kostov82 Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Здравейте колеги,от много време ми прави впечатление че колата харчи повече бензин от колкото би требвало само за припалване докато премине на газ като винаги я чакам на превключи на газ и тогава тръгвам,на месец сипвам по 50лв или 20-тина л. за има няма 700км.Говорих с Газаджиите как е възможно ,а те категорично го отхвърлиха като възможност,да не говорим за разхода градско 17/100 Газ.Колата е А4 АЕБ мотор ГИ Бардолини.Някой с мнение по въпроса ?Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Вариантите може да са много, но най-тривиалния е течаща/и дюзи. Другото е дали ГИ пуска и безниновите дюзи при недостиг на гориво на газ за компенсация - от това също може да харчи доста бензин докато караш на газ. Аз карам основно градско и горе-долу на всеки 1000+ км на газ сипвам бензин за 30лв. Статистиката ми е съвсем точна защото си записвам всичко в spritmonitor.de и като забележка отстрани добавям всяко сипване на бензин. За справка можеш да погледнеш в подписа ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 24 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Относно течаштите дюзи попаднах на тема за трудно палене след престой,от няколко месеца паля от 5-6тиа път,Да се насочна към почистване на дюзите в таъв случай та да си реша 2 проблема едновременно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Варианти:- теч по бензиновото трасе- преминаване на бензин при високи обороти- настройка на ГИ, примерно 3 цилиндъра ти работят на газ , 1на бензин. Докато си на газ, работата на бензиновите инжектори спира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 24 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Теч по трасето на бензинопровода се изключва,проверил съм,не пропуска и не капе от никаде,но мерише доста наситено на бензин от азпуха сутрин,като че сместа е прекалено богата. Преминаване на бензин при високи обороти също го отхвърлям защото ми бяха сложили едни дюзи 2мм и почваше да предърпва над 4000 оборота а не преминаваше на бензин,та ги сменихме с 2,3мм и вече не предърпва 15 пъти съм им я карал на Газаджиите за донастройка,все щяха да видят ако работи на 3 цилиндъра газ и 1 бензин,отделен въпрос е че след всяка настройка от тия капути все повече ми се вдига разхода,последно им викам че ми харчи много 15,5/100 настроиха ми я пАк и сега харчи 17,5/100.....реве ми се от тях СофГаз Горубляне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 (Редактирано) Сега движението се понатовари спрямо август и септември... 1л -2 бензин си е нормално за тоя кош.. Колкото повече я водиш на лекар толко по-зле ще стане.. Виж с диагностика как е колата на бензин, после настройките на ГИ и ако са ок не търси излишно ами давай газ Редактирано 24 Октомври 2013 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 (Редактирано) Имам го идентичен проблем като твоя(А6-Ц4-1.8 АДР). Само че аз пътувам почти само извънградско и за 1000 км. заминават 20 лв.бензин. Отделно също я четох тази тема за дюзите и започвам да мисля че проблема е там. Няма как при 140 км. на магистралата да изчезва бензина. Ама си карам така,понеже нямам нерви да ходя по майстори,които да ме карат да сменям нещо,без да са категорични че ще се оправи. Мисля си да мина през Спас или Емси да взема някои инжектори от англичанка,която няма да е карана на газ и да опитам. Редактирано 24 Октомври 2013 от Мирослав филчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 24 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Мернах едно клипче как един чисти инжекторите със карбораторен спрей и една спринцовка и.......като подава контакт на инжектора засмуква от спрея и се чистели идеално.Събота или неделя ще се разглабя рейката ще го пробвам,че колата взе да ми пали суппппер трудно от 5-6-тия път а акомулатора ми и без това е тръгнал да предава богу дух.Все пак цялата работа излиза за към 10-тина лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 има си опции за тайно преминаване на бензин при високи обороти.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 (Редактирано) Е да де ама,се прави на много мощни коли...и то го има само BARDOLINI B4...от системите на BSM... Редактирано 25 Октомври 2013 от vaninio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Каква ти е уредбата, имаш ли кабел да изчетеш конфигурацията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 25 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Нямам кабел,ГИ е Бардолини с БГ софт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 всички инжекциони имат функция за преминаване на бензин над определени обороти според това как е настроен ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 и то тайно преминават.. копчето показва,че си на газ ама тя върви на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 От бардолинитата само БАРДОЛИНИ 4 го има тайното минаване, даже и докато е на празен ход може да работи на бензин както и BRC-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 не мога да съм полезен по въпроса с газовите уредби, но мога да дам една друга насока. Моята кола е дизел, със система за WVO или просто казано, система за отработено олио. Та когато колата загрее до 70" прехвърля на олио и кара само на него.Та какво забелязвам. Въпреки че карам на олио, виждам как нивото на нафтата в резервара спада. и това го виждам предимно когато резервара е под 1/4. Като съответно после при пълнене на резервара се оказва че нафтата си е там.Просто борд.компа на километража отчита че колата се движи, от там отчита какъв е разхода на гориво и започва да си сваля стрелката на бензиномера. Стигало се е до там,че тръгвам на дълъг път с близо 20л. нафта. След 400-500км. само на олио, вече бензиномера е сериозно на 0. даже оставащите километри по борд също са 0. спирам гася колата сипвам 20лв. или 7-8литра. и като дам на контакт горивото се е появило на бензиномера.Незнам как е при вас, но хората с марка ПЕЖО и газови уредби масово го имат същия проблем. просто таблото си смята разхода и счита че горивото трябва да намалява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Аз имах този проблем и мисля, че го реших с разкачането на кабела на клапана за бензиновите пари. Дава грешка, ама дреме ми. Пробвайте и споделете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Хаха мале какви неща чета Е при мен пък нещата са в друга посока...След превключване на газ и каране около 15-20 минути нивото на гориво се вдига с 2-3 литра по показания на уреда. След преминаване на бенз. и каране също 15-20 минути нивото пък пада с 2-3литра..При колега със 100-ца казва че наблюдава същия ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 И моя бензин се вдига ,и не зареждам.В един момент се оказва ,че нямам бензин и да запаля, и паля принудително на газ щото е ГИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Аз имах този проблем и мисля, че го реших с разкачането на кабела на клапана за бензиновите пари. Дава грешка, ама дреме ми. Пробвайте и споделете.Този клапан постоянно ли е захранен,или при определени условия.Мисля да пробам с изключването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 30 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 Клапана се включва при определени условия и почва да се чува едно цъкане. Това е клапана закрепен за капака на въздушния филтър (ADR). Разкачаш буксата и карай така известно време. Аз съм го разкачил от около 1/2 година, и вече нямам този проблем с изчезване на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 потвърждавам горното мнение. Направо не е истина колко бензин съм изгорил напразно.Откачих датчика над въздушния филтър и за 1000 км. грам не барна бензина. А беше на границата на резервата. Мерси,много колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво Селенски Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 До скоро имах Ситроен С5 на газ и там го имах същия проблем с "изчезвашия" бензин. Оказа се, че колата няма поплавък в резервоара, а изчислява оставащото гориво на базата на средния разход, като информацията се взима от компютъра на автомобила. Да, но като караш на газ бензин не се хаби на практика, но на теория колата смята, че намаля и стрелката се движи. Зареждаш бензин за 10 лева и "изчезналия" бензин пак е в резервоара. Мистерията е разкрита.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Да,но тук разликата е там,че постоянно зареждаш бензин ама не се връща Може би дава някаква грешка и пуска бензин през инжекторите. За 1000 км.заминават 20 лв бензин. Сега нещата си дойдоха на мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j1360 Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Колега незнам за какви 1000 км говориш,но аз когато карам извън града не ми намаля бензина.Понякога мърда стрелката но го отдавам на това,че се клати колата или не е на равно място.А ако се кара в града нормално е на месеца да сложиш 20 лв.,все пак палиш всеки път на бензин и той се хаби мако по-малко.И това особено когато колата е студена сутрин или вечер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване