Jump to content

Коя марка носачи ще ми препоръчате?


Hoseyni

Recommended Posts

Моята барачка я взех на 11 години и над 300,000 км (това го установих в последствие).

Беше супер стегната, без грам похлопване. Дори, които я пробва в началото,

не можеше да повярва. Така беше около 20, 000 км по българските дупки,

след което започна тропането. Карал съм си я внимателно и съм си я пазил.

Смея да твърдя, че носачите си бяха оригиналните от завода-

нищо отдолу не беше пипано. При смяната, всички болтове се изпокъсаха.

Един нямаше, който да се развие без проблем.

Естествено, че има разлика м/у заводските носачи и афтермаркета.

Никой не може да ме убеди в противното.

А и-бейските, ще ги видя напролет, какво правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично ако съм търговец на авточасти или вносител на автомобили в БГ не бих дал никога гаранция за окачване ама никога. Тук просто няма пътища, направо е страшно !

:lol::)

На същото мнение съм. Достатъчно е да прочетеш гаранционните условия на Ауто+ за амортисьорите BOGE и ти става ясно, че всъщност гаранция практически НЕМА!

В Германия за ти дадат гаранция на амортисьори и ходова част изискват автомобила да премине през преглед, който е по-строг от TUV и ха познайте на кого от нас ще е по джоба. :zustimm:

Другата фирма вносител на BOGE уважава гаранцията без формалности само в рамките на първите два месеца, а след това само ако има съобщение от производителя, че има дефектна партида.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава на българските пътища и аз не бих сложил окачване за 1000 лв което така или иначе ще се разбие пак толкова бързо колкото от 300 лв. След като търговеца и производителя не е готов да застане зад твърденията си за по-високо качество с гаранция значи не заслужава грам доверие. И не е въпроса търговеца какви условия има за да признае гаранцията, тези условия се определят от производителя, който в крайна сметка я дава.

А май и в закона за защита на потребителите имаше записано нещо за 2 години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има, ако получиш официален документ с касова бележка. :zustimm:

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорът за 200-те хиляди може лесно да бъде решен.

В Порше се предлагат А6-ци на по 150 - 200+ к км. Купени и карани в България. И то с мноого по-тежки двигатели от 1.8 и мнооого по-тежки спирачни системи, мноого по-големи гуми и изобщо с доста по натоварено окачване от стандартна Ц5-ца 1.8.

Нека някой "с връзки" провери и сподели информация колко пъти им е сменяно окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично ако съм търговец на авточасти или вносител на автомобили в БГ не бих дал никога гаранция за окачване ама никога. Тук просто няма пътища, направо е страшно !

По темата: ако колата се кара изключително и само по новото околомръсно окачването на Б5 няма да мръдне няколко стотин хиляди километра. Нормално е при положение че колата нов внос не е видяла една дупка или неравност на запад като дойде в бг след няколко хиляди да се разхлопа. А такива дето са на 200к и са карани само в бг и не тропали ... не вярвам :)

След като производителя не може да даде гаранция е ясно, че и той не мисли че комплекта ще изкара много. Тогава би ли ми казал защо да си купувам три пъти по скъпи комплекти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за евтините носачи, няма смисъл да се хвърлят пари на вятъра. Ако бяхме с пътища като в Германия, да е оправдано окачване за 1000лв., ама тук в България и луноходи да почнат да продават по автокъщите и само това да караме, е вервайте ми и НАСА ще се откаже от тоя вид всъдеход. Пък и в интернет има едно много полезно упътване как се сменя окачването на тези аудита. Има си някои тънкости, и правила които трябва да се спазят, начин по който се сглобяват колите в завода, не в близкия гаражен "сервиз". По този начин носачите, и най-вече тампоните, които са проблем при евтините носачи, имат по-дълъг живот. Аз така смених моите носачи, като 3 седмици търсих въпросното ръководство, и за сега няма никакво разхлабване, отпускане, хлопане, лопане, тропане, чукане и т.н. по носачите. Пък и да изкарат само 20 хил., че то за 300лв. чудеса няма бе, като се има предвид какво е окачването на тея коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 външни накрайника на MOOG уж били добри, за около 15 хил. км се разшлякаха тотално, като смея да твърдя че влизам през дупки където има като бабичка. Омръзна ми да ги плащам по 50 кинта парче желязо и сега ще пробвам друг метод днес дадох на един познат да ми ги "напълни" каза че му карат по 50 хил км да видим дали няма да е алтернатива на ментаците и на доста по сносна цена.

Редактирано от piaggio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз преди 40 000 км сложих ас-метал дадох 340лв за цяла предница е за сега нямам проблеми в зех ги от приятел който ги вкарва директно от турция даде ми 50 000км гаранция когато се разбият ще пиша да се разбере .Има и друго не всичко е марката.Преди карах с Лемфъордер на четвъртия месец се разбиха двата задни(долни)кокала така че всичко в БГ е на късмет както има лавче ЖЕНА И КОЛА НА КЪСМЕТ така е явно и при носачите :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз преди 40 000 км сложих ас-метал дадох 340лв за цяла предница е за сега нямам проблеми в зех ги от приятел който ги вкарва директно от турция даде ми 50 000км гаранция когато се разбият ще пиша да се разбере .Има и друго не всичко е марката.Преди карах с Лемфъордер на четвъртия месец се разбиха двата задни(долни)кокала така че всичко в БГ е на късмет както има лавче ЖЕНА И КОЛА НА КЪСМЕТ така е явно и при носачите :stupid:

Да.. и аз подочух за някаква усилена серия на АС Метал, правена за руския пазар ... вече 2-ма извънфорумни герои ми се хвалят от нея ... даже имало и за Б6 версия внесена вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да говоря с приятеля ми да прави хубави цени за колеги от форума.Аз лично съм доволен от тази марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ЖЕНА И КОЛА НА КЪСМЕТ така е явно и при носачите :hilezh:

И с дините е така.

Редактирано от kolu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с АС Метал е интересно, защото се говореше, че за Б5 нямало окачване на нашия пазар. А като цяло за тази фирма добри отзиви съм чувал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак попитах и ми потвърдиха - въпросното окачване е на АС Метал (Турско), усилена серия за Руския пазар, имало варианти за Б5 и за Б6

Ако някой се интересува ще давам контакти на Л.С. да не изглежда като реклама някаква...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско, ако искаш пусни контактите. Щом е добро и полезно нека е реклама. :hilezh:

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ас Метал не правят носачи. Тези дето ги копувате за Ас метал всъщност са Капимсан. Правят ги в един и същ завод в Турция. И верно са много здрави. Окачването на тези двете фирми съм ги пробвал вече на няколко автомобила и нямат равни, а не са и толкова скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам от къде имаш инфо че Ас Метал не правят носачи ама аз съм с такива да знаеш че правят

Навсякъде си имат щампи

Редактирано от neddko2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега познавам лично единствения вносител на Ас Метал за България. Вервай ми прав съм. Продавам Ас метал от доста години. Единствено е възможно да са от чужбина, не за нашия пазар, и другото е китайците да са започнали да правят дубликати.

Редактирано от valeripetev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами недей да спориш, или направи някоя снимчица-

на кашонче с етикет и алуминиев носач със щампа на АС Метал.

Аз ангажирах на времето (станаха май 2 г. вече) колеги от завода,

да вземем такива носачи за А4 В5. Писахме мейл, звъннахме и по телефона.

Отговорът беше, че алуминиеви носачи не правят.

Правят стоманени такива (включително кормилни накрайници).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Е това и да го видя ще трябва да се ощипя :hilezh: Няма как да повярвам просто !

Ами колега Лемфьордер-а ги плащах по 90лв за брой за малките носачи и 180лв за бр за големите носачи(тези двата от долу) и въобще не караха.4-5хил.км някъде и бяха за смяна, а колата аз много я пазех.Толкова, че мои приятели ми казваха:

-Абе к'во толкова го крепиш по дупките де...а и Ролс Ройса?

В крайна сметка купих един комплект Херцог за 340лв от един човек от Габрово.Не се сещам от този форум ли беше или от Ауди емоушън клуб, че беше отдавна.И колата с тези носачи я продадох така и не се разхлопа нищо при положение, че не сложих целия комплект, а само няколко, които бяха разбити.Другите носачи в момента са на брат ми на колата и тя също е в отлично състояние за момента.Това вече с живот превихаващ пъти този на носачите, които слагах в началото - Лемфьордер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...