." , а дебила моля ви се, все едно никой-нищо не казал, се обръща и ме пита: "ааа, ама тоя модел има ли?"

еее, тогава му казах да излиза от колата и к'во са срали - СРАЛИ !

НИКОГА ПОВЕЧЕ !!! АМА НИКОГА ПОВЕЧЕ !!!

'айде бе - жоро бил диагностик ? отвори скапания лаптоп (от времето на гражданската война в САЩ - 1861-ва) и ми разправя "кооолко добре щял да звучи мотора"

мдам! при 35 кинта за 3 минути и половина - сигурно и ще замърка? да не говорим че двигателя си беше окей и просто нямаше какво да му се прави - т.е. най-вероятно изтри натрупалите се грешки и ... Т'ВА БЕ! гаси мамата - 35 кинта за 3 минути и половина ! те-такова дЖивотно нЕма !!! а след неговата намеса - още търся към кой сервиз да се обърна за истински преглед и поправка - колата има такъв лаг, че можете едно кафе да изпиете докат стигне до 3000 оборота!

и знаете ли края на историята?

минават 3 дена и карайки си, чувам (при отворен прозорец), как нещо трака ...и то стабилно си трака ?!

спирам аз и що да видя - оня пикльо забравил (а може би нарочно) стоманената щипка на накладките! бях си купил нови накладки и дълго време нямах проблем.

е! сега вече имаше! звъня му аз и го питам: "жоре, тука едната клипса на накладките ми я няма, нещо да помогнеш?", а прехваления майстор-диагностик знаете ли какъв отговор ми изпрасква ...И МОЛЯ ДА ГО ПРОЧЕТЕ ЦЕЛИЯ ФОРУМ СЛЕДВАЩОТО ИЗРЕЧНИЕ...

"ааа... няма ли я, ами аз съм тука сега до подемника и се оглеждам..., ама няма нищо - ела тая събота, тук има една А4-ка точно като твоята, ще вземем от нея..." :blink:

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

еее, тогава вече ми се повдигна и му тряснах телефона!

вие можете ли да си представите? готов да ощети човечеца който си е оставил колата там за поправка, за да вземели та да "оправят" моята ??? при положение че още на другия ден отдох до Юнитрейд и си купих за миризливите 18 лв две бройки чистак нови и си ги поставих самичък !?

тоз пре-прехвален сервиз да няма 18 кинта да изкара от джоба си и да направи един хаир ?! ами ще краде...

ми момчето от което ще откраднат за да дадат на мен - ако и то се усети (в което съм напълно сигурен!) - от следващия ли ще вземат ?!?! порочен кръг ли са направили там ?

автомобилите ни - ДОНОРИ ЗА ПРЕДХОДНИ КОЛИ ЛИ СА?

лелееееее...

така че колега 'Nikieva' - хайде да не е един! молим ти сА!

_____________________________________________________

Ми да кандидатства тогава Жоро за официален сервиз,ама съм сигурен,че немците ще пукнат от смях,като му знам сервиза и персонала и го сравня с "ПоршеБГ" или "Аутотехника". Освен това,въпреки че колата ми е стара,когато съм се решил да отида в официален сервиз,винаги са се отнасяли с мен като хората,спазвали са записания час,слагали са найлони по седалките,когато са сядали в колата и са извършвали ремонта без да се интересуват от ЕГН-то на автомобила,за което и съм си плащал подобаващо.

ае колега, кви ти найлони по седалките - ми че въпросния шеф на същия тоз "сервиз", нали именно тогава ми лепна такова гнусно петно от масло на подлакътника че просто щях да фана нещо тежко и държавно ве ! то бива мизерници, ама това тяхното на нищо не прилича ! седи и ме гледа умно и ми вика: "ма не съм аз ве братооо" , а аверчето ми (130 кила с благ поглед) му гледа лакътя и му намига: "ами тва петно отдолу к'во е бре?" ... и оня едни чупкиии, едни извиненияяя... и за к'во? петното не се махна, нито се изтри с техните "препарати" (е*аси и препаратите - взел ми веро и ми разправя че било ня'кво извънземно почистващо средство ?!?) мърлячи ! :lol:

и наново - давай пари за истински препарати, давай пари за първо-второ-трето... париии и все пари !?

______________________________________________________

Е ти от какво си толкова доволен немога да разбера ? Че си висял половин ден да ги чакаш, защото в петъка половината са се изпонапили и не са отишли на работа лИ ?

Или че при всеки ремонт са ти скапвали нещо друго ? Чакай да позная, трогва те това, че са си оправили безплатно нещата които са развалили ?

а защо ВЪОБЩЕ трябва да развалят? помните ли по-горе като споменах за жорето и пластмасата на B6-цата? след като стоях и го гледах как се мъчи 5 минути и не знае как да я свали... пустата й кора - напъна я и... опааа - ЧЕСТИТКААА! а само след половин час няма да ви разкажа какво чухме (и за случая имам жив свидетел!):

изкарва пак оня галфон (приемчика на който незнайно защо някой му бил връчил да кара колите?) от гаража една RS6-ца ! черна с 20 цолови джанти, широки валяци, изпъната като по конец - КУКЛААА! ... и се чува - прааас!!! :blink: ние с аверчето се споглеждаме и си чудим къде сме попаднали - в касапница за коли или в автосервиз? ...а от дъното на бърлогата се обажда идиотски глас с още по-идиотското изречение: "еее, сватосахме я тази, ама то и без това си беше счупено...."

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"то" - бе огледало за поне 300 кинта, и замина в небитието !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

no comment !

п.п. за истинността на гореонаписаното си залагам колата, главата и авторитета! може на някой да му изглежда като набързо-скалъпен, ниско-бюджетен криминално-фантастичен филм или приказка от 1001 нощ, ама аз преживях случката с цялото си същество... авера също бе с мен за подкрепа и утеха.

Редактирано от CID
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като обиколих половината сервизи на бош ми дадоха неговия тел. и цялата работа за да ми излъже компютъра да не следи предните накладки, защото лампата светеше нон-стоп и много ме дразнеше! За удоволствието 40 кинта без да броя целия ден обикаляне по софия да намеря сервиз в който имат софтуер за кораба... Нямам идея колко пари е по други сервизи ама за да свалиш таблото (2 винта) и да натиснеш 5 клавиша на клавиатурата...мен ако питате ако имате такъв проблем извадете я тая лампа и не се мъчете излишно и скъппо! Поздрави на всички! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм го отписал още в 2006. ходих да ми смени антифриза и да я прегледа на компютър. чаках от 9 сутринта и ме взеха към 13.00. докато бях там ми каза, че и катализатора ми бил за смяна. оттам ме пое едно от "чирачетата"....мъка....подемника бил зает и на крикове повдигаха колата за да извадят гърнето с катализатора. скъсаха меката връзка докато се опитваха да откачат тръбата. надраха боята на самото купе отвътре /метала до турбината/. докато се добере до болтовете от горната страна на катализатора /около ламбда сондата/ успя да счупи пластмасата над въздушния филтър и да скъса единия от кабелите на ламбда сондата.....е питай ме дали ще се върна там....

п.п. докато бях там /аз и още 3-4 клиента/ идваха файтони, а8-ци, които автоматично ни предреждаха. жоро им правеше диагностика и ако се оказваше нещо хардуерно взимаше някой от чираците, работещи по нашите коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм го отписал още в 2006. ходих да ми смени антифриза и да я прегледа на компютър. чаках от 9 сутринта и ме взеха към 13.00. докато бях там ми каза, че и катализатора ми бил за смяна. оттам ме пое едно от "чирачетата"....мъка....подемника бил зает и на крикове повдигаха колата за да извадят гърнето с катализатора. скъсаха меката връзка докато се опитваха да откачат тръбата. надраха боята на самото купе отвътре /метала до турбината/. докато се добере до болтовете от горната страна на катализатора /около ламбда сондата/ успя да счупи пластмасата над въздушния филтър и да скъса единия от кабелите на ламбда сондата.....е питай ме дали ще се върна там....

п.п. докато бях там /аз и още 3-4 клиента/ идваха файтони, а8-ци, които автоматично ни предреждаха. жоро им правеше диагностика и ако се оказваше нещо хардуерно взимаше някой от чираците, работещи по нашите коли.

Баси сервиза, баси чудото....

Дайте да съберем по 10 кинта целия форум и да сложим един билборд на жълтите павета...

Ще пише: Не ходете при мазния монтьор Жоро, там ще ви счупят колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, стига, последният ми коментар си беше досущ по темата. :)

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като обиколих половината сервизи на бош ми дадоха неговия тел. и цялата работа за да ми излъже компютъра да не следи предните накладки, защото лампата светеше нон-стоп и много ме дразнеше! За удоволствието 40 кинта без да броя целия ден обикаляне по софия да намеря сервиз в който имат софтуер за кораба... Нямам идея колко пари е по други сервизи ама за да свалиш таблото (2 винта) и да натиснеш 5 клавиша на клавиатурата...мен ако питате ако имате такъв проблем извадете я тая лампа и не се мъчете излишно и скъппо! Поздрави на всички! :)

Ако си толкова умен, защо не го направи сам? Свали си двата винта натисни 5-те клавиша на клавиатурата и си свиркай с 40 лева в джоба. Сигурно не си знаел как се прави или по вероятното още не знаеш. Тогава си плащаш. Типично българска черта е парите да се измерват пропорционално на времето за работа, но колко време даденият майстор е разучавал софтуера и се е учил и е чел, няма значение за теб. Не завиждай на човека, че може да изкарва пъти по-бързо пари от теб.

Редактирано от viper-666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ги сменихме за 1 час нЪл :hilezh:

Батки сте ве, спор нЕма. ;) Е тоя мушморок дет е за него темата, кат остане без раЛта мое го наемете за чирак. :respekt::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батки сте ве, спор нЕма. ;) Е тоя мушморок дет е за него темата, кат остане без раЛта мое го наемете за чирак. :hilezh::respekt:

Ше го зееме ве ... нема ядове... ма накраа на месеца ше има да дава.... щот е бездарник голем :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли защо са били автомонтьорите при Жоро преди около месец?

Всичките бяха посинени един хубав ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли защо са били автомонтьорите при Жоро преди около месец?

Всичките бяха посинени един хубав ден.

Неоснователно са ги били, спор нема... :hilezh: :hilezh: Горките. Скарали се за една вафла и една фанта от 250 ml и меле яко настанало.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки многото отрицателни отзиви напоследък, аз винаги като съм ходил при Жоро ми е свършвал работа. :rolleyes:

Може и при мен да е късмет...

Да започна с това че съм от Пловдив и нямам представа кой е въпросния сервиз,но....да кажем че малко разбирам от стартери и генератори!!!

Та този господин е взел колата с ясното намерение да те излъже,повредата се установява само с уред/с който той явно неможе да работи/,но въпреки всичко я е взел.Почти всеки ден се сблъсквам с подобни сервизи и от тях 90% са за затваряне поради некомпетентност.Да,остави я,повредата е от еди какво си,после се оказва друго.Така че скъпи колеги...да ходим на врачки повече ще познаят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...