Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 2


grizzly

Recommended Posts

Аз му дадох втори шанс на V-Power и не съжалявам.

Да ви кажа честно май това се оказва най-читавото гориво в бг.

След като си взех кабел за диагностика, изредих почти всички вериги за горива, без лукойл. Научих се че замерванията са най-коректни след като изгоря един резервоар от съответната нафта, а не само няколко литра и така установих, че шела може би е най-добрия избор. Мисля сега да дам втори шанс и на максмоушън, след като разбрах, че са приключили кампанията по почистване на баките. Вие как мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите на мен ми бяха с най-ниски стойности с Максмоушън на ОМВ и двигателя работеше с него супер мазно и безшумно и даваше отлична динамика, но всичко това до нова година когато май започнаха да слагат биодобавката. От нова година се върнах на Еко дизел плюс. Сега Економито както казах дава най добрата икономия, но действа доста мистериозно на дюзите ми. Първите три паднаха като стойности и даже имам нули, но вторите три се позадръстиха, като на 76 канал ударих +30 което не ми се беше случвало досега. Ето как:

20:39:46 Group 072

14.0 ms Time Corr.

18.0 ms Time Corr.

0.0 ms Time Corr.

20:39:46 Group 073

16.0 ms Time Corr.

10.0 ms Time Corr.

0.0 ms Time Corr.

20:39:46 Group 074

26.0 ms Time Corr.

16.0 ms Time Corr.

6.0 ms Time Corr.

20:41:19 Group 075

26.0 ms Time Corr.

26.0 ms Time Corr.

10.0 ms Time Corr.

20:41:19 Group 076

30.0 ms Time Corr.

14.0 ms Time Corr.

6.0 ms Time Corr.

20:41:19 Group 077

18.0 ms Time Corr.

18.0 ms Time Corr.

8.0 ms Time Corr.

За Ви поуер немога да кажа нито суперлативи, нито лошо - може би е златната среда. Мощен е, но с него колата определено не е толкова икономична колкото с Еко или ОМВ, дори ми харчи повече отколкото с нормалния шелски дизел. На Екото с дизела пък двигателя ми работи малко по-шумно на място.

Все пак най-важно е какво е нивото на сярата, колкото по-ниско толкова по-добре. Това инфо го имат на всяка бензиностанция.

ПП. Сега в резервоара има коктейл от ЕкОноми и Макс hilezh.gif

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като оправих недоразуменията с ремапа дойде време и за генерацията Milltek.

Направих няколко клипа за да се видят резултатите.

http://www.youtube.com/watch?v=3RcBuc2L240

Колата при движение запази тишината си на около 90 процента. Долавя се само лек звук вътре и то при високите обороти.

Пак искам на да благодаря на Stoil :respekt: за помощта и остава да почерпя.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам следния въпрос - т.нар "душегуб" 2.5 Дизел след коя година вече не е "душегуб" Т.е. кога става читав тоя двигател? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като оправих недоразуменията с ремапа дойде време и за генерацията Milltek.

Направих няколко клипа за да се видят резултатите.

Колата при движение запази тишината си на около 90 процента. Долавя се само лек звук вътре и то при високите обороти.

Пак искам на да благодаря на Stoil :respekt: за помощта и остава да почерпя.

Поздрави

Лелеее, много ефектно са направени клипчетата flehan.gif. Качването в колата, и отпрашването на фона на тази приказна тишина и спокойствие с чуруликащи птички направо разцепва и подчертава крайния резултат по неповторим начин. Евала respekt.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам следния въпрос - т.нар "душегуб" 2.5 Дизел след коя година вече не е "душегуб" Т.е. кога става читав тоя двигател? :gruebel:

Не става читав при никакви положения.

3.0 тди си е направо ново поколение мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става читав при никакви положения.

Абе не е точно така. По масово мнение на разбиращи, 2.5 става баш-читав през 2004-та година. Не, че предишните имат кооой знае кви драми, но тоя вече е почти перфектен. Забравих само кода на мотора. Някой ако се сеща, да подскаже!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един може би лаишки въпрос, но черния пушек от ауспусите от генерацията ли е или просто колата е започнала да отделя повече сажди. Т.е. след слагането на генерацията увеличили ли са се саждите (или пушека)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно повечето пушек е от ремапа.

При мен никога не ми беше светвала лампата за филтъра, но след първият ремап(колата пушеше много) филтъра се задръсти за 4 дена и колата се сдуха здраво от към динамика. Принудителното регенериране няма да помогне според мен. Кисненето и да има резултат ще е за кратко време. Един път стигнеш ли до такова запушване оправяне няма ако типа на шофиране се запази. Ако след кисненето пак се запуши ще трябва да го премахнеш. Първо софтуеарно после и физически. Аз вече извърших тази процедура балгодарение на помощта и съдействието на Stoil :respekt: и съм много доволен.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е как да не казах, ама ония дето сипваше измрунка нещо, той в случая нищо не е виновен

трябва да разрова да видя кои органи да уведомя, тъпото е че си загубих някъде бележката

Редактирано от wolverine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...