Gangbango Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Не! За пръв път се явява проблем с тоците и не съм правил до сега никакви профилактики, нито клеми, нищо. Затова преди да вземам акумулатор, ще обследвам каквото мога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 тогава първото обследване нека бъде: след като си карал, вдигаш капака веднага и внимателно пипаш плюсовата клема под капака пред пасажера, но леко, че може и да пари много. Ако пари, значи многожилният кабел се е прецакал в нея и ти дава утечка от там. Отиваш в сервиз или сам, заголваш, кримпваш, калайдисваш най-добре накрая и си готов. Няма и да пада акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 @Gangbango 95АH е около 260 евро в немско. 110АН е около 310 евракис ... това от ЕТКА. Традиционно в Порше цените са по-високи и те така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Въй..... Няма да се правя на велик. Стигне ли се до там, слагам един афтърмаркет и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 (Редактирано) 105 бош agm е към 380лв. На моя пише и made in germany, ако кара 5+ години е супер Редактирано 25 Септември 2020 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Такааа.....сутринта докато стигна на работа батери мениджъра отиде от 90% до 100%. В обедната почивка го проверих и беше пак на 90%. И сега на тръгване от работа.......40% и няма палене. Имах колега с дизел и даде ток, запалих и си тръгнах. От дървеница до люлин зареди до 100%. Като спрях вкъщи пипнах "+" клемата и пареше стабилно. Дали е възможно да пари, защото алтернатора е бухал яко за да зарежда през целия път? Друго, което видях е, че не гасне бутона на аварийните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Даже тук го имат на 330 с връщане на стария Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 То Varta и Bocsh е едно и също вече - американци ... от 2002 мисля са на Джонсън.Немците си останаха Moll и Baner (австрийците са си немци за мен ). Простете невежеството ми.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 @Gangbango: оправяй си клемата за 30/40 лв и ще забравиш! Тя е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Как точно си оправяте тая клема?Гледах един руснак, как я разпробива в средата и после с газова горелка налива калай в дупката. Това ли е начина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 по няколко начина, моята я оправиха в сервиза и това ми казаха - че накрая са я и калайдисали. Има вариант и за нов кабел - около 230 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Това не ми се вярва, ако са работили, защото и оловото изтънява при електролизата.Е те са специални, мисля си, че ми е казвала че били колкото една стая големи и вероятно са им сменяли някои от панелите и киселината през различни периоди. Не съм се формализирал толкова.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 преди 49 минути, ники 125кс. написа: Как точно си оправяте тая клема? Гледах един руснак, как я разпробива в средата и после с газова горелка налива калай в дупката. Това ли е начина? Не пробвай, всеки един уважаващ се акумулаторджия може да я оправи, смени или калайдиса. Струва 20-30лв може и повече ако сте масони. Не е никаква драма. Има ремонтни клеми с болтове, реже се кабела и се слага другата. Има медни, оловни и даже медни калайдисани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Положението е критично вече. Сега слезнах да я запаля да видя как ще е. Запали пак леко трудно и я оставих около минута да пърпори. Загасих и след това няма палене. С два опита за палене свалих процентите на батери меринджея на 30%. Замерих с мултицет при клемите и при акумулатора напрежението беше еднакво - 12.9 волта в покой, без нищо включено. При запален двигател нямах шанс да замеря, защото я загасих и после няма палене. Иначе като дам контакт се пуска ММИ и свири и т.н., но не завърта стартера и осмина оборот. Знам,че темата не е за проблеми и оплаквания, но просто така се стече разговора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Е поне 10годишен е акумулатора и моя МОЛ така умря.Вземай нов време му е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 да, 2010 му е щампата, но утре отивай в първия ел.сервиз за клемата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 25 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2020 Добре, ще ида първо в сервиз за клемата и ако не оправи нещата ще ходя до мототехника да си дам моя акумулатор за нов бош. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 26 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2020 Ъпдейт на положението. Сутринта търсих електричар да дойде да нагласи клемата пред пасажера. Оте*аха ме. Отидох и взех бош като оставих моя в мототехниката. 330 лева чисто ми излезна. Монтирах и запали от раз, обачеее нямах време да въведа там кодове модове в компа и тръгнах. Сега показва това: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2020 Ще е***ш майката и на новия акумулатор, ако клемата е зле и не прави контакт / грее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 26 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2020 Аз на времето смених целия кабел с нов,направо действай,не е чак толкова скъпо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 26 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2020 Аз като си смених акумулатора с агм, въпреки че по табелката не е излязла с такъв преди една година, само кодирах за агм и толкова. Гледам, че в менюто на мми се върти покрай 14 в. Зареждането, но с мултицета на клемата отпред и на акумулатора е над 14 в. Само при пускане на всички консуматори спада на 13 и нещо на акумулатора, аотпред стои на 14.11 в., така че и аз трябва да я преправям тая клема, но още се чудя как. Колегите по нагоре са писали, че в мага, ините за акумулатори би трябвало да могат да я оправят, но трябва да проверя, че аз съм в Габрово, а тука е леле мале..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 26 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2020 Така,само да спомена,че от другата страна кабела слиза към стартера и генератора и не се знае там колко е разпърдяна историята... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2020 @Gangbango: старият е можело да кара и още, но все пак бе на 10 години, така че добре, че си взел нов, но и той ще се предаде. Оправи си клемата Някой бе ходил на Никола Мушанов там между Житница и училището отляво има едни сервизи и му я бяха оправили. На още 100 места в София ще ти я оправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 (Редактирано) Ще бъде ли проблем да се сложи нормален Не АГМ акумулатор на А6 2010, което няма старт стоп система? Оригинално колата е била с 95Ah, но разликата в цената с 110Ah ми е 20-30лв, та се чудя по-добре ли ще е да се вземе по-големия при положение, че карам 80% градско? Ако не е наложително мисля да спестя 120лв за АГМ и да мина с нормален. Редактирано 2 Октомври 2020 от pufa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 2 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2020 За колата не е. Особено щом няма старт-стоп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване