Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 7


sky

Recommended Posts

  • Отговори 1,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кофти късмет си уцелил може би,по принцип не би трябвало от две екстремни спирания да станат криваци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20 при мен... След като си взех колата в събота от майстора (бях му оставил и филтри + масло да смени), забелязах, че при форсиране на място поне до към 3000 rpm и връщане на газта, когато стрелката се върне на нормалните за празен ход обороти се усеща едно леко претрисане и странен звук откъм коша. Веднага реших, че е от демферната шайба и 6-те й болта (от 8), но след като отворих капака и се заслушах, установих че не е от там. Звукът се чува някъде откъм въздуховода дето е въздушния филтър, там където влиза към двигателя. Чува се все едно изведнъж смуква повече въздух. Идеи?

 

P.S. В движение не забелязвам загуба на мощност или пък да пуши.

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно не е сглобил както трябва въздуховодите на филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20 при мен... След като си взех колата в събота от майстора (бях му оставил и филтри + масло да смени), забелязах, че при форсиране на място поне до към 3000 rpm и връщане на газта, когато стрелката се върне на нормалните за празен ход обороти се усеща едно леко претрисане и странен звук откъм коша. Веднага реших, че е от демферната шайба и 6-те й болта (от 8), но след като отворих капака и се заслушах, установих че не е от там. Звукът се чува някъде откъм въздуховода дето е въздушния филтър, там където влиза към двигателя. Чува се все едно изведнъж смуква повече въздух. Идеи?

 

P.S. В движение не забелязвам загуба на мощност или пък да пуши.

Дали не е от турбото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали не е от турбото?

 

Нямам идея, проблеми с вървежа нямам, как да проверя (имам VCDS)?

Гледах дюзите, само една е по-зле от останалите, но от прочетеното по старите теми мисля, че е в норма => 23 ms

 

Всъщност разтриса точно когато стрелката се върне на празните 777 rpm, усеща се също и с г*з, все едно изпускателната система се разтриса леко под мен...

 

P.S. От 4-5 такива изфорсирвания, 1 път не го прави.

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вчера минах през момъка, той погледна и каза, че всички TDI дизели с турбо с променлива геометрия при такова форсиране тропали откъм кутията на филтъра, и ненужно се втелясвам, та се отказах повече да коментирам с него този въпрос...

 

Да, нова е шайбата, обтегача, ролките и ремъка. Единствено, че е хваната на 6 болта, а не на 8... Но не мисля, че шайбата има нещо общо с целия проблем.

Възможно е да е почнала да го прави това по-отдавна, но понеже в момента покрай шайбата се вглеждам повече в нея, да го забелязвам чак сега.

Но със сигурност преди 6 мес. не го е правила, защото и друг път съм форсирал на място и винаги е била перфектна, а и сравнително наскоро и ти я гледа (и форсира) и щеше да ти направи впечатление, ако го е правила тогава...

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да е на осемте болта, а не на шестях, защото може да дебалансира вала, ако седи леко накриво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами изглежда като проблем с горивната смес, но ако се съди по данните от VCDS, както и от липсата на другите известни симптоми при заминали дюзи, не би трябвало да е от тях...

 

Имате ли представа къде в София мога да ида при човек, който да разгадае живи данни, а не да ми каже "няма записани грешки, супер е колата, това е нормално за тия мотори".

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. От както колата е при мен при включен климатроник се чуваше едно леко пукане отпред вдясно под капака. С течение на времето това пукане се усили и започна някъде от средата да се чува лек звук, подобен на този при разклащане на шише с вода (не знам как по друг начин да го опиша). Скоро след обслужване и ремонт (смяна на вериги и обтегачи) при включен климатроник започна едно леко виене (ту вие, ту не вие) и отгоре на всичко спря да духа топло (при форсиране се оправя донякъде) и като започне да духа топло духа само от десните дюзи. На какво се дължат тези проблеми и възможно ли е при ремонта нещо да е разбутано и от там да е виенето, защото започна да вие точно след като си взех колата?
Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...