robobug Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 За ширината на гумата спрямо джантата значение има и височината. Има таблици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Няма оригинална джанта 7.5jx16 за B8, има 7jx16 на която дават, че се слага гума 225/55, така че не би трябвало да изглеждат изхвръкнали гумите, но сигурно зависи и от самата гума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Фифи, моите са 7.5 и ти си ги виждал... И повечето обяви за джанти от Б8 са с този рамер. А на Робо_колегата мнението не само е безполезно, но и блокира потенциални отговори на въпроса ми... Не ми се задълбава повече, ако някой иска да ми отговори - ОК, ако не - здраве да е, за няколко сезона имам вече направен избор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Не ги помня, оригинални ли бяха? Метни някаква снимка да се присетя. Така или иначе щом са по-широки от тези, които ги дават за фабрични не би трябвало да има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 8 hours ago, Aleks67 said: А на Робо_колегата мнението не само е безполезно, но и блокира потенциални отговори на въпроса ми... Добре, ще ти го напиша по-подробно: гума 225/45 се държи добре с джанта 8", гума 225/50 се държи добре с джанта 7.5". Ауди по принцип използват 0.5" по-тесни от оптималните (според производителите на гуми) джанти. Сега ти кажи какво точно искаш да правиш, защото в една друга тема се обясняваше колко е добре, да се мине на по-голям от заводския диаметър гума:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 Аз избор съм направил, както си личи от оригиналното мнение. Исках да разбера какъв е при колегите с описаните от мен параметри на джантата. 16" 7.5J носи 205, 215, 225, 235 ширина на протектора, средните 2 размера са оптималните. Но на мен визуално ми идват някак леееко широчки моят избор. Очаквах статистика, а не разтягане на параметри... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 Пак обяснявам - има три свързани параметъра - ширина на джанта, ширина на гума и височина на гума. Диаметърът не е от значение. Какво е оптимално и допустимо за 7.5" джанта няма как да се знае, без да се спомене височината на гумата. Примерно за 225/60 оптималната джанта е 6.5-7", за 225/45 оптималната джанта е 7.5-8". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Да се включа и аз с два тъпи въпроса като нов собственик на Б8 Първия е мога ли да взема 16-ки за зимата, в момента колата е с 18ки, но имам 4 хубави зимни от старата кола, които само чакат джанти. Някои ми беше казал, че на 3.0 tdi не ставали 16ки джанти. Така ли е? Втория върпос е свързан с хидравликата. С бавна скорост и при паркиране волана е супер лек. Като засиля над 60-70 и нагоре става все по твърд. Това нормално ли си е? Предполагам, че за високи скорости е по-добре да е така, но онзи ден се качвах на Витоша и при тия завои там ми се щеше да е по-лек с 80-90. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 По втория ти въпрос - https://www.audi.co.uk/glossary/s/servotronic.html Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obfuscated Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 7 hours ago, kosio85 said: Да се включа и аз с два тъпи въпроса като нов собственик на Б8 Първия е мога ли да взема 16-ки за зимата, в момента колата е с 18ки, но имам 4 хубави зимни от старата кола, които само чакат джанти. Някои ми беше казал, че на 3.0 tdi не ставали 16ки джанти. Така ли е? Втория върпос е свързан с хидравликата. С бавна скорост и при паркиране волана е супер лек. Като засиля над 60-70 и нагоре става все по твърд. Това нормално ли си е? Предполагам, че за високи скорости е по-добре да е така, но онзи ден се качвах на Витоша и при тия завои там ми се щеше да е по-лек с 80-90. 1. На вратата където пише наляганията пише и какви гуми можеш да сложиш. На 3.2 фси кватро стават 16ки, ама са гаден размер (225/55/16) и не ти препоръчвам, по-добре 17ки. За зимни 16ки има читави гуми ама летни йок. 2. Свиква се, след това като се качиш на нормална кола и ще ти е странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 10 Май 2018 Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 Ами ще взема едни 17-ки джанти и зимните 16-ки от Б6-цата в ОЛХ-а Разбрах и по втория въпрос. Предполагах, че си е нормално. Ще му свикна и ще ми хареса със сигурност. Още ми е странно и куатрото, не усещам, че бързичко влизам в завоите и не мърда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 15 Май 2018 Доклад Share Публикувано 15 Май 2018 Колеги, още един тъп въпрос - има ли как да се управляват и двете зони на климатроника само от шофьора, като при Б6-цата? Там беше със задържане на бутона auto, ама тука не става номера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Май 2018 Доклад Share Публикувано 15 Май 2018 Не е тъп въпроса, доста хора явно се чудят как става (ако въобще) става това. Пробвай да натиснеш и задържиш врътката за температурата от твоята страна за няколко секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 15 Май 2018 Доклад Share Публикувано 15 Май 2018 През настройките на климатик от mmi. Menuто беше synchronisation или поодбно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 15 Май 2018 Доклад Share Публикувано 15 Май 2018 Не съм пробвал със задържане, но може и да стане. Аз го цъкам през менюто на AC. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silver Arrow Публикувано 15 Май 2018 Доклад Share Публикувано 15 Май 2018 Цък : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Май 2018 Доклад Share Публикувано 15 Май 2018 Менюто може да не му е активирано затова написах за задържането :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 17 Май 2018 Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 Кое меню? Това зеленото ли? Активирах си го, пуснах си battery level, теста на стрелките и още не помня какво. Нещо друго интересно от там и през ваг ком има ли за бърникане? Иначе това със задърженето ми върши перфектна работа, като барне мацката, после да не рова по менютата един час Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian peas Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Synchronisation - сигурно това меню е имал в предвид fifipaldi . Synchronisation.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Наистина го нямам това в менюто AC. Има май две неща само. Първото не го помня, а второто е supplementary heater. Как да си го активирам това меню? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Здравейте, Да се похваля. Успешно ретрофитнах ACC. Нямам много време да опиша процеса, но ако някои има интерес съм на среща за помощ. Калибрирах датчика с мое устройство, което сътворих. Ауди ме отказаха с техните 200лв за калибриране. В този ред на мисли мога да помогна и на други колеги, които се нуждаят от калибриране на датчиците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Някой знае ли начин за изтриване на телефонната памет, евентуално как? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 В менюто телефон имаше remove bluethooth device. Аз като го махнах изчезнаха и контактите. Аз отново ше влезна с мега тъп въпрос - как се вади пепелника да изхвърля фасовете? Ръчках, опитвах, не мога да го дръпна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 От дясно на пепелника зад запалката, има копченце което трябва да плъзнеш в страни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 9 hours ago, ShoxXx said: Не пушиш бе лимон! Тоо пепелник е за стотинки. цццц Са ако искаш мини през нас да ти го оправя, ма само първия път е беСплатно! Абе по София се сдържах, ама на път нЕма как да се издържи да го ева 6 minutes ago, @Mu said: От дясно на пепелника зад запалката, има копченце което трябва да плъзнеш в страни. Ше го търся тоя спешъл бутон. @ShoxXx Между другото вече говориме на един език с гласовите команди През компа му се сменя езика. Мойто беше на немски. Сигурно и твойта е на някъв друг език, за тва не става раотата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване