lowforce Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 (Редактирано) Абе ако можеше да се махне angel eyes-а, тия последните фарове не са чак толкова зле. Има колеги от форума с такива и кристалния вариант, те могат да кажат как светят и др. подробности. Иначе е ясно, че са си типичните тайвански/китайски изделия - E-approved; TUV Certified и прочее глупости, които пишат по сайтовете.Необходими са разбира се леки модификации - премахване нa angel eyes-а и хубаво уплътняване, за да не стават като аквариум, Редактирано 12 Юни 2014 от lowforce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 Angel eyes-а на Sonar-ите представлява прозрачна пластмасова жайба с диод в основата, който свети заедно с габаритите. При желание предполагам, че може да се прекъсне и въобще няма да се виждат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 А добре ли светят и трудна ли е регулировката им? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 Спрямо стоковите фарове с отделния мигач е в пъти по-добре (с ксенон на късите), имаш чувството че преди това си карал на свещи. След монтажа ходих до пункт за ГТП, където има стенд за регулировка и си бяха в нормата, нямаше нужда да ги местя. Иначе си имат врътки за реглаж, но за сега не съм ги използвал. При всеки ГТП проверявам дали са добре регулирани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strumi Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 (Редактирано) Айде да се похваля с нещо малко и незначително!Понеже чашката в колата понякой път ми заяждаше и не искаше да се отваря. Реших да я сваля и оправя.Смазах нялолко елемента с масълце и стана като нова.Другото което ми дойде на ум, е че на старата ми А6 ц5 тая чашка светеше.Та така или иначе я бях свалил и реших да и монтирам един червен диод в предната част на основата,така че като се затвори иконката да светва.Има фабрично място от каде да мине кабела в долната част на основата на чашката.След като монтирах диода отпред пред него залепих една черна лепенка, така че като е отворена чашката да не те дразни диода.Така светлината отива само нагоре,а когато е затворена чашката иконката идва над светлината.Ток взех от осветлението на запалката чак /падна малко разглобяване /Единствения недостатак е че свети с около 30% по-слабо от другото осветление /може би зависи от диода или съпротивлението/. На тъмно е много по-приятно и разликата с фабрично би забелязал само човек който е много наясно с нещата.Ами това е става въпрос за 8П модела Ето една снимка с телефона,на живо е доста по-добре! Редактирано 13 Юни 2014 от strumi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Супер е. Браво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strumi Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Ами в интерес на истината малко на майтап се пробвах,то пък взе че се получи.Знам че за някой колеги това е нещо напълно излишно,но на мен повече ми допада така. Радвам се че ти харесва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 И на мен съдейки по снимката ми се струва сполучливо, strumi! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 При мене засега съм почнал със духалките на таблото където светят на фейслифта и джанти 17 ки пък ще видиме резултата със снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 Колеги, много спешно кажете как бих могъл да извадя болт който му е скъсана главата.... взех си капаци за огледалата, но на единия са му скъсани главите на болтчетата за закрепване... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 Точно тези болтове са много неприятни за махане- трябва да разпробиваш в ЦАМ и после нова резба. Ас карам с небоядисани огледала заради точно същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 Точно тези болтове са много неприятни за махане- трябва да разпробиваш в ЦАМ и после нова резба. Ас карам с небоядисани огледала заради точно същия проблем.Днес пръсках с WD 40 и си мислех, че може да има някакъв напредък като тръгна да отвъртам с клещите, но уви... Без никакъв напредък, сега остава варианта за разпробиване върху самия болт и после да го извадя на парчета от огледалото..П.с.- Какво означава ЦАМ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 Zn Al Mg сплав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 18 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 Ами те моите са пластмасови Някой може ли да даде идея различна от опитване да се върти с клещи, както и бургия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 18 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 Не точно- корпуса вътре е от тази неприятна за обработка сплав, само кожуха е пластмасов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 ето го звяра иска само настройка на фаровете колко високо да светят, която ще си направя довечера и малко капака да се прибере навътре от едната страна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 S- кови огледала на обикновенна решетка не се връзват, там бих запазил ОЕМ визията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TreKSTeR Публикувано 27 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Колеги, какви са точно крушките на фаровете на фейслифта на 8Л... Искам да си сложа Bi-xenon...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 27 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Oпа, колеги какво мислите за новата джанта... сега само се чудя кое да е първо, фейсови стопове или спортни пружини OMP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Кога ще разкараш тия синявици отпред иначе аз никак недолюбвам многоспицови джанти пък и с борд, но абстрахирайки се от това седят добре на колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 27 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 Тия "синявици" са ми габаритите Нямам намерение да ги махам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 Преди време реших, че допълнително леко изнасяне на задните колела в рамките на допустимото ще се отрази добре на визията. (Допълнително, тъй като летните ми джанти са така или иначе с по-малко ЕТ от оригиналните за модела). Спрях се на 5mm на колело, т.е. 10 mm общо за оста. До тук добре, обаче тъй като обичам като правя нещо да го правя както трябва, се почна издирване на подходящи шайби. Трябваше да са черни, тъй като джантите ми отвътре са черни и щеше да се получи визуална плескавица с класически алуминиеви. Вторият проблем бе, че исках да сложа и както се полага съответно по-дълги болтове от същия тип. И това не бе най-леката задача. В крайна сметка обаче: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 Тези задни дискове нещо не ми харесват- не си ги стъргал на струг, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 Не разбира се. Още са си оригиналните. Може би от светлината ти изглеждат странно. Преди 3000км беше на цялостна инспекция в Ауди, преди 1000км на техн. преглед където също обърнаха спец внимание на спирачките - без забележки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
privaileg Публикувано 28 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 лежим си ниско ние Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване