nikif1 Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Колегата е написал че дисковете са оригинални.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Дисковете и накладките са от немска ес6 на 90к км наводнена.Дали просто тази скорост не им е много? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Не би трябвало да имат проблеми с тази скорост..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 А дали при поставянето са почистени главините?Ти преди да ги сложиш качи ли ги на струг,за проверка само?Sent from my хуйуей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Не съм ги качвал на струг, но главините бяха лъснати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Кофти късмет си уцелил може би,по принцип не би трябвало от две екстремни спирания да станат криваци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia1978 Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 N1995 можеш ли да ми дадеш някакви координати на Мишо,че ти май си правеше колата при него.Благодаря ти предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 (Редактирано) Ново 20 при мен... След като си взех колата в събота от майстора (бях му оставил и филтри + масло да смени), забелязах, че при форсиране на място поне до към 3000 rpm и връщане на газта, когато стрелката се върне на нормалните за празен ход обороти се усеща едно леко претрисане и странен звук откъм коша. Веднага реших, че е от демферната шайба и 6-те й болта (от 8), но след като отворих капака и се заслушах, установих че не е от там. Звукът се чува някъде откъм въздуховода дето е въздушния филтър, там където влиза към двигателя. Чува се все едно изведнъж смуква повече въздух. Идеи? P.S. В движение не забелязвам загуба на мощност или пък да пуши. Редактирано 30 Март 2015 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Най вероятно не е сглобил както трябва въздуховодите на филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Вземи си едни дискове EBC и няма да имаш драма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Ново 20 при мен... След като си взех колата в събота от майстора (бях му оставил и филтри + масло да смени), забелязах, че при форсиране на място поне до към 3000 rpm и връщане на газта, когато стрелката се върне на нормалните за празен ход обороти се усеща едно леко претрисане и странен звук откъм коша. Веднага реших, че е от демферната шайба и 6-те й болта (от 8), но след като отворих капака и се заслушах, установих че не е от там. Звукът се чува някъде откъм въздуховода дето е въздушния филтър, там където влиза към двигателя. Чува се все едно изведнъж смуква повече въздух. Идеи? P.S. В движение не забелязвам загуба на мощност или пък да пуши.Дали не е от турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Дали не е от турбото? Нямам идея, проблеми с вървежа нямам, как да проверя (имам VCDS)?Гледах дюзите, само една е по-зле от останалите, но от прочетеното по старите теми мисля, че е в норма => 23 ms Всъщност разтриса точно когато стрелката се върне на празните 777 rpm, усеща се също и с г*з, все едно изпускателната система се разтриса леко под мен... P.S. От 4-5 такива изфорсирвания, 1 път не го прави. Редактирано 31 Март 2015 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Нова шайба ли ти сложиха? Защо не им я върнеш колата да видят майсторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Ами вчера минах през момъка, той погледна и каза, че всички TDI дизели с турбо с променлива геометрия при такова форсиране тропали откъм кутията на филтъра, и ненужно се втелясвам, та се отказах повече да коментирам с него този въпрос... Да, нова е шайбата, обтегача, ролките и ремъка. Единствено, че е хваната на 6 болта, а не на 8... Но не мисля, че шайбата има нещо общо с целия проблем.Възможно е да е почнала да го прави това по-отдавна, но понеже в момента покрай шайбата се вглеждам повече в нея, да го забелязвам чак сега.Но със сигурност преди 6 мес. не го е правила, защото и друг път съм форсирал на място и винаги е била перфектна, а и сравнително наскоро и ти я гледа (и форсира) и щеше да ти направи впечатление, ако го е правила тогава... Редактирано 31 Март 2015 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Хубаво е да е на осемте болта, а не на шестях, защото може да дебалансира вала, ако седи леко накриво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Освен това да не ти е сложил от новия модел шайба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Не, каза че е 1:1 както е било - с трите ролки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) При мен го няма това тресене след форсиране на място. Да не са дюзи? Редактирано 31 Март 2015 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Ами изглежда като проблем с горивната смес, но ако се съди по данните от VCDS, както и от липсата на другите известни симптоми при заминали дюзи, не би трябвало да е от тях... Имате ли представа къде в София мога да ида при човек, който да разгадае живи данни, а не да ми каже "няма записани грешки, супер е колата, това е нормално за тия мотори". Редактирано 31 Март 2015 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Пробвай при Стефан. Правили сме с него на моята кола диагностика в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Аре нема нужда за по-висока скорост да не вземе да се тотализира сама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caligula Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Стефко е номер едно!Само на него се доверявам в това отношение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Привет. От както колата е при мен при включен климатроник се чуваше едно леко пукане отпред вдясно под капака. С течение на времето това пукане се усили и започна някъде от средата да се чува лек звук, подобен на този при разклащане на шише с вода (не знам как по друг начин да го опиша). Скоро след обслужване и ремонт (смяна на вериги и обтегачи) при включен климатроник започна едно леко виене (ту вие, ту не вие) и отгоре на всичко спря да духа топло (при форсиране се оправя донякъде) и като започне да духа топло духа само от десните дюзи. На какво се дължат тези проблеми и възможно ли е при ремонта нещо да е разбутано и от там да е виенето, защото започна да вие точно след като си взех колата?Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xomep Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Като заговорихме на темата Стефан, да кажа че съм доволен от чипа които сложи на мойта. Вече ме е страх да я натискам до доло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Казва се до доле или долу, а не доло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts