martod Публикувано 27 Август 2013 Доклад Share Публикувано 27 Август 2013 Изберете българското Ма кое по точно, Русенското, Бургаското, това от Раковски или Пернишкото ? . Аз маслата си ги вземам от официалните вносители на Кома и Репсол, и тук-там от Владко, и проблеми до сега не съм имал с качествата им .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Август 2013 Доклад Share Публикувано 27 Август 2013 По тази причина аз карам с масло от Шел, купено от бензиностанция на Шел - 5w40 за А4-ката и 10w40 за 100-цата и А-класата. Просто почти всичко, което се продава е менте и не рядко дори и да го вземеш от доверен човек пак може да се окаже ментак. Просто никой не може да гарантира от къде идва маслото и дори този, който го продава може също да бъде подведен и да мисли, че продава оригинално. С масла Шел карам от над 20 години като с малки изключения съм съм слагал и Кастрол. Мога да кажа, че дори и от Кастрол до Кастрол има разлика в зависимост от това кой ти го доставя. Много бях доволен от Emperol-a на Кокича на времето, но е трудно намирането му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 27 Август 2013 Доклад Share Публикувано 27 Август 2013 Преди няколко години купих една туба 4л 10W-40 да го пробвам... ами хубав звук изкара колата, доволен останах, но сега ми прави впечатление, че цената е по-висока... бях го купил за 80лв Някой друг слага ли от това масло, за да сподели впечатления?... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desert_eagle Публикувано 27 Август 2013 Доклад Share Публикувано 27 Август 2013 Искам да споделя още нещо за маслата Polytron. Преди да взема решението да го купя, бях чел доста за него... как го ползвали в американската армия за танкове и хеликоптери... все хубави думи и това ме накара да го пробвам. След като го купих започнах да чета още подробности и как точно става номера с 50 хиляди километра на смяна. Не е просто... всъщност просто е, но ще излезе по-скъпо. Първа стъпка е да се купи една туба 4 литра и да се налее, но трябва да се закупи и някаква специална добавка и да караш така 10 хиляди километра и през това време добавката се наслагва по всички метални части в двигателя и втората стъпка е след тези 10 хиляди км да се източи старото и да се налее втора туба от 4 литра и така вече може да се изкара до 50 хиляди... но не съм го пробвал този номер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 27 Август 2013 Доклад Share Публикувано 27 Август 2013 То ако решиш да слагаш това масло сигурно е добре след първите 10к километра да се свали картера и да се изчисти от всичката гняс, която е вътре и тогава да се налее и да си караш, но в сайта им пише че или 50 000км или 3години, което лично за мен се обезмисля тъй като аз правя по 10-12к на година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 27 Август 2013 Доклад Share Публикувано 27 Август 2013 Първа стъпка е да се купи една туба 4 литра и да се налее, но трябва да се закупи и някаква специална добавка и да караш така 10 хиляди километра и през това време добавката се наслагва по всички метални части в двигателя и втората стъпка е след тези 10 хиляди км да се източи старото и да се налее втора туба от 4 литра и така вече може да се изкара до 50 хиляди... но не съм го пробвал този номер. Да се върнем направо на тези тогава Lube 4 Life Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desert_eagle Публикувано 27 Август 2013 Доклад Share Публикувано 27 Август 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Хехе... страшна работа. В такъв случай този Polytron нищо не струва.It can be therefore used, without oil changes, for up to:15 Years150,000 Miles3,000 Hours of Engine operation in Gasoline Engines2,000 Hours of Engine operation in Diesel EnginesМежду другото баща ми скоро трябваше да сменя масло и ме попита какво да бъде, и аз изрично му казах да бъде Кастрол Магнатек, понеже уж сигурно, а сега след като гледам коментарите... силно се надявам да не е от Перник И да кажа нещо за една марка, която я има на българския пазар... става въпрос за Hilber.Било немско... не знам колко е немско, но хората в Германия не са чували за него... аз също не съм го виждал никъде да се продава.Ето тези господа го предлагат: http://autobox.bg/ Редактирано 28 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 28 Август 2013 Доклад Share Публикувано 28 Август 2013 Предната смяна беше с Мотул, сега съм с WOLF 5W40. Един познат отговаря за вноса и маслото се бутилира само в Белгия и е включено в официалния списък на одобрени масла от Мерцедес. Почти всички масла след 8-9000 хил. км. си губят свойтвата и е желателно в този интервал смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 28 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2013 И аз вече стигам до същото убеждение. Ако ти дреме за мотора, след 7К се ориентираш към скорошна смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Август 2013 Доклад Share Публикувано 28 Август 2013 Да се сменява синтетика на 7000км не е добра идея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 28 Август 2013 Доклад Share Публикувано 28 Август 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Защо? След 8000-9000 километра маслото почва да си губи драстично качествата, губи вискозитет, насабрало е мизерия, не маже толкова добре, TBN пада драстично. Карал съм с Кастрол, Кроон, Мотул, и всички след тези километри изглеждат еднакво ЗЛЕ.Все пак да отбележим, че 7000-8000км. важат като интервал за предимно градско каране. При предимно извънградско интервала е по-голям. Редактирано 28 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 28 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2013 Да се сменява синтетика на 7000км не е добра идеяЗащо? Това за сефте го чувам. 7000-8000км. важат като интервал за предимно градско каране. Градското е смъртоносно за автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 28 Август 2013 Доклад Share Публикувано 28 Август 2013 На Аудито втори път наливам ACDelco 10W40 и съм доволен.Преди това съм наливал по-скъпи масла и след точно 6-7000 км се предаваха.Имам и Поло,на него сега налях Texaco 10W40,нямам все още впечатления.Твърдо съм на мнение,че е абсолютен риск купуването на скъпо масло,точно поради тази причина. Менте на евтино рядко се прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Васко Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Аз сложих Igol 5w40, майсторът ми го похвали, сега моторът ми работи по-тихо от преди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 перим си Лики Моли от сенакса и нема ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Аз сложих Igol 5w40, майсторът ми го похвали, сега моторът ми работи по-тихо от преди Тово е перфектно масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Карал съм кораба със всякакви марки масла Репсол,Мотул,Тотал и в момента с Бардал.Голяма разлика не съм усетил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Карам с пълна синтетика на Тотал от масларчето . Турбинката надува, но не хапва....вече 4000 км. Доволен съм и от мазилото и от масларо Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Igol-a е нема такъв боклук, то и цената е подобаваща. Не се лъжете да го слагате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Който го сложи ще остане доволен. PROCESS 505.01 5W40100% синтетично масло от ново поколение и най-високо ниво.PROCESS 505.01 е базирано на формула тествана от VOLKSWAGEN за смазване на дизелови двигатели, оборудвани със система помпа-дюза. При тях налягането е изключително високо 2000 бара. Той е хомологизиран от VW и отговаря на спецификацията VW 505.01.Благодарение на синтетичната база PAO и стриктно спазените норми при производството на PROCESS 505.01 5W40 IGOL предлага възможно най-доброто масло за Вашия автомобил VW / Audi / Seat / SkodaACEA A3/B3/B4API SJ/CFVW 505.01/505.00/500.00http://www.igol-bg.com/articles.php?ArticleGroupID=1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Васко Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Igol-a е нема такъв боклук, то и цената е подобаваща. Не се лъжете да го слагате.Защо си на това мнение ? Поясни, моля При мен е факт, че с това масло двигателя работи по-добре. Поздрави ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Един приятел имах преди и работеше в евро07, сервизите купуваха предимно игол от тях. Преди 2 години сигурно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Евро 07 продават Igat - не продават Igol. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Който иска читаво масълце - има - RedLine и Amsoil. База група 5, естерна синтетика. В Субару форума Alex доста добре разнищи темата, който му се чете може доста да научи. opieoils.co.uk Даже и цените на доставките не са толкова страшни. И аз от доста места чувам, че масовите марки, които се продават в Бг са рециклирани/прецедени използвани масла....Да не говорим, че тези масовки масла са си чист хидрокрек с малко добавки, основно със силен маркетинг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 31 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2013 Аз сега я глезя с Мобил 5-30 Формула 3000....ама как съм без работа май ще минавам отново на Приста! Всеки да рискува как си иска, аз си сипвам Приста. Поне мито не му плащам, и подкрепям БГ производството(което трябва да е по-лошо от Турското, Ромънското, или което да е там а???). Преди ремонт на двигателя съм карал 30-40 000км с 10-40 и 5-40 Приста....Абсолютно никаква разлика спрямо всяко едно друго "марково" масло от преди това. Да не кажа че от "единия Кастрол" дето карах до тогава се държи по-добре. Разбира се Кастрола е бил МЕНТЕ, купено от най-официалния представител. ПП - А иначе на всички каращи Ауди ще ви кажа, че трябва да се благодарите за грамотно направените мотори...По специално техните маслени системи. Ако Ауди двигателите ползваха мазането на Опел, и техния маслен сегмент тогава щях да видя дали половината форум ще кара с какво намери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване