Ц Е Ц О Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Представяш ли си.......ебаси тролея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FV215B Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Благодаря ви. На мен ми харесва как върви, но все пак да разбирам че... Не е Ок??? Neotrace... Потърси моля те твоята да я погледна. Аз просто незнам дали да се притеснявам или не. То ест... Дали е добре тази графика или напротив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Ако е 90 коня сток, мисля, че е нормално това 115к.с./300Нм пик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 (Редактирано) 75кс трябва да е резачката. Едит: а по въпроса 300нм е безумно за тези компоненти, тази кола с 200 пик ще върви по същия начин(просто тролея нямаше да тръгва от 2500 а от 3000 оборота) и мапера не е било нужно да си остави ръцете и да надуе всичко на макс за едни 500 оборота, без дори да намесваме лаг-а и споол-а преди 2к...мое мнение... Редактирано 1 Април 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FV215B Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Netizen... Да.. 75 коня е по документи, но на диното даде 81к.с преди ремапа. А нужно ли е да имам по-дълго такъв голям пик на нютона, след постигане на максималните конски сили и задържането им до края??? Всичко ми е много противоречиво в крайна сметка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Според мен трябва да се запиташ що за резултати дава въпросното дино. Кола на възраст с каквито и да е компенсации от софтуера на диното, без модификации, ми се вижда доста невероятно да дава повече отколкото е по заводски спецификации. А въпросния пик изглежда като "маркетингов трик" от типа "ебаси как рита на еди-колко-си оборота". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Графиката на въртящият момент да речем изглежда добре, но тази на мощността изглежда абсурдно според мен. Това от дино стенд ли е или някаква програма за телефон? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 (Редактирано) Нали знаеш, че са свързани с формула, няма как едната да е добре другата не...скока от Еверест след пика прави равна мощността. Щом на човека му харесва динамиката ок, но ненужно се товарят компонентите с тоя пик. Защо няма графика сток, за да се види разликата преди ремапа? Редактирано 2 Април 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 23 hours ago, FV215B said: Благодаря ви. На мен ми харесва как върви, но все пак да разбирам че... Не е Ок??? Neotrace... Потърси моля те твоята да я погледна. Аз просто незнам дали да се притеснявам или не. То ест... Дали е добре тази графика или напротив. Не мога да намеря всички графики....изнамерих само тая отпреди чипа. Тва не е толкова важно...по-скоро обърни внимание на кривата на конските сили, как нараства плавно и максимума е някъде след 4000к оборота....докато при тебе е равна от 2500 нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoni Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Ето и моя резултат от днес, преди и след ремапа. Повече от доволен съм. Има доста повече сила особено от 2500 нагоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Всичко изглежда нормално. Резултатът показва, че двигателят определено е в добро състояние. Турбинката има още потенциал но на дюзите не им стига капацитет. Ако сложиш дюзи от BEX ще изкараш още. С тях може и да не ходиш за донастройка. Катализаторът стои ли на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoni Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 преди 43 минути, МММ1 написа: Всичко изглежда нормално. Резултатът показва, че двигателят определено е в добро състояние. Турбинката има още потенциал но на дюзите не им стига капацитет. Ако сложиш дюзи от BEX ще изкараш още. С тях може и да не ходиш за донастройка. Катализаторът стои ли на колата? Вчера беше премахнат ката защото миришеше при по високи обороти. Ами нямам такива амбиции за сега колега. Знам че може повече, но в Адлер ми казаха че това е оптималния вариант мощност-безопасност на 0.95бара и реших да е както кажат те. Загадка е как колата върви на газ до прекъсвач без да е донастройвана и разлика във вървежа почти не усещам, газовата е с компоненти за до 300 hp ...ама все пак. Пробвах я само веднъж на газ де, през останалото време просто се возих до София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 При читаво мапване, обикновено няма ядове да се кара дори със стоковите настройки на ГИ. Аз в момента също съм така, само че с чип на МТМ. С други чипове, които имам готови или от "замунда" има проблеми на газ, дори и с нови настройки, а при някои има проблеми дори и на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoni Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Ами за всеки случай ще ида да я видят, за да знам че няма да имам главоболия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoni Публикувано 8 Април 2016 Доклад Share Публикувано 8 Април 2016 Колата, стана супер и на газ. На 3200/300 на 2ра започва да върти гуми като бясна. Не усещам и разлика между газ и бензин. Повече от доволен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FV215B Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) Почти година мина вече и мисля, че сте прави колеги! Нищо повече от един ритник за миг. А разхода на гориво ми скочи осезаемо. Дори и когато сменям предавките на 2к. и не я изцеждам а си ускорявам плавно и спокойно. И май ще ходя да си върна оригиналния софтуер. Дано само не ми се стори много спряла... Въпреки, че и преди ремапа си вървеше много добре. В крайна сметка се съгласявам с вас, че този чип е некъдърен. Трябвало е да ида другаде. Заключение! Редактирано 14 Март 2017 от FV215B Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Кажи и с какъв мотор си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FV215B Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 преди 14 минути, Buddah написа: Кажи и с какъв мотор си Извинявам се.. Да. 1.4 TDI Не съобразих защото е коментарано по моя въпрос на предната страница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Що чака цяла година, ми не отиде при мапера да си оправи бакиите още тогава? Нали не си очаквал нещата да се оправят от само себе си? И по интересния въпрос е там където са ти правили софтуера и дино тестовете кьорави ли са били, че не са видяли тая равна графика на мощността.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Другият път на морето. А уж Адлер бяха силни откъм дизеловите коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Май не е от Адлер софтуера....или поне диното е правено на друго място..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Това с мощността, дори и да е сарказъм, какво трябваше да значи...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Виж графиката на миналата страница и обърни внимание на колко оборота е постигната максималната мощност.....и какво става след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 16 Март 2017 Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 Ако е от Адлер, трябваше да отидеш да ти я оправят. Няма никакъв проблем и донастрйката не струва нищо. Аз така на моята отидох за донастройка, защото имах 1 бар чак към 4000 оборота. Отидох, обясних, че искам ако може по рано да имам 1 бар, човека свали софта, писа нещо на компа, качи го и колата вече се държеше съвсем различно. Точно както исках, на 3000 заковава 1 бар и държи така стабилно с лек пик до към 1,2 на 4200 оборота и вече към 5000 почва да пада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Колеги можете ли да дадете мнение за моята графика? Колата е А4 Б5 Авант AFN. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване