Moonland Публикувано 4 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 (Редактирано) Не е лоша оферта, още повече, че е с окабеляване, въпросът е колко е адекватно то (предвид това, че комплекта е един за Хнайсе модела), а тия LED-та биха ме притеснявали - първо какви са, как ще светят и колко ще издържат и второ дали няма да береш ядове с тях с оглед на сигнализация за изгоряла крушка. Комплектът би ти стигнал за светлините в 4-те врати (без осветление на дръжките) + осветление в краката отпред и отзад.Ако пресметнеш цената за оригинални части (а отделно, че ако си поставиш за цел можеш да намериш и втора ръка някои от тях) ще е разбира се по-скъпо.... но не и в измерения по-скъпо (поне по спомен). Но пък ще знаеш, че всичко е 6. Окабеляването ще трябва да направиш сам, но не е и много ясно колко използваемо е това от този комплект. Или с 2 думи - според мен има доста въпросителни около този комплект, които поне аз бих предпочел да избегна за да не стане "изяде и боя и солта" като все пак не струва баш 10 долара, че да махнеш с ръка. Редактирано 4 Февруари 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 От отдавна не съм се разписвал с шукарийки, но студът леко е попарил ентусиазмът ми. Но това не значи, че не замислям проекти. Днес най-после ми пристигнаха от Германия новият волан и алармата. Воланът ми е бил реставриран от някой джамбазин. Но, реставрацията не изтрая дълго време. Лятото воланът започна да цапа и вече е станал на "гъз". За това от 7-8 месеца се оглеждах за волан, който да си е с оригиналното покритие на кожата (тоест да не е пипан), в добро състояние и с перца за скоростите, освен мултито. Разбира се и цената бе от значение. Е, средата на януари ми върза и днес дойде: Заедно с воланът ми пристигна и алармата. Нещо напоследък нон-стоп слушам за тупнати Audi-та. За алармата заложих на немското. Все още се чудя дали да и връзвам и радарът, но имам още малко време да го измисля. Хубавото е, че алармата си има "комфорт" функция (тоест, при заключване да провери сама стъклата за отворено такова). Според производителя, има и защита срещу "OBD залъгалките" + още сумати неща. Но немския го учих преди ~20 години и сега ми е много терсене с четенето на книжката и. Благодарение на наш колега от подфорума , се сдобих и с 30-байтов Central electric (8P0-907-279-K). Само лекичко да се позатопли времето и започвам с монтажите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Moon мерси за мнението. Мен също ме притеснява, че са лед и не се знае дали са canbus. Видях по-нагоре, че си дал номера на плафоните за в краката. Предполага са за и 4-те (отпред и отзад). Може ли да те помоля да ми извадиш номерата и на червените плафони във вратите, както и на белите във вратите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Колеги при Вас осветлението в краката към Central Electric ли е? Няма ли Comfort module?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Да, към Central electric e. Имаме си Central convence, но той не отговаря за Footwell light. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Видях по-нагоре, че си дал номера на плафоните за в краката. Предполага са за и 4-те (отпред и отзад). Може ли да те помоля да ми извадиш номерата и на червените плафони във вратите, както и на белите във вратите? Не! За отзад трябват по-малки, не са същите като за отпред! Още една причина комплекта горе да не е най-подходящия. Предните могат да се преработят да паснат и за отзад, но.... има и Plug&Play решение. Ще ти извадя номерата през уиикенда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 В комплектът който той е показал, четирите бели плафона в дясно са от по-малките (като тези които му трябват за отзад). Комплектът съм го виждал на живо и знам не само какви са размерите на плафоните, но и как са направени LED плафоните. С тях компа ще отчете изгоряла крушка и ще изгаси Footwell lights. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Тази аларма ми хареса За оригинално вграждане е така ли? Гледах кутията ама Алармконцепт ли е марката?П.С. Аз съм вече зад граница от известно време и съм заземил четириколесния звяр... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 http://www.alarmconcept.de/Работи по CAN, програмирана си е за А3. Дойде с впечатляващи инструкции (за 240 евра са се постарали). Определено на първо четене съм доволен от възможностите и. Остава да направя и монтажът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Така най-после след дълго търсене и аз съм с мулти волан и темпомат благодарение на колегата bsdnikolov :) Днеска ги монтира и настрои и всичко работи перфектно.Изряза ми и кората за лостчето на темпомата и стана перфектно и тя Ето и някоя снимка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Супер е колега! Със здраве и кеф да си круизваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 6 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Обшиването на волана не е оригинално. При всички положения сега ти липса съответното обшиване на скоростния лост и ръчната Иначе ще остане като кръпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 За волана знам, той е претапициран скоро. Иначе мене ми харесва как стои и така. Иначе не е лоша идея за скоростния лост и ръчната ама ако го правя ще е по-натам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 6 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Не седи непременно лошо, но без другите 2 елемента седи не на място... Лично мнение Довърши проекта нататък във времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 (Редактирано) Най-накрая се сетих да постна снимки на колата след монтиране на цялата решетка. Също и нови джанти и затъмняване на стъклата - 35% отзад, 50% отпред. Редактирано 10 Февруари 2016 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Със прозорците предните ще имаш ядове с КАТSent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Не е задължително...на другата кола вече почти 2 години карам с 5 % отзад и 50 % отпред и единствено един път съм имал дискусия с полицаите, но с правилния подход(нямам впредвид "черпене") всичко се размина мирно и тихо. Иначе, никакви други проблеми.8Р-то от миналата година го отлагам, но да наближи още малко пролетта и него ще го направя по същата схема. Terranoid, колицата изглежда добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Абе зависи имам приятели където от 1-2 години карат отпред с още по-тъмни и за сега само на 1-ния му искаха 10 лева скоро и му казали другия път като те спрат си отваряй прозорците да не се вижда само хахах. Малко са на късмет нещата, че го има и варианта да те накарат да си свалиш фолиото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Всеки решава за себе си дали е склонен да рискува малко...ясно е, че винаги го има варианта да попаднеш на полицай, който не е в настроение и да имаш евентуални проблеми. С мааалко късмет и отношение, нещата се получават.Лично за себе си претеглих добрите и лошите страни и реших, че комфорта и визията надделяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 (Редактирано) Комфорт.... не виждам какъв комфорт има в това да виждаш по-затъмнено страничните си огледала и около себе си.Визия..... Спорно. Зависи от процента и качеството. На светлъл цвят кола може да седи действително добре.Сигурност .... Дано не ти се налага някога да се евакуираш през стъклата. Тогава със сигурност ще погледнеш на "комфорта" и "визията" под един доста по-различен ъгъл... Това е една от основните причини да е забранено слагането на фолио на предните стъкла, било то и прозрачно! Но всеки сам си преценява. Редактирано 11 Февруари 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Заради нефолирано стъкло на предна лява врата при удар, хвръкнаха стъкла и резултата бяха 7 конеца на главата ми. Ако имаше фолио, нищо нямаше да хвръкне. Иначе не понасям фолирани коли. Работната е фолирана, но заради факта, че се кара пълна със стока и да не се набива на очи какво има на задната седалка и в багажника при махната щора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 (Редактирано) Муун, доста по-комфортно е, особено през лятото. Лично на мен, ми е доста по-удобно да пътувам така...разбира се, фолиото трябва да предлага и нужната UV защита и качество. С видимостта никога съм нямал проблеми, без значение коя част на денонощието е.За визията- за мен максималното отпред е 50 %. Има хора, които прекаляват със затъмнението отпред и независимо от цвета на колата, резултатът не ми харесва, а и не е практично.Относно сигурноста- честно казано не искам и да разбирам предимствата и недостатъците що се отнася за това. Въпрос на личен избор и предпочитания. Редактирано 11 Февруари 2016 от Vantage Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Естествено, че е по- комфортно! Динков описа и друга неприятна ситуация и хвърчене на стъкла, която е доста по- често срещана от тази да излизаш през предното стъкло, налагайки се чупене. Максимум отпред е 50%, аз ще слагам под 50% в следващите месеци, хем да не се набивам много и на кукуите. Погледа в огледалото за обратно виждане не е толкова затъмнен, че да дразни. Аз лично не обичам зяпачите, били по светофари, спирки или където и да е. В щатите едва ли не се насърчава, заради safety- то им, което ми е странно защото те са с доста по- силен мониторинг от нашия. Но там cops са на всеки ъгъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 (Редактирано) Една добра съпоставка по темата: ЦЪКне бих взимал бащ Щатите като пример за сигурност и контрол над МПС-тата. По разпасана по отношение на всичко свързано с автомобилите и шофирането нация няма. От придобиване на шоф. книжки и подновяването им до техническа изправност на автомобилите и екология. Редактирано 11 Февруари 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plazzely Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) Може би не точно модификация, ами по-скоро попада в раздел подръжка... Онзи ден забелязах малко ръждичка по накрайниците на "кюнците" , реших да ги "лекувам". Процедурата премина така: Водна шкурка p1000, още с първите движения големите "грозотии" изчезнаха. Пробвах да го ги полирам, но без видим ефект. Като за финал ги пръснах с безцветен лак да ги консервирам. Много съм доволен от крайния резултат! Снимки по-долу:Преди: (колата е 2004г.)След водната шкурка:Ето го и крайния резултат: Редактирано 12 Февруари 2016 от Plazzely Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване