Svetliu90 Публикувано 18 Август 2018 Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 При 16 клапановите със сигурност се проявява дефекта. За 8 клапановите не съм сигурен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 18 Август 2018 Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 Да попитам запознатите: -При двигател 2.0 TDI 170 коня, който се слага на Q5, има ли го този проблем с този шестостен? Двигателят същият ли е? Понеже не виждам подобна тема в раздела на Q5, а се оглеждам за такава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Август 2018 Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 (Редактирано) Преди 10 часа, moto_fan написа: Те ти доказателство ве Бузко . Сменен шестостен И аз имам снимки и това нищо не доказва, освен че не си поддържате колите или по скоро няма превенция. Оправяйте се както решите, на моите коли, тези които ремонтирам и нося отговорност залагам на превенцията и добрата поддръжка. Цитат Редактирано 18 Август 2018 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Август 2018 Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 Снимката не е на моя кола, просто приеми че съм виждАл неколкократно подобни и съм съвсем добронамерен, тоест бях. ...ше изпадаш ли в детайли за уникално, безкомпромисната поддържка на твоЙте кършове или тези които ремонтираш , или ти ходиш да ги освещаваш ,водиш ги на баячки или? ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 На 8/18/2018 at 19:47, buzzi написа: И аз имам снимки и това нищо не доказва, освен че не си поддържате колите или по скоро няма превенция. Оправяйте се както решите, на моите коли, тези които ремонтирам и нося отговорност залагам на превенцията и добрата поддръжка. Извинявай, но кажи какво имаш предвид в "поддържането на колата"свързанос този проблем. Поне аз не разбрах каква трябва да е превенцията . Благодаря предварително, защото смятам този проблем за важен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 Не чакам да се разбие, сменям на около 150 170 000,ако има история колата и е правено вече след 100 000 пак, вярното масло по спецификация, смяна на максимум 10 000 км, сигурно на 20 от колите, които поддържам съм сменил, до сега няма проблем, там където няма информация веднага сменям, имам кола на 350 000 с 2 смени на шестограм и 1 разпределителен вал. За съжаление имам и такава като снимките по горе, но тя дойде така, един пръст грес имаше в картера и капака на клапаните. Ако искаш да караш, правиш необходимото, нищо вечно няма, караш и каквото стане. Ще направиш помпата, дюза ще се обади или глава. Правя каквото трябва па да става каквото ще. Сегашната ми каручка е на 130 000,чувам вече заветното виене, въпреки че на комон решил се води че проблема е изчистен, вече правих една b8, и турбото и смених, шестограма ми е в жабката, само чакам прозорец във времето. Няма да отлага , колата ми трябва всеки ден. Само стружки във филтъра да не виждам че тук превенция няма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 VW твърдят че при комън рейла направили шестостена по дълъг , от 7см на 10 см и нямало проблем уж.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 За съжаление правих един, може да е прецедент, тамън ще се разбере има ли износване и колко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 И при 2.0TDI комън рейл има доста повредени мотори.Шестостена е 100 мм.след 11.2009 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 29 Август 2018 Доклад Share Публикувано 29 Август 2018 Четох с интерес темата и се чудя дали 2.0 CAGA от началото на 2009 е в засегнатите и как мога да разбера шафта как е и дали може превантивна смяна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beroe11 Публикувано 13 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2018 Този проблем с шестограма на маслената помпа, има ли го на 1.9 116к.с. BRB двигателя или е само на 2.0? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silkosam Публикувано 13 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2018 При 1.9TDI такъв проблем не съществува.При А4В7 116 к.с са два моторите с код BKE и BRB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beroe11 Публикувано 13 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2018 (Редактирано) Чак сега обърнах внимание, че е така. КРБ е с ДПФ филтър, докато БКЕ е без. Да разбирам, че БКЕ е за предпочитане? Редактирано 14 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki82 Публикувано 20 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2019 Слагате маслена помпа ,верига с обтегач и зъбно колело от 1,9тди и си решавате проблема с мазането завинаги,остава същия картер ,запушва се мазането на балансиращите валове на блока и се слага всмукател от по новите мотори които са със същата помпа като 1,9тди,Вече е тествано 30 000км няма проблеми, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAng Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Здравейте, сигурно е досадно, но не можах да намеря със сигурност дали засяга моя двигател, и за да съм сигурен реших да попитам. Колата е 2006 г. A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI 16V 140 к.с. , двигателя помпа дюза с кодировка BKD. Благодаря предварително за отделеното време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Намя такъв шестограм на твоя двигател - карай си спокойно от тая гледна точка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAng Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 (Редактирано) Това е много добра новина за мен. Много благодаря за което! Редактирано 8 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 На а3 са с напречен мотор и не слагат балансиращи валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAng Публикувано 9 Май 2019 Доклад Share Публикувано 9 Май 2019 Преди 22 часа, skorvod написа: На а3 са с напречен мотор и не слагат балансиращи валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 Здравейте Някой може ли да даде информация от първа ръка как става смяната на шестограма? 1. Някакви проблеми или неща за които да се внимава при смъкването на картера и валовете? 2. Двата болта на картера, които са забити в маховика излизат ли лесно и как? 3. Трябва ли да се смъква модула с валовете или помпата и шестограма могат да се извадят и да се смени шестограма само със смъкване на картера? 4. При сглобяването как се зацепват балансиращите валовете? Двигателя е BLB в Б7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 Шестограма се сменя без сваляне на валовете и помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 В такъв случай остава само проблема с болтовете на картера, които са до маховика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 Бърка се през двата отвора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 Изчакай да се оцеди напълно маслото.Обезмасляваш перфектно, нанасяш силикона и бой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 Благодаря за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване