Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 2


grizzly

Recommended Posts

Здарвейте компания, от една две седмици и аз се возя на 4F. Много е яка - повече от колкото очаквах, като не е да не съм се возил на такива коли и преди.

Още не съм събрал никаква техническа информация и естествено имам един два въпроса.

Предполагам някой ползва ЕЛСА - на мен ми дава че за моя VIN е необходима допълнителна информация и иска да я тръси (3.81), възможно ли е модел 2008 да не е в базата данни?

И еднин смешен въпрос - къде ми е щипката за тапите на колелата? Вчера сменявах гуми и ми ги свалиха с клещи. Гледах има всичко което показват в книжката, а за щипката и гнездо не виждам да е оставено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здарвейте компания, от една две седмици и аз се возя на 4F. Много е яка - повече от колкото очаквах, като не е да не съм се возил на такива коли и преди.

Още не съм събрал никаква техническа информация и естествено имам един два въпроса.

Предполагам някой ползва ЕЛСА - на мен ми дава че за моя VIN е необходима допълнителна информация и иска да я тръси (3.81), възможно ли е модел 2008 да не е в базата данни?

И еднин смешен въпрос - къде ми е щипката за тапите на колелата? Вчера сменявах гуми и ми ги свалиха с клещи. Гледах има всичко което показват в книжката, а за щипката и гнездо не виждам да е оставено?

Честито :) много положителни емоции да ти носи...

VIN декодинг-а се плаща от доста време за ELSA, дори и да се ъпдейтнеш пак няма да ти отсее оборудването или частите по VIN

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, само че като си въведа тип двигател и.т.н. не ми показва никаква специфична информация за 3.0тди само два бензинови модела... и общата информаця е доста по-малко от това което виждам за А4 Б5 например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ELSA-та, която аз имам няма почти нищо за двигателите. Има подробни описания за разглобяване на инериор, екстериор, спирачки и мисля, че окачване. Както и упътване за смяна на поленови филтри например и разни други неща по обслужването, но не и нещо подробно за двигатели, особено дизелови. Има също пълните електрически схеми.

Edit: Вие на 10 дни много време стоене ли му казвате?? След няколко седмици ще ви кажа дали се случва нещо(забележимо) след над 3 месеца стоене...

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здарвейте компания, от една две седмици и аз се возя на 4F. Много е яка - повече от колкото очаквах, като не е да не съм се возил на такива коли и преди.

Още не съм събрал никаква техническа информация и естествено имам един два въпроса.

Предполагам някой ползва ЕЛСА - на мен ми дава че за моя VIN е необходима допълнителна информация и иска да я тръси (3.81), възможно ли е модел 2008 да не е в базата данни?

И еднин смешен въпрос - къде ми е щипката за тапите на колелата? Вчера сменявах гуми и ми ги свалиха с клещи. Гледах има всичко което показват в книжката, а за щипката и гнездо не виждам да е оставено?

Честито и само положителни емоции да ти носи колата. Седан, Авант?

Ако не си намираш щипката при отвертката отзад (На аванта е вдясно в багажника), можеш да си я купиш в Порше Запад- към 2лв. Също там където биха ти продали щипката(на рез. части), могат да ти напрявят детайлна разпечатка на всички екстри на колата от тяхната база. Ако им се примолиш любезно разбира се. :zustimm:

Между другото някой може ли да ми каже къде е темата със снимки на 4f-ките или ако въобще няма такава да отворим една, а? От известно време търся но не намирам даже и за останалите модели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлеги, понеже приключих с казуса 2,5 ТДИ много бързо, а именно като я смених с 3,0 ТДИ :zustimm: . Автомобила е А4, 3,0 ТДИ, quattro, S-line, но т.к. няма подобна на тази тема в раздела А3/А4, ще пиша в тази за някои "питанки" относно автомобила. Като за начало, тези колеги, които имат DRL, и светят със "странна" жълта светлина, дали са я сменили с нещо доближаващо се до цвета на ксенона? И нещо друго, като си свържа мобилния (Nokia X7) към MMI, посредством bluetooth, не ми дава възможност да набирам от волана или от устройството, или посредством някое от копчетата на волана да отговарям или затварям, дава ми възможност да отговоря, да игнорирам или да задържа обаждане, но само от MMI. Идеи как става?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това копче на волана, с което се опитваш да управляваш блутут връзката, всъщност е друга екстра - казва се гласово командване и управлява посредством твои гласови команди разни функции. Самата система трябва да я имаш като екстра, защото фабрично всички мултифункционални волани имат наличен бутона, но обикновено той не работи. От волана поне аз мисля, че не можеш да "отговаряш" на обаждане, само чрез MMI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за пожеланята и отговорите!

@sky - като я снимам, че това време не е за снимки..

@Sag - Щипката е при отвертката... - Аз там я търся, но явно е изгубена ...

@Cucurko - сега намерих по нова версия (3.91) ако има повече инфо ще кажа (ама ми липсва това помагало)

@PAVKATA26 - И на мен жълтата светлина не ми харесва и това ще е една от малкото модификаций които ще опитам, макар тази кола да не заслужава пипане изобщо. За телефона - при мен, мога да натискам бутона "MODE" докато на FIS-a се покаже зеленото менюто на телефона. Там мога да избирам същите неща както от MMI. Също съм с блутуут връзка.

Редактирано от Vic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Като за начало, тези колеги, които имат DRL, и светят със "странна" жълта светлина, дали са я сменили с нещо доближаващо се до цвета на ксенона?

...

Има доста писано по темата, потърси във форума. Отделно от това - в ebay има предостатъчно LED аксесоари за всичко по 4F.

Ето примери - осветление заден номер:

цял пакет за LED интериорно осветление

в тази тема по-назад (по спомен) имаше и LED DRL, който е просто риплейсмънт на оригиналните жълтеникави лампи.

Hope it helps

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, ти наистина си Back :bia:

Още ли я караш твоята хубавица ? :bia:

Няма отърваване, Ники respekt.gif

Още съм с нея, да. Чакаме би-турбото.

Ако мога и да използвам поста да питам народа с тоз, нашия модел - бе нещо взе да ми бибитка за колана когато й скимне (който си е закопчан, де), особено на десен завой hilezh.gif След "разклащане" на закопчалката, или просто натискане на катарамата в заключващия механизъм се оправя. И така до след малко. Някакви идеи, или направо ново... ? :)

Някой с 4F да е имал драми с модула на ръчната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с 4F да е имал драми с модула на ръчната?

Опиши малко "драмата" с ръчната, че там нещата са много чувствителни от към ток и може самия модул да е ОК .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско, качваш се, палиш и тръгваш. Може и след 30 сек да светне, може и след 10 мин. Изпищява 3 пъти, светват двете лампи за спирачките в километража, а на инфо дисплея горе се врътка червен знак за проблем със спирачките. Диодът на бутона на ръчната светва постоянно и няма ръчна. Това е. При тест твърди, че няма връзка с модула на ръчната.

Ако е топло, го прави почти веднага след палене, ако е студено и не е карана поня няколко часа може и 20 мин след тръгване да се разпищи и размига. През това време (преди да светне и писне) ръчната си работи перфектно. Моторите са ок и двата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста писано по темата, потърси във форума. Отделно от това - в ebay има предостатъчно LED аксесоари за всичко по 4F.

Ето примери - осветление заден номер:

цял пакет за LED интериорно осветление

в тази тема по-назад (по спомен) имаше и LED DRL, който е просто риплейсмънт на оригиналните жълтеникави лампи.

Hope it helps

Това добре, но все пак никой ли не си е сменил тези крушки с друг вид. Доста отдавна ги видях тези в ebay, но като всеки нормален човек се страхува от новите неща, най-малкото дали ще работят на този автомобил или ще дава грешка на компа. Идеята на моето питане беше да си кажем практическия опит, а не теоритичния, както колегата Алекс акцентира. Но както и да е, явно ще бъде проба-грешка както всеки път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да ти отчита грешка комп., споко. Разбира се, трябва да си вземеш "error free" версия :-)

Вече споменах - прегледай форума. Има А6-ци със сменени ДРЛ-и и прочее и никой не се е оплакал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това добре, но все пак никой ли не си е сменил тези крушки с друг вид. Доста отдавна ги видях тези в ebay, но като всеки нормален човек се страхува от новите неща, най-малкото дали ще работят на този автомобил или ще дава грешка на компа. Идеята на моето питане беше да си кажем практическия опит, а не теоритичния, както колегата Алекс акцентира. Но както и да е, явно ще бъде проба-грешка както всеки път.

Аз доста си поиграх с разни видове крушки, ще пробвам да ти напиша накратко:

- диодните крушки повечето дават грешки без доработка, но това е преодолимо.. имам комплект 17 диода на правилния цокъл, компа не дава грешка с доработките, НО компа на колата се опитва да проверява крушките на всеки 60 секунди и когато караш на къси на всяка минута импулса от чека кара DayLight диодите да мигват... едвам забележимо е, но мен ме дразнеше самата идея и ги махнах. Освен това греят малко повече отколкото обикновената крушка и се опушва бързо рефлектора отгоре (става черен направо)

- сега съм с комплект обикновени крушки на PIAA, водат се extreme white ... на мен ми харесва как светят, не жълтеят, но не са и ярко бели/сини като диодите...

Това е накратко резултата от 6 месеца експерименти и 4 комплекта крушки за DRL и габарит

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доста си поиграх с разни видове крушки, ще пробвам да ти напиша накратко:

- диодните крушки повечето дават грешки без доработка, но това е преодолимо.. имам комплект 17 диода на правилния цокъл, компа не дава грешка с доработките, НО компа на колата се опитва да проверява крушките на всеки 60 секунди и когато караш на къси на всяка минута импулса от чека кара DayLight диодите да мигват... едвам забележимо е, но мен ме дразнеше самата идея и ги махнах. Освен това греят малко повече отколкото обикновената крушка и се опушва бързо рефлектора отгоре (става черен направо)

- сега съм с комплект обикновени крушки на PIAA, водат се extreme white ... на мен ми харесва как светят, не жълтеят, но не са и ярко бели/сини като диодите...

Това е накратко резултата от 6 месеца експерименти и 4 комплекта крушки за DRL и габарит

Еееее Благодаря, това се казва сериозен човек.

Ясно е, че ще се слагат обикновени, но с ярка светлина :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам от месец и половина с LED светлини на задния номер и габарити и засега нямам проблеми , имам и LED DayLight но още не съм ги сложил и немога да кажа нищо за тях. :zustimm:

Незнам за какви доработки става въпрос , но аз си ги сложих и нямам проблем и така колата ми харесва повече - но това вече е въпрос на вкус. :respekt:

Редактирано от mitaka359
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам от месец и половина с LED светлини на задния номер и габарити и засега нямам проблеми , имам и LED DayLight но още не съм ги сложил и немога да кажа нищо за тях. :zustimm:

Незнам за какви доработки става въпрос , но аз си ги сложих и нямам проблем и така колата ми харесва повече - но това вече е въпрос на вкус. :respekt:

А какви LED си взел за DRL-а и от къде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам от месец и половина с LED светлини на задния номер и габарити и засега нямам проблеми , имам и LED DayLight но още не съм ги сложил и немога да кажа нищо за тях. :zustimm:

Незнам за какви доработки става въпрос , но аз си ги сложих и нямам проблем и така колата ми харесва повече - но това вече е въпрос на вкус. :respekt:

Аз имам и едно Б7 под ръка за тестове и различните крушки се държат различно на Б7 и С6 - има такива, които пищят с грешка на Б7, а са ОК за С6, също така и наопаки ... иначе се добавя реално погледнато съпротивления, които симулират 3-4 вата товар и това е достатъчно да не свети компа с грешка... но както казах това не решава проблема с мигането на всеки 60 секунди или с прегряването при повечко диоди

Преди да ги сложиш си погледни рефлекторите от горната страна на daylight-a ... даже може и да ги снимаш .. покарай 2 месеца и пак погледни дали не са се опушили

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви LED си взел за DRL-а и от къде?

На габаритите съм с http://www.ebay.co.u...984.m1497.l2649

На дневните светлини ще съм http://www.ebay.co.u...984.m1497.l2649

На номера с http://www.ebay.co.uk/itm/350446466458

Колега ВЕСКО ,може би си прав за рефлекторите , но нека да сподели и колегата TMAX , той е със същите .

Колкото повече мнения - по малко грешки. :respekt:

Редактирано от mitaka359
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...