Jump to content

А4/Б8


daks

Recommended Posts

за моят проблем си мисля, че сам съм си виновен. Два пъти съм мил с гъба около тази клема, така че като нищо съм го предизвикал този проблем. От друга страна в ауди ми казаха, че имали попдобни случаи и да си сменя целия кабел, което води размислите в друга посока, но надали някога ще се разбере :flipoff:

въобще не си ти причината, диагностиката я получи по телефона, явно е от т.нар. "а, то това за тези модели е нормално" ... така че размислите са в друга посока, остави глупостите за седмиците ... няколко дни можеш да произвеждаш за пазар като нашия прах за пране или паста за зъби, премиум автомобил няма как да стане ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 298
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз не съм чувал тази клема да е проблемна. Ама на една Дачия видях последствията от миене. Човека си пускал маркуча вътре и съответно имобилайзера изгорял. То човек каквото сам си направи, никой не може .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

усеща се къде превключва скоростите ли?

ДА и не само. Просто става по-"нервна" кутията, но не те кара да настъпваш, а само е в готовност в случай, че ти се наложи. Превключването става като на DSG и типтроник едновременно. :)

Само искам да споделя за тази благина за която питах преди няколко месеца - Audi Drive Select. Напук на всичко (включително на дилърката, която явно не знаеше за какво става въпрос) си я поръчах. Е направо се насирам от кеф като си я включа на comfort - все едно съм на някакво облаче, а не по софийските улици. :hilezh:

Е тука вече малко завиждам, признавам си. :rolleyes:

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не си помислиш, че те обиждам на стара кола

Трябва да съм еднакво глупав, за да мога както да се обидя от колата си, така и да се гордея с нея! Колата ми не съм аз. Аз само съм дал определена сума за нея и я карам, толкова. Да се ласкае или обижда тоя, който я е направил. Можеш да ме обидиш, примерно, ако кажеш, че този текст не ти харесва. Или този! Макар че дори и това не е оценъчност, а мнение! Пък и сред всички злободневни анализи, пропити от проникновена ирония, които ми издаваха /щот сега ме издават други :lol: /, в сайта са турили баш най-инфантилните, дееба и редакторите нефелни, дееба :hilezh:

Редактирано от Freestyler
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да ме обидиш, примерно, ако кажеш, че този текст не ти харесва. Или този!

Абе Васе, ти си гений бе маме. :bia::2gunsfiring_v1::bia::)

Първото направо ме разчувства. :(

Евалла! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре кажи ти как си го представяш, като някой си поръча кола от България или Румъния или която и да е държава да не мислиш, че дилърите всеки ден пращат заявките ? Първо трябва да има достатъчно коли, че да излезе тънко транспорта. Или ако има 4 q7 в месеца примерно, те май в Словакия се правеха, да не мислиш че само тях ще доставят. Като се съберат достатъчно тогава ще я направят заявката. Дори да оставим настрана какви части за първоначално вграждане слагат е съвсем нормално отделни седмици да се работи за определени пазари/страни.

Виж сега, ако за всяка държава в Европа се произвеждат в отделни дни дори, а не седмици, това означава, че ако днес правят за Германия например, следващият ден за производство на коли за Германия ще е след 48 дни (нали толкова бяха държавите в Европа). Е как си представяш немският пазар, който е толкова голям, да се остави незахранен почти два месеца?

Както и да е, този спор е безсмислен.

И още нещо: да, заявките се изпращат всеки ден към завода. И дори само една Q7-ца да има в месеца, пак ще я докарат, без да чакат да се съберат количества.

По темата - колега Kestrel, честита придобивка и от мен! :) Много безаварийни колометри и да те слуша колата! Сподели само, Drive select-а само с Ride control ли е или си поръча и Dynamic steering? Че ми е интересно да споделиш впечатления от него.

И накрая - Freestyler :flehan: !!! Кажи къде можем да прочетем още?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели само, Drive select-а само с Ride control ли е или си поръча и Dynamic steering? Че ми е интересно да споделиш впечатления от него.

Dynamic steering не се предлагаше като опция за моя двигател 118 KW - предлага се само за двигатели над 120 KW. Така че карам със Servotronic, който също се регулира от Audi Drive Select. Честно казано в режим Dynamic на Audi Drive Select воланът става бая тегав и твърд и обратно на Comfort e супер мек и лесен и на мен това по-ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам да проявяваме повече доверие към мненията на колежката. Малко хора знаят, но тя е дилърът, който е "виновен" сега да се чувствам щастлив всеки път, когато си отворя гаража и видя убавицата дето ме гледа отвътре. Мисля, че поразбирва момичето. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около 2 месеца вече започнаха да се вграждат серийно на Б8 новите диодни стопове....и се вкарах в дилемата, да взема ли да си поръчам едни, че нещо много ме радват как светят. Евентуално други желаещи, да вземем да направим една по-крупна поръчка? Можем да ползваме -30% от колегата Paintmaster и ще излезне по-изгодно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около 2 месеца вече започнаха да се вграждат серийно на Б8 новите диодни стопове....и се вкарах в дилемата, да взема ли да си поръчам едни, че нещо много ме радват как светят. Евентуално други желаещи, да вземем да направим една по-крупна поръчка? Можем да ползваме -30% от колегата Paintmaster и ще излезне по-изгодно.

Аз съм с диодните, но честно казано повече ми харесват старите. С толкова диоди пернишкия амбианс много се засилва. :dance::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това тресене само на празен ход ли е? Ако да си мисля, че малко ви липсва фреон в климатиците. За съжаление, нямам време да обясня защо, но тези дни ще пусна един пост. Но аз имам друг въпрос - смятам да си вземам А4-ка, но изключително държа на - климатик, хидравлика и подлакътник. Последното обаче забелязах, че рядко се среща. Ако си харесам някоя без, мога ли после да си сложа? Някой правил ли е такива трансфери. Да знам, щото ако не може, изобщо да не се заглеждам по А4 без подлакътник.

Пич, и аз съм без подлакътник. Оказа се, че струва около 400-500 лева, НО ТРЯБВА ДА СЕ СМЕНИ И ЦЯЛАТА СРЕДНА КОНЗОЛА!!!! И отиваш на 1500 лв.

Та по тая причина си карам без.

Същото с темпомата, който също нямам. Струва около 300 лв., НО ТРЯБВА ДА СЕ СМЕНИ ВОЛАНА С МУЛТИФУНКЦИОНАЛЕН ЗАРАДИ НЕЗНАМ СИ КАКВО!!!!!!!!!! И процедурата излиза скромните 2700 лв.

И без темпомат си карам...

Вече този модел навлиза активно във форума и си мисля, че е време собственици, бъдещи такива или само фенове да си споделяме знания, наблюдения, проблеми и отстраняването им, както и често задавани въпроси за софтуер, разход и т.н.

Аз например днес бях в "Порше" и установих за сетен път, че това ъпдейта на софтуера е голяма работа. Ъпдейтнаха ми скоростната кутия и сега нещата са по-различни. Преди беше нужно да се подава доста газ при движение назад, особено под наклон, сега това се оправи. Като цяло държанието на кутията е друго - стана по-динамична май, а и по-бързо зацепва между задна и първа. ;)

Беше ми се развалила и тази глезотийка да се дезактивира ръчната при подаване на газ, сега се оправи и без да е кой знае какво - доста удобство дава, защото мислиш за едно нещо по-малко при потегляне. Ех, ако имаше и автоматични коланиии... :rolleyes: Изобщо собствениците на този модел е хубаво чат-пат да посещават дилъра си и да проверяват за излезли ъпдейти, защото се оказа, че никак не са за подценяване.

Сега например аз продължавам да имам един неприятен проблем, който никой не можа да хване, защото колата явно знаеше, че е на лекар и там не го направи. Става дума за това, че след като колата е постояла угасена в горещо време и после бъде запалена и веднага пуснат климатика, започва едно ужасно клатене откъм мотора и звук като от работа на 3 цилиндъра. След неколкократно форсиране до към 3000 об. всичко се оправя. Усещането обаче преди това е като за дРът Космич с прегорели кабели. :D Никой в Порше не можа и да предположи за какво става дума, а всички направени тестове на компа показаха отлични резултати и никакви грешки. :) Някой друг има ли го това?

П.П.: Няма само Вертер и сие да си имат тема за техния модел я. :):P;)

Да ти е честита.

И аз идвам да активизирам темата.

Ъпдейта на софта коя версия е, за да мога да сравня с моята и да бегам у Порше???

За климатика: Моята е на 22000 км. и прави подобен проблем от самото начало. След като е работила и я запаля с включен климатик за около 20-30 секунди "нещо" издава звук все едно се е дебалансирала едната перка на вентилатора за радиаторите - ръмжене и лека вибрация. След малко обаче утихва и после нямам проблеми. Не съм мислил, че това е повреда, а просто някакъв пусков режим на климатика... де да знам... Не съм пробвал дали се оправя с форсиране.

Аз се сдобих с В8 2.0 tfsi quattro , доволен съм оказа се здрава след като минах със 110 км/ч през бордюр 20 см. ;),разминах се със смяна на лагер и амортисъор иначе си вървеше след удара нямаше видими щети(освен джанта и гума)! Сервиза всичко си оправи както си трябваше! Но сега си имам проблем оказва се фабричен дефект (не съм само аз с този дефект) колата е на 16 000 км и трябва да се сменят двата лагера на главините,чува се едно цъкане когато завивам на пълен ляв или десен,казаха ми 4е това се случва често на новия модел. Интересно нова кола + тези лагери трябва да издържат поне 100 000км,малко съм разочарован от Ауди(това е 2-то , което имам 1-то беше Б7 и с него имах доста проблеми) иначе върви много ,само дето има лимит на 210 км/ч и колкото по-бързо върви повече дърпа.Относно разход на гориво е добре извънградско ,но в града си гълта 20/100. Общо взето това е !

И аз имам това цъкане при пълно завиване. Хваща се особено ясно когато въртиш на място в гараж, защото няма др. шумове и околните стени връщат цъкането към теб. В Порше не или не могат или не искат да го хванат. Но защо искат да сменят лагерите на главините? Търсейки за този шум в Порче откриша, че единия тампон (не казаха кой...) е тръгнал да се напуква и ще го сменят гаранционно малко по-нататък. Но шума не идвал от него.

Аз не съм много сигурен дали тия хора разбират нещо от коли там???

И мойта е ограничена на 210 км.ч.

А някой друг с Б8 има ли го уж "нормалното" тресене на волана при завъртане/завиване на гумите на място при добро сцепление? Върху плочки най-добре го проявява. Вибрира сериозно волана и усещането е, все едно ще се разпада рейката. В Порше твърдят, че е масово оплакване, но от Ауди не го признавали за проблем и не давали решение. Било си характерна особеност, с която трябва да се свикне и която не водела до негативни последици. На някъв мрънкалник с А5 му били сменили накрайници, носачи и накрая цяла рейка и проблемът си останал. Когато колата е под наклон напред и тежестта е паднала върху предния мост направо предсмъртни мъки се носят от тая рейка. :)

Аз имам същия проблем и честно казано е малко притеснително, че не го признават. Точно мислех да ходя да им се оплаквам.

Наистина имаш чувството, че воланът ще ти остане в ръцете. Просто все едно цялото масло на сервото изтича наведнъж и воланът превърта.

Не е само на плочки (въпреки, че наистина се проявява най-добре там). На мен ми го прави почти винаги, когато трябва по спешно да навъртам волана от край до край (паркиране и т.н.)

Досега си мислех, че гумите правят резонанс със настилката, но явно е рейката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега carlitobrigante, ако не е тайна, кой от Порше е казал подобно нещо? Само от любопитство питам.

Напълно подкрепям колегите chaos, Jacob12 и daks. Няма разлика в качеството на автомобилите за европейския пазар. Най-малкото се ползват едни и същи материали, външни доставчици, поточни линии и т.н., няма откъде да дойде тази разлика.

Както има примери за коли, купени от БГ, които са дефектирали, така има и такива за коли от Германия, Австрия и т.н. Въпрос на късмет е. Ако от Порше на някого му се занимава да направи статистика, това ще се види.

Още нещо - колкото и да е неприятно, резервната гума и аптечката са опционални и на други пазари, също и в Германия (в зависимост от модела). Не може да се избегне.

Напълно подкрепям.

Моята е купена нова от дилър на Ауди в Германия.

Имам цъкането при завиване, вибрациите при въртене на волана на място, нямам резервна гума и крик. Имам само аптечка.... а и ми подариха червена рекламна шапка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с диодните, но честно казано повече ми харесват старите. С толкова диоди пернишкия амбианс много се засилва. :rolleyes::hilezh:

Еми значи сте готови.Правите един бартер с Daks и двамата ще се доволни. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Сцеплението на предницата с пътя според мен не е добро. Дали има връзка с огромното за модела междуосие не знам, но е много неприятно. Особено като мина на спортен режим, докато зацепя, може и Икарус да ме скъса. <_< Е, попрекалих де, но си е кофти все пак.

...

И при мен е така. (предно предаване)

Според мен като дадеш газ предницата олеква прекалено много и затова се губи сцеплението. Това го мисля, защото при спиране няма проблеми, т.е. като я натиснеш предницата и гумите зацепват.

Явно когато са мислили разпределеноето на тежестта са наблегнали на баланса при завой. Може и да е от изнесената предна ос. Факт е обаче, че като се вдигне предницата при потегляне, понякога боксува и ESP-то сработва и става манджа с грозде. Не Икарус, ами циганин с каруца мое те мине.

Следващата ще е Quattro!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да отбележа, че това е страхотно... Винаги съм се възхищавал на хора като теб които умеят да предават емоции по такъв начин. Любопитно за мен е в какво настроение си бил докато си писал това? Имало ли е причина да го напишеш - или просто ти е дошла музата, седнал си и си го съчинил?

Изключително е .....

Поздравления от един лаик на тази тема!!!

П.п. Тони, извинявам се за офтопика в твоята тема!

Поздрави,

Данаил Петров

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с диодните, но честно казано повече ми харесват старите. С толкова диоди пернишкия амбианс много се засилва. :):)

Веднага ти предлагам бартер с доплащане от мен. СЕРИОЗНО! Нямам против да изперничея. :)

Отиваме заедно в Порше, аз поемам смяната и каквото се разберем за доплащане към теб. :hilezh:

Сделка???

Ъпдейта на софта коя версия е, за да мога да сравня с моята и да бегам у Порше???

Нямам представа кой е и не знам как да проверя. :hilezh:

Направо си акустирай пред Порше и казвай, че искаш да провериш за нови версии! Имаш това право.

Казаха ми, че този модел има 22 ел. модула, които подлежат на ъпдейти така че направо закачват колата и пускат цялостно търсене. Ако е излязло нещо ново, то направо се инсталира. После ще споделиш дали усещаш колата по-различна. Аз я усетих.

Следващата ще е Quattro!!!

ОПРЕДЕЛЕНО!

Що не се съберете всичките с тоя проблем и да отидете в Порше да вдигнете един скандал ?

Щот не става толкоз лесно, колкото си мислиш. Отивали са клиенти с тоя проблем там много пъти, но от Ауди твърдят, че това не е дефект и изобщо не е проблем, а характерна особеност за модела и отказват да го оправят. Аз лично вече свикнах и не ми прави впечатление. Щом не се влошава и не се разбива нищо друго ми е все тая. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде 1ви ноември - което поставя резонният въпрос ЛЕД светлините ще се признават ли за дневни светлини или ще трябва все пак да се кара на къси? Според мен е повече от редно да се признават, при положение че точно за това са сложени, но дилърката от Ауди ме предупреди, че са ги спирали ченгета и са се заяждали. Някой има ли опит ?

Редактирано от Kestrel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще крещя с цяло гърло ако някой смее да ме спре заради това. Простите ушаци трябва да са ги светнали, че това са световно признати "ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ". Те именно затова са там, защото в много страни го има тоя закон целогодишно. Идеята им е хем колата да бъде лесно видима, хем да не заслепява. Е, има го и момента с икономията на ток в колата, но той не е основен. Само да гледа някой пагонизиран кухар да ми направи проблем... :hilezh:

П.П. Миналата зима карах само така и никой нищо не ми е казал, а не е да не са ме спирали с тая кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дневни свтлини на Б8 са по-силни от на някой "дългите", но както и да е:hilezh:

Редактирано от Cocteau
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички тук ние ясно защо са направени тея дневни светлини. Ама как ще обясниш на простия полицай ? В закона пише карай на къси, а ти не си на къси ами на някакви светлинки, който той не знае какви са :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат от закона:

"2. от 1 ноември до 1 март задължително се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини."

За полицаите, които решат да се правят на интересни, ако има такива, има възражения и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...