ivo.petkov Публикувано 7 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 Преди 17 часа, Dan4ote написа: Само не бъркайте моторно масло, където има горене с нафта или бензин и такова в затворен модул, като скорости и дифове. Моторното е ясно там две мнения няма . Другите масла - скоростната кутия реално нямаме прегряване на маслото понеже има охлаждане това го съхранява като масло . Имаме фини отлагания от метал , и др, но за тях се грижи масления филтър. Диф, там едва ли има много висока температура а и не е много проблем някакви механични отлагания за зъбните колела . PS. Това е мое мнения и не ангажирам никой с него . Аз ще я покарам малко така да видя дали няма да направя първо ремонт на кутията и после да сменям масла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 7 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 Ако смениш цялото масло на кутията, най-вероятно ще стане по-зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 7 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 (Редактирано) И аз имам такива съмнения Редактирано 7 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 Скоростното масло също може да прегрее, ако се постараеш. Проблема на скоростите, не е толкоз маслото, колкото цедката се запушва от феродовите дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 И на ръчните има такъв проблем. Аз смених съединител заради това. Боксуваше, а се оказа, че не е толкова износен, а задържа феродовия в шлиците, защото е пълно с прах от диска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Или притискателя е омекнал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Явно не е успявал да го притисне достатъчно. Пребоксуваше малко и не се увеличи с времето, но реших да го сменям. Че е омекнал с времето е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 С изтъняването на фрикционния диск, усилието върху него се намалява, но педала става по-твърд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 12 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2018 На 11/5/2017 at 1:32, nichirenshu написа: Какво се промени, че стана друга кола? Имах вибрации при потегляне на пълен ляв и пълен десен и скоростите закачаха по грубо. сега всичко изчезна,при мен разликата беше голяма явно защото не са били сменяни до сега маслата на дифовете и раздатката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipk Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 (Редактирано) Здравейте колеги. Изчетох цялата тема и малко се обърках . Извинявам се предварително за въпросите и за това,че пиша в грешния раздел, но искам да обслужа колата и да нямам след това проблеми. Колата е Ауди А4 Б6 1,9 тди 130кс куатро, ръчна кутия - 6-скорости.За раздатката (торсена) - разбрах. Въпроса ми е за скоростната кутия и дифовете. Маслото на скоростната кутия и предния диф едно и също ли е, и еднакво ли е и за задния диф. Ако да - мога ли да заменя оригиналното G 052 145 S2 с CASTROL SyNTRANS TRANSAXLE 75W-90 ? Благодаря предварително. Из Редактирано 30 Януари 2018 от krasipk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Искам да попитам има ли варианти на куатро когато маслото на преден диференциал и раздатката да са в обща вана и се сменя заедно. Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Май не. На Б6-цата ми на ръчната кутия маслото на скоростите и на предния диф са заедно, ама на раздатката е отделно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 Мисля, че на Б7 маслото на скоростите, предния диференциал и раздатката е общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 Отделни са и при Б7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 Да кажа защо попитах понеже преди около месец сменях маслото на раздатката и говорихме с майстора да сложи от оригиналното масло което е скъпото около двеста лева литъра и така и така бля бля,и накрая след смяната като отидох да си взема колата той ми съобщи че ваната на преден диференциал и раздатката била обща и затова източил маслото от двете места и сложил навсякъде от маслото за дифа което е пак оригинално но нямало проблеми то едното и другото било диференциал.И резултата не закъсня много вече катонавия волана в движение и се усещат вибрации,а преди това бяха едва забелижими и затова реших да го сменям. Въпрос ако сменя пак маслото на раздатката с оригиналното което го дават от Ауди дали ще се оправят неща. Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Април 2018 Доклад Share Публикувано 4 Април 2018 Ако сегашното е пълно със стружки няма да се оправи. Но пробвай да го смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 4 Април 2018 Доклад Share Публикувано 4 Април 2018 Ако сегашното е пълно със стружки няма да се оправи. Но пробвай да го смениш. Е то сегашното е на един месец едва ли има струшки,но имайки в предвид че не може да се източи всичкото при смяна сигурно има някакви стружки.Но проблема се появи след смяната с масло не по предписание.Ще пробвам с оригинално масло на Ауди дано се оправи. Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Април 2018 Доклад Share Публикувано 4 Април 2018 75w90 gl5 сложи и виж дали ще вибрира, ако вибрира пак разНатка втора употреба си търси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu11 Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Здравейте колеги днес си смених маслото на раздатката и диференциалите и ми останаха по 0,5л отG055 142 A2 което е за раздатката и 0,5л от G 052 145 S2 което е за дифовете ако някой има интерес да пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Ако маслата в дифовете и раздатката вече са навъртяли 100 000км след смяната им? Т.е. взех колата на 230к , а предишния собственик ги е сменил на 140к. Означава ли, че съм пред смяна на маслата отново? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 10 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2019 Направо ги сменяй. Не чакай да стигнеш 100-така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2019 Дават ги лайфтайм, според мен като ги смениш веднъж на 150-200к ще изкарат до края на живота на колата. Ако има омасляване покрай кардана отпред смени семеринга на раздатката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2019 Защо всички сменяте с оригинално като GL-5 75W90 на Кастрол или друга марка да кажем е по спецификация. Това е все едно да купиш моторно масло от Ауди. Торсена го изключваме, там е ясно защо трябва да е оригинално. Все пак това са един вид отворени дифове, няма даже шпер. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 25 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2019 (Редактирано) Да споделя и аз.Умишлено първо смених маслото на задния диф с ОЕМско-усети се разлика малка.Смених след това на предния диф-никаква разлика не усетих.Сега се чудя да го пипам ли на раздатката и дали ще има разлика изобщо..? Редактирано 25 Януари 2019 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване