MSM Публикувано 18 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2011 Ако мога и да използвам поста да питам народа с тоз, нашия модел - бе нещо взе да ми бибитка за колана когато й скимне (който си е закопчан, де), особено на десен завой След "разклащане" на закопчалката, или просто натискане на катарамата в заключващия механизъм се оправя. И така до след малко. Някакви идеи, или направо ново... ? И при мен беше така всеки ден при спиране или при неравност - по 1 до три изсвирвания и мигване на лампата. След като му пуснах малко течна грес със спрей в отвора (и при натиснат бутон) значително намали до към 1-2 на седмица. Може би нещо вътре е клеясало и не прави добър контакт. Може би някакъв контактен спрей да е по-ефективен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 18 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2011 И при мен беше така всеки ден при спиране или при неравност - по 1 до три изсвирвания и мигване на лампата. След като му пуснах малко течна грес със спрей в отвора (и при натиснат бутон) значително намали до към 1-2 на седмица. Може би нещо вътре е клеясало и не прави добър контакт. Може би някакъв контактен спрей да е по-ефективен...Почерпих "катарамата" с половин флакон качествен контактен спрей и спря да го прави. За сега Ако можеше така да се оправи и модулът на ръчната... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 На габаритите съм с http://www.ebay.co.u...984.m1497.l2649 На дневните светлини ще съм http://www.ebay.co.u...984.m1497.l2649 На номера с http://www.ebay.co.uk/itm/350446466458Колега ВЕСКО ,може би си прав за рефлекторите , но нека да сподели и колегата TMAX , той е със същите .Колкото повече мнения - по малко грешки. Нещо са потрошени линковете, не мога да видя какво сте си напазарили @TMAX - трябва да се видим и да направим една снимка двата DayLight-a един до друг и да ги метнем в темата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Колеги, реших да си продавам шестицата. Тия дни ще пусна обява. Помогнете ми с определяне на цената, като може и някаква комисионна да договориме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Колеги, реших да си продавам шестицата. Тия дни ще пусна обява. Помогнете ми с определяне на цената, като може и някаква комисионна да договориме.Да не си решил все пак да взимаш новия Голям Индианец? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Не съм решил да взимам нещо в замяна, ще си остана само с черокито засега. Вероятно впоследствие ще си взема един гранд, но това е в бъдеще време и не е ясно какво, кога и как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Сега направих един сърч в мобилето, и като гледам там средната цена е околко 30к лв. за коли 2005-2007година. Аз като продавах моето му бях сложил цена в горната граница на ценовия диапазон, и свалих на купувача околко 10% от първоначалната цена. Аз съм на принципа като продавам кола че е по-добре да сваля едни 10-15% от цената, ако имам реален купувач, и да я продам по-бързо. Цените на масовите коли като тези които караме само може да върви надолу, а в този момент на криза са малко хората които могат да извадят 30к за кола. Но все пак цената зависи от това колко бързо искаш да си "вземеш" парите от колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Да, ясна ми е сутуацията. В момента не съм на зор, но аудито ми е наистина излишно.Мисля да го обява за около 30000лв. Малко са бройките от 2005-2006г ,които могат да му стъпят на каквото и да било, въпросът е да се намери купувачът, който търси по-специална кола, отличаваща се от другите, а не просто 4F и е претенциозен в избора си.Цената винаги може да се договори, но никога няма да е наравно с горублянските екземпляри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
outlaw... Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 (Редактирано) Средната цена е даже под 30К(2005-2006г.). Твоята спокойно можеш да я пуснеш за 31 500лв. примерно и както каза Страхил да свалиш до 30 000лв. пред продавача. А пък не пречи и да пробваш като за начало ей така да я пуснеш на 35-36К пъ може да излезе късмет Пс. много кочинки са вкарали това скапва пазара при всички колиhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323811533208618&f1=details Редактирано 19 Декември 2011 от outlaw... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Пусни я по договаряне и виж дали има интерес въобще. На тези извън софия им казвай цена, че да не се разкарват напразно. Според мен имаш огромен шанс да си я продадеш обратно в германия. Пусни линк в аутоскаут24 и виж какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Мишо си продаде Мерцедеса на швед, така че не е лоша идея наистина да пуснеш обява в аутоскаут24 и мобиле.де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Влади, за твоят екземпляр аз съм твърдо за обява извън БГ. Тук ще те накацат всички семкаджии и ще ти скъсат нервите. И мен ме чака смяна на колата и се изнервям само от мисълта как ще дойде байно@село да ми обяснява как на Горубляне има таква, същата, ама с 10к по-надолу. Това, че е с върнат километраж и 10 удара, изморена с 10% остатъчен ресурс няма значение. Хората просто искат цена и да се метнат в това купе - знаеш. И обикновено нарамват най-евтиното и после почва - тунинг, менте фарове, парктроници, тралала, чупели се... Аз с такива хора не искам изобщо да си говоря и да си губя времето. Успех, ако мога да помогна с нещо - винаги си уелкъм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 На Влади колата сигурно е една от най-хубавите а6-ци произведени в тия години , жалко че е решил да я продава но пък добре за потенциален купувач. В тая криза обаче според мен автомобила ще остане леко недооценен то за всеки влак си има пътници но се съмнявам да даде някои 30 х + че както казва Алекс варианта да се сблъскаш челно с човешката глупост е 100% пускайки я в Бг а тва е много затормозяващо. Кофти е че за има няма 3-4 г. ползване и загубата на стоиност е близо 50% но какво да се прави общо взето така е със коли от тоя клас пък и предполагам ,че Влади си е върнал часта от акциза така че ще боли една идея по-малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Да, ясна ми е сутуацията. В момента не съм на зор, но аудито ми е наистина излишно.Мисля да го обява за около 30000лв...При тези пари които наля в този безумен визуален тунинг няма ли да те върне много назад? Колата ти е наистина хубава и като си представя с кви дебили ще ти се налага да говориш и как ще те светкат че такива имало на Горубляне на половин цена... ужас. Помисли пак... аз още съжалявам че си продадох моята. А ако си решил наистина, успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Мисля си всеки ден. Не намирам смисъл колата да стои в гаража и да мухлясва.От чисто любопитство: как се продава кола в чужбина? Примерно обявявам я в немското мобиле и после какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Мисля си всеки ден. Не намирам смисъл колата да стои в гаража и да мухлясва.От чисто любопитство: как се продава кола в чужбина? Примерно обявявам я в немското мобиле и после какво?Ами ако някой оттам я хареса да идва да я гледа, после при нотариус и така Мой познат наскоро отвори автокъща близо до Мюнхен и кара коли от България в Германия. Като го видя ще го разпитам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 ще ти бъда благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Някакви идеи, или направо ново... ? Идеи много. Ето първата: изключи сигнализацията за предпазен колан. Аз я изтърпях около една седмица като беше нова колата.По принцип колан не слагам. Куките свикнаха вече.Мой познат наскоро отвори автокъща близо до Мюнхен и кара коли от България в ГерманияКой е този твой познат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 19 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 (Редактирано) Нещо са потрошени линковете, не мога да видя какво сте си напазарили @TMAX - трябва да се видим и да направим една снимка двата DayLight-a един до друг и да ги метнем в темата ...http://www.ebay.co.uk/itm/160651795079?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649http://www.ebay.co.uk/itm/350446466458http://www.ebay.co.uk/itm/250930249477?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649Мисля че сега са наред линковете Редактирано 19 Декември 2011 от mitaka359 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manager Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Веско, качваш се, палиш и тръгваш. Може и след 30 сек да светне, може и след 10 мин. Изпищява 3 пъти, светват двете лампи за спирачките в километража, а на инфо дисплея горе се врътка червен знак за проблем със спирачките. Диодът на бутона на ръчната светва постоянно и няма ръчна. Това е. При тест твърди, че няма връзка с модула на ръчната. Ако е топло, го прави почти веднага след палене, ако е студено и не е карана поня няколко часа може и 20 мин след тръгване да се разпищи и размига. През това време (преди да светне и писне) ръчната си работи перфектно. Моторите са ок и двата.Алексна жена ми 4F правеше такива глупости и таблото светваше като дискотека. закарах я в порше и откриха, че един от кабелите е бил пробит.смениха и двата кабела към моторите на ръчната и вече месец не се е оплаквала.дано да съм помогнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Идеи много. Ето първата: изключи сигнализацията за предпазен колан. Аз я изтърпях около една седмица като беше нова колата.По принцип колан не слагам. Куките свикнаха Колега как се изключва сигнализацията за колана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Колега как се изключва сигнализацията за колана?Кодира се с VAGCOM да не пищи ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Идеи много. Ето първата: изключи сигнализацията за предпазен колан. Аз я изтърпях около една седмица като беше нова колата.По принцип колан не слагам. Куките свикнаха вече.Да, това ще го направя при първа възможност. Отвратително е. На път от Варна до София се разпищя и направо ми идваше да сляза от колата и да избягам след 2-3 часа тин-тин-тинАлексна жена ми 4F правеше такива глупости и таблото светваше като дискотека. закарах я в порше и откриха, че един от кабелите е бил пробит.смениха и двата кабела към моторите на ръчната и вече месец не се е оплаквала.дано да съм помогнал Учудвам се, че са се постарали толкова. Обикновено там се сменя всичко по веригата, като все по някое време ще се уцели и дефектния компонент. Разбира се, аз за друг вариант освен тях не се сещам, така, че... Дано и при мен се постараят . Обикновено не дефектира модула, а кабелите, но знае ли човек... Когато проблемът е в тези кабели, не иска да завърти моторите на ръчната през ваг-ком-а. А при мен си ги развърта без проблеми. Както и да е - мятам им я - да се оправят.Мерси за отзивите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 http://www.ebay.co.uk/itm/160651795079?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649http://www.ebay.co.uk/itm/350446466458http://www.ebay.co.uk/itm/250930249477?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649Мисля че сега са наред линковете Вдях ги и аз сега, а ти купил ли си вече от тези за DRL-a или все още се чудиш? Ако да как са минали покрай проблема с can-bus-a, както и допълнителна интервенция на електричар нужна ли е или просто plug&play? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Вдях ги и аз сега, а ти купил ли си вече от тези за DRL-a или все още се чудиш? Ако да как са минали покрай проблема с can-bus-a, както и допълнителна интервенция на електричар нужна ли е или просто plug&play?Купих ги ,но както писах по горе не съм ги сложил още , понеже нямам много време а доколкото разбрах се сваля фара .Има колега TMAX който писа в друга тема че кара от доста време с тях и че нямало проблем а иначе другите ( на задния номер и габаритите ) работят без проблем и без намеса на елекричар ( само plug&play ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts