Jump to content

Отново тема за спирачните дискове


turbogti

Recommended Posts

Взех комлект 4 диска и накладки за тях всичко на Bendix.Аудито карах с такива,спират много добре обаче са доста меки,за сметка на това не нараняват диска.20к и сменяш накладки.Цена/качество са отлични!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колкото са по-меки накладките, толкова по-добре. Износването на диска е много голямо и се получава и свирене на спирачките, когато феродото е по-твърдо и има повечко метални частици в него. Мисля, че 20к км е добра цифра за износване на накладките. Един приятел си купи ново Пежо Партнер мисля беше и след около 50к км смени дисковете, като през това време не беше сменял накладки. :huh:

А един американец някъде из нета питаше за по-твърди накладки, че тия дето имал много му цапали джантите. :D:bia::D Умници ли са ме интересува... :bia:B):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Проблемите с кривенето на дисковете може да се получат на всеки диск и по всяко време! Ако се кара извеснтно време с интензивно ползване на спирачката и после се набуха колата в някоя голяма локва няма диск дето да не се изкриви. :2gunsfiring_v1:

А иначе дисковете са си едно желязо и проблемчетата по износването по-скоро идват от лоши накладки, а не от лоши дискове. Ако дисковете не са маркови има лека вероятност при самото производство да не са балансирани, както трябва, но ако тръгнат нормално още от начало по-нататък вече всичко ще да е ОК. :bia:

При това положение с локвата по скоро ще се спука диска от колкото да се изкриви, защото спирачните дискове не са "едно желязо" както казваш, а са чугунени, а чугуна не е пластичен материал а е крехък и се пука при рязка промяна на температурата! А причина за огъване да диск според мен може да е от продължително и голямо натоварване на спирачките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених само задните, барабар с лагерите на главините и накладките, всъщност vladi_di ми ги смени B)

Сложих Brembo, бях казал на Димо - възможно най-доброто :flehan:

Иначе предните, откак съм купил колата са си читави, само едни нови накладки им сложих АТЕ, пак най-доброто според Димо B)

Сега спира дзверски, даже почти винаги поглеждам отзад дали някой няма да се натресе като спра по-рязко...;)

За автоматика са от особена важност спирачките, все пак почти нямам двигателна спирачка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

А някой да е карал със Зимерман дискове че мисля да се упгрейдна с вентилирани и перфорирани такива .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Аз дисковете за почти три години каране (прибл. 50000км) съм ги сменил веднъж, незнам нормално ли е не е ли на толкова време, но колата беше почнала да се тресе при спиране. След смяната всичко си беше добре.

Та мисълта ми е, че според мен дискове се сменят при нужда, не на някаъв определен период от време.

Ха, а колкото до анкетата, аз посочих, че сменям само предните дискове, поради физическата невъзможност да сменя задните... барабани :stupid:

П.П. В този ред на мисли, за да не създавам нова тема, да питам тук - може ли и отзад да си сложа дискови спирачки, и на кви пари горе-долу би се вързало. За Ауди 80 става въпрос.

Редактирано от Ickata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

az пъ смених всичко отпред дискове Зимерман, накладки Паджид , мъркучи +2бр.ремонтни комплекти за спирачни хапарати-дефакто само спрачните хапарати са старите !

маи и задните ги чака скоро същата участ!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. В този ред на мисли, за да не създавам нова тема, да питам тук - може ли и отзад да си сложа дискови спирачки, и на кви пари горе-долу би се вързало. За Ауди 80 става въпрос.

Целия заден мост с дискови за 190лв. Ако си го свалиш от колата за 160.

тел 0889231219 Вангел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

А някой да е карал със Зимерман дискове че мисля да се упгрейдна с вентилирани и перфорирани такива .

И аз сега съм пред дилемата Цимерман или Брембо. И двата са перфорирани. Тебе на колко те офиртираха за цимерман. Мене ми ги дават 180 на диск, а брембото 150 на диск. Ама брембото не ме кефи щото не е на дупки ми на некви бразди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вентилираните(перфорирани дето им казвате) дискове се охлаждат по-добре(по-бързо)!

А тия с "некви бразди" са с канали за отвеждане на водата(донякъде и за охлаждане също)!

Аз ти препоръчвам BREMBO!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност тия канали са за отвеждането на газовете. Кой газове ли? При маняшко спиране накладките почват да се изпаряват и да отделят тънък слой газ който става като въздушна възглавница между накладката и диска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получих информация от няколко човека пробвали браздатите брембота и са крайно недоволни - на три накладки фърляли диска, и диска чупел накладките. При каране на писта унищожавали накладките. Единия пич смени браздатото бримбо с истинското брембо - перфорираното но цената там е 500 лева двата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих БОШ и никак не съм доволен. Разлика имаше само в началото,после (след 20000 км.)май леко се поизкривиха и почна да ми бие волана при спиране от по-висока скорост,а онзи ден установих и че вече (30000 км.) имат сериозен ръб. Как е възможно,никой не можа да ми обясни. Все пак говориме за БОШ.

Това че са БОШ не е никва гаранция..Те бош кви излагаций имат с електроники каде ужким са силни,та тука с дисковете нема да се наакат :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диска чупел накладката?Как точно става това не мога да си обясня точно

на 3 накладки сменяш дискове?Ами даже е много трябва на 2 да става

и последно кой си кара колата на писта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема ми е много странна. Дисковете си имат определена минимална дебелина, на която могат да се карат безопасно. Това си е предписание от производителя както всички други. Като изтънеят достатъчно - сменяш. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

4-те смених ама не съм много супер ама като не давате възможност да се гласува "Смених и 4-те ама не съм много супер" какво да правя :respekt:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

4 диска(Феродо) + нови накладки(задни Феродо, предни неква куча марка коити не спряха да стържат и до днес, за което не съм спрял да съжалявам)

Таа кола треа да спира все пак..., освен че треа да в'ръви!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...