leo Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 (Редактирано) Здравейте колеги! Знам, че много от нас са се сблъсквали с този проблим, а именно клеясали и отказващи да се прибират ел. огледала. Аз реших проблема си и реших да споделя с вас чрез снимков материал тази проста операция. Необходими инструменти:- нещо плоско като шпатула 2-3 мм. и широко 30-40 мм. (аз използвах парче от лист за рязане от механична ножовка)- кръстата отверка следно голяма и една по-малка- клещи- спрей WD-40 и грес- 15 мин. отделено времеЗапочваме със свалянео на стъклото на огледалото като предварително сме вдигнали огледалото да гледа максимално нагоре. Подпъхваме плоското нещо (каквото имате) и внимателно натискаме надолу докато стъклото се освободи.След това отвиваме двата болта отдолу под огледалотоиздърпваме освободеното стъкло и откачваме кабелите на нагреватела на стъклото внимателнослед това сваламе капака отдолу и отвиваме трите болта които държат капака на огледалото отбелязани със стрелкамахаме после капака и ето така трябва да изглежда "голото" огледалотрябва да свалим капачето на ел.мотора като развием трите болтчета отбелязани на снимкатасваляме капачетои развиваме двете болтчета които закрепват моторчето да пласмасовия капаки вече виждаме червяка който трябва да извадим от леглото му с помощтта на клещи, а ако е запекъл и неиска да излезе го напръскайте с WD-тослед което раздвижваме втулките на червяка и хубаво ги смазвамеслед това го слагаме обратно на мястото му като внимаваме да не загубим двата хлабинообиращи дискчета от двете страни на червяка!напълваме хубаво леглото на червяка с грес захващаме обратно моторчето за пластмасовото капаче след това капачето върху моторчето слагаме обратно капака на огледалото, завиваме трите му болта, закачваме кабелите на реотана на огледалото и го монтираме обратно като внимаваме отбелязаното със стрелка чопче да влезе в показаната метална щипка и го прикискаме докато щракненакрая се завива долния капак на огледалото с което работата приключва и следва пробата да се види какво сме свършили.Същата е последователността и при дясното огледало.Успех на всички и работете внимателно!p.s. обърках една буква в заглавието моля модераторите или който може да я поправи. Редактирано 27 Април 2010 от leo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Евала колега за старанието, мисля че е за златния фонд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 след това го слагаме обратно на мястото му като внимаваме да не загубим двата хлабинообиращи дискчета от двете страни на червяка!Това са две дискчета с дебелина около 1мм и диаметър около 5мм. Много се чудих от къде са и лесно се губят. Така че наистина трябва да се внимава.С греста не трябва да се прекалява.Не е лошо като се извади червяка да се провери на ръка движението на огледалото напред-назад около оста. Когато червяка го няма трябва да е свободно.А на мен ми е износено зъбното колело на червяка и трябва да си намеря изправно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Използвам темата да попитам продава ли се отделно само стъклото за огледалото,трябва ми шофьорското,синьо и с мъртва зона е.Поздрави за хубавата тема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 браво ... предполагам и за а3 е по същата схема ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Използвам темата да попитам продава ли се отделно само стъклото за огледалото,трябва ми шофьорското,синьо и с мъртва зона е.Поздрави за хубавата тема!Всичко се продава колега! Порше БГ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 27 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 ...и мацката го снима, много яко. Моята жена ще ми тегли една ако я накарам да ми помага нещо по колата .Брей ама сте наблюдателни да това е приятелката ми и винаги ми помага във всичко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Браво на колегата! Невероятна работа! Имам един върпос за моето огледало не съм гелдал как се разглабя сега обаче от снимките ми стана ясно. Та проблема е следния при прибиране огледалото се прибира, но при отваряне се отваря повече то колкото трябва като при достигане на позицията на която трябва да спре се чува едно изпукване и то продължава да се отваря до някакво неестествено положение Може ли да се оправи или нещо се е счупило тотално? Абе общо взето къде е проблема? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Колега според мен проблема е едно Т образно чопче което можеш да видиш на предпоследната снимка около остта на въртене на огледалото точно срещу капачето на моторчето. То май се явява стопер. Или пластмасата на самия капак ти е износена където опира в чопчето или самото чопче. Провери ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанасов А4 Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) Няма думи, още едно поредно подробно ръководство за това "Как да.... " :)Тъкмо вчера сменях водачите на шофьорското стъкло по ръководството на Leo , всичко мина без изненади Само едно въпросче се сетих да добавя, има ли значение как ще се закачат клемите за подгряване на огледалото? Редактирано 28 Април 2010 от Атанасов А4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kridas Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Супер туториал сте създали, колега, с много добри кадри и ясни обяснения, Евала П.П.: А какво е това огледалце, в което се отразява приятелката ти, от къде си го взел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Браво leo. Страхотна тема При мен стъклото на огледалото беше хванато много добре за корпуса и ме беше страх да не го счупя. Затова първо махнах долното капаче и така вече имаш достъп до половината от щипките на самото стъкло и можеш да ги откачиш една по една, докато се разхлаби достатъчно, че да го извадиш безболезнено joro09, Много трудно. Трябва да обиколиш по моргите. Почти всеки иска да ти го пробута заедно с корубата. Тук мога да ти кажа къде го има за 50лв, но няма да ти свърши работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
timon_tg Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 полезна тема..на едната снимка много добре се е хванал и фотографа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
тръцко Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 А защо не си свалил огледалото, а си се мъчил при сложено ?Като гледам няма принципна разлика между огледалата на а4 и а6 - цък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Само едно въпросче се сетих да добавя, има ли значение как ще се закачат клемите за подгряване на огледалото?Колега няма значение как ще ги закачиш. Това е нагревател (активно съпротивление) и не му влияе поляритета.П.П.: А какво е това огледалце, в което се отразява приятелката ти, от къде си го взел?Това е огледало за магистрала. Много е удобно защото в него се вижда сляпата зона по диагонал на колата. Удобно е много и за в града защото тъкму решиш да изпревариш поглеждаш в огледалото горе няма никой, в страничното няма никой и накрая изненада кола в сляпата зона по диагонал, а с това огледало се вижда всичко. Подарък ми е от кума ми и незнам от къде е купувано. На кутията всичко пишеше на немски.полезна тема..на едната снимка много добре се е хванал и фотографа Фотографа винаги ми помага и аз много си го обичам!А защо не си свалил огледалото, а си се мъчил при сложено ?Защото така само с помоща на отверка шпатула и клещи става работата иначи ако сваля чялото огледало трябва и гаечен ключ и също да свалиш пластмасовото капаче на гайката му е да откачиш буксата и става по сложно. И на място да си е е достатъчно лесно както се вижда от снимките. За 20 мин. ако си достатъчно сръчен ги оправяш и двете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deli77 Публикувано 29 Април 2010 Доклад Share Публикувано 29 Април 2010 Много полезен нагледен урок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 29 Април 2010 Доклад Share Публикувано 29 Април 2010 Лео! Точно това ще направя по празниците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastradin2 Публикувано 21 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2010 Супер материал си направил Лео!!!Сърдечно ти благодаря!!! Днес отворих и оправих и двете огледала. Оказа се, че не са пипани откакто е станал автомобил...Още имаше останки от изсъхнала, оригинална смазка по зъбното колело...Но пък всичко друго беше ръждясало и запечено, като за световно!Да си жив и здрав за полезните съвети и илюстрации!!!Още веднъж - огромно благодаря и ако идваш към Варна - обади се да почерпя по едно хубаво питие за чудесната работа!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 21 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2010 Важно е, че си свършил работа колега и се радвам, че съм ти помогнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 21 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2010 .....И аз благодаря колега . Вчера направих това упражнение с огледалата благодарение на този материал. Оказа се обаче , че имам кабели за подгряването но огледалата не са с реотани. Ще трябва да търся такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 18 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2010 Браво на колегата! Невероятна работа! Имам един върпос за моето огледало не съм гелдал как се разглабя сега обаче от снимките ми стана ясно. Та проблема е следния при прибиране огледалото се прибира, но при отваряне се отваря повече то колкото трябва като при достигане на позицията на която трябва да спре се чува едно изпукване и то продължава да се отваря до някакво неестествено положение Може ли да се оправи или нещо се е счупило тотално? Абе общо взето къде е проблема? Благодаря предварителноИ при мен го има същия проблем и ме дразни много.Затваря се като дясното,но се отваря повече от нормалното.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 7 Август 2010 Доклад Share Публикувано 7 Август 2010 Като дам да се приберат огледалата и всичко е ОК, но като искам да се покажат и дясното подминава позицията, на която трябва да застане. Как може да реша проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 7 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2010 Трябва да го отвориш колега и да видиш да не би да ти е счупено зъбчето дето ограничава хода на огледалото. Тъка само без да се отвори неможе нищо да се каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pithit Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Поздравления колега за страхотния материал който си направил Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 12 Август 2010 Доклад Share Публикувано 12 Август 2010 Да попитам огледалото ми се прибира и всичко е ОК, но като му кажеш да се покаже и подминава мястото където трябва да спре. Как да оправя този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts