Jump to content

за "чупливите","кашкавалените" и т.н. валове на 2.5


stefanaki74

гласувайте само от собствен опит  

237 гласа

  1. 1. има ли ли сте проблеми с валовете на мотора

    • не,никога
      162
    • да,но само веднъж и си ги смених,защото ми харесва тоя мотор
      28
    • да,и после я продадох колата и повече не искам и да чуя за такъв
      24
    • не,но имам съмнения ,че скоро ще "изгърмят"
      23


Recommended Posts

Искам да разбера(пък и не само аз) дали наистина е толкова трошлив откъм валове тоя мотор,че много се е говорило и писало,или само от "чуването" и "говореното" на познати ,му се носи славата на такъв.

Много Ви моля,"осирането" на темата да е с мярка :bia: ,все пак петък вечер е :blink:

Let`s the party begin :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От душегуб, по лошо е само душегуб с мултитроник :blink:

:bia:

Имам наблюдения в/у колата на брат ми която може би е над 400 000км ( не по километраж) и никога не са сменяни. На скоро я отваряха и замерваха и няма дори съмнения за проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200 000 км - двигателят не е пипан.

И върви (тва е за майтапчията от Руси) :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имали сме в семейството (колата на баща ми) С5 авант душегуб при нас мина малко над 100к км, за които проблем с валовете - никакъв, но за сметка на това на 80К км му сменихме за втори път при нас ГНП. Определено не е щаден от към каране и напъване тоя двигател, по километраж дойде на 188К и си тръгна на около 290К. Според състоянието в което беше колата не беше на реални километри още преди да дойде. И моето впечатление като втори шофьор на душегуба - приятен двигател за магистрално шофиране - градско и планинско - не е приятен. Но определено и не толкова лош колкото е по форумната легенда. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 душегуба имах и трите нямаха проблеми с валовете, като последният заради удар се продава на части и валовете му бяха перфектни, като отворихме мотора всички останаха изненадани(валове, кобилици, повдигачи като нови), но на всичките смених дебитомери :lol:

проблеми с турбо не съм имал

проблеми с гнп не съм имал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал такъв двг, но като знам колите които влизат в БГ не се съмнявам, че му е излезнала лоша слава. Най-вероятно мотора си е читав, но просто малко по-капризен. В моите очи всичко опира до поддръжка и ако е гледан както трябва и на 400-500К да е пак може да е в добро състояние. Друг е въпроса, че са малко тия дето са поддържани правилно защото все пак булшинството от търговците купуват най-евтините коли от чужбина (най-често ги спазаряват по телефона в пакет по 9бр за автовоза), напудрят ги, километража се връща и хайде дай 10+ бона за кола на 10+год и половин милион км. То тая слава се носи и на БМВ ТДС-ите, че греели....че ГНП и т.н., а пък брат ми кара такъв (Е39) вече от година и половина без проблеми защото го обслужи и го гледа както трябва.

Аз лично бях трънал да взимам такава 2.5 V6 и исках някоя за която се знае че е с проблемни валове.....щях да я взема, да я оправя и да я сцепя от каране докато не се предаде духом и словом !

Успех с търсенето и най-вече с намирането ! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също...много отдавна си мислех да пусна подобна тема...

Взех колата на 160000км и след още 50 000 проблеми с валовете нямаше...дебитомер смених, но относно мотора никакви забележки...След продажбата имах поглед до близо 300 000км върху колата...до тогава без забележки...Вива 2.5 дизел-смърт на митовете !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3ма познавам които си купиха душегуб и 3мата смениха валове . Явно са палили свещ на грешното място :flehan:

Не сериозно - мотора може и здрав да е бил , може би е предвиден за пробег 200-300 хил.км а не да се прави милионер . Защото помислете - кой си е купувал дизел преди 12 години - някой който иска икономичен мотор , защото много върти . Ако е въртял в града си избирал 1,9 ако му е трябвал кръстосвач - 2.5 тди . А и другото - душегуб в ВАГ , го има почти само в Ауди и то най-вече в А6 и А8 - коли правени да въртят километри . Може би това , че като цяло 1,9 се вгражда в по-малки и евтини автомобили , които се предполага , че са на по-малко километри , това е причина да е относително по-здрав двигател

Освен това по подразбиране джамбазите внасят най-евтините боклуци и ето ти резултата .

Малко объркано го написах , но май се разбира :2gunsfiring_v1: Личното ми мнение за 2.5ТДИ не е много по-различно от това за всеки дизел .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината имах проблем с валовете дотолкова, че имаше кобилици за смяна, а валовете бяха добре и смених само кобилици и повдигачи.Явно случайно ги хванахме в крачка, защото скъсах подгревна свещ и свалихме главата, за да я извадим.Това на AYM мотор.

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От душегуб, по лошо е само душегуб с мултитроник <_<

Нали, нищо, че случаите, които сме чували са само за колиби с километраж два пъти колкото обиколката на земята. <_<

Виж ГНП-тата са друга работа. Имам такова и още на първия ден след покупката си показа рогцата. Последва тотален рециклаж и сега пее.

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да разбера(пък и не само аз) дали наистина е толкова трошлив откъм валове тоя мотор,че много се е говорило и писало,или само от "чуването" и "говореното" на познати ,му се носи славата на такъв.

Много Ви моля,"осирането" на темата да е с мярка :lol: ,все пак петък вечер е :hilezh:

Let`s the party begin :lol:

Първо твоето ако 163 кс се води поизлекувано от тоя проблем така че можеш само да се надяваш да нямаш проблеми.

Поправянето на караните в6 2.5 е скъпо и почти не познавам човек които да го направи цялостно защото е икономически нецелесъобразно.

Трябва да си мръднал от центъра да ревизираш как си трябва и да дадеш ~50% от себестойността на колата при това положение масово я закъпват и на продажба :lol: . и преди фейслифтовите мотори 150 180 кс имат и много други проблеми. Тая кола може да те остави на пътя без никви симптоми( няма душегуб с неправена ел.на помпата) постоянно нещо не е както трябва а ивървежа не кореспондира с харча......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дебитомерите съм съгласен, че са консуматив. Брат ми купи колата с току що сменен дебитомер (с нов нa BOSCH) и след 80 000 км вече дава грешни стойности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се лъжем.

Ако не е карана с хубаво масло и не е сменен филтъра (ония дето е на гадното място)

валовете неминуемо ще си заминат :2gunsfiring_v1:

Мен повече ме притеснява типтроника честно казано :steinigung:

ПП: Като гледам гласуването ще излезе, че "Душегуба" наистина е форумния "Торбалан" :steinigung:

Редактирано от d00mEr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам за другите, но аз имах проблем само с дебитомера - смених го , обслужих колата а6 2.5 150 к.с и след смяната немога да си позная колата, направо лети... за валовете мога да кажа, поне при мен че вс.е ок

единствената ми мъка са носачите..... но в София и УАЗ да караш все проблем ще си имаш :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ас моето га карам вече година и половина и 50000км не с валове с нищо не съм имал проблем колата е б6 с кот на мотора АУМ 155кс обслужване обсолютно редовно и си патувам до испания с нея и тук сам и сменил подгревните свещи и нищо повече :hilezh: карамси и си свиркам :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам AYM и вече съм направил почти 50к с него за 1.5 година.По табло е на 276к км.,а реално само колата си знае,може и да са истинскиа мое и да е на 2-3 пъти по толкова :hilezh: Факт е,че в БГ е вкарана 2005 и е била на по-малко от 4 години,и от както е в предищния собственик км не са барани.Той я купил на околу 170к.

Както и да е,километрите не са чак толкова важни.

Слушайки форумните митове и легенди от сорта на един приятел,приятеля му сменява пет пъти валове,реших за мое успокоение,да отворим капаците на главите и да видим реалното състояние на валовете и останалите чаркалъци.

Направи го Мишо,а той не е кат да не е виждал двигатели,особено VAG-ови,и коментара беше "Всичко вътре е кат ново,няма никакви признаци на износване",Обратно капаците на главите и си карам безброблемно от както съм я купил тази кола до ден днешен.

Единствен проблем по двигатела до момента е смяната на умната дюза,всичко друго е перфектно(да чукна на дърво). :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я направо си го кажи - щом не е БМВ си е гадно! :flehan:

НЕ въобще не искам да кажа тва всяка марка си има издънки , БМв са просто едни от големитите както и ауди донякъде :hilezh: . Просто тая е най-фрапиращата на ВАг факт които е безмислено да се оборва защото самите те си признават. Колкото до това че колите естествено не са в едно и също състояние има огромна разлика между поддържан душегуб и всички останали. Лошото е че ако си млад и надъхан точно за 30-40 х км си става от другата група.За филтъра на картерните газове навън масово не са и чували ,братята италианци сменят масло на високосна година и т.н.

До сега изрядно работещ 2.5 почти не съм чул и видял то са едни меления , едни чадения черни бели едни забивания едно палене ала сибирски студ , загасва в движение и дотам. ДебиЛомери съм сменил 3 за няма две години :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам AYM и вече съм направил почти 50к с него за 1.5 година.По табло е на 276к км.,а реално само колата си знае,може и да са истинскиа мое и да е на 2-3 пъти по толкова :hilezh: Факт е,че в БГ е вкарана 2005 и е била на по-малко от 4 години,и от както е в предищния собственик км не са барани.Той я купил на околу 170к.

Както и да е,километрите не са чак толкова важни.

Слушайки форумните митове и легенди от сорта на един приятел,приятеля му сменява пет пъти валове,реших за мое успокоение,да отворим капаците на главите и да видим реалното състояние на валовете и останалите чаркалъци.

Направи го Мишо,а той не е кат да не е виждал двигатели,особено VAG-ови,и коментара беше "Всичко вътре е кат ново,няма никакви признаци на износване",Обратно капаците на главите и си карам безброблемно от както съм я купил тази кола до ден днешен.

Единствен проблем по двигатела до момента е смяната на умната дюза,всичко друго е перфектно(да чукна на дърво). :flehan:

колега моята е същата и ас пропуснах да кажа за умната дюза и моита не работи и такаси карам разлика в варвежа нямам поне ас не намирам незнам проблемлие :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде да се изказват само хора с реални впечатления и собственици, а не чул - недочул

В този форум трудна работа....

Просто тая е най-фрапиращата на ВАг факт които е безмислено да се оборва защото самите те си признават. Колкото до това че колите естествено не са в едно и също състояние има огромна разлика между поддържан душегуб и всички останали. Лошото е че ако си млад и надъхан точно за 30-40 х км си става от другата група.За филтъра на картерните газове навън масово не са и чували ,братята италианци сменят масло на високосна година и т.н.До сега изрядно работещ 2.5 почти не съм чул и видял то са едни меления , едни чадения черни бели едни забивания едно палене ала сибирски студ , загасва в движение и дотам. ДебиЛомери съм сменил 3 за няма две години :hilezh:

Не знам на какво дърво си бил попаднал, но иглежда е било голямо и чепато, защото толкова тенденциозни писания ,на всичкото отгоре неверни като твоите, няма никой друг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали, нищо, че случаите, които сме чували са само за колиби с километраж два пъти колкото обиколката на земята. :hilezh:

Виж ГНП-тата са друга работа. Имам такова и още на първия ден след покупката си показа рогцата. Последва тотален рециклаж и сега пее.

Аз си мечтая за кола с километраж 2 пъти обиколката на земята (2х45 000 км ) Реалността е че 12 годишна средна лимузина с дизелов мотор е на "двупосочен билет до луната" (към 700 000км) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам AYM и вече съм направил почти 50к с него за 1.5 година

Ма още ли е в движение ? :arrow::bia::arrow:

Ачка, говорим за дизел, 2.5, не за 2.4 бензин.

Апропо, известно ми е как много хора просто си мислят, че нямат проблеми с валовете, докато някой не им отвори очите... :hilezh:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва че собствениците на 2.5 избягват да говорят за ремонтите си.Срам ли ви е не мога да разбера.

Аз лично познавам 4-ма собственици на въпросния ДВГ ,3-ма от тях са сменяли валове и кобилици.Единственият който не е правил този ремонт малко преди нова година купува ГНП.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...