kpematop Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Моя силикон беше на юфка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 (Редактирано) Ааа, и високо картерно налягане(неработеща вентилация), голямо количество картерни газове(пръднал мотор). Старо масло и нафта с високо съдържание на сяра. Според мен, също може да са причинители на течове Редактирано 25 Април 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Не съм чувал за проблемна вентилация на 4Ф/4Г дизел. По-скоро ще се спука мембраната и ще почне да качва повече към турбината и да омаслява около входа на студения охлюв на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 (Редактирано) Може, не споря, говорех принципно. На камионите сме се опитвали да лепим резервоар със силикон...ми не става, разлага се. Омеква и става на сопол ...юфка. така, че може и нафтата в маслото да е основната причина. Редактирано 25 Април 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Бе колко процента е нафтата в тва масло че говориш по хОя си ве дака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Искаш да мъдриме, или не търпиш да ми сипеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Аз източих 10 литра от 8, когато сипвам масло при смяна 2 литра горница, то затова никой не се оплаква, че долива масло, то го генерира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiB7 Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 Здравейте!Бях писал по-рано в форума, че ми тракат веригите при палене за 2-3сек.Минах 7 000км и още тракат.Ако сменя горните 2 вериги+обтегачите ще спрат ли да тракат и за колко време?Как може да се разбере в какво състояние са долните 2 вериги и обтегачите освен ако се свали двигателя?При кого да отида в София?В порше цените ясно са по високи,но ще ми дадът ли някаква гаранция ако сменя 4те вериги и обтегачи?Не да дам 4 бона като един познат и на 10км от сервиза се скъсала веригата без да е напъвал колата карал е с 80км и направо си купил нов двигател.Извинявам се за може би глупавите въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 10 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 А при мен възможно ли е да са сменяни веригите преди 80к км и да ми тракат (не на всяко студено палене, но доста често) за около секунда-две? Верно, дойде време за смяна на масла и филтри, вече 9к км, но не знам... Възможно ли е след смяната на филтри и масла това тракането да спре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiB7 Публикувано 10 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 (Редактирано) Може да е сменена 1 от 2те горни вериги и да трака другата или са на над 200к км Ако смениш маслото пак ще трака, но ако сложиш по гъсто не знам дали ще намалее тракането.Трябва смяна, но ако не ти се дават пари карай като мен докато не се увеличи тракането и ще чакаме да им падне цената Редактирано 14 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 11 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2019 Аз съм само с горни обтегачи, вече сигурно 80к и е бетон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
involar Публикувано 14 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2019 Колеги, Понеже планувам да сменям 4-те вериги и обтегачите исках дали да сменям тампоните. Както знаете при смяната се вдига двигателя и е удобно да се погледнат тампоните на които лежи. Та, някой знае ли колко на брой тампони ще се покажат при свалянето на двигателя и евентуално кои да сменям? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2019 веригите се сменят без проблем, като се свали само кутията, но ти решаваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 14 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2019 4 hours ago, involar said: Колеги, Понеже планувам да сменям 4-те вериги и обтегачите исках дали да сменям тампоните. Както знаете при смяната се вдига двигателя и е удобно да се погледнат тампоните на които лежи. Та, някой знае ли колко на брой тампони ще се покажат при свалянето на двигателя и евентуално кои да сменям? Заден семеринг колянов вал също. Направо си поръчай тампоните на магарето - 4 броя са към 300 лева. Тампоните на мотора не ги барай, ако измяцат тогава. 2 броя са, май към 550 лева единия. Тука задължително само оригинални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Тампоните на моста при 4Ф са доста често амортизируеми. 2 Х 2 са различни и се сменят гадничко, което не важи ако се свали мотора. Както каза колегата, по-горе, по-добре да се сменят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
involar Публикувано 1 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2019 Някой има ли пълният списък на частите които се сменят при подмянан а верига на 3.0 TDI CDYA (вътре в двигателя)? Каква марка е за предпочитане? По това което съм чел: 4 броя вериги. 6 броя зъбни колела. 3 броя направляващи. 5 броя обтегачи. Масло. Интересно че се продава комплект за Ауди А4 който точно съвпада с нужният инвентар: https://www.autodoc.bg/magneti-marelli/12824697 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 1 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2019 Нали не мислиш, че ауди правят различни 3.0TDI двигатели за а4 и А6. Вече дали алтернативни или оригинални всеки си решава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 2 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2019 @involar Тук може да видиш всички части от верижното задвижване. Същите части като тези от линка който си сложил само, че OEM излизат грубо около 900 евро с ДДС от Немско. Вече ако се сменят всички болчета и какво ли не още ще литнат още пари и те така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
involar Публикувано 2 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2019 (Редактирано) Мерси, мисълта ми беше дали има т.н. "добра практика" да се сменя еди какво си. Примерно дали наистина трябва да се сменят всичките зъбните колела задължително или само ако има силни следи от износ? Редактирано 3 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2019 най-добре ги смени, никой не може да прецени дали стават, освен, ако са много зле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2019 Да бе да си смени оригиналните зъбни колела с някакви ментаци, колеги ако нямате пари, сменяйте само вериги и обтегачи. Като е препоръчително оригинални обтегачи, а вериги може и Феби, защото ги взимат от Ивис. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 5 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2019 On 7/1/2019 at 10:12 PM, involar said: Някой има ли пълният списък на частите които се сменят при подмянан а верига на 3.0 TDI CDYA (вътре в двигателя)? Каква марка е за предпочитане? По това което съм чел: 4 броя вериги. 6 броя зъбни колела. 3 броя направляващи. 5 броя обтегачи. Масло. Интересно че се продава комплект за Ауди А4 който точно съвпада с нужният инвентар: https://www.autodoc.bg/magneti-marelli/12824697 Защо ще сменяш зъбни колела? Задължително е да се сменят болтовете на обтегачите, доста гарнитурки, О пръстени и заден семеринг колянов вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
involar Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 (Редактирано) Предполагам зъбните колела вече на място се гледа дали са износени. А направляващите има ли смисъл да се сменят? Чел съм че с времето се разпадат. Редактирано 15 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 16 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2019 Ако говориш за едни плъзгачи които има с тефлоново покритие, също трябва да се сменят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoy Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 Здравейте! Препоръчайте ми сервиз в София или околността, който да разбира от смяна на вериги и да работи на нормални цени, а не да взимат 5к за ремонт на кола струваща 10к. В друга тема препоръчваха един сервиз в Илиянци ( май Ники беше името на момчето ), но нямаше по-точни координати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване