Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 7


sky

Recommended Posts

от една седмица го наблюдавам и сега и ОК, от само себе си се оправи, много странно, да предприемам ли нещо...?

 

П.С. става въпрос за проблема с вкарването на ключа в ключалката и преди да завъртя издава един затормозен звук, които отключва волана и т.н.

Редактирано от fromhell_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Промяната в температурите влияе на конзолата. Има две неща които се прецакват - остарява смазката и се протриват вътре чисто механично едни колеленца, което води в един момент до недобър контакт с две микроключета и колата си мисли, че някой я краде и заключва конзолата. Другото което се преебава са самите микроключета. При теб е първото - карай си в един момент като врътнеш ключа и не светне нищо по таблото - VCDS чистиш грешката в модула за заключването и се отключва - това е етап 2 - може години да минат докато стане, след това още години докато се оправя с чистене на грешка. Етап 3 е да изчистиш грешката и пак да не се отключи - тогава вече сменяш :) Има некви втора употреба дето ги прави Жоро за по 600кинта уж с някаква гаранция, нови от Порше с обучението и тн лягат към 2000. Втора употреба да купиш - трябва специален софтуер да се обучава и тн. Пак отиваш в Порше и пак може да дефектира буквално утре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми беше мъчно като дадох моята,а пък жената щеше да ревне :) Но все пак си я продал за да вземеш нещо по-ново,така че страданието ще се оправдае.Кажи сега, кво ще взимаш :)?

 

По темата за чипа,прав е Петьо ,че почти всички 3.0ТДИ тук са чипсове,пуканки и т.н. :) Моята беше фабрично без ДПФ,чипната в Италия.Бях много доволен от вървежа,за мен много вървеше.При повече газ си изпушваше,разход не съм засичал/кво значение има ,като върви като лудо и пълни душата/ :hilezh: :hilezh:

3.0 TFSI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ревък

 

Сега ми звъннаха от сервиза - шайба колянов вал на първо четене, ремъкът си бил там, все още цял. Но бяха пестеливи откъм думи, а аз идея си нямам какво означава това, страшно ли е че съм я карал така десетина км?

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олиии, ко ма напрайхти вий бие :О

Колега, аз смених моята демферна шайба без да има нужда... Смисъл че старата е здрава и гумата не мърда въобще. Ако искаш ще ти я изровя. Сто процента съм я запазил!

Крематор, аз смених шайбата със всичките ролки и ремъци, а ти ми каза че съм за ъпдейт. Май е крайно време да дойда да налееш нещо ново? Да не ми замине новата шайба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз смених моята демферна шайба без да има нужда... Смисъл че старата е здрава и гумата не мърда въобще. Ако искаш ще ти я изровя. Сто процента съм я запазил!

 

Мерси, Колега! Доколкото разбрах, аз вече съм с нова шайба (не знам каква марка и дали е от новия дизайн). Утре ще ида да си взема колата и ще разпитам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пътя над Каменар, там има едни майстори. Бях ходил при тях 1-2 пъти. С търпение се отнесоха към труднооткриваем проблем, което ми направи добро впечатление. Пак бих отишъл ако ми се наложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... при мен проблемът никога не е малък... Оказа се, че от 8-те болта, които държат тая шайба, са били останали 2, които накрая са се скъсали... Или поне така предполагат в сервиза. Те, разбира се, не са могли да развият тия въпросните 2 и ми препоръчват да не се занимавам с опити да ги вадя, щото трябвало да падне цялата предница и да дойдел някакъв агент, като нямало гаранция че след като ги извади, резбата ще е читава... Та, ще ми сложат новата шайба на 6 болта. Още по-лошото е, че двата които ще липсват са един до друг... Идеи, предложения? :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Да попитам дали някой е имал следния проблем - При работа на радио никакъв проблем с звука, при Диск има леко и много дразнещо пращене в колоните - Audi A6 - 2005 MMI - High 2G, 6cd changer, озвучителната система не е босе. Сканирана е няколко пъти нямам грешки.

Търся съвет дали някои е имал подобен проблем.

В други чужди форуми доколкото разбрах се случвал проблем с чейнджъра и при негова смяна със съответно отключване(при активиране на component protection) се оправяли нещата. Има ли нещо вярно в това ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно проблем в самата оптика...сменяй чейнджъра и после в Порше България за отключване :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като темата за спирачките ни е заключена ще пиша тук.

Ако някой сметне за необходимо нека ми премести поста в подходящата тема - разбира се нека и да е отключи.

Оказа се, че спирачките от ес6 също са как да кажа незнам - кекави ли слаби ли ...!?

При две спирания от 280 до 140 и до 120 и предният десен диск стана на 8, а левият се изкриви съвсем незабелижимо. Дисковете и накладките са оригинални като марка и модел вграждани от ауди.

Някой да ме светне какво става!?

И да споделя едно наблюдение.

Веднага след като тотализирах десният диск измерих налягането в гумите. Оказа се, че гумата от дясно е на 2.8, а от ляво на 3.1. Дали това е причината или да не мисля в тази посока?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди на машина PRO CUT и изправи дисковете. В момента си ги опекъл и си им направил закалка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което не ти харесва ми кажи....

Мудна е, ръмжи, при моята позиция на шофиране предните колони закриват видимоста повече от при 4ф, рейката на 4ф е по-вързана за пътя, старите ми седалки ми бяха по-удобни, за новите да не споменавам, очаквах да е по-икономична, но явно след 209 всички горят едно, не спира. Може би и някоя друга дреболия, но сега не се сещам.

Иди на машина PRO CUT и изправи дисковете. В момента си ги опекъл и си им направил закалка :)

Това добре, но аз искам да спирам нормално, без да се налага да изправям дискове след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си нови дискове АТЕ и са леко криви, ще покарам по магистрала малко да ги поизпека и ще ходя да ги изправям пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С оригинални дискове досега не съм брал ядове с изкривяване ,май по магазините продават яки ментаци на добри цени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...