Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

За една година и малко, от когато притежавам колата, по двигателя не е пипано нищо, освен обслужване. Сълзят гарнитурите да, но това не е голям проблем, засега. Разхода е ясен, няма как да очакваш да харчи колкото печка. Вървежа е поносим (бързо свикнах :)), а ако нещо пръдне - оправяш и караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Колеги ще свалям всмукателните колектори за да сменя турбо помпата и ми се иска да сменя маркучлетата за вакума. Някой може ли да ми каже какъв размер маркуч да взема?

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.heed-auto.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=92444&category_id=450&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=57

 

Звънни и ги питай, в момента имат черни 3мм. За 1.8Т са перфектни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.8Т гледам ги продават по 3 метра, за 2.7 момчето не знаеше, та си поръчах 6 метра да има :) Ако искаш изчакай седмица за да ги сменя и ще ти кажа колко съм изразходил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуча е при мен, силиконов е. Гадно само че не е рейсингов син цвят :D Май няма да се сдържа и ще почна смяната утре преди работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че моите маркучи са здрави, подмених само един, който влиза под всмукателния колектор, с някаква платнена оплетка е и направо се троши. 

 

Та ей га мръсницата заради която се дупих към 2 часа и 30мин  :cussing:  Още щом я барнах и се отчупи. 

Едит: След като сглобих наново всичко, запалих колата и първоначално двигателя тресеше, по съвет на robobug закачих колата за компа. В секцията на двигателя ми изписваше No DTC... явно компа се беше ресетнал, защото трябваше да имам записана грешка заради изкормения SAI. Покарах колата 2-3км и всичко е 6+ няма го вече тресенето.

 

2u9sa6d.jpg

 

110y8mf.jpg

 

2uha006.jpg

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска сменяхаме гарнитура на капака на клапаните. Та при сглобяването забравихме да закачим буксата на дебитомера и лампата за ЕСП светна. Някъде бях срещал мнение, че има теории за лампата на ЕСП че святкала при неработещ дебитомер, явно е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам към 3 часа ама с доста цигари и две кафета. Трябва да си одрежеш един шестограм петица, че трябва да се развие ЕГР-а, но болтовете са му на кофти място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

На таблото на моя буджак пишеше 314к когато го купих и вече бяха тръгнали. Колко са реални километрите, не знам и не ме е интересувало никога. Ако съдя по частите, които смених по колата за 4-те години, в които я карам и обтегачите са били оригиналните от завода. Когато ги свалих единият буквално се разпадна, интересното е, че бананите бяха ок, леко вкопани от веригата, но съм виждал и в много по-лошо състояние. 

Когато взех колата изтракваха веригите при палене, ако не беше палена колата 2-3 дена, след 2 смени на масло и няколко пътувания извънградско с прилична скорост, изтракването спря. Не е лош ремонт за правене, тегав е, но ако обтегачите са тръгнали, след смяната им колата става осезаемо по-рязка в ниските. След смяната им и оправяне на малко вакууми, колата започна да превърта гуми между първа и втора в сток състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Заваля първия сняг, не можах да заспя след нощна смяна и разцъках малко колата из снега (от 13:00 до към 21:00 се шматках  :hilezh:  ) Ден-два след това ми се появи едно "тракане" когато автомата е на P или на N. Днес успях да мина през майстор, човека я качи на канал и вика шума идва от мястото между двигателя и скоростите. Не се е занимавал с автомати на ауди, но ми обясняваше, че имало някаква планка за която се захващал торка(нещо от тоя род не ми се смейте) и е имал случаи на други коли  тази планка се "късала". Та който е запознат с двигателя и автоматиците нека сподели дали има такава планка и дали се къса. Пиша тук, защото си мисля, че 2.7 може да нанесе повече щети на автомата от 1.8Т или който и да е дизелов двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска сменяхаме гарнитура на капака на клапаните. Та при сглобяването забравихме да закачим буксата на дебитомера и лампата за ЕСП светна. Някъде бях срещал мнение, че има теории за лампата на ЕСП че святкала при неработещ дебитомер, явно е така.

Моя дебиЛомер като сгъна палатката и реши, че не му се работи вече, светнаха двете ламБи ESP и ABS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TiL нали имаше някакви драми с водите къде са хванати и необръщането на ГАЗ ?
К'во направи с тоя проблем?

Питам, защото имам проблем с парното, макар след нов за парното, нова водна помпа, термостат и тн.

Като се върже ЕДИНИЯ изпарител, като ми казаха че ще сложат 2, и парното ми умира. Като го шунтирам и парното става супер силно.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите драми бяха такива, че колата минаваше на газ когато загрее до 90С. Бяха ми вързали изпарителя за охлаждането на маслото. Сега го преместиха към радиаторчето за парното и нямам ядове. Ако не се лъжа robobug беше с два изпарителя на неговоти бивше 2.7 та той ще даде най-добро мнение.

Да не остава въздух в системата?

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз бях със съвсем друга система, каквато инсталтатотите на Ланди твърдят че не съществува :hilezh: ....или поне те не могат да направят:)

А ти като сложиш чип с интерес ще чета обясненията им :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли? Струва ми се, че ако чипна задължително ще трябва да сложа втори изпатутел дет уж държи до 300 коня, но това е далече още.

Едит: сега се сетих, че ти май беше с две тръби от бутилката. То 8мм ако не го нахранят е ебаси и ламята :D

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз бях със съвсем друга система, каквато инсталтатотите на Ланди твърдят че не съществува :hilezh: ....или поне те не могат да направят :)

А ти като сложиш чип с интерес ще чета обясненията им :).

Aз се оказа, че съм с 1 изпарител, като преди монтажа казаха че ще са 2. Моя кенеф е чипнат още от Швейцария и държи 1-1.1 бара до 5000, пиква до към 1,25-1.3

В момента изпарителя е вързан така, че маркуча който принципно идва към парното е срязан, набит в изпарителя и от изпарителя излиза към парното.

По думите на не безизвестен бивш газаджия (The_Machine) - много грешен подход. По думите на майстора ми, който не е газаджия, но е в бизнеса вече 6-7г. и не е една кола която е видял - грешен подход. По думите на Христо от Ланди - той такива коли бил правил не една и проблема е в колата, което аз лично не вярвам.

Утре моя механик ще прави някакви магарии по съвет на The_Machine, белким го оправи. После ще разговарям със газаджиите да коментираме изхода.

Факта е че като е шунтиран изпарителя - колата е сауна. Върже ли се - студ. И отделно има детонации ужасни при каране в ниски обороти, а намаляват във по-високите, когато водната помпа върти по-силно и ми идва и топлото в купето.

Ще поживеем и ще видим.

Надявам се да си запазя доброто мнение за Ланди, защото вече 5 или 6 коли съм им докарал като клиенти. Ще бъде много неприятно, ако вместо нови клиенти им докарам лоша репутация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти знаеш ли че в студа и аз забелязах, че парното почва да духа по-топло след като изфорсирамдо към 3к оборота. Все си мисля че трябва изпарителя да е след радиаторчето на парното, но не съм погледнал как е направено при мен. Репутацията се заслужава, ако са се осрали се постарай да ги раздухаш за да не се набоде и още някой. И при мен уж бяха правили няколко такива коли, а се оказа, че били правени в София... после па изпарителя хванат за охлаждането на маслото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имате някакви страхотни проблеми с колите. При мен е с два изпарителя Atiker SR06 Super max или нещо от сорта, вързани са последователно преди парното, датчикът за температурата е вързан за втория. Днес на -9 градуса, колата обръща на газ на 45 градуса по климатроник, в газовата е зададено 35градуса или около 400-500 метра след тръгване. Обръща на газ или на първия светофар, на който спирам или на втория. Парно почва да се усеща преди 60 градуса по климатроник. Карах колата 4 години без газова, при същите температури, парното се усещаше на около 40-45 градуса, сега идва малко преди 60 градуса на климатроник. Разликата в разстоянието между двете температури е 200-300метра. Парно има колата, зверско, държа я на 20 градуса на климатроника. Колата е с термостат, който отваря напълно на 82 градуса, монтиран преди 4 години и 46к км и чисто нова воден радиатор. Преди да мине температурата над 80 градуса рядко карам над 2000 оборота. На тази кола аз лично не виждам къде другаде може да се върже изпарител, а пробвах няколко варианта. Най-голямата жега на малкия кръг е точно към парното.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...