Jump to content

термостат за б4 марка цена


Rosen Atanasov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

предстой ми да закупя термостат за Ауди б4 2000 куб. 1992г. Исках да Ви попитам за мнение относно марката и цената на тази част.

Звънях в евро07 и там ми казаха, че е само елементчето и струва 13 лв ...

Как ви се струва това на вас ?

Поздрави, Росен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно хубав термостат е behr или wahler като марка,а пък от евро7 не бих си купил защото съм останал с впечатлението,че продават ментаци...Най-добре оригинален ако ти се дават пари,ако не,се свържи с някой колега от форума който продава части и си вземи от него.

п.п.Аз моя термостат го купих за 17лв и е behr.

Редактирано от Gnaks
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз помня, че го сменях 2008 есента ибеше Бер за 15-20 лЪва.

Тук колегите, които се занимават с части, споделят, че Валер е по-истински, склонен съм да им вярвам - все пак това им е работата и би трябвало да разбират.

Като купих колата, старият термостат беше сдал багажа - в града вдигаше до 100 градуса, извънградско падаше до първата чертичка.

В момента мися, че е горе долу ок.

В смисъл за около 5 километра градско каране без много задръствания достига работна температура (която при мен - може би сивия датчик послъгва - е на междинната черта между 70 и 90). Перки ми включва доста преди да покаже 90, което ме навежда на мисълта, че датчика менти.

Парно има, извън града си държи на междинната чертичка почти постоянно (или малко над нея, когато е по-топло).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок колеги, тогава дано някой, който продава на части постне в темата, за да мога да се свържа с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днеска поръчах термостат Behr от магазин ''Ен Джи Ти'' за същата кола с отстъпка 20% за 14 лв .Даже пусках тема за мнение за магазина ама никой не отговори явно аз ще съм първия споделил впечатление от тяхните части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз всеки път си лялям за Валер, и този път няма да изневеря на обичая !

За пореден път пиша, че когато на моята кола се наложи да и сменя тази част, си поръчах всичките възможни термостати на пазара, и Валер-а беше на светлинни години :hilezh: от всички, вкл. и Бер !

ОЕМ всичките петаци са с Валер !

Аз си залагам на Валер !

Заедно с него е препоръчително да се смени и фланеца който затваря термостата ! В случай че е пластмасов де, защото моят е метален такъв B)

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз всеки път си лялям за Валер, и този път няма да изневеря на обичая !

Абсолютно и напълно подкрепям!!!:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също преди около година - две някъде послушах колегата Vitcig и си сложих ВАЛЕР и до сега сигурно вече около 2 години нямам проблем . Одеве обаче говорих с един колега от форума и стана въпрос за термостати и той ми каза , че нещо наскоро много дефектни ВАЛЕР бил срещал , два от които на негови коли , та той ми похвали БЕР :stupid: Да попитам нещо малко в страни от темата , но пак по нея :lol: Та на моята кола с термостат ВАЛЕР :respekt: като я запаля студена и бързо си загрява до 81 градуса някъде , това по уреда на таблото :lol: И седи известно време така и после стига някъде до 85-6 градуса и пак пада на 81 , така два три пъти и после си заковава 87-8 градуса и там си седи и не мърда вече . Датчика за таблото е сменян принципно не е на 20 години :) Интересното е че ако я изгася на 70 - 80 градуса някъде и сляза да си свърша работа нещо и след това се качвам и колата от раз си стига 87 градуса и си ги кове веднага ... Преди карах поло 1.9 чист дизел и на него бях сменил термостата , че стария беше дал фира и то същата работа , вдига бързо до 72 градуса и там си седи известно време , ако обаче го изгася и го запаля след половин час дори пак от раз си вдига 90 градуса :stupid: Някой ако може да обясни този феномен ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ядох патицата от талянски шлякан термостат за 30+ лева.

НИКОГА ПОВЕЧЕ!

Сега съм с Валер. Малката подробност е че най-вероятно го няма наличен в мизерната татковина и ще трябва да почакаш с поръчка. Щото в БГ не се карат нито аудита нито голфове нито сеати ... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че знаеш как работи самият термостат !

Това което описваш е стандартно за всички коли, само че разликата в уредите дава и различните мнения !

Това че таблата на нашите коли са с би-метална пластина, оказва голямо влияние на измерването на температурата !

Дори и малко повишение, се отразява от уреда - нещо което при новите е избегнато с цел спокойствие при шофиране !

Конкретно при теб (и всички други де) - това че малко след 80 спира, трябва да ти подсказва че термостата вече е отворил големият кръг, и започва охлаждането !!!

В следствие на това, температурата първоначално спада (както наблюдаваш на уреда) и задържа, после системата вече върти през големият кръг и температурата отново се повишава според зависи колко е студено !

Това че след като я изгасиш си покачва температурата, е напълно нормално !?

Няма какво да се притесняваш - всичко е наред !

Колкото до ментетата на Валер - :hilezh::hilezh:

Купувам си ги директно от вносителя, и нямам никакви ядове !!!!

Да не говорим че Валер за разлика от Бер, доставят и много ЕГР клапани за Опел и Шкода ...

Бер не е това което е бил едно време ... Поне не и в България !

Не ангажирам никой с мнението си !

Просто споделям че нагледно видях всичките видове термостати за 4 цилиндровите VAG мотори от 90-те години, и Валер утепа всичко !

Ngoro - има си термостати ...

Само че аз съм с такъв за дизелов мотор, понеже по това време нямаше за бензинки ...

Не че има някаква разлика де :hilezh:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от моя ВАЛЕР съм си доволен , нямам оплаквания а за БЕР съм съгласен , че е пълно с техни ментета . Един приятел преди няколко години си взе Б4-ка АВК мотор и естествено с развален термостат , поръча си от Австрия уж оригинален за около 60 лв. и след половин година някъде вече не му държеше 87 градуса ами 80 ... На място и в града вдига 90 както я подкара леко на извънградско и веднага пада на 80 , та и оригинален да вземеш си е на късмет ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не са и много скъпи фланците и е желателно да се подменят.

Редактирано от audimen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОЕм-ките ли ?!

Не са ...

Само да хванеш и кой друг производител ги ползва, и си цар ...

Термостатите на повечето петаци се ползват от от Опел съответно ...

И съответно цената на ОЕМ Опел е примерно 50 лева, срещу 80+ за някой VAG :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с Валер на бабичката.

Доволен съм,нема кво друго да кажа.

Цената му беше 15лв с отстъпката за мен от БМВ България в Пловдив :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wahler монтирах и аз на бившата бабичка. Предполагам колегата SoSseR все още си джитка с него. 20-ина лева го плащах в Ауто+.

Никви ядове нямах с него година и нещо.

Редактирано от MeThTiCaL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко горе долу е този срок?

Докато спре да работи термостата.И когато спре да се молим да е останал отворен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел сменях термостата на Б4. Купих го от аутопрес за някъде около 30лв wahler. Вече втора година си кара и всичко си е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на моята и купих от евро 07 стария ми behr ама като го гледам от както беше съсдадена колата не беше сменян .От 2 години загрява отваря си без проблеми бачка и аз бая че чудих какво да купя ама в студа бързо решение това беше отворено неделя и за 12 лв. и бая гумички имаше вътре . Обаче при следващата смяна си е вече Behr.

Редактирано от Achoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко горе долу е този срок?

Докато спре да работи термостата.И когато спре да се молим да е останал отворен.

Не е така ве :hilezh::hilezh::hilezh:

Срока на съхранение/годност е отбелязан на оригиналната кутийка на термостата !

Мисля че от датата на производство е 3 години !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...