Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ааа,  и високо картерно налягане(неработеща вентилация), голямо количество картерни газове(пръднал мотор). Старо масло и нафта с високо съдържание на сяра. Според мен, също може да са причинители на течове 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал за проблемна вентилация на 4Ф/4Г дизел. По-скоро ще се спука мембраната и ще почне да качва повече към турбината и да омаслява около входа на студения охлюв на турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, не споря, говорех принципно.

На камионите сме се опитвали да лепим резервоар със силикон...ми не става, разлага се. Омеква и става на сопол ...юфка. така, че може и нафтата в маслото да е основната причина.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз източих 10 литра от 8, когато сипвам масло при смяна :) 2 литра горница, то затова никой не се оплаква, че долива масло, то го генерира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте!Бях писал по-рано в форума, че ми тракат веригите при палене за 2-3сек.Минах 7 000км и още тракат:hilezh:.Ако сменя горните 2 вериги+обтегачите ще спрат ли да тракат и за колко време?Как може да се разбере в какво състояние са долните 2 вериги и обтегачите освен ако се свали двигателя?При кого да отида в София?В порше цените ясно са по високи,но ще ми дадът ли някаква гаранция ако сменя 4те вериги и обтегачи?Не да дам 4 бона като един познат и на 10км от сервиза се скъсала веригата без да е напъвал колата карал е с 80км и направо си купил нов двигател.Извинявам се за може би глупавите въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при мен възможно ли е да са сменяни веригите преди 80к км и да ми тракат (не на всяко студено палене, но доста често) за около секунда-две? Верно, дойде време за смяна на масла и филтри, вече 9к км, но не знам... Възможно ли е след смяната на филтри и масла това тракането да спре? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е сменена 1 от 2те горни вериги и да трака другата или са на над 200к км:hilezh:

Ако смениш маслото пак ще трака, но ако сложиш по гъсто не знам дали ще намалее тракането.Трябва смяна, но ако не ти се дават пари карай като мен докато не се увеличи тракането и ще чакаме да им падне цената:hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Понеже планувам да сменям 4-те вериги и обтегачите исках дали да сменям тампоните.

Както знаете при смяната се вдига двигателя и е удобно да се погледнат тампоните на които лежи.

Та, някой знае ли колко на брой тампони ще се покажат при свалянето на двигателя и евентуално кои да сменям?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, involar said:

Колеги,

 

Понеже планувам да сменям 4-те вериги и обтегачите исках дали да сменям тампоните.

Както знаете при смяната се вдига двигателя и е удобно да се погледнат тампоните на които лежи.

Та, някой знае ли колко на брой тампони ще се покажат при свалянето на двигателя и евентуално кои да сменям?

 

Заден семеринг колянов вал също.

Направо си поръчай тампоните на магарето - 4 броя са към 300 лева.

Тампоните на мотора не ги барай, ако измяцат тогава. 2 броя са, май към 550 лева единия. Тука задължително само оригинални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Тампоните на моста при 4Ф са доста често амортизируеми. 2 Х 2 са различни и се сменят гадничко, което не важи ако се свали мотора. Както каза колегата, по-горе, по-добре да се сменят.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли пълният списък на частите които се сменят при подмянан а верига на 3.0 TDI CDYA (вътре в двигателя)?

Каква марка е за предпочитане?

 

По това което съм чел:

4 броя вериги.

6 броя зъбни колела.

3 броя направляващи.

5 броя обтегачи.

Масло.

 

Интересно че се продава комплект за Ауди А4 който точно съвпада с нужният инвентар:

https://www.autodoc.bg/magneti-marelli/12824697

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не мислиш, че ауди правят различни 3.0TDI двигатели за а4 и А6. Вече дали алтернативни или оригинални всеки си решава... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@involar Тук може да видиш всички части от верижното задвижване.

 

Същите части като тези от линка който си сложил само, че OEM излизат грубо около 900 евро с ДДС от Немско.

Вече ако се сменят всички болчета и какво ли не още ще литнат още пари и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, мисълта ми беше дали има т.н. "добра практика" да се сменя еди какво си.

Примерно дали наистина трябва да се сменят всичките зъбните колела задължително или само ако има силни следи от износ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе да си смени оригиналните зъбни колела с някакви ментаци, колеги ако нямате  пари, сменяйте само вериги и обтегачи. Като е препоръчително оригинални обтегачи, а вериги може и Феби, защото ги взимат от Ивис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/1/2019 at 10:12 PM, involar said:

Някой има ли пълният списък на частите които се сменят при подмянан а верига на 3.0 TDI CDYA (вътре в двигателя)?

Каква марка е за предпочитане?

 

По това което съм чел:

4 броя вериги.

6 броя зъбни колела.

3 броя направляващи.

5 броя обтегачи.

Масло.

 

Интересно че се продава комплект за Ауди А4 който точно съвпада с нужният инвентар:

https://www.autodoc.bg/magneti-marelli/12824697

 

Защо ще сменяш зъбни колела?

Задължително е да се сменят болтовете на обтегачите, доста гарнитурки, О пръстени и заден семеринг колянов вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Предполагам зъбните колела вече на място се гледа дали са износени.

А направляващите има ли смисъл да се сменят? Чел съм че с времето се разпадат.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте!

 

Препоръчайте ми сервиз в София или околността, който да разбира от смяна на вериги и да работи на нормални цени, а не да взимат 5к за ремонт на кола струваща 10к. 

В друга тема препоръчваха един сервиз в Илиянци ( май Ники беше името на момчето ), но нямаше по-точни координати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...