vivanet Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 Година наред зареждах от ОМВ - зимата ОМВ Алпин дизел , лятото Спринт дизел.От месец насам колата почна да губи мощност.Един ден просто реших да заредя на ЛукОйл дизел и колата хвръкна направо.Въпросът ми е според вас развалиха ли качеството на ОМВ спринт дизела?Това са по мой наблюдения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jackrabbit Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 Година наред зареждах от ОМВ - зимата ОМВ Алпин дизел , лятото Спринт дизел.От месец насам колата почна да губи мощност.Един ден просто реших да заредя на ЛукОйл дизел и колата хвръкна направо.Въпросът ми е според вас развалиха ли качеството на ОМВ спринт дизела?Това са по мой наблюдения.Спринт дизела винаги е бил с лошо качество по мои впечатления.Пробвай В-Пауър Дизел и ще видиш какво е хвърчене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 (Редактирано) Аз тия дни ще пробвам РЕЙС Дизел Иначе зареждам от едно ОМВ на една и съща колонка и всеи път колата върви различно Редактирано 14 Октомври 2009 от Vorsprung durch Technik 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 Има нещо вярно в темата - аз също карам предимно с ОМВ нафта и лято и зима. Но преди месец-два ми се стори че нещо малко повечко взе да гори колата, а няма проблеми по нея и реших да заредя веднъж от ЛУКОЙЛ. И сега ми се струва, че разхода се нормализира и като че ли си набира добре, не че преди не е вървяла, но сега си дърпа, а не бара много горивото. Та може да са понижили качеството след като имат вече добро реноме за дизела и повечето от там зареждат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Хан Соло Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 Я пробвайте с дизел от "ПЕТРОЛ". Струва ми се най-добър. От както заредих веднъж миналата зима, компромис правя само за ЛУКОЙЛ. Пък на Шел не съм зареждал има-нема 10 год - сгреших само веднъж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 Лукойла много върви ама с нея много пуши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fireblade1000rr Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 Има нещо вярно в темата - аз също карам предимно с ОМВ нафта и лято и зима. Но преди месец-два ми се стори че нещо малко повечко взе да гори колата, а няма проблеми по нея и реших да заредя веднъж от ЛУКОЙЛ. И сега ми се струва, че разхода се нормализира и като че ли си набира добре, не че преди не е вървяла, но сега си дърпа, а не бара много горивото. Та може да са понижили качеството след като имат вече добро реноме за дизела и повечето от там зареждат аз си карам от една малко бензиностанциика, и съм доволен нопреди 20дена отидох малко на почивка по стара планина, бях напълнил колата до горе от омв в бургас след 700км долях и ми даде 8,6 разход,направо настръхнах,колата бе6е напълнена пак до горе на омв габрово ,незнам ква нафта ми сипаха но като подавах газ и отзаде ставаше мъгла от дим.сега си карам с лукоил нафта и колата си нопмализира разхода и не пуши като лукомотив.според мен омв е пълен боклук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 OMV-то го спрях още в началото преди 2 години, когато установих, че колата ми харчи с близо половин литър повече на 100.....от тогава наливам само на Лукоил и за сега съм доволен от резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 От миналата година ОМВ-то е табу ( както и шел)! За сега съм най-доволен от нафтата на ЕКО и Петрол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Аз си мислех, че си внушавам! Карам само с Лукойл нафта... Колкото пъти съм си правил експерименти с другите бензиностанции, толкова пъти съм съжалявал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Само ЕКО карам.За сега никакви проблеми с нея.Може би гори малко повече,но не съм сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucho Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Абе кви са тия сметки и сравнения, не мога да разбера!Аз от 15 години шофирам, сменил съм поне 10 коли (от които 3 дизел), зареждам на всички що-годе "маркови" - Шел, ОМВ, Еко (преди и на ОПЕТ) и останалите. Никаква видима разлика не мога да открия. Може да е късмет, че не съм попаднал на "дефектно" гориво, не знам - но със сигурност тва с "върви по-бързо с еди-кое си гориво" не съм го видял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Първо всички дето сте кюмурджии ще забелжите ефекта от по-доброто вървене заради студеното време От 6-7 години зареждам дизел на ЕКО и ОМВ с променлив на различни коли за мен лятото на ЕКО-то е по-добра нафтата зимата на омв останалото си е самовнушение. Шел официално трябва да ги затворят докато не достигнат качеството в другите си обекти в ЕС.Лукоила що го хвалите толко не мога да разбера твърдо съм против то от него кола с ДПФ мое пропуши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 (Редактирано) Абсолютно съм съгласен - лятото с Еко, зимата с ОМВ Алпин ...Като цяло на Еко ми дава малко по-нисък разход и колата е по-тиха.С Алпин-а се усеща малко по-пъргава. П.С. Причината да не сипвам ЕКО през зимата са тестовете на дизеловите горива, които колеги от Офроуд форума бяха правили.Мисля, че и в нашия форум имаше извадки от тяхната тема - там нафтата на ЕКО се беше представила сравнително зле и не беше държелива на студ... Редактирано 15 Октомври 2009 от Viper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Само Лулойл до сега не ме е оставяла - зареждам предимно на Константин Величков и Възраждане - завоя за към пазара Красна поляна, една и съща колонка горе долу, ако не - съседната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 И аз като колегата разлика не съм усещал досега. Но на Шел не зареждам не само в БГ. Заредих на един много убит Шел в Кан и после ми направи един номер колата, че косата ми настръхна, но се оправи след 2-3 минути и затова реших, че е от горивото. Може и да е било друго, но вече Шел никога.Сега зареждам на Петрол. Добре ми се струва, но не намирам разлика с Лукойл, може би малко по-тихо да работи. Тази година карах 15000 км извън БГ и не усетих разлика с европейските горива. Даже и да съм усещал нещо с една нафта Екселиум на Тотал, то е в границите на заблудата. Там на много бензиноистанции евтиния дизел е с биодизел и щеш не щеш слагаш от скъпия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Лошото е че в България дори и скъпия незнаем с какво е смесен. Карам с Шел и съм предоволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucho Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 В семейството имаме два дизела Волво, единият се зарежда само на Шел, другият - където свари. Досега по 15000 км двата и 2 зими - никакви отклонения и различия (не знам как да засега разлики от 0.3 л/ 100 например, без това се отдаде на различни пътни условия).Та мисълта ми е, че не може да говорим за "системен" проблем с която и да е от нормалните вериги. Ако стават издънки, те са изключение, и са наистина резултат от грешка в рафинерията, или при разтоварването или нещо такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Ми не знам - аз на Шел не спирам и за вестник откакто рендето преди години щеше да сдаде Богу дух след като го натрясках със Шел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Бе незнам кво не им харесвате на Шел.... аз зареждам около 5000 ~ 7000 литра всеки месец, ако им бяха толкова скапани горивата все една от колите щеше да брактиса досега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido uzunov Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Бе незнам кво не им харесвате на Шел.... аз зареждам около 5000 ~ 7000 литра всеки месец, ако им бяха толкова скапани горивата все една от колите щеше да брактиса досега.Нещо много помпи протекоха напоследък Вече само ROMPETROL. Колата стана самолет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longman Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Какво се учудвате за ОМВ,те от години развиват франчайзинг.Ако ти например имаш бензинджийница и искаш логото на ОМВ-моля,заповядай,дай тия и тия пари и туряй табелата.Ама откъде зарежда тоя човечец,знам ли,дали внася горивото от Австрия,а?!Как мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 17 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2009 Бе незнам кво не им харесвате на Шел.... аз зареждам около 5000 ~ 7000 литра всеки месец, ако им бяха толкова скапани горивата все една от колите щеше да брактиса досега.Подкрепям те с две ръце. И аз зареждам само от дизела на Шел, понякога даже и V-Power и до сега нямам проблеми (да чукна на дърво де, че нищо не се знае ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 17 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2009 (Редактирано) Както каза един колега по-горе и аз никаква разлика не съм усетил до момента!Независимо, зима, лято, ОМВ, Лукоил, Еко, Петрол! Да не говорим,, че и с добавки или без такива! Нито върви повече или по-малко, нито пали по-добре или по-зле!До по-миналата зима наливах само ОМВ Алпин че и стриктно си слагах добавки, а миналата наливах квато ми падне нафта и никакви добавки! Нямаше никаква разлика дори и при много ниски теператури. Със обикновена нафта без добавки си палеше и вървеше по същия начин, както със скъпата нафта и "НЕВЕРОЯТНИ" добавки!Много ми е чудно, някой как хващат разлика!Да при бензин има! Октановото число се усеща, а и моторите имат датчик да го детектва. Но при цетановото на нафтата, май нещата не седят по този начин.... Редактирано 17 Октомври 2009 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATBOBI Публикувано 17 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2009 (Редактирано) Каква разлика да има между Лукойл и ОМВ то ОМВ купува от Лукойл , а за "нафтата" от неизвестни бензинопродавници неми се говори Редактирано 17 Октомври 2009 от BATBOBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване