Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Здравейте! Пак имам нужда от вашата помощ, този път от правна гледна точка. Ситуацията е сложна, но преди 4 месеца се наложи да се прави щета по колата, като се смени и предел ляв фар. Колата ми е американска и когато си я взех поръчах от Германия комплект фарове ЕУ спецификация. Няколко пъти по време на ремонта (продължи 2 месеца) им подчертавах, че искам фара, който ще ми сложат да не е американски и да е същият като другия. Но уви 2 месеца след като си я взех забелязвам, че фара е с тотално различен номер, а на всичко отгоре ЛЕД подсветката свети в друг нюанс на бялото (едната е зелено/ другата розово). Много е тънка разликата но си личи ужасно много, когато са един до друг, не знам как не съм го забелязал. Сега въпроса е мога ли да имам някакви претенции към тези ............ хора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си подписал протокола и си приел колата с въпросния фар едва ли можеш да направиш нещо.... освен друга щета и да внимаваш какво ще ти монтират втория път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Цитиране на предходен пост!

Съгласно закона за защита на потребителите можеш да направиш рекламация до две години от датат на доставка на стоката, но не покъсно от два месеца след установяването на несъответсвието с договора за доставка, какъвто е твоят случай, а не повреда.

Направи рекламация, задължително вземи протокол в едно с това пусни и жалба в КЗП ако си физическо лице, а не фирма и дано имаш някакви документи които удостоверяват написаното в жалбата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как доказваме, че фара на колата е този с който сме я приели?

Нямат серийни номера....

Дежурния отговор в подобна ситуация е "Вие сте си сменили фара с друг, ние сме ви я предали с коректен такъв..."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваме при застрахователя плачим :) искаме документацията за ремонта извършен в довереният им сервиз после плачим във сервиза искаме документите за поръчаните части за ремонта .... разбира се със основание вграждане на некачествени части. Виждаме парт номера на поръчаният фар и пак плачим заради това че не е ЕУ стандарт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една много любопитна темас мног интересна статия:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=144531

 

Споделете колко ви излизат аудитата за вашия експлоатационен срок. Примерно ако сте купили 2009та за 30 000 и после сте додавали всяка година "Х" за ремонти и части, и после сте я продали, като теглите чертата, колко общо ви е излезнало удоволствието да покарате новичко ауди за няколко години. И като цяло доволни ли сте? Кара ли ли сте друга марка, можете ли да направите сравнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как доказваме, че фара на колата е този с който сме я приели?

Нямат серийни номера....

Дежурния отговор в подобна ситуация е "Вие сте си сменили фара с друг, ние сме ви я предали с коректен такъв..."

 

Те ми потвърдиха по телефона, че са сложили друг номер фар, не какъвто е бил стария. БТВ става въпрос за Порше Запад, а тея от Армеец са им толкова изнервени, че ще ми съдействат да ги ебавам. Благадаря отговорите, още на втори ще пусна рекламация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някой да даде акъл защото ми омръзна вече. :)

Ще слагам оригинално спортно окачване на моята и съм в голям филм.

Колата ми е с товарителни индекси 0JK front - 10 и 0YJ rear - 9

Вчера приверих две коли, които са фабрично S line и двете са седан, със същия мотор даже са автоматици, което значи че трябва да са малко по-тежки.Едната беше с индекси 9 отпред и 8 отзад, другата със 7 и на двата моста.

Супер объркан съм, уж са по-тежки, а ги дават с по-меки пружини или поне аз така го тълкувам.

Чудя се да спазя ли на 100% моите индекси, купувайки спортния вариат пружини или да сложа 9:8 ?

Това съм го играл с Б6цата 3 пъти и с Б7цата, така и не разбирам защо са толкова много

вариантите на индекски - от 2-16 и от какво точно зависят..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възелът се заплита...

Намерих една Б8ца копие на моята като екстри, купе, ск. кутия и тя е с индекси 7:7.

Както по-горе бях писал, същата, но с друга ск. кутия и няколко екстри по-малко пак е 7:7

Интересното е, че идентична кола пък е 9:8, на Веско С4ката е 9:10, моята е 10:9.

Дилемата е дали да се доверя на това, че колата точно като моята е с индекси 7 и да си купя такива пружини или да спазя моя си индекс, но в спортен вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, имам едно питане относно моята б8 ца 2.0 ТДИ.Днес при първият сериозен дъжд а след това и сняг за тази година забелязах че при рязко подаване на газ на по ниска предавка 3-4 колата вдига оборотите рязко(нормално)до към 2700-2800 след което се получава едно леко спадане на оборотите с около 200-300 надолу като това по никакъв начин не оказва влияние върху ускорението.Дали това е проблем или сработват системите за сигурност като ASR ESP и така нататък защото не светва контролната лампа на таблото ако сработват системите, а мисля че те работят защото бях цяла седмица на Пампорово и доста често им се налагаше да сработват и индикацията светеше когато се наложи да предотвратят боксуване.Това ми го правеше по пътя между Пампорово и Асеновград където скороста не е много висока предвид завойте,след това магистралата за София никакъв "проблем". Дали да се притеснявам или правилно разсъждавам относно системите за сигурност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, снегът падна и аз не пропуснах да отнеса един бордюр :(

Не беше с висока скорост (с около 10-15 км/ч),но бая удар си беше.Джантата и гумата останаха без сериозни последствия (джантата доста ожулена, гумата няма балон).Та след гумаджииницата уж всичко беше наред докато не забелязах,че колата бие доста в дясно (при прав волан колата завива на дясно).Това което забелязах също е ,че колелото е отишло назад към прага.

Много горзна гледка :(

 

Доста изчетох по темата с тея удари в бордюр и никак не са на добре нещата .Почти не намарих мнение където да е бил решен проблем-а от първия път,дори след смяна на почти всичко по окачването :(

Та въпросът ми е къде ще ми препоръчате да отида където разбират?

 

Благодаря предварително.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Играх го преди няколко дена това - http://ocarbon.com/blog/2010/06/b8-a4s4-trim-removal-guide/

Всичко без лайсната около централната конзола е лесно, но

от там се почва филма..... Изглежда лесно, но не е :) В крайна сметка двама, доста опитни в интериорните разглобявания успяхме за 4 часа да я сменим и то без никакви щети :)

Ако някой се интересува продавам пълен комплект махагонови лайсни в отлично

състояние.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Специално се обръщам към Веско и Райно.

 

Не знам дали тук е по-добре или в отделна тема, но много ми се иска да съберем нещо като техническа библиотека за модела, така че да имаме достъпно и пригледно инфо за двигатели, трансмисия, ходова част и т.н. Проблеми при различните двигатели, скоростни кутии.

 

Мисля, че такава тема би била много полезна. Примерно аз в момента гледам някви Б8-ци куатро и много се колебая кой мотор е най-правилния за мен. Изглежда че 2.0ТДИ и 3.0ТДИ са най безпроблемни(изключвам 3.0ТФСИ защото ми е над бюджета). През уикенда покарах доволно едно 2.0ТФСИ куатро С-троник - хареса ми като кола, но конкретния екземпляр беше със сменен мотор на 94К км и въпреки това новия мотор пак си пие по 1л масло на всеки 2-3К км. Чета по разни чужди форуми че Ауди прави акция при тоя мотор и сменя pistons & rings - това предполагам се превежда бутала и сегменти...

 

Но да не се отплесвам, ако има кой да нахвърля информацията аз мога да си поиграя да я сортирам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от доста време имам тази идея. Събрал съм доста информация и източници на такава, просто нямам време да я синтезирам и публикувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си, че не съм първия който се сеща.

 

Я да питам, какви са отзивите за следната екстра, има ли някъв особен смисъл от нея?

 

Start/stop system/regenerative braking

7L8

Start/stop system with regenerative
braking

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще отпиша Ауди.То на практика няма смисъл да сменяш масло :))Ебах ти и гюмовете правят вече.И в крайна сметка кой двигател на Б8 е що годе безпроблемен и някои може да го препоръча без задни мисли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да препоръчам 1.8TFSI.За 5 години и 123000 км не е ималабуквално нито 1 проблем(само една сервизна акция имаше) :-)

Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...