SLO Публикувано 27 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2006 Взех комлект 4 диска и накладки за тях всичко на Bendix.Аудито карах с такива,спират много добре обаче са доста меки,за сметка на това не нараняват диска.20к и сменяш накладки.Цена/качество са отлични! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogti Публикувано 29 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2006 Колкото са по-меки накладките, толкова по-добре. Износването на диска е много голямо и се получава и свирене на спирачките, когато феродото е по-твърдо и има повечко метални частици в него. Мисля, че 20к км е добра цифра за износване на накладките. Един приятел си купи ново Пежо Партнер мисля беше и след около 50к км смени дисковете, като през това време не беше сменял накладки. А един американец някъде из нета питаше за по-твърди накладки, че тия дето имал много му цапали джантите. Умници ли са ме интересува... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a6fen Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 Една лека и бърза анкетка...на 2смени на накладки 1 смяна на дискове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 14 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2006 Проблемите с кривенето на дисковете може да се получат на всеки диск и по всяко време! Ако се кара извеснтно време с интензивно ползване на спирачката и после се набуха колата в някоя голяма локва няма диск дето да не се изкриви. А иначе дисковете са си едно желязо и проблемчетата по износването по-скоро идват от лоши накладки, а не от лоши дискове. Ако дисковете не са маркови има лека вероятност при самото производство да не са балансирани, както трябва, но ако тръгнат нормално още от начало по-нататък вече всичко ще да е ОК. При това положение с локвата по скоро ще се спука диска от колкото да се изкриви, защото спирачните дискове не са "едно желязо" както казваш, а са чугунени, а чугуна не е пластичен материал а е крехък и се пука при рязка промяна на температурата! А причина за огъване да диск според мен може да е от продължително и голямо натоварване на спирачките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 16 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2006 Митак,кривят се от рязко охлаждане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 16 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2006 Аз смених само задните, барабар с лагерите на главините и накладките, всъщност vladi_di ми ги смени Сложих Brembo, бях казал на Димо - възможно най-доброто Иначе предните, откак съм купил колата са си читави, само едни нови накладки им сложих АТЕ, пак най-доброто според Димо Сега спира дзверски, даже почти винаги поглеждам отзад дали някой няма да се натресе като спра по-рязко...За автоматика са от особена важност спирачките, все пак почти нямам двигателна спирачка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 9 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2007 А някой да е карал със Зимерман дискове че мисля да се упгрейдна с вентилирани и перфорирани такива . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay_ Публикувано 8 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2007 четирите накладки сменям, и шлайфане на предните дискове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 10 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2007 (Редактирано) Аз дисковете за почти три години каране (прибл. 50000км) съм ги сменил веднъж, незнам нормално ли е не е ли на толкова време, но колата беше почнала да се тресе при спиране. След смяната всичко си беше добре.Та мисълта ми е, че според мен дискове се сменят при нужда, не на някаъв определен период от време.Ха, а колкото до анкетата, аз посочих, че сменям само предните дискове, поради физическата невъзможност да сменя задните... барабани П.П. В този ред на мисли, за да не създавам нова тема, да питам тук - може ли и отзад да си сложа дискови спирачки, и на кви пари горе-долу би се вързало. За Ауди 80 става въпрос. Редактирано 10 Февруари 2007 от Ickata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mslavchev Публикувано 10 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2007 за 180 000 км само веднъж съ шлайфал предните дискове заштото тресеше при спиране между 90 и 80 км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesko@Audi Публикувано 10 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2007 Аз пък спирам на моторна спирачка Откакто съм сменил накладките преди година и 1/2 не са мръднали изобщо. Това са 20К Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 10 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2007 az пъ смених всичко отпред дискове Зимерман, накладки Паджид , мъркучи +2бр.ремонтни комплекти за спирачни хапарати-дефакто само спрачните хапарати са старите !маи и задните ги чака скоро същата участ!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vangnay Публикувано 13 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2007 П.П. В този ред на мисли, за да не създавам нова тема, да питам тук - може ли и отзад да си сложа дискови спирачки, и на кви пари горе-долу би се вързало. За Ауди 80 става въпрос.Целия заден мост с дискови за 190лв. Ако си го свалиш от колата за 160. тел 0889231219 Вангел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 13 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2007 Мерси, това е идея ще посъбера пари и може да се обадя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 30 Април 2007 Доклад Share Публикувано 30 Април 2007 А някой да е карал със Зимерман дискове че мисля да се упгрейдна с вентилирани и перфорирани такива .И аз сега съм пред дилемата Цимерман или Брембо. И двата са перфорирани. Тебе на колко те офиртираха за цимерман. Мене ми ги дават 180 на диск, а брембото 150 на диск. Ама брембото не ме кефи щото не е на дупки ми на некви бразди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 30 Април 2007 Доклад Share Публикувано 30 Април 2007 Вентилираните(перфорирани дето им казвате) дискове се охлаждат по-добре(по-бързо)!А тия с "некви бразди" са с канали за отвеждане на водата(донякъде и за охлаждане също)!Аз ти препоръчвам BREMBO! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 30 Април 2007 Доклад Share Публикувано 30 Април 2007 Всъщност тия канали са за отвеждането на газовете. Кой газове ли? При маняшко спиране накладките почват да се изпаряват и да отделят тънък слой газ който става като въздушна възглавница между накладката и диска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 30 Април 2007 Доклад Share Публикувано 30 Април 2007 Ми щом си знаеш урока,не им викай "некви бразди"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 4 Май 2007 Доклад Share Публикувано 4 Май 2007 Получих информация от няколко човека пробвали браздатите брембота и са крайно недоволни - на три накладки фърляли диска, и диска чупел накладките. При каране на писта унищожавали накладките. Единия пич смени браздатото бримбо с истинското брембо - перфорираното но цената там е 500 лева двата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 5 Май 2007 Доклад Share Публикувано 5 Май 2007 Аз си сложих БОШ и никак не съм доволен. Разлика имаше само в началото,после (след 20000 км.)май леко се поизкривиха и почна да ми бие волана при спиране от по-висока скорост,а онзи ден установих и че вече (30000 км.) имат сериозен ръб. Как е възможно,никой не можа да ми обясни. Все пак говориме за БОШ.Това че са БОШ не е никва гаранция..Те бош кви излагаций имат с електроники каде ужким са силни,та тука с дисковете нема да се наакат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 11 Май 2007 Доклад Share Публикувано 11 Май 2007 Диска чупел накладката?Как точно става това не мога да си обясня точнона 3 накладки сменяш дискове?Ами даже е много трябва на 2 да ставаи последно кой си кара колата на писта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saho Публикувано 17 Май 2007 Доклад Share Публикувано 17 Май 2007 Тази тема ми е много странна. Дисковете си имат определена минимална дебелина, на която могат да се карат безопасно. Това си е предписание от производителя както всички други. Като изтънеят достатъчно - сменяш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 7 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2007 4-те смених ама не съм много супер ама като не давате възможност да се гласува "Смених и 4-те ама не съм много супер" какво да правя ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 17 Август 2007 Доклад Share Публикувано 17 Август 2007 4 диска(Феродо) + нови накладки(задни Феродо, предни неква куча марка коити не спряха да стържат и до днес, за което не съм спрял да съжалявам)Таа кола треа да спира все пак..., освен че треа да в'ръви!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 18 Август 2007 Доклад Share Публикувано 18 Август 2007 (Редактирано) Само BREMBO. Редактирано 18 Август 2007 от и.николов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts