AUDI 2005 Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Предполагам, че не са успели да изтеглят последните 50-70 мл. Остана ми точно 600 мл. Вече е продадено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 (Редактирано) Колеги ще споделя една информация просто да си го имате в предвид. Носих кутията за ремонт и преди това източих 0.500л маслото от самата раздатка. След като я взех наляхме половинката вътре но маслото бе недостатъчно. Вчера ми пристигна маслото от България и доляхме още 260 мил. точно докато не потече от пробката и общото количество което тя събира е 0.750-0.760 л. След това просто информативно се опитахме да видим колко масло ще изкараме и резултата бе половин литър другите 0.250 нямат вадене през пробката. Та за подмяна си трябва половин литър за напълно празна 0.750 л. Редактирано 30 Ноември 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Колеги мой приятел си купи масло за раздатката и до ден два ще има 500мл за продан,някой ако иска да пише ! Маслото е оеигинално от Порше ! Колеги информативно това е раздатка нали ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Това е да, обаче това омасляване е притеснително... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tchoumpov Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 (Редактирано) On 2/18/2016 at 3:05 AM, Nikolay Dekov said: Открих нещо интересно в един документ на ZF за 6HP19A , за маслата които може да се ползват за предния диференциал и за торсена.Може да се ползват като алтернатива на ботилираните в опаковка Ауди . Намират се в бг на по-добра цена. Oil volume: 9 l transmission oil No. S671.090.311 (green) and 1,05 l differential oil No. S671.090.163 and 0,528 l Torsen differential oil No No. S671.090.163 and 0,022 l Sturaco oil No. S671.090.167 Значи: купих 2л S671.090.163 и 300мл. (по-малко не можело да ми продадат!!) Sturaco oil No. S671.090.167 общо за 130лв. S671.090.163 е за предния диф и за торсен. Само дето за торсен-а се добава 22мл от Sturaco oil No. S671.090.167. За задния дифф маслото също е S671.090.163. Тоест смяната на преден, заден дифф и торсен с оригинално масло ще излезе около 140лв. при положение , че не му пробутат 300 мл Sturaco oil като на мен Ако някой ийма нужда от добавка Sturaco oil No. S671.090.167 имам около 250мл, за 10 смени на торсен диф. Sturaco oil No. S671.090.167 литъра е около 140лв. но за А6 трябват само 22мл... По-горе написаните не са алтернативни а с тях излизат от завода>>>> Редактирано 14 Декември 2016 от tchoumpov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Евала, че си ги извадил На мен ще ми трябва масло за заден диф G 052145S2 може ли да се измисли нещо? trapera94 за да излезне цялото масло може да свалиш раздатката, махаш пропелер вала и после болтовете към кутията. Като гледам ти масляви и може да смениш и семеринга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 Извинявам се предварително за невежия въпрос, но торсен диференциал и раздатка едно и също е в случая? Не ми стана ясно от постовете какво е точно е торсен диференциал при тези коли? Т.е. имам преден, заден и торсен диференциал(раздатка)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 (Редактирано) @Iliy@ Toчно така Редактирано 27 Декември 2016 от lmbr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Не са ли торсен и предния и задния? Как прехвърля ляво - дясно иначе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Не знам какво разбираш под прехвърля, но има ЕДЛ и бие спиорачки на въртящото се колело. Но не забелязвам особен ефект от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Преди 8 часа, hysterics написа: Не са ли торсен и предния и задния? Как прехвърля ляво - дясно иначе? Торсен е само средния.Предния и задния са си съвсем стандартни диференциали! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Ето ви маслата в Гемини, малко е стара информацията, но сигурно не е много различно. http://gemini4.com/news.php?cat=6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tchoumpov Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Имам останало масло от Gemini за торсен. Останало ми е 1800мл. Тоест за 3 торсена по 600мл със 30мл.стурако добавка. Ако някой иска, да пише на лични. 45лв. за 600 мл с добавка стурако 30мл. Аз го смених и определено вибрациите при завой изчезнаха.!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tchoumpov Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Остана само една доза от 600мл масло и 30мл стурако!!! Понеже на лични колега ме пита как се сменя маслото в торсена. Аз махнах кожуха на торсена, измих с обезмаслител, нов О-пръстен и по обратния ред на сглобяване. Не знам колко е вярно, но във форум в Англия съветваха да се направи по гореописания начин. Понеже добавката след определен пробег и се губят свойствата и при смяна на масло от типа "изсмукване" старата добавка остава полепена по торсена. След като се сложи ново масло и добавка, старата добавка, която е полепена по тосена, разваля качествата на новата, затова е добре да се разглоби торсена и почисти с обезмаслител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, Изпаднах в едни размисли дали проявилите се симптоми може да е от дифовете и маслото. Та ситуацията е следната.Не винаги,засичам че,когато има по-голямо усилие на предните гуми понякога го прави,а именно: Когато е на място или потеглям с ниска скорост и завъртам надясно,на ляво почти е недоловимо волана извибрирва,и се чува това,все едно джойстика от плейстешъна ми е в ръцете или като захождам да паркирам Последно го напрваи в една пряспа позавъртях десен,силно изразено вибриране,на ляво съвсем леко доловимо няколко пъти и вибрираше кормилото,след това спря,явно гумите утъпкаха снега и триенето намаля.От какво може да е? 3.0тди ASB мотор. Поздрави Редактирано 16 Януари 2017 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Смени всички масла, ако ще караш колата, за да не правиш после дифове. Разликата между новото и старото масло е огромна. И аз се чудих дали да сменям и като видях разликата изобщо не съжалявам. Моите са на 230х. Ако е на повече още по-зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 (Редактирано) Проблемът с вибрациите от раздатката се проявява и на сухо. Отиди в паркинга на мола, спри, тръгни с пълен ляв, спри, тръгни с пълен десен, ако вибрира докато не изправиш малко волана най-вероятно е от това. Редактирано 16 Януари 2017 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXee Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Имаше колега, който пита за сервиз във Варна , компетентен в смяната на маслата на дифовете ... аз като некомпетентен ще добавя към вапроса и къде могат да обслужат и скоростната кутия ! Носят се слухове, че у нас много "майстори" сменят маслото на кутията, но след това се чупела. Явно не го правят както трябва ! От Порше Варна ми дадоха цена за смяна на масло, гарнитура, пробка и адаптация над 1000лв и това само на кутията ! И да обощя от изчетените 8 страници дискусия : Масло за торсен ~0,5л - разфасовка от 1л = ~200лв G 055 145 A2 Масло преден диференциал ~0.9-1л - разфасовка от 1л= ~70лв G 052 145 S2 Масло заден диференциал ~1,5л - разфасовка от 1л= ~70лв G 052 145 S2 Моля добавете и за кутията консумативите за да стане пълна картинката ! Все пак да уточня, че конкретно ме интересува автоматична скоростна кутия! За двигателите е ясно, че са променлива величина в зависимост от кубатурата ... на 3.2 FSI събира 7,5л Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Щом си от Варна иди е МиДавто. Цяла България там правят кутийте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Преди 21 часа, kikson1979 написа: Здравейте колеги, Изпаднах в едни размисли дали проявилите се симптоми може да е от дифовете и маслото. Та ситуацията е следната.Не винаги,засичам че,когато има по-голямо усилие на предните гуми понякога го прави,а именно: Когато е на място или потеглям с ниска скорост и завъртам надясно,на ляво почти е недоловимо волана извибрирва,и се чува това,все едно джойстика от плейстешъна ми е в ръцете или като захождам да паркирам Последно го напрваи в една пряспа позавъртях десен,силно изразено вибриране,на ляво съвсем леко доловимо няколко пъти и вибрираше кормилото,след това спря,явно гумите утъпкаха снега и триенето намаля.От какво може да е? 3.0тди ASB мотор. Поздрави Колега вибрациите във волана ли са? Ако да това е от рейката или омекнали тампони на носачите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 @eXee, за кутията: Смяна масло - ZF Lifeguard 8 - 44-64 лв. в зависимост отстъпките. При мен събра малко над 7л. Смяна филтър - ZF - 73-104 лв. пак спрямо остъпките, които намериш. Смяна гарнитура - 50-72 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXee Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 @lmbr благодаря за своевремнното и пълно инфо - много ми е полезно да си направи сметката човек когато предприема обслужване, а не да ипотекира имот и да има 10 000лв за да е сигурен, че ще му стигнат.... Ако мога да попитам има ли човек във форума, който да ми каже подробности за автомобила , който съм закупил като се знае рамата ? Интересуват ме код на двигател , тип скорости , ето тези количества за консумативите , ако има как и екстрите да бъдат изброени и т.н. Извинпвам се за офтопик-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Tези неща не ги ли провери преди да вземеш колата? Имаче отиваш с талона в което и да е представителство и ти казват всичко. Ако имаш връзки може и без талона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2017 Мисля да почна да мешам масло за раздатка G 052 145 със Стурако, 240лв за оригинално масло ми се вижда прекалено скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 19 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2017 (Редактирано) Аз така направих с половинка от маслото което ми прати. Смених го и вибрации нямам. Поне за сега Редактирано 20 Януари 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване