Jump to content

Дойде края на досадното тропане по предницата на Б3, Б4 и купе!!!


koko60

Recommended Posts

  • Отговори 535
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи на моя лагер от комплект номерата са 2 и незнам кой ще ти свърши работа ето ти ги и двата лагера е ИНА :

F-216546 11

>PA66-GF25<

това са 2та номера които са гравирани на лагера дано ти свършат разботаа.

А това което е постнал колегата лагер 2бр: 1J0 412 249 е по каталог само лагер оргиналдъ .

Поздрави дано е било от полза.

А отностно притеснението ти колега за оголения метал се решава бързо проблема - боядисаи го него и няма да има ръжда и проблеми , отностно деформация съгласен съм с теб но тук има един друг момент , този тампоне е различен като структура от оригиналния на 80 б4 , и като гледах на клип как се огъва (като беше тампона срязан на две и го стискаха на преса ) беше интересното че почтни не се отваря настрани говориме за 2мм ,които мисля че след като тампона е легна плътно в леглото то той и да се деформира то той просто ще слегне надолу без да се раздуе навън а можеби навътре . Ако искаш пък можеш да се презастраховаш и да доизпилиш още 1-2 милимтреа и така след деформацията да се раздуе навън ,но незнам дали ако прекалиш с пиленето няма да има проблем - ТЪЙ КАТО тампона за Б4 ляга много точно и плътно в бомбето точно както ляга и този на голф след намесата ни. По тази логика значи и тампона на б4 след деформацията си ,не би трябвало да има място да се раздуе навън ,но тъй като не може да се раздуе в самото бомбе то той омеква - сляга и се раздува надолу поне така изглеждаше моя и след ,което се показва горната шапка с над 1 см и почва прекрасния звук. Иначе тампона на голф е доста по масивен и по солиден на външен вид и дори по висок - значи можеш да опилиш дори и малко повече от 3 см от върха надолу ако искаш за да не те е страх после като уляга .Аз за сега ще заложа на този вариан и с течение на времето ще се доусъваршенства .Аз поне въртя много километри и ще си покаже бързо тъй като минавам през много различни пътища от хубваи до павета и сега ми предстои път от около 1000-1300 км и ще кажа как е било а пътя като знам какъв е ще е изпитание :) има от всичко по много и ако издържи тези километри и е наред то послед ще го сваля е така да видя какво се случва и за какво иде реч и ако има нещо още да се доработи.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега сме на теория,практиката ще покаже.Не знам дали тези доизпилени 1-2мм.ще се окажат толкова фатални просто догадки.Както се очертава ти ще си от първите имащи практически резултат вследствие на по дълъг пробег.Надяваме се и на снимки.Желая ти успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номерата на частите поотделно ги има в първия пост на темата, лагерът е: 1J0 412 249

Пасат 4 е с тампон като на голф 2/3 т.нар по голфаджийски "малък тампон", но всъщност диаметърът му е доста по-голям от този, който ние предлагаме да се използва. Имам такъв, дори срязан на две, принципът е същия - 2 метални пръстена залети с гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ооо да определено ще е същия сега като ги сваля ще ги покажа тези оригиналните от по 60лв така да се каже колко са оригинални на 4 к.км а а се подадоха с над сант шапките и топурка здраво. Тампоните са оригинални боге закупени от доверен човек ,сега като се замисля те swag-a изкараха повече всичко е менте вече ,въпросът е кое е по качественото менте.

поздрави.

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, радвам се че интереса към темата е голям, така се рашават проблемите. Сега ще изясня един въпрос, който е много важен. Разглеждаме една Б4 с тампон от Голф4 (това сега е модерно). Когато колата е стъпила на пътя, тампона е натоварен от тежестта и предполагаме че е смачкан 6 мм. Луфта на чашката над бомбето е 4 мм. Сега започваме да повдигаме бавно колата на крик и наблюдаваме чашката. След няколко оборота на крика чашката залепва за бомбето! Какво става? Деформорания тампон започва да възвръща порвоначалната си височина, защото ние го облекчаваме. Той има да възвръща 6 мм. Но на 4-я милиметър чашката опира в бомбето и му пречи да продължи. По-нататъшното повдигане на колата не води вече до никакво изменение на тампона. В момента той е смачкан 2 мм., намира се под напрежение и остава така. Вследствие на собствената си еластичност и луфта от 4 мм. на чашката той стои здраво притиснат към бомбето, и нищо не може да го мръдне от там! Това е нормалното състояние на този възел! Никога тампона не трябва да мърда в леглото си, дори когато цялата кола е вдигната на подемник. Какво става, когато сме със смачкан тампон от Б4? Чашката стърчи доста над бомбето (има такава снимка в темата) - това ви е доста познато. Ако сега повдигнем колата на крик, тампона ще се отлепи от леглото си още преди чашката да опре в бомбето. Не трябва да е така, защото при движение по силно разбит път има условие тампона да подскача в леглото си. Освен това, поради смачкването, средната втулка на тампона е заминала нагоре и започва да удря в бомбето. Резултата е ясен за всички. За това е пусната тази тема. Но това не е всичко. Казахме, че тампона от голф е доста дълбок и се наложи да подложим 3 дистанционни шайби, за да имаме 4 мм. луфт на чашката отгоре. Ако след известен пробег тампона се слегне и чашката се покаже повече, да кажем 6-7 мм., аз ще извадя една шайба и чашката отново ще има луфт 4 мм. Това мога да го правя 4 пъти, защото вътре има една широка и 3 по-тесни шайби. Демек по време на експлоатацията на този тампон аз без проблем ще мога да поддържам чашката на 4 мм., което както разбрахте, се оказва доста важно. При смачкан тампон от Б4 единствения начин да направим луфта на чашката 4 мм. е да сменим тампона с нов. Това ми се срува, че е доста по-трудно!

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерихте ли че деформацията на голфовия тампон е 6мм от разтоварен до напълно натоварен тампон? А дали няма да намалее тази дегормация с времето, когато тампона поработи известно време и гумата се "слегне"?

Хубаво е, че може да се остави по-малко хлабина на чашките от горе! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова измерване не сме правили, защото не сме имали възможност. Това може би ще направим утре, когато ще разполагаме с подемник. Ще подлагаме още шайби и така ще повдигаме ограничителната чашка над бомбето, до като при вдигната кола да можем да мръднем леко целия макферсон нагоре-надолу, тогава тампона ще се е отлепил от бомбето и чашката отгоре вече няма да го държи под напрежение. Какъвто и да е резултата, ние ще оставим в крайна сметка луфта на чашката около 4 мм., защото при този луфт при навит докрай волан чашката не опира в бомбето. По-голям според мене не е нужен. Благодаря за идеята. А колко ще се слегне тампона с времето, никой не може да каже, това зависи много от неговото качество, и качеството на пътищата, по които караме, няма вечен тампон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той че ще се слегне е ясно. Мисълта ми беше, че с времето еластичната му деформация ще намалее и е много вероятно да тя да стане много под 4мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се, защото в него има много повече гума и е доста по-масивен, в нашия на Б4 между вътрешните втулки слоя гума е доста тънък, а това е за сметка на еластичността, може би затова толкоз бързо се мачкат. Все някога и голфовия ще се смачка и ще се наложи да се смени, дано това да е по-далеч във времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Това може би ще направим утре, когато ще разполагаме с подемник. .....

Къде и кога,може да мина да почопля семки. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи теории зехтИ да развиватИ ....Що не си купитИ по един голф и да мирясате като не ви харесва окачването на AUDI .:stupid:

Ами колега за разлика от други хора ИМА ХОРА МИСЛЕЩИ С ГЛАВИТЕ СИ , и могат да си позволят да развиват тези теории .А когато ти успееш да създадеш нещо ново и добро ,и помагащо на хората да решат проблема си тогава развивай и ти теории . Ти си мислиш че тези инжинери в Германия са некви извънземни ли че да не допускат грешки които не са поправими .

Вече и аз съм новите тампони ,като го съчетах и със смяната на фрайлаифна ролка на алтернатора ,и по късно ще пусна снимков материал и обяснение .

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи теории зехтИ да развиватИ ....Що не си купитИ по един голф и да мирясате като не ви харесва окачването на AUDI .:stupid:

Да те светана чИ като не ти е интерес не чИти темата и никой нете кара да сменяш или преправяш каквото и да е по колата си :steinigung::2gunsfiring_v1:

Къде и кога,може да мина да почопля семки. :bia:

Утре към 10 сме в СБА с коко60 и Цанчо :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги има и един друк и малко по лесен начин изрязва се гума с дебелина 4-5мм и се слага между бумбето и опорния тампон вече трета година карам и нямам проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да е същия резултат с едни нови оригинални тампони по 60лв/бр :rolleyes:

А има ли някой карал с такива тампони от 60 лв. :gruebel: Какво е положението с тях? От официалните дилъри ли се намират само?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan:Доживяхме българи да поправят грешките на немските инженери .УСПЕХ Редактирано от audimen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо искаш да кажеш или........нямаш си и на идея за какво иде реч така че

А има ли някой карал с такива тампони от 60 лв. :gruebel: Какво е положението с тях? От официалните дилъри ли се намират само?

С Голф тампоните колата става по стегната с тия от 60 нямам идея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доживяхме българи да поправят грешките на немските инженери

Ето го първият,който почна да обяснява как няма да стане нищо. :steinigung:

Даже закъсня,вече темата е четири страници. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весо, здравей, ти действаш ли по въпроса?

:flehan:Доживяхме българи да поправят грешките на немските инженери .УСПЕХ

На нашите коли вече сме оправили грешките, на вашите незнам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само аз ли не намирам ирония в поста на колегата :gruebel:

според мен искрено искаше да ви пожелае успех, ама пък може и да греша

а каква е разликата между вашата интервенция и това да се подложи 10 мм транспортна лента.

и аз карам един 'дрът кокъл' Б3 в града и тампоните на макферсоните са доста омекнали и луфта е голям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагал съм подложки, не от транспортни ленти, от друго. Перфектна подложка, тампона става убиец - но тропа лагера, още като го сложих, не е менте, истински. Просто няма спасение със стария тампон. В руския сайт има 320 стр. почти само това дъвчат, и те подлагат и не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...