samo_pechka Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 http://www.ebay.de/itm/5-Liter-Fuchs-Titan-Super-Syn-5W-50-Motorol-5W50-/181108611854?pt=Autopflege_Wartung&hash=item2a2aea1b0e#shpCntIdНе ми стана нещо ясно , чета на едно място , че до 25 литра е една цената за доставка 20,50 ойро EU-Ausland 20,50 Euro bis 25 Liter , на друго ,че няма ограничение ( или аз така го разбирам ) Kostenloser Versand f?r jeden zus?tzlichen Artikel mit den gleichen Versandkriterien, den Sie von reifenexpress24 kaufenКое ся е вярното ?П.п. някой карал ли е с посоченото масълце ? Че мисля да поръчам и пробвам на моите кошове .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgieff Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 (Редактирано) Аз пролетта карах с Motul sport ester 5w50 - на двигател 1,9 тди АСВ. Реших да го сложа след ревизия на главата, и да си давам газ спокойно.Останах крайно разочарован, двигателят стана много шумен, и за 5000 км ми изхарчи 1 литър при положение,че карах бавно и не съм раздавал газ. Смених го на 5000 км и сложих Motul VAG specific 5w40 и колата утихна, раздава се газ редовно и на 9000 км долях последните 200 мл(остана ми литър от 5л туба и си го доливах) с които дори мина съвсем леко над максимума.Според мен печката просто не харесва естерото масло. Редактирано 2 Октомври 2014 от Georgieff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitko_86 Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 (Редактирано) Една кола намерили си маслото, което е точно за нея, започва да мърка. Жалко, че в момента е адската каша на пазара с маслата ( говоря и за ментета), но това е за друга тема.Цитиране на предходен пост! Редактирано 3 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipsy Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 Вчера ми пристигна поръчката на точно това масло от точно този продавач. Чова е цитат от мейла, който ми изпратиWICHTIG!!!!!Allgemeine Gesch?ftsbedingungen f?r dieses Angebot.------------------------------------------------------------------3:Falls Sie mehrere Produkte einer Auktion ersteigern, zahlen Sie nur einmal Versandkosten (bis 25 Liter 20,50 Euro innerhalb der Europ?ischen Union) ausser Artikeln mit kostenlosem Versand.Поръчах 2 туби и за сега едната е излишна, някой ако иска може да се договорим. Според майстора ми след като нямало обозначени спецификациите за vag на това масло да не го сипвам, че ще си разваля колата. Малко ме замисли... Но пък същия този човек ми препоръча педи време маслко, което също няма vag спецификации и го карам вече 3х10 000км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitko_86 Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 (Редактирано) То това не е критерий. Всеки може да сложи спецификации на тубите ... а дали отговаря надписа на съдържанието, вече риска се поема от купувача.Цитиране на предходен пост! Редактирано 3 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Да събудим темата! В тази статия има интересно разсъждение: http://www.bobistheoilguy.com/motor-oil-104/ Този сайт предполагам повечето хора, които се интересуват от масла, най-малкото са го чували и знаят, че има добра репутация. Който му е интересно, да прочете цялата. Аз, в името на дискусията, ще резюмирам. Цитати:People sometimes use a thicker oil to minimize gasket leaks. This seems obvious to me. Repair the gasket. Do not destroy your engine with an oil that is too thick for proper function.Anyway, oil on the surface of parts does not lubricate. It is the FLOW of oil between parts that lubricates. Thick, old, waxy oil can only be bad.I truly believe that oil is much better being too thin than too thick. Over the years we have been going to thinner and thinner oils despite hotter engines with turbos and the like. The tendency is that people figure they need a 40 grade oils but then use a 50 instead. Better thinking is that if you think you need a 40, use a 30 grade oil instead. I firmly believe this based on all I know about oils.В статията се твърди, че главния фактор за мазането е потока от масло. Също така се намеква, че поради тази причина по-гъстите масла, които съответно в някаква степен имат по-лоша течливост(съответно правят по-слаб дебит, поток, ако не греша), смазват по-лошо при нормална употреба(тоест не в състезателни условия, защото W50 и W60 са почти идентични с по-ниските вискозитети при такива условия, разликата по спецификация е 1-2 единици). Обръщам внимание, че по никакъв начин това не предполага по-лоша способност на гъстите масла да задържат филма, става въпрос единствено за способността на помпата да изпомпа по-малки количества поради по-високата им гъстота. Съответно и се твърди, че поради тази причина не е добре да се ползват по-гъсти от фабричната спецификация масла, даже обратното, би било добре да се ползват по-редки. Обсъждаме единствено чисто ново, качествено, синтетично масло с марка "Неизвестна", за да няма предпоставки дискусията да кривне в грешна посока.Какви са вашите мисли по въпроса? Редактирано 23 Март 2015 от Buddah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Мислех да мина на 0/50- 5/50, но от информацията, която намирах не е оптималния вариант.Поради това, останах на 5/40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Мнението ми е ,че четеното на bitog и руския ойл-клуб , особено от хора ,които си нямат хал хабер от тематиката , обикновено води до неправилно интерпретиране на публикуваните анализи на различните масла съпроводено с угризения от използваното до момента и терзания какво масло да сложа на.......В резултат се стига до зомбиране и наливане на масло за космическа совалка в В4 и жигули с нам си кви присадки и аромати ,за които се вярва ,че напълно отстраняват следите от изминатите 500 хил.км. и живота на мотора почва отначало . Цялата тази работа обилно се гарнира с теории за световната конспирация как видиш ли ни мамят постоянно с маслата и има заговор между производителите на автомобили и масла . Първите да препоръчват неподходящи масла , а вторите да правят некачествени , само и само с едничката цел да прецакат бедния ганя и да му счупят новата 20 годишна кола на 500 хил. км. .Почетох и аз малко из тези сайтове и пак си вярвам на производителя кво масло да сложа , както съм правил винаги досега и о,чудо ,стотици хиляди километри каране така и не съм счупил мотор заради това все още . Редактирано 23 Март 2015 от 4ring avus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 http://www.bobistheoilguy.com/motor-oil-201/ Тук концепцията от горния ми пост е обяснена още по-стегнато и нагледно - с таблички и кратки изречения, поток срещу налягане спрямо вискозитет. Продължавайте да леете душите си 4ring avus, идеята на тази тема според мен не е въпроса ДАЛИ да кривнем от препоръката на производителя, а по какъв начин и колко радикално, нали всички сме рацери А сега сериозно - нали затова си говорим, за да не стават грешни интерпретации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Това което е цитирано маслара Боб може и да е вярно в таблиците но с нищо не помага за оценка на рядко/гъсто масло в даден двигател. Аз разсъждавам така:1. По-плътното масло при загряване става по-рядко докато рядкото се къса и спира да маже. От друга страна частите които са нагряти свалят вискозитета локално и там маслото тече по-бързо.2, В маслената магистрала в която има много разклонения едно рядко масло би изтекло през най-близката част до помпата а далечната би останала без налягане. По-гъстото би стигнало по-далече в магистралата.Всичко това някак може и да се измери ако има кой и с какво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) Точно за това се търси възможно най-тънкото масло, което да отнема най-малко от мощността на двигателя, но и да запазва кинематичните си качества и динамични характеристики и при загрял двигател, и точно за това VW OIL нормата указва какво трябва да е съдържанието на микса от съставки на маслото, за да издържи в двигател на Audi.Производителите на автомобили, когато оразмеряват каква маслена помпа ще се ползва в даден двигател, се интересуват от показателя дебит за минута!!! (т.е. интересува ги колко литра масло ще премине за една минута през лагерите на КВ) защото това е единственият критерий за определяне на налягането в маслената магистрала и съответно за определяне на вискозитета на маслото. После идва критерия особености на горивен процес и екология, и ако има борд компютър с отчитане на качеството на маслото вече нещата стават сложни (маслото трябва да е с ниска киселинност за да е електропровидмо).Ако ви е интересно защо точно показателя дебит за минута е важен, то е защото от него зависи колко килограма натоварване ще издържи масленият клин в лагерите на КВ. Това означава още и какво натоварване (въртящ момент) ще издържи коляновия вал, преди да задере в лагеруващите си части.За това и HTHS показателя е важен показател за маслата с нисък вискозитет т.нар. "Energy conserving". Редактирано 23 Март 2015 от Nikosaul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 Уж четох внимателно, но не намерих отговор на следния въпрос: Има ли някакви негативни ефекти ако кола, която от завода препоръчват да се кара с 10в40, аз и сипвам 10в60 примерно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 23 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Няма. Вдига се разхода с някой и друг процент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Преди 14 часа, Audi_FeN_1 написа: Уж четох внимателно, но не намерих отговор на следния въпрос: Има ли някакви негативни ефекти ако кола, която от завода препоръчват да се кара с 10в40, аз и сипвам 10в60 примерно? На каква кола - тази от аватара ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Да, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Разправят, че на ТС квото и да му сипеш, все някога ше роди На моя съм му сипвал и 5/40, и 5/50, а последните му две смени с 0/40 и никога не съм доливал до смяна и грам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Моя го взех скоро от един маняк, дето го е карал само с 10w60 и ми вика и аз така да го карам... Ама нещо не ме кефи тая идея. Първо щото е 150 лева, ебаго у маслото, второ щото ме съмнява да не е прекалено гъсто... Некст тайм 10в40 или 10в50 ше сипя. Има един тотал 55 лева за 5 литра 10е50, струва ми се нормално. Тва 5/40 или па 0/40 не тече ли от никъде? Не е ли много рядко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 По спецификация наистина са 10/40, но всички казват, че за старите коли, на много км, 50 или 60 е по-добре. Не знам защо, в другия форум имаше теми, но не съм чел. Моята си я бях купил нова, затова я карах с изброените масла и наистина не е горила грам. И кви са тези 150лв, аз за толко си купувах Редлайн-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Репсол Карера 10в60. С бележките ми го даде момчето. 4 литра тубата е 124 лева. И литърчето още 33 беше май. Шок. 1.8 ли беше твойта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Тва 5/40 или па 0/40 не тече ли от никъде? Не е ли много рядко? Тече ако има откъде Слагал съм 5 и 10. Докато не смених необходимите гарнитури и семеринги все си течеше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Преди 12 часа, Audi_FeN_1 написа: Репсол Карера 10в60. С бележките ми го даде момчето. 4 литра тубата е 124 лева. И литърчето още 33 беше май. Шок. 1.8 ли беше твойта? ибаси Репсола, почти колкото Редлайн и по-скъп от Амсойл ... ако толко държиш на 50, от тук http://www.qualityoils.eu/produkti/masla/motorni_masla/motorni _masla_mobil/motorni_masla_mobil_leki_avtomobili/motorni_masla_mobil_leki_avtomobili.html съм купувал Мобил 5/50, 6кварти беше по-евтино и със сигурност по-добро, има обява в бмв форума иначе моята беше 147, 1.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Ако гониш и цена съм взимал от Коко Ц4 емперол 5в50 на много добра цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 На моята след няколко вида 5в40 минах на Гренвил 10в60,колата спря да гори масло и мотора утихна чувствително особено като е загрял.Пък и туба 5л е под 100лв,директен внос от Англия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 27 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 Редовно си пазаря масло Mobil 1 5W50 от Англия и 4 литровата туба идва под 100 лева с доставката....От как я имам колата само с такова я карам и съм много доволен....от смяна до смяна не доливам, а колата работи сравнително тихо като за печка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 30 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2016 Все още ми предстои да разбера рационалната обосновка зад избора на сравнително нови нормални коли да сипвате състезателен вискозитет. Защо? Само не ми казвайте, че е за да не го гори или че предния собственик така казал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване