Jump to content

Харчи Бензин а карам на Газ


Recommended Posts

Здравейте колеги,от много време ми прави впечатление че колата харчи повече бензин от колкото би требвало само за припалване докато премине на газ като винаги я чакам на превключи на газ и тогава тръгвам,на месец сипвам по 50лв или 20-тина л. за има няма 700км.Говорих с Газаджиите как е възможно ,а те категорично го отхвърлиха като възможност,да не говорим за разхода градско 17/100 Газ.Колата е А4 АЕБ мотор ГИ Бардолини.Някой с мнение по въпроса ?

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вариантите може да са много, но най-тривиалния е течаща/и дюзи. Другото е дали ГИ пуска и безниновите дюзи при недостиг на гориво на газ за компенсация - от това също може да харчи доста бензин докато караш на газ. Аз карам основно градско и горе-долу на всеки 1000+ км на газ сипвам бензин за 30лв. Статистиката ми е съвсем точна защото си записвам всичко в spritmonitor.de и като забележка отстрани добавям всяко сипване на бензин. За справка можеш да погледнеш в подписа ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно течаштите дюзи попаднах на тема за трудно палене след престой,от няколко месеца паля от 5-6тиа път,Да се насочна към почистване на дюзите в таъв случай та да си реша 2 проблема едновременно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианти:

- теч по бензиновото трасе

- преминаване на бензин при високи обороти

- настройка на ГИ, примерно 3 цилиндъра ти работят на газ , 1на бензин.

 

Докато си на газ, работата на бензиновите инжектори спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теч по трасето на бензинопровода се изключва,проверил съм,не пропуска и не капе от никаде,но мерише доста наситено на бензин от азпуха сутрин,като че сместа е прекалено богата.

 

Преминаване на бензин при високи обороти също го отхвърлям защото ми бяха сложили едни дюзи 2мм и почваше да предърпва над 4000 оборота а не преминаваше на бензин,та ги сменихме с 2,3мм и вече не предърпва

 

15 пъти съм им я карал на Газаджиите за донастройка,все щяха да видят ако работи на 3 цилиндъра газ и 1 бензин,отделен въпрос е че след всяка настройка от тия капути все повече ми се вдига разхода,последно им викам че ми харчи много 15,5/100 настроиха ми я пАк и сега харчи 17,5/100.....реве ми се от тях СофГаз Горубляне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега движението се понатовари спрямо август и септември... 1л -2 бензин си е нормално за тоя кош.. Колкото повече я водиш на лекар толко по-зле ще стане.. Виж с диагностика как  е колата на бензин, после настройките на ГИ и ако са ок не търси  излишно ами давай газ

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам го идентичен проблем като твоя(А6-Ц4-1.8 АДР). Само че аз пътувам почти само извънградско и за 1000 км. заминават 20 лв.бензин. Отделно също я четох тази тема за дюзите и започвам да мисля че проблема е там. Няма как при 140 км. на магистралата да изчезва бензина. Ама си карам така,понеже нямам нерви да ходя по майстори,които да ме карат да сменям нещо,без да са категорични че ще се оправи. Мисля си да мина през Спас или Емси да взема някои инжектори от англичанка,която няма да е карана на газ и да опитам. 

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мернах едно клипче как един чисти инжекторите със карбораторен спрей и една спринцовка и.......като подава контакт на инжектора засмуква от спрея и се чистели идеално.Събота или неделя ще се разглабя рейката ще го пробвам,че колата взе да ми пали суппппер трудно от 5-6-тия път а акомулатора ми и без това е тръгнал да предава богу дух.Все пак цялата работа излиза за към 10-тина лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де ама,се прави на много мощни коли...и то го има само BARDOLINI B4...от системите на BSM...

Редактирано от vaninio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички инжекциони имат функция за преминаване на бензин над определени обороти според това как е настроен !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От бардолинитата само БАРДОЛИНИ 4 го има тайното минаване, даже и докато е на празен ход може да работи на бензин както и BRC-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мога да съм полезен по въпроса с газовите уредби, но мога да дам една друга насока. Моята кола е дизел, със система за WVO или просто казано, система за отработено олио. Та когато колата загрее до 70" прехвърля на олио и кара само на него.

Та какво забелязвам. Въпреки че карам на олио, виждам как нивото на нафтата в резервара спада. и това го виждам предимно когато резервара е под 1/4. Като съответно после при пълнене на резервара се оказва че нафтата си е там.

Просто борд.компа на километража отчита че колата се движи, от там отчита какъв е разхода на гориво и започва да си сваля стрелката на бензиномера. 

Стигало се е до там,че тръгвам на дълъг път с близо 20л. нафта. След 400-500км. само на олио, вече бензиномера е сериозно на 0. даже оставащите километри по борд също са 0. спирам гася колата сипвам 20лв. или 7-8литра. и като дам на контакт горивото се е появило на бензиномера.

Незнам как е при вас, но хората с марка ПЕЖО и газови уредби масово го имат същия проблем. просто таблото си смята разхода и счита че горивото трябва да намалява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах този проблем и мисля, че го реших с разкачането на кабела на клапана за бензиновите пари. Дава грешка, ама дреме ми. Пробвайте и споделете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха мале какви неща чета :bia:

 

Е при мен пък нещата са в друга посока...След превключване на газ и каране около 15-20 минути нивото на гориво се вдига с 2-3 литра по показания на уреда. След преминаване на бенз. и каране също 15-20 минути нивото пък пада с 2-3литра..При колега със 100-ца казва че наблюдава същия ефект :badgrin:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя бензин се вдига ,и не зареждам.В един момент се оказва ,че нямам бензин и да запаля, и паля принудително на газ щото е ГИ:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах този проблем и мисля, че го реших с разкачането на кабела на клапана за бензиновите пари. Дава грешка, ама дреме ми. Пробвайте и споделете.

Този клапан постоянно ли е захранен,или при определени условия.Мисля да пробам с изключването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана се включва при определени условия и почва да се чува едно цъкане. Това е клапана закрепен за капака на въздушния филтър (ADR). Разкачаш буксата и карай така известно време. Аз съм го разкачил от около 1/2 година, и вече нямам този проблем с изчезване на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

потвърждавам горното мнение. Направо не е истина колко бензин съм изгорил напразно.Откачих датчика над въздушния филтър и за 1000 км. грам не барна бензина. А беше на границата на резервата. 

 

Мерси,много колега. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До скоро имах Ситроен С5 на газ и там го имах същия проблем с "изчезвашия" бензин. Оказа се, че колата няма поплавък в резервоара, а изчислява оставащото гориво на базата на средния разход, като информацията се взима от компютъра на автомобила. Да, но като караш на газ бензин не се хаби на практика, но на теория колата смята, че намаля и стрелката се движи. Зареждаш бензин за 10 лева и "изчезналия" бензин пак е в резервоара. Мистерията е разкрита....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,но тук разликата е там,че постоянно зареждаш бензин ама не се връща :D

Може би дава някаква грешка и пуска бензин през инжекторите. За 1000 км.заминават 20 лв бензин. Сега нещата си дойдоха на мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега незнам за какви 1000 км говориш,но аз когато карам извън града не ми намаля бензина.Понякога мърда стрелката но го отдавам на това,че се клати колата или не е на равно място.А ако се кара в града нормално е на месеца да сложиш 20 лв.,все пак палиш всеки път на бензин и той се хаби мако по-малко.И това особено когато колата е студена сутрин или вечер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...