ChillToucH Публикувано 3 Май 2017 Доклад Share Публикувано 3 Май 2017 Като за тези коне си върви прилично, но не е ракета. Ще го кажа така, не съжалявам за покупката и винаги слизам с усмивка . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
black_r32 Публикувано 3 Май 2017 Доклад Share Публикувано 3 Май 2017 За в а6-цата ясно че не е нищо особено! но все си мислех че в б5 с4 ще е нещо интересно, сравнявам с ремапнато с3 1,8т... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Една идея по-бързо ще е от S3 с ремап. Примерно 0.2 до 0.3 на 402м. Все пак колата тежи повече. В А6 пак не е бавна, просто А6 особено с повечко екстри натежава доволно. Моето е 1910кг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uniqaudio Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 И S4 ката си тежи доволно много и недозавива. Също има и много подводни камъни за да влезе в час колата. Да не изброявам, обслужване, ЕГТ датчици, течащи гарнитури при капаците на главите, ламбда сонди, катализатори и прочие до болка познати на всички собственици. На повечето 2.7 са им цъфнали стоковите турбинки и не изкарват много след ремап, мотора се вади за да се сменят. Съединителя се предава на 500 нм особено след някой друг старт. Много по рентабилно лично за мен е да се наливат пари в S3. Повечето собственици не си признават, че караме бензинов душегуб. Кеф цена няма, големия турбиниран мотор има страхотен звук и тяга, но иска и дълбоки джобове. В стоков вариант си е скука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Аз не съм казал, че кола струвала 60хил евро някога е безплатна за поддръжка. За даване на газ кола от клас Хечбек е по-подходяща разбира се от нещо дето тежи почти 2тона. 2.7Т и А6 имат други качества, тотално неизвестни за А3/S3. И пак след чип върви доста прилично, вероятно колкото S3 с чип. иначе 1.8Т също като го вземеш на 20г е за правене, просто е по-евтино. Ама като го опънеш на 1900кг кола, дори да е напънато до 350кс, не е приятно като V6 с 2 турбини и 50% по-голям обем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 6 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 А6 2.7t е кола с много добра конфигурация за дълги и спокойни пътувания. Когато са я мислили със сигурност не са имали за цел да е болид! Ако се търси бърза кола из завоите си вземаш а/с3 но ще се возиш в малка лагерница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
black_r32 Публикувано 6 Май 2017 Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 (Редактирано) Безпорно е така, но в купето на б5 очаквах повече,тествахме една ии... останах с смесени чуства!! може да не е била в добро здраве но на приятел чипната ибиза 1,8т ми се стори по жива ... Редактирано 9 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 6 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 И 1.8т и 2.7т са много скопени със стоков софтуер. Ако и двете са били чипнати и 2.7т е било мудно значи е имало някакъв проблем. 2.7т и 1.8т с доработки (на цецо) с еднакви дизелови кутии са коренно различни. По думите на Цецо е ужасно за каране, а моя шлеб си пъне като танк без значение на коя предавка. Та 1.8т е много подходящ за малко купе и до към 300-350 коня, нагоре става лагав, 2.7т си вади едни 500-550 коня и пак е приятен и отзивчив. Тука си говорим за евридейки с бърза реакция, а не за турбо мотор който да е в бууст на 4500-5000 оборота. Имал съм awt в пасат на предно, имам 2.7т в а6 куатро и ръчка... Просто двата мотора нямат място за сръвнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uniqaudio Публикувано 6 Май 2017 Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 Поста ми беше като отговор на black_r32. Ако се чуди кое да си избере. По-евтино е 1.8Т няма спор. Явно е случил на удушена S4-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 6 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 На теория е по-евтино... На практика и 1.6 може да ти изпразни джоба. Това, че 2.7т е с две глави, две турбини и разни дреболии х2 не значи, че ще се наложи да ги ремонтираш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nykolayy Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 Здравейте, колеги!!! Сутринта запалих колата 2.7 бт AJK, изминах около 2км. Слезнах и я оставих да работи, чух някакво не чукане ,ами шум от зад на мотора ( все едно хлабава верига ) , поработи така 20 - 30сек. и се оправи. Какво може да е имате ли предположения. Но пак казвам не е чукане. До сега не съм го чувал тоя шум .На около 4000км. е след смяна на маслото, възможно ли е да е от маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 закачаш на ваг ком на 91 -92 канал обтегачи на веригите , последна стойност се гледа под товар от 2 до 4 к оборота трябва да е 22-24 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lorda Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 В талона ме пишат 1595кг ,дали е 300кг разлика от една куатро. Имали друг с 2.7т само предно и ръчка искам да сравним някои стойности на Л.С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 16 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2017 Може и да е такава разликата. Един път кутията ти е по-лека, нямаш кардан, нямаш диф, окачването ти е друго... ако си и седан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lorda Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 Мм да седан е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lorda Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Нещо май съм пропуснал в темата,та как се чипва тоя АЖК,днес ходих в един сервиз опита,но не стана май с ОБД2 пробва.Доколкото разбрах трябва да се изважда ЕКУто или?Ще го оставим за м.Юли хем да събера инфо. И как бих се държал срещу 3.0тди фейсово,комби сток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 С чип и без чип тди 3.0, ако не е би-тди, срещу 2.7т с чип, ръчка и на предно, има шанс само от място. Тръгнете ли от 100 на горе само ще гледа тъжно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Здр колеги, от 1 месец имам ауди с4 2.7 265 коня. Не съм карал такава кола досега и ми се струваше, че върви много. След една гонка от летящ старт ( 30-150км) с пасат б5 1.9 220коня останах неприятно изненадан. Колата явно не вървеше чак толкова. Загубих с половин кола. След това а4 1.8т с чип ме би с една кола разстояние. Закячих колата има грешка за egt сензора. Един познат майстор ми каза, че е сменял 4 пъти на такъв двигател въпросният сензор и разлика нямяло. Да не го сменявам. Сензорът ще бъде сменен в най скоро време, но ме притеснява дали колота ще тръгне по добре. Boost target 1.53 толкова е и измереното от мапа. Дебитомера дава към 170г/с. Днес ще погледна и ламбда сондите в движение. Незнам обаче времената на дюзите колко трябва да бъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 21 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Кажи му на твоя майстор да затваря сервиза и на негово място да отваря кифладжийница, а ти не ходи при него за ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 (Редактирано) Мда прав си. А по въпроса за вървежа спъва ли egt сензорът и колко? Утре ще пусна логове да видите щото наистина не върви като за 260 коня. Редактирано 21 Юни 2017 от Miroslav544 Не пълен коментар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 21 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Ако не знаех колко си зле щях да се схвана... Добре че те знам Когато егт не работи ецу реже бууста. Сега си почти като атмосферка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 1.53 при изгоряло ЕГТ? 173м/с на дебитомер? Я дай логове и ще мислим пак. Ако си от София драсни едно лично да я видим на живо какво прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 24 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 Толкова е исканото 1.5, но плюс атмосферното налягане(actual boost по ваг ком е също 1.5). Тази седмица ще опитаме да поправим егт то с един приятел и ще направя свестен лог. Injection ms е около 16.3 при пълно натоварване. Двете ламбда сонди 0.825 - 0.815 v. Ако има нещо друго вожно, което трябва да се гледа споделете ще съм ви благодарен. Колегата TiL ми обясни по тела, че най вероятно е в сервизен режим и затова не върви както трябва. От 0 до 100 с двама човека и пълен резервоар около 7.5 сек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Че то толкова (7.5 сек.) го дават фабрично за автомат и 250-коньовата версия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Е да ама тва е уж 265 коня ръчка и наистина очаквах доста повече, а не а4 1.8т (150) с чип да ме прави смешно. След смяна на егт то ще пиша какъв е резултата. Да се надяваме, че ще тръгне още малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване