fromhell_ Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) от една седмица го наблюдавам и сега и ОК, от само себе си се оправи, много странно, да предприемам ли нещо...? П.С. става въпрос за проблема с вкарването на ключа в ключалката и преди да завъртя издава един затормозен звук, които отключва волана и т.н. Редактирано 26 Март 2015 от fromhell_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Промяната в температурите влияе на конзолата. Има две неща които се прецакват - остарява смазката и се протриват вътре чисто механично едни колеленца, което води в един момент до недобър контакт с две микроключета и колата си мисли, че някой я краде и заключва конзолата. Другото което се преебава са самите микроключета. При теб е първото - карай си в един момент като врътнеш ключа и не светне нищо по таблото - VCDS чистиш грешката в модула за заключването и се отключва - това е етап 2 - може години да минат докато стане, след това още години докато се оправя с чистене на грешка. Етап 3 е да изчистиш грешката и пак да не се отключи - тогава вече сменяш Има некви втора употреба дето ги прави Жоро за по 600кинта уж с някаква гаранция, нови от Порше с обучението и тн лягат към 2000. Втора употреба да купиш - трябва специален софтуер да се обучава и тн. Пак отиваш в Порше и пак може да дефектира буквално утре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 И на мен ми беше мъчно като дадох моята,а пък жената щеше да ревне Но все пак си я продал за да вземеш нещо по-ново,така че страданието ще се оправдае.Кажи сега, кво ще взимаш ? По темата за чипа,прав е Петьо ,че почти всички 3.0ТДИ тук са чипсове,пуканки и т.н. Моята беше фабрично без ДПФ,чипната в Италия.Бях много доволен от вървежа,за мен много вървеше.При повече газ си изпушваше,разход не съм засичал/кво значение има ,като върви като лудо и пълни душата/ :hilezh:3.0 TFSI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 (Редактирано) Ревък Сега ми звъннаха от сервиза - шайба колянов вал на първо четене, ремъкът си бил там, все още цял. Но бяха пестеливи откъм думи, а аз идея си нямам какво означава това, страшно ли е че съм я карал така десетина км? Редактирано 27 Март 2015 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Мирише на 300-400лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 демфера се разбива и изхвърля ремъка, шайбата е там някъде 300-500, като 500 беше ауди частта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 27 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 С тази шайба и нов софт на двигателя вървеше май. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Точно така sky, а може ли да е била нова шайбата със стария софтуер и да се е разбила? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 (Редактирано) Олиии, ко ма напрайхти вий бие :О Редактирано 27 Март 2015 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 27 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Всичко е възможно. Новия софт обираше някакви вибрации около 2200 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Олиии, ко ма напрайхти вий бие :ОКолега, аз смених моята демферна шайба без да има нужда... Смисъл че старата е здрава и гумата не мърда въобще. Ако искаш ще ти я изровя. Сто процента съм я запазил!Крематор, аз смених шайбата със всичките ролки и ремъци, а ти ми каза че съм за ъпдейт. Май е крайно време да дойда да налееш нещо ново? Да не ми замине новата шайба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Колега, аз смених моята демферна шайба без да има нужда... Смисъл че старата е здрава и гумата не мърда въобще. Ако искаш ще ти я изровя. Сто процента съм я запазил! Мерси, Колега! Доколкото разбрах, аз вече съм с нова шайба (не знам каква марка и дали е от новия дизайн). Утре ще ида да си взема колата и ще разпитам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Ами ела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Варненци, препоръчайте добър майстор на климатици, който знае какво прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Пътя над Каменар, там има едни майстори. Бях ходил при тях 1-2 пъти. С търпение се отнесоха към труднооткриваем проблем, което ми направи добро впечатление. Пак бих отишъл ако ми се наложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Така... при мен проблемът никога не е малък... Оказа се, че от 8-те болта, които държат тая шайба, са били останали 2, които накрая са се скъсали... Или поне така предполагат в сервиза. Те, разбира се, не са могли да развият тия въпросните 2 и ми препоръчват да не се занимавам с опити да ги вадя, щото трябвало да падне цялата предница и да дойдел някакъв агент, като нямало гаранция че след като ги извади, резбата ще е читава... Та, ще ми сложат новата шайба на 6 болта. Още по-лошото е, че двата които ще липсват са един до друг... Идеи, предложения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Свали предницата и ги вади защото ще прецакаш и новата шайба.Да не кажа ,че и вала може да подбиеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G_Dimitrov Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Здравейте,Да попитам дали някой е имал следния проблем - При работа на радио никакъв проблем с звука, при Диск има леко и много дразнещо пращене в колоните - Audi A6 - 2005 MMI - High 2G, 6cd changer, озвучителната система не е босе. Сканирана е няколко пъти нямам грешки.Търся съвет дали някои е имал подобен проблем.В други чужди форуми доколкото разбрах се случвал проблем с чейнджъра и при негова смяна със съответно отключване(при активиране на component protection) се оправяли нещата. Има ли нещо вярно в това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Много вероятно проблем в самата оптика...сменяй чейнджъра и после в Порше България за отключване . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Тъй като темата за спирачките ни е заключена ще пиша тук. Ако някой сметне за необходимо нека ми премести поста в подходящата тема - разбира се нека и да е отключи.Оказа се, че спирачките от ес6 също са как да кажа незнам - кекави ли слаби ли ...!?При две спирания от 280 до 140 и до 120 и предният десен диск стана на 8, а левият се изкриви съвсем незабелижимо. Дисковете и накладките са оригинални като марка и модел вграждани от ауди.Някой да ме светне какво става!?И да споделя едно наблюдение.Веднага след като тотализирах десният диск измерих налягането в гумите. Оказа се, че гумата от дясно е на 2.8, а от ляво на 3.1. Дали това е причината или да не мисля в тази посока? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Иди на машина PRO CUT и изправи дисковете. В момента си ги опекъл и си им направил закалка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Всичко, което не ти харесва ми кажи....Мудна е, ръмжи, при моята позиция на шофиране предните колони закриват видимоста повече от при 4ф, рейката на 4ф е по-вързана за пътя, старите ми седалки ми бяха по-удобни, за новите да не споменавам, очаквах да е по-икономична, но явно след 209 всички горят едно, не спира. Може би и някоя друга дреболия, но сега не се сещам.Иди на машина PRO CUT и изправи дисковете. В момента си ги опекъл и си им направил закалка Това добре, но аз искам да спирам нормално, без да се налага да изправям дискове след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Според мен,тези дискове са прегрявани и друг път и затова сега береш ядове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Купих си нови дискове АТЕ и са леко криви, ще покарам по магистрала малко да ги поизпека и ще ходя да ги изправям пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 С оригинални дискове досега не съм брал ядове с изкривяване ,май по магазините продават яки ментаци на добри цени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts