Jump to content

Пак за тази "лоша" червена лампичка


pe6obmv

Recommended Posts

За да не повдигам стари теми ,да попитам пак за тази червена лампичка с удивителен.Проблема е, че при даване на контакт  изписква три пъти и продължава да мига и да ми вади очите. Какво ли не пробвах,къде ли не четох.

Акумулатора е нов,накладките са нови,спирачна течност има,реле 219,под жабката го отварях и то си работи и си цъква винаги при даване на контакт.

Махнах кабелите от накладките и ги окъсих ,за да излъжа компютъра че всичко е наред,махнах и кабела от казанчето за спирачна течност и него окъсих. И няма и няма........пищи и свети и си ме ядосва. Няма да е от ксенона,както казват някой колеги,защото започва да свети и писка преди да съм пуснал фаровете. Сега вече за последно съм решил да махна лампичката ,но не обичам такива работи.Още малко ще се помъча ,но някой случайно да има някаква друга идея къде да бръкна и какво да направя 

Колата е А6 ААТ  1994г 2.5TDI Авант

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

..... Здравей колега ... моят опит беше силно против идеята с акумулатора, но в крайна сметка се примирих с идеята, че тази лампичка свети при три условия, слаб акумулатор, вдигната ръчна спирачка и ниско ниво на спирачната течност ..... , ако си с бордови компютър този сигнал се изобразява от картинка на бордовия комп., (при мене има проблем със символа за накладките, свети винаги, макар и накладките да са нови и т.н., просто някъде е прекъснат кабела на накладките или е кофти букса и не винаги дава контакт "може някоя от тия на таблото да е"), хвани един мултицет и примери колко ти зарежда генератора/динамото ако е под 13.6  когато си пуснал фарове, подгряване, халогени и климатик, значи не ти зарежда генератора и акумулатора кара на ръба, ако е над 13.6 след като си пуснал всичко по-горе описано значе е наред, и остава д ати е прекъснат кабела между датчика на спирачната течност и таблото (евентуално) ....  винаги има и други възможности :steinigung:

Редактирано от Furba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шибаната "лоша" червена ламБа всяка сутрин ми крещи в ушите "НОВ АКУМУЛАТООООР"......и аз всяка сутрин и казвам "FUCK YOUUUU", паля някак си и газзЗ.

А последните няколко прохладни утрини ме оставя безмълвен също като двигателя и ....ходя на работа с колата на жената  :hilezh: .

По всяка вероятност акумулатор друже.

Редактирано от KM5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква ще да е тази диагностика на акумулатор?

 

При мен понякога светва лампата за накладки и пак писука. Забелязвам че като температурата е под +15 го прави хаотично. Колкото по-студено толкова по-задължително. Цяло лято не се обажда. Има накладки и течност. Прилича ми на проблем в електрониката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От акумолатор писука 3 пъти защото при палене напрежението пада под някакви волтове- при мен до към 10 с новият акку.. и 8 със старият акку :)

 

Това светваше и докато мастера, който ми монтира дей лайт моодула прави нещо по ключа за фаровете за мъгла ...  :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареждам акумулатора със зарядно,закачам го на колата, паля и няма писукане.Акумулатора ми е много стар (12 годишен) и като паднат температурите,при палене напрежението пада много (както и Fitil4o е писал) и следва звук и светлина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прави го....

 

Правеше го със старото табло, сега го прави и с новото табло с борд и чек  :unsure:

 

Смених го нарочно и пак го прави - Варта силвър 85 Ач  :huh:

 

И други двама ползватели се оплакват от това, така, че е знаен проблем явно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е от акумулатор със сигурност. Зареждам го на хубаво зарядно около 5-6 часа ,давам контакт и тя си писка ли писка   и си мига и това е. Остава да има прекъснат кабел някъде или започвам да си мисля евентуално слаба връзка в някой бушон. Утре ще пробвам и това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с тройното писукане го има и при мен. Странното е, че не е при палене. Например вечер като запаля и си карам от Младост 4 до Мотописта, като се подредя на задръстването на България и паднат оборотите, тогава в произволен момент писка 3 пъти. Имам чувството че сигнализира за ниско напрежение в инсталацията, а на волтмера е над 12 волта. Нямам обяснение, само споделям как е при мен. Акумулатора ми е Банер нам си къв Пауер на 4 г., свалих го, заредих го миналата седмица - гъстота близо 1.30, почти 16 в. не виждам проблем в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червената лампичка се дадейства ако не се лъжа от от пад на напрежението при подаване на контакт. Това може и да е от лош контакт. За съжаление не знам точно кое и къде мери че дададе сигнал на компа да пусне това предупреждение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая червена ламБа не се ли задейства при какъвто и да е проблем, който след това остава в лога на компа, като грешка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Мне...моята също пищи редовно, а скоро я пусках на компютъра и нямаше никакви записани грешки.

Тая червена ламБа не се ли задейства при какъвто и да е проблем, който след това остава в лога на компа, като грешка?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, намерете по едни кабели за подаване на ток, някоя сутрин закачете още един акумулатор при палене и ще си проличи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта от както я имам при самото подаване на контакт си"пиука"три пъти и още немога да разбера от какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Цъ.Тествано и проверено.При мен е 100% от акумулатора.Може таблото нещо да се ошашква в момента на палене заради резкия спад на напрежение,катотова "явление" да се появява с течение на годините. Гледам,че при други се появява в друг момент...Знам ли.Честно казано съм свикнал да ми пиука когато застудее,но пак казвам-акумулатора ми е мъртвец и паднат ли температурите едвам завърта мотора.

абе имате прекъснати кабели към датчиците за накладкит........

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също пищи 3 пъти като паля сутрин, предимно когато е доста студено. До сега 3 сутрини се е случвало да има цветомузика, но колата я имам от месец и още се опознаваме  :hilezh:  Питах един птиятел като я чух да пищи и свети за сефте, че малко се притесних и той ми каза че това било от ниските температури. Понеже ми показва външна температура а колата е дизел, та за това пищяло.. колко е вярно незнам, но реших да споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пищи, когато въртейки стартера , напрежението(не зная дали е точно то, не съм с тока приятел,може и да е тока) пада под определена стойност ...

 

Няма друго обяснение...

 

Както казах, преди да сложа табло с борд и чек, ми мигаше червената лаМба за аккуто  3 пъти при палене .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах сащтия проблем акомолатора -10 градуса пали даржи ток ама по някои пат пиштеше тая прословута лампичка смених акумолатора и всичко заспа така че пробвай с нов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И при мен тази мигаща лампа започна да става досадна с хаотичното си светване и гаснене. Изключвах куплунга на поплавъка, шунтирах буксите на накладките - смятайки че е следствие от ремонтите, които правих по спир.система през есента - без резултат. Като куриоз - на два пъти изгасна след зареждане на бензин, но втория път много скоро светна пак, така че и тази невероятна причина отпадна.

След тиквочесане пред схемата и мерене стигнах до извода, че се губи Минуса, минаващ през накладките. Ето едно подобие на схема warninglampC4.bmp главно на минусовите вериги, палещи лампата.

Вляво от педалите зад страничната кора почистих клемите на множество кафяви проводници, свързани към маса с два болта М6, пръснах ги с ВД 40 и засега лампата не свети.

Не съм сигурен, че оттам тръгва въпросният минус, макар че схемата го дава отляво, мисля, че и вдясно под симетричната кора имаше подобни проводници.

Тази лампа, както и за зареждането и за ниско налягане на маслото се управляват в таблото от общо модулче, според руските чертежи, но не е ясно какво точно представлява то и дали има вероятност лампата да свети при слаб акумулатор.

Никога не съм чувал звуков сигнал при светването на лампата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм съгласен с колегата, че не ти работи зумера, при "жълтите картинки" бибка един път а при "червените картинки" бибка 3 пъти, тука искам да уточня за колегите които споменаха, че има прекъснат кабел и т.н. , че не са напълно прави, съществува още една причина и това е самото табло, когато е на много години и луната е в пълнолуние и се вижда венера под определен ъгъл някои табла се прецакват, първия признак е когато се скапят "картинките" на бордовия, и това е прецакани букси и/или студени спойки по платката и се губят разни напрежения, така например при мен(понеже явно аз колекционирам най-редките проблеми) зацикля разходомера и ако е била покачваща се стойност продължава да покачва цифрите на средния разход, от време на време показва мечтаната катринка "OK" от нищо, случвало ми се да започне да се самодиагностицира няколко пъти един след друг след като съм запалил ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стигнах и до таблото - почистване на окиси по платката, кафяво-зелен носи минус през накладките на зелената букса, сиво-жълт е от резервоарчето за сп. течност, лампата засега е спокойна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам каква магия става но таз 4ервена лампа почна да свети и зумера да пищи три пъти като дам на контакт и затворя шофиорската врата. Зада угасне връщам ключа отварям вратата паля всичко ок докато затворя вратата. Някой нещо е творил по инсталацията преди мен. Кажете на ц4 купето осветлението на салона имали опция да гасне 10 тина секунди след затваряне на вратите или е заводски като ладата примерно ,отворена врата свети затворени не свети.Питам щото при мен гасне със закъснение и не знам дали е добавяно от предишния собственик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осветлението гасне когато:

 

Само - 20-30 секунди след като си затворил вратата и НЕ СИ ЗАКЛЮЧИЛ с ключа/алармата. За да пести акумолатор.

 

Когато затвориш варатите и дадеш на контакт.

 

Когато затвориш вратите и заключиш колата гасне на момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...