koko60 Публикувано 13 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Сигурно може, но трябва да се хване стабилно с дорник защото е гумен и ще танцува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Един чеп за зеле вътре за дорник и няма къде да бяга Супер работа сте свършили,браво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 (Редактирано) Благодаря на колегата koko60 за изчерпателния отговор .Още веднъж ви пожелавам успех. Сещам се да попитам и още един въпрос: Неможе ли оригиналната горна упора на пружината да се разпробие с по-голям отвор за да се наниже свободно на стержена на амортисьора /долната подсигурителна шайба ще отпадне както и при вас/ ще има ли достатъчна периферия по този начин да легне на голфовия лагер с цел да се избегне заварката на голфовата горна упора на пружината. Редактирано 13 Ноември 2012 от audimen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Искаш да не слагаш голфаджийската чашака изобщо ли колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 (Редактирано) май да Редактирано 14 Ноември 2012 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 14 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 (Редактирано) Грубо погледнато това може да направи. Едни поляци го бяха направили, и аз съм го обмислял. Но вижте на снимката с голфовите детайли колко хубаво сфрично легло за лагера има голфовата чашка, той е доста по-широк от нашия и отдолу е така изоблен както и отгоре и ляга с цялата си повърхност. Капачките на лагера отдолу и отгоре са пластмасови, които го защитават от прах. Нашата тарелка има доста по-малка площ отгоре и лагера няма да стъпи добре, мисля си че веднага ще се разбие пластмасата, тъй като натоварването е голямо, точно това не ми харесва.Ето нашата тарелка и сами преценете: Тук отвора е 14 мм, трябва да стане 22 мм. Тази е от Б3, но горната част на Б4 е същата. Редактирано 14 Ноември 2012 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 а пружина от голф 4 може ли да се сложи на нашия макферсон и да се ползват само голфови чаркове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Това с пружината може да се пробва, но не се знае какво ще е поведението на колата после. Голфовата е по-малка на диаметър, сигурно е различна и на дължина.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 14 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Снимка на лагера отдолу и положението му въху собствената тарелка. Мисля, че коментара е излишен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Това с пружината може да се пробва, но не се знае какво ще е поведението на колата после. Голфовата е по-малка на диаметър, сигурно е различна и на дължина..Ти мани ами нали и в долната част трябва да преправяш диаметъра на леглото заради нея демек греда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Може и да легне добре, трябва да се намери пружина за проба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Колко км. навъртяхте на тези тампони? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 14 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Колко км. навъртяхте на тези тампони?към 400 Давай и теб да обзавеждаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Вече съм говорил с Цанчо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 в събота ще дам отзиви и аз, в момента вече е готово всичко и очаква поставянето. леле колко ме псува мойто приятелче стругаря хахах но пък си заслужаваше ,няколкото часа с няколкото бири.поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 в събота ще дам отзиви и аз, в момента вече е готово всичко и очаква поставянето. леле колко ме псува мойто приятелче стругаря хахах но пък си заслужаваше ,няколкото часа с няколкото бири.поздрави.Ти с тампон за дизеловите голфове ли го прави. Има ли въобще видима разлика между тампоните на амортисьорите за дизеловите и бензиновите голфове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 (Редактирано) ОООо за видима разлика чак толкова дълбоко не съм се заглеждал ,но има разлика между бензиновия и дизеловия определено пробвах ги два чисто нови леко да ги стегна на менгемето да видя как са и дизеловия който си купих после създаваше доста по голямо ,съпротивление при натиск. Моят който купих е за голф 4 ТДИ 110 коня ,между него и 90 коня мисля че разлика няма . Така като ги гледаш на външен вид нямат видим разлики бензинов - дизелов до има разлика в твърдостта.Малко пояснение към темата на колегата ако може - от пасат 4 ги огледахме всичките модели тампони за дизеловите и бензиновите агрегати , и няма нито един тампон който да отговаря на изскването като диаметър и големина - различни са ,преглеахме всички модели на пасат 4 и ненамерихме ина4е от тях щях да сложа но мисля че и така няма да има проблем тъй като и при голфа и при нас предниците са почти идентични като тежест и дори там двигателя е напречно направо със скоростаната кутия , докато при адуи 80 б4 е надлъжно и е само двигателя а кутията остава назат и не оказва толкова голям натиск върху предницата . След като ги поставя с събота ,после ми предстои пътуване от около 1000-1200 км и ще кажа как се държала колата .Поздрави ако има нещо ще помагам ,процедурата обаче си отнема време и то най вече за стругаря и после пиленето на тампона защото не трябва да се отнеме прекалено трябва точно да легне в бомбето. Редактирано 15 Ноември 2012 от overs0ul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 (Редактирано) Предницата на б4 е по-тежка! Не се заблуждавай, че щом мотора е надлъжен тежеста на предния мост е по-малка - напротив, мотора е целия пред предната ос, че и част от кутията, което натоварва предния мост много повече от същия мотор разположен напречно, който е в по-голямата си част зад предната ос. Редактирано 15 Ноември 2012 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Може и да легне добре, трябва да се намери пружина за проба Според мен няма да са съвместими пружини от Г4 на 80-ка ... ма знае ли се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 в събота ще дам отзиви и аз, в момента вече е готово всичко и очаква поставянето. леле колко ме псува мойто приятелче стругаря хахах но пък си заслужаваше ,няколкото часа с няколкото бири.поздрави.Казахти че е заигравка за стругаря наклон на голфовите чашки давал ли си както са оригиналните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 ОО да разбира се че съм дал наклон ,задължително - даже преди да ги отрежем си ги белязах къде точно трябва да е налкона с маркер и как трябва да е като ,тарелката беше поставена на равна повърхност и белязана даже почтни успях да дам същия наклон тъй като замерих високата и ниската част .Митаче тук малко ни се разминават мненията за тежеста лично мое мнение (не ангажирам никого с него) е че при надлъжния мотор тежеста не е на 100% на предницата като при напречния ,защото при напречния дори и скоростаната кутия да е по малка , то целият мотор с всичко прилежащо към него ляга върху предницата независимо дали е предна или задно наклонен .Докато при надлъжния кутията идва изнесена назат и то не с малко тогава двигателя + съмсем малка част от нея лягат върху предния мост защото не е на 100% изцяло отпред което означава ,че след като е изненсена назад дори и 50 - до 60 см и повече натиска се разпростира и назад може да не много но е изцяло на предния мост като дапрецен мотор при който след мотора назад няма нищо . Поздрави пак казвам това е мое мнение иначе може и да не е така . Ще пусна и аз снимки и материал как стана всичко и как се получи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 (Редактирано) Митаче тук малко ни се разминават мненията за тежеста лично мое мнение (не ангажирам никого с него) е че при надлъжния мотор тежеста не е на 100% на предницата като при напречния Тук се съглясявам веднага! Наистина не са 100% ами 200%! Поздрави пак казвам това е мое мнение иначе може и да не е така . Не е така!Чиста статика. Греда на две опори с конзолна част извън опорите. Опорите са предната и задна ос на колата. При кола с напречен мотор - мотора се намира между опорите => тежеста се разпределя между тях в някакво отношение.При Б4 надлъжен мотор - мотора е пред предната ос, тоест в конзолната част на образната греда която описах. Реакцията в опората(предната ос) е два пъти по-голяма от масата изнесена пред оста! И това е за сметка на разтоварване на задната ос.Много се отклонихме от темата!Аз сега да питам по темата. Аксиалното лагерче от гоУфа има ли номер някакъв и продава ли се отделно? Редактирано 15 Ноември 2012 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 мерси Митак че го сподели поне на глас аз така мислех и не твърдях че е вярно и блсгодарв че ме поправи в спора се ражда истината. А иначе отно лагера Митаче аз ги взех направо комплект лагер с тампона на макферсона за голф 4 тди 110 коня и тампона е боге а лагера е на ина .Ако искаш ще ти напиша номера на комплекта и номера само на лагера както поискаш .По късно ще ги напиша и двете .като цена иначе са така :само тампон 14-18 лв лагер 9- 11 лвкомплекта го взех с отстъпката за 22лв с отстъпката но са истински не ментетаПоздрави ако ти трябва нещо свиркай веднага ще помагам вече съм го сглобил и е готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brake Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Че ще се прави,ще се прави.Лагеруването на възела е по смислено.Това което ме притеснява е голия метал на изпиления тампон.Тампона ляга в конуса на ботуша.Гумата поема теглото на автомобила.Но в процеса на експлоатация тя започва да се деформира,сплесква се(вижда се на снимките) , метала на тампона се набива в конуса на ботуша също от метал и вследствие на ударите от дупките и вибрациите ще се получи деформация(разбиване) на едното.Не случайно тампоните отвсякъде са с бая гума.Мисля,че тук е слабото място на проекта.И ако съм прав, решение би било след оформянето на тампона да се изпили още само от метала така,че при деформирането гумата да обвие метала и да се оформи горе долу като баш тампон.Това мимоходом,съвсем скоро и аз се включвам пък каквото такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts