kpematop Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Дръж я в по-сух гараж... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bvelichkov Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Лекува ли се някак или трябва да се сменя?Здравей,При мен даваше същата грешка. Оказа се въздушен мехур - обезвъздуши си системата (от шофьорската страна под капака на чистачките е най-високия bleeding point), долей антифриз и ако не се махне грешката, смени помпата. 100 лв ги има втора ръка по моргите, към 450 мисля беше нова оригинална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivonp20 Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Спри да пробваш тогава,че ако тече вътре върху Усилвателя ще имаш доста драми.Sent from my iPhone using TapatalkАз не пробвам вече, но нямам време да се занимавам. Мисля че в петък ще мога да отида до Порше Варна да видя какво ще кажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VaudiR Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Здравейте, Тази сутрин забелязах странно щракане в скоростния лост когато е на Паркинг и леко натисна спирачката. Чува се едно прещракване, а също така и се усеща в лоста, когато си сложа ръката. Колата е 3.0 TDI автоматик, 2005 година.Някой да има идея от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Нормално е. Това е лостовата система, която те спира да ръчкаш без да си натиснал спирачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VaudiR Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Интересно. Вярно че от няколко месеца я имам колата, но това сякаш го нямаше до сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Не си забелязал. И други колеги може да потвърдят, че е нормално. Давай и газ и музиката на макс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 (Редактирано) Потвърждавам също така мога да допълня, че може да се изключва режим "D" в посока "N", без чопа (ако иска някой да използва баир надолу, без колата да го спира). Връщането към "D" става без натискане на спирачка и с чоп. В задръстване, може да се освобождава отново на "N", за да се пести гориво (примерно). Връщането към "D" става с чоп и спирачка, но ако колата е била леко в движение...само с чоп-а Редактирано 16 Април 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VaudiR Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Благодаря за успокоението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Аз лично не препоръчвам движение на N по какъвто и да е повод, според мен кутията не е измислена да сменяш на N на най-малкия наклон Също така по последна информация от kpematop-a, на N не върти някаква помпа на кутията. Може би той може да обясни повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 На N маслото пада в картера, ако искаш да седиш на светофар не на Д, трябва да превключиш на P, тогава маслото се върти из цялата кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Аз лично не препоръчвам движение на N по какъвто и да е повод, според мен кутията не е измислена да сменяш на N на най-малкия наклон Също така по последна информация от kpematop-a, на N не върти някаква помпа на кутията. Може би той може да обясни повече Не ръчкайте кутията на N, само проблеми може да Ви доведе.На предната кола така прецаках кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Скъса жилата ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Скъса жилата ли?Започна да минава в авариен режим, докато се скапа напълно и ремонт, след 6 месеца пък същото и пак ремонт.Абе, скъса ми нервите и сервизите в София всички ги обиколих, без Джемини.Но колата не беше Ауди.Обяснено ми беше, че на N по надолнище например, маслото не се охлажда, вдига се температурата на маслото и от там идват проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Защото маслото не се върти на N !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 От този момент автомата само на D и никакво ръчкане в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 И аз не ръчкам в движение, само на светофар като е студена я държа на P, защото ми дава 1.8l/h на D, а на P ми е 1.2l/h докато е студена, после на топло ми е 1.2l/h на D, докато на P ми е 0.8l/h. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 В тази връзка един подобен може и глупав въпрос- може ли да се мине в движение от D на S или трябва да се спре колата, да натиснеш спирачката и тогава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Може, при изпреварване го правя доста често. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
granch Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 На N маслото пада в картера, ако искаш да седиш на светофар не на Д, трябва да превключиш на P, тогава маслото се върти из цялата кутия.Помпата не е ли вързана към хидротрансформатора? Тоест при движение, ако съм на N, не би ли трябвало да се върти маслото в цялата кутия и да няма проблеми? Вярно, че при теглене на колата не е добре, но тогава двигателя не работи и няма кой да върти помпата. Дано въпроса не е глупав, но наистина искам да разбера дали съм прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Не съм майстор на кутии, ама знам, че на N няма мазане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 (Редактирано) Ако мотора работи,не е проблем да е на N,но не и да се дърпа на дълги разтояния..... Редактирано 16 Април 2015 от nikif1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 И аз не ръчкам в движение, само на светофар като е студена я държа на P, защото ми дава 1.8l/h на D, а на P ми е 1.2l/h докато е студена, после на топло ми е 1.2l/h на D, докато на P ми е 0.8l/h.Стефчо,1.2л/ч нафта са 3лв ,,60 мин. делено на 3лв.=0.05лв/5стотинки/ на минута/толко ти е светофара/. При 0.8л/ч е 2лв,делено на 60мин.е 0.035лв. на минута. Реално това превключване от Д към П ти пести 0.015лв на минута!! Не си струва ръчкането на кутииката заради 1.5 стотинки на минута Обобщено:на Д ти харчи 5ст. на минута,на Н 3.5ст. на минута Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Абе, хора ! На N може само да се дърпа колата и то до 50 км за да не прегрее кутията.Обяснението е много просто.Когато включиш на D започва да се върти хидротрансформатора /две турбини пълни с масло една с/у друга/ които завъртат маслото и така се предава движението от двигателя на дифера.При това се променя температурата и вискозитета на маслото, затова същата има охлаждане.Когато е на N няма завъртане на турбините, няма то "товаренето" на турбините, както го наричат майсторите, следователно маслото не се развърта, а пада в картера.Кутията не се охлажда и може да прегрее.Това е, според мен.Карайте си на D и в задръстване, на светофари и пр. и споко, не ръчкайте много и ще имате дълъг живот.Разбира се и спирането по нагорнище.Задължително е: Спирачка, ръчна спирачка и след това лоста на P.Така не се товари кутията и се удължава живота и. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 (Редактирано) Също може от R да сложите на D без да натискате копчето. В задръстване винаги я държа на D. Някъде бях чел в подробни описания, че от R на P да не минавам директно, а да се направи R-N-D-N-R-P и удължавало доста живота на кутията. Сега обаче не мога пак да намеря този текст. Редактирано 16 Април 2015 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts