Jump to content

Адлер ауто-чип тунинг


Recommended Posts

  • Отговори 377
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Благодаря ви.

На мен ми харесва как върви, но все пак да разбирам че...  Не е Ок???

Neotrace...  Потърси моля те твоята да я погледна. Аз просто незнам дали да се притеснявам или не. То ест...  Дали е добре тази графика или напротив. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

75кс трябва да е резачката.

Едит: а по въпроса 300нм е безумно за тези компоненти, тази кола с 200 пик ще върви по същия начин(просто тролея нямаше да тръгва от 2500 а от 3000 оборота) и мапера не е било нужно да си остави ръцете и да надуе всичко на макс за едни 500 оборота, без дори да намесваме лаг-а и споол-а преди 2к...мое мнение...

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Netizen...  

Да.. 75 коня е по документи, но на диното даде 81к.с преди ремапа.

 А нужно ли е да имам по-дълго такъв голям пик на нютона, след постигане на максималните конски сили и задържането им до края???

Всичко ми е много противоречиво в крайна сметка.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да се запиташ що за резултати дава въпросното дино. Кола на възраст с каквито и да е компенсации от софтуера на диното, без модификации, ми се вижда доста невероятно да дава повече отколкото е по заводски спецификации. А въпросния пик изглежда като "маркетингов трик" от типа "ебаси как рита на еди-колко-си оборота".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Графиката на въртящият момент да речем изглежда добре, но тази на мощността изглежда абсурдно според мен. Това от дино стенд ли е или някаква програма за телефон?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш, че са свързани с формула, няма как едната да е добре другата не...скока от Еверест след пика прави равна мощността. Щом на човека му харесва динамиката ок, но ненужно се товарят компонентите с тоя пик. Защо няма графика сток, за да се види разликата преди ремапа?

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, FV215B said:

Благодаря ви.

На мен ми харесва как върви, но все пак да разбирам че...  Не е Ок???

Neotrace...  Потърси моля те твоята да я погледна. Аз просто незнам дали да се притеснявам или не. То ест...  Дали е добре тази графика или напротив. 

 

Не мога да намеря всички графики....изнамерих само тая отпреди чипа. Тва не е толкова важно...по-скоро обърни внимание на кривата на конските сили, как нараства плавно и максимума е някъде след 4000к оборота....докато при тебе е равна от 2500 нататък.

Polo Dyno1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моя резултат от днес, преди и след ремапа. Повече от доволен съм.

Има доста повече сила особено от 2500 нагоре

IMAG0787.jpg

IMAG0790.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко изглежда нормално. Резултатът показва, че двигателят определено е в добро състояние.

Турбинката има още потенциал но на дюзите не им стига капацитет.  Ако сложиш дюзи от BEX ще изкараш още. С тях може и да не ходиш за донастройка. Катализаторът стои ли на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, МММ1 написа:

Всичко изглежда нормално. Резултатът показва, че двигателят определено е в добро състояние.

Турбинката има още потенциал но на дюзите не им стига капацитет.  Ако сложиш дюзи от BEX ще изкараш още. С тях може и да не ходиш за донастройка. Катализаторът стои ли на колата?

 

Вчера беше премахнат ката защото миришеше при по високи обороти. Ами нямам такива амбиции за сега колега. Знам че може повече, но в Адлер ми казаха че това е оптималния вариант мощност-безопасност на 0.95бара и реших да е както кажат те. Загадка е как колата върви на газ до прекъсвач без да е донастройвана и разлика във вървежа почти не усещам, газовата е с компоненти за до 300 hp ...ама все пак. Пробвах я само веднъж на газ де, през останалото време просто се возих до София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При читаво мапване, обикновено няма ядове да се кара дори със стоковите настройки на ГИ. Аз в момента също съм така, само че с чип на МТМ.
С други чипове, които имам готови или от "замунда" има проблеми на газ, дори и с нови настройки, а при някои има проблеми дори и на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата, стана супер и на газ. На 3200/300 на 2ра започва да върти гуми като бясна. Не усещам и разлика между газ и бензин. Повече от доволен съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Почти година мина вече и мисля,  че сте прави колеги! 

Нищо повече от един ритник за миг.

А разхода на гориво ми скочи осезаемо.  Дори и когато сменям предавките на 2к. и не я изцеждам а си ускорявам плавно и спокойно.

И май ще ходя да си върна оригиналния софтуер. 

Дано само не ми се стори много спряла... Въпреки, че и преди ремапа си вървеше много добре. 

В крайна сметка се съгласявам с вас, че този чип е некъдърен. Трябвало е да ида другаде. 

Заключение! 

 

Редактирано от FV215B
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Buddah написа:

Кажи и с какъв мотор си :hilezh:

Извинявам се..  Да.

1.4 TDI :lol:

Не съобразих защото е коментарано по моя въпрос на предната страница. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що чака цяла година, ми не отиде при мапера да си оправи бакиите още тогава? Нали не си очаквал нещата да се оправят от само себе си? И по интересния въпрос е там където са ти правили софтуера и дино тестовете кьорави ли са били, че не са видяли тая равна графика на мощността....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж графиката на миналата страница и обърни внимание на колко оборота е постигната максималната мощност.....и какво става след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от Адлер, трябваше да отидеш да ти я оправят. Няма никакъв проблем и донастрйката не струва нищо. Аз така на моята отидох за донастройка, защото имах 1 бар чак към 4000 оборота. Отидох, обясних, че искам ако може по рано да имам 1 бар, човека свали софта, писа нещо на компа, качи го и колата вече се държеше съвсем различно. Точно както исках, на 3000 заковава 1 бар и държи така стабилно с лек пик до към 1,2 на 4200 оборота и вече към 5000 почва да пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...