Jump to content

A6 2.8 quattro мнения и малко помощ :)


Recommended Posts

Здравейте колеги!

След доста мислене и лутане мисля че съм се насочил към автомобила който искам.

Изчетох доста за модела и двигателя и мисля че ще си паснем :blink: от утре ще почна активно да си търся нещо читаво,а за сега едно конкретно ми хвана окото---My link

Моля ако ви е познато аудито или е на някой колега от форума да дадете малко инфо.Иначе тези дни ще имам път към пловдив и мисля да го видя на живо.Също така ще съм много благодарен ако ми дадете някой НАШ сервиз там за да го погледне специалист ако го харесам..иии май е това от мен B) ще съм признателен за всякаква полезна информация.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми да предпочитам автоматик,а за quattro-то няма спор според мен всичко друго е компромис :hilezh: Предполагам че ръчка ще върви повече но мисля че и автомата ще ми задоволи нуждите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е удобно спор няма , но тая комбинация ще ти глътне над 30 кс , а разхода в града отива на 19+ (от Ауди дават 18) - сам си прецени колко ще караш в трафика и дали си струва автоматика , да не говорим за възможните изненади по отношение състоянието на кутията . Казват , че вече са поевтинели ремонтите и за 2000 лв ти оправят типтроника .

Аз съм за 2.8 куатро + ръчка ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хммм ще имам предвид това колега,мерси.Точно това и мен ме притеснява за автоматика..Понеже явно имаш наблюдения, как варира разхода при ръчката? Въпреки че то си е до шофьор де :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам преки наблюдения точно върху 2.8 куатро+автомат , но ти гарантирам за загубата на 30 коня и разхода . Като сложим не малката вероятност да попаднеш на сдухан типтроник , избора е лесен . 2.8 си има предостатъчно тяга от празни обороти и си тръгва без газ , така че в може да си оставиш лоста на първа и да си караш почти като автоматик .

Успех с търсенето .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не се чуди за автоматика, ако е наред кутията след първите няколко задръствания ще разбереш че има и по-важни неща от 1/100 повече разход.

Моята дава 14/100 газ смесен разход (тук не се включва бензина за подгряване) и хич не съжалявам че я взех автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е че аз не съм фен на газифицирането :f_ck_you: Наистина голяма дилема ми е...сега излизам да поразгледам и автомати и ръчки.Наистина предпочитам автомата но ако минусите са повече от плюсовете ще се замисля..Отново благодаря за насоките :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята дава 14/100 газ смесен разход (тук не се включва бензина за подгряване) и хич не съжалявам че я взех автомат.

:f_ck_you: Кажи , че караш Карина бре...щото тоя разход 2.8 в СФ трудна работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е де не съм чак такъв оптимист де :f_ck_you:

Истината е че Карината харчи 11,5-12/100 бензин смесено и 14/100 газ (това за обикновенна газова) но това е смесен разход.

Когато пиша за разхода се опитвам да съм реалист без измишлютини.

Който си има брада ще си купува и гребенче, след като карам автоматик и то с по-големия двигател ще се примирявам с този разход. Но пък ми е много приятно да я карам по-малко се изнервям в задръстванията и забелязах че значително по-често започнах да спирам на пешеходци и включващи се от пътища без предимство...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е че аз не съм фен на газифицирането :rotcol: Наистина голяма дилема ми е...сега излизам да поразгледам и автомати и ръчки.Наистина предпочитам автомата но ако минусите са повече от плюсовете ще се замисля..Отново благодаря за насоките :respekt:

То да беше 1 на 100км отгоре е добре разхода при типтронка,но градско е поне 2.5 - 3 литра и като си сложиш и 1-1,5 литра от куатрото и става филма.Както казах от Ауди дават разход 18 - и не си мисли , че това е със климатроник . Губят се и 30 кс , което си е фактор . От хората които познавам , закупили Ц5 автомат , всеки 2ри хвърля по 2 бона за ремонт на кутията - не е задължително и ти да се набутваш , като тях , но факта си е факт .

Не знам в кой град си , но дори и в София , ако не тръгнеш в пиковите часове , няма задръстване в истинския смисъл на думата . (Тази сутрин на семинарият в 8 сутринта имаше само 2 коли пред мен на светофара) . Отделно , че А6 2.8 не го виждам изобщо,като градска кола . Сам си прецени , но ако чак толкова искаш автоматик , поне да не е куатро (което е по-лошия вариант) .

ПС:куатро+автоматик+газ = и 1,9 ТДИ ПД те подминава ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си фен на автоматиците въобще не го мисли, но решиш ли да купуваш е добре порво да прочетете колата на ВАГ-ком. Наистина с автоматик има едно измамно усещане че колата не върви така както с ръчни скорости. Това усещане е само първите няколко дни или до момента когато забележиш ,че без да имаш намерение да правиш дръпки с другите учасници в движението винаги се оказваш първи след тръгване от светофар. Вярно е и че разхода градско ще е 18-19л. бензин и около 20 на газ. За самия мотор мога да кажа само хубави неща, а скоростите въобще не са толкова чупливи колкото ги изкарват хората страхуващи се да пробват такава кола. Аз лично преди 6 месеца търсех точно такова Ауди, но не излезе нищо подходящо и си купих МL 320 автомат. Сега мога да кажа че малко съжалявам - липсват ми Аудитата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема вариант вече да дам пари за кола и да ръгам на хамалин вътре...

Само дето хора, които не са карали автомат, никога няма да те разберат...

Иначе и аз подкрепям мнението ти, вероятно скоро ще си прдам В6-цата , единствено поради тази причина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уау заформиха се 2 силни отбора като гледам :) Утре ще ходя до Пловдив да огледам въпросната Ц5-а и след като я пробвам ще се отдам на размисли относно разхода и дали ще ми се отрази толкова много.Иначе съм от София но не карам в най-натовареното време.Принципно ми е ясно че като си зимам почти 3 литра бензин не мога да очаквам икономии но бях чел мнения за тоя мотор и там колегите говориха че разхода с нормално каране е към 16-18.Което е приемливо :respekt: вече над 20-23,4,5 си е множко...по-добре 4.2 :hilezh: Та ще видим след утре колко ще съм впечатлен.Не го раздавам състезател,а повече ценя комфорта :respekt: естествено не искам и да ми се налага да връщам 3 предавки за да изпреваря нещо ( до скоро имах тоя проблем :) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има вкус, аз предпочитам ръчката, някак ми е бездушно половината кола да се кара сама :respekt: Иначе тяга си има в целия оборотен диапазон. Настъпваш и тръгва, без замисляне. Без куатро не става, няма да можеш да тръгваш до трета :respekt: Разхода зависи от шофьора, може да е нормален, може да е плашещ. Не искам да ти давам цифри за моя разход щото съм малко далече от стокова кола, да не те обърквам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тази кола по квадратния заден номер прилича на американка, доколкото знам вин-а няма да и се чете от нашите етки, да го имаш в предвид.

Иначе аз карам 2.4 типтроник куатро, хубаво нещо е автомата, само ако се счупи ти трябват 2-3 хил лв за ремонт и после караш още 100 хил км и така.

Разхода няма как да го коментирам, щото е относителен, при мен е с ГИ, на борда показва среден разход 13.2, не е нулиран в последните 5 хил километра, но това е почти само извънградско с повечко газ.

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом търсиш комфорт само автомат.Левия крак слагаш на таблото(или където ти е сгодно) с единия пръст на дясната ръка и бъркаш в носа(ухото) и само даваш газ.

Времето за реакция на кикдауна е точно толкова колкото да превключиш с ръчни скороти на от една на друга предавка.

Каквато и кола да купиш първите две-три седмици дава по-голям разход

Да се похвалиш кво си купил :respekt:

Редактирано от bubsan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме хвана мерака да минавам към автомат :hilezh: Откакто се качих на няколко хубави такива и все нещо ме гложди оттогава. Особено ако е по-новичък :) Относно разхода един литър отгоре не е кой знае какво, при яка ръчка ще е малко по-бавна колата, но в 90% от времето когато се кара нормално кефа от автомата е незаменим за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи на какво му викаш яка ръчка и за какво ти е тая ръчка.

Аз се съмнявам като ръгна на S-mode, че ще сменяш по-бързо от тип-троника...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам да ли скопява 30кс.но по данни 2.8 куатро автомат ускорява по бързо от същия модел само на предно автомат.

За разхода на гориво мога да кажа че се оправдава.КУАТРО е ИСТИНАТА ,мен още ме е яд че не изчаках още малко когато си взех мойто което е 2.5 тди.

Провери колко излиза съединиел + смяна на ръчка ,защото някога и това ще трябва да се направи и ще видиш че разликата с ремонт на автомата е малка за което е по добре автоматика ,това за мен е най голямата екстра.

Действително на това щатското обърни внимание на скоростите дали са му сменявали тука маслото защото там в америка 100% не са,там до колкото знам такива манипулации не правят ,карат докато се строшат и направо слагат нови.Това последното съм го чул от приятел който живее там и едвам с триста уговорки му бяха сменили маслото в скоростите на Мерцедеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двама сме!

Много сме, аа малко си признават :)

Дори моя стар класически автомат ме радва много, представям си някой по-модерен какво ще е.

тия 30 к.с. са ми малко имагинерна история, отделно на това разхода на извънградско каране би трябвало да е идентичен като на кола с ръчни скорости. Нещото се нарича lock-up за тези които поназнайват от автоматици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема вариант вече да дам пари за кола и да ръгам на хамалин вътре...
Двама сме!

...Много сме.

Щом е от Америка, има вероятност да е доста запазена и поддаржана, и това за ЕТКА-та не съм сигурен, че е верно, аз ползвам Евро ЕТКА в Америка и проблем не съм срещал.

Редактирано от trent
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Много сме.

...

Много сме, силни сме! :lol:

Абе хора, то разход в града се мери на час, не на километър. Поне моят разход (София, Пасат комби 2.5TDI + автоматик + quattro) варира от 9 до 22 на сто при еднакъв стил на каране.

За това колко мощност се губи -- по документи моя двигател е 150к.с. (AKN) На диното в Хеед'91 показа около 110к.с. на колелата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...