Jump to content

Изпускателна система... (размисли и .т.н)


itolev

Recommended Posts

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Само шпека смени пет ника, че го банват през 2 години. Обясни на читателя чесновите изпарения от LPG-то как влияят на хармониците и не се ли притесняваш, че от резонанса на тръца може да ти се отвори шева през средата на колата, където я събраха в горубляне?

 

@baba не те бива, трябваше да вземеш 4G и да дойдеш в другия форум, там е като тук рпеди години, даже шпека се напъва да капе лой, ама му миришат краката още и се изтъква тука пред джуни ибиса :D 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ако си ги правил при ония с маркетинг клипчетата и до пет може да докараш :D А тва 3.0 битди как ще го презкоча рязко, следващата задължително бензина с компресора, тва битди е страшно кенефче мотора, нямам търпение да остарее като 4Ф и да чета коментари направо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо кенефче, просто се разтичат тия новите мотори като лейка, облепяш с нов силикон и семеринги и си пак в играта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като станат на 6 години ще си говорим, две гледах, толкова е наблъскано отпред и много неща двонни и тн. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, при турбините е неприятно, но и твоя CDUC също е наблъскан и има доста повече неща от старата генерация 3.0тди, но пък е много икономичен. Не съм си представял, че толкова малко горят тия мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен, бензина, който слагат на купето, което карам е мъртво родено. Освен 3.0тди и 4.2тди друго няма дето да става. Хибрид с 3.0тфси е боклук най-страшен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 minutes ago, nichirenshu said:

Какво да е промени като Енчо моргаджията не спира да спами в целия форум с мозъчните си пръдни. Не можа да се насити на работниците по моргите.

 

Ако беше още в ХП, да мина да те наситя, както горублянските ти приятелки не те наситиха с тоя междуконтинентален тръц, ама на - шанс :hilezh:

5 minutes ago, kpematop said:

Аз съм доволен, бензина, който слагат на купето, което карам е мъртво родено. Освен 3.0тди и 4.2тди друго няма дето да става. Хибрид с 3.0тфси е боклук най-страшен.

 

Фейслифтовите бензини са супер...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сладур. Стига си спамил, че пак ще трябва да си правиш нов саламен ник.

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, N1995 написа:

Като станат на 6 години ще си говорим, две гледах, толкова е наблъскано отпред и много неща двонни и тн. 

Е те повечето са над 6 години

Преди 8 часа, baba написа:

Хахахаха

Да

Цлс 350д блушит 2015

Това е фейса, нали? Много красива кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Интересна тема... Аз съм без ДПФ, с катализатори, колата никога не е пушила, но ме посъветваха да не ги махам защото щяла да се разпуши... Не знам това доколко е истина... Е вярно, че като махнах ДПФ-а кюнците почерняха ама... 😃

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без Дпф, катализатори, вихрови клапи, егр, крайни гърнета и с ремап. Колата не пуши, а накрайниците леко потъмняват по ръбовете след поне 100-150км градско. Преди да рециклирам дюзите наистина попушваше на газ.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо и аз съм се замислил за малко звук. Наскоро чух едно S4 , ми нищо общо с мойте 8 цилиндъра. Миналата год. имах едно ВАТ със сцепена мека връзка, пак звучеше много по-яко от тази. За накрайник отзад е решено, че или оригинално S6 или този си накрайник. Разни имитации на двуцевка няма да сложа, каквото ще да става. 

@marinnik ти харесал ли си нещо конкретно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Evgeni K., ами не съм набелязал нищо конкретно. За момента го оставих това настрана и не съм задълбавал много много. Като марка съм се насочил май към Магналоу или Милтек, както преди бях споменал и евентуално само накрайници. Чудя се и аз какво да правя общо взето.

Аз само по клипове съм ги чувал тези марки и не знам на живо как ще са. Ако смениш нещо сподели та да видим как се е получило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз принципно искам цялата система да сменя. Бях намерил в СФ няква фирма, която предлагаше преди на Магнафлоу продукти и като цена излизаше 2300лв с монтажа. Обаче май ми се свидят толкова пари хаха и се чудя само с накрайник дали може да се получи някъв компромисен вариант. Суперспринт-а звучи приятно от клипа на 7ма страница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0тди вади звук с цялостна промяна на изпускателната система.
След турбината тръква на 63, след меката връзка на 72. После се разделя и влиза в крайни гърнета от S6 4f
И започвааа да мърка.
С правена турбина къде държи до 2.1 ще изкараш 320кс без да мъчиш нищо.
Трябва да спреш egr и вихрови клапи.
Ако дюзите ти са ок няма да пуши.
Ползваш дебелостенни тръби за да е по-тиха от към двигателя и да не дудне в купето.
С такава генерация при 40гр лятото на пълна газ egt пада за секунда от 900 на 600гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...