Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Печката в бензинови 4G дали  има вариант да е само електрическа ?

Пускам си с дистанционното 20мин.  преди да излезна и имам чувството, че не харчи гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_9981.JPGИмате ли идея от какво може да е това. Преди малко ми върнаха колата от сервиза, където проверяваха защо не ми свети левия фар за мъгла. Същия сервиз ми поставиха нов фар след като жената блъсна леко едни на светофар. 

За автоматичното регенериране разбрах и сега я карам, но за тази грешка със системата за гаснене на светофарите съм в неведение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колко минути си пускате сутрин печките?10,20?Как да разбера дали затопля и антифриза,или само вътре духа топло?Дали ще я оставя за 10 или 20 мин. сутрин ,все си е на една чертичка температурата,настройва ли се допълнително и за антифриза отнякъде и какво пише?Сила и градуси на печката няма от къде да се настройват нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пламене може свещта на печката да е заминала и да не стопля добре. Има един клапан, който може да се изключи и да загрява и мотора освен купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, Raino said:

След рестарт още ли стои ?

Да, спирах я няколко пъти - веднъж набързо, веднъж за 5 минути и веднъж за 2 часа - пак същото. И не можа да оправи регенерирането - т.е. още ми стои в сервизен режим, въпреки, че я карах почти 70 км (около час) :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, kpematop написа:

Пламене може свещта на печката да е заминала и да не стопля добре. Има един клапан, който може да се изключи и да загрява и мотора освен купето.

Стефане,топли си ми добре за 10 мин,за 20 мин. става баня вътре...чува си се отвън как с работи,вътре си духа силно/на стъклото и в краката?/,въпроса ми беше че не знам дали топли и мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епа харчи, дизеловата я дават 600-800 грама на час. Има дори настройка за CO на нея :) За бензиновата незнам разхода какъв го дават, ама мисля, че е сходен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/21/2016 at 10:00, kpematop написа:

Когато температурата в ДПФ-а е на над 450 градуса пуска перката за няколко минути да го охлади. Изкарай я колата на околовръстното и я покарай с пълна газ да го регенерираш тоя ДПФ.

Какво значи да регенерираш ДПФ-а?

Идеята е да се "поизчисти" ако нещо има затлачено с повече обороти ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎21‎.‎12‎.‎2016‎ г. at 11:47, kpematop написа:

Аз съм сипвал в София на едно и също място през цялото време, когато карах 2.0 тди и разхода беше твърдо 8, а на борда около 7.0-7.5.

 

Не е гаранция, че като е на едно и също място не може да има разлика. Още повече, че никога не можеш да знаеш колко точно си изхарчил и колко точно си сипал на колонката - невъзможно е.


Борда повече от 0,5 литра не може да ти даде разлика. Ако дава - значи не е калибриран датчика (някой е бъзнал съпротивлението)

 

Относно разхода - нали си съгласен, че това е много много строго индивидуално. Обзалагам се, че ако се кача за едно "кръгче" няма да е под 10 разхода.

 

На ‎21‎.‎12‎.‎2016‎ г. at 11:54, v1ppers0n написа:

А от къде може да е толкова голяма разликата? Аз с 20 лв. едвам минавам 100 км. даже някой път не мога да стигна 100.

 

Единствения начин да си сигурен в това е на абсолютно празен и сух резервоар да налееш 20 лв. бензин/дизел и да караш докато угаснеш и после да го повториш. Всичко останало са хипотези и никой не може да каже колко точно е имало преди да сипеш тези 20 лв и колко точно си сипал. Невъзможно е.

 

И пак казвам - разхода е нещо много индивидуално - в момента колата която карам ми дава и 7 извън града, но дава и 11 извън града - зависи с кои обувки съм :D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново! Искам да попитам при обратен завой или при голям ляв/десен завой с ниска скорост нормално ли е да тресе леко? 3.0 TDI quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.12.2016 г. at 0:01, @mitio написа:

Колеги, 

Както вероятно знаете за 4G, 2.0 TDI е един от моторите засегнати от дизеловия скандал. Привикаха ме миналия месец за ъпдейт на дизеловия фърмуеър, както се изразиха представителите на Ауди, сега било ред на A6-тиците да се ъпдейтват.

Взех си колата вчера след един ден в Ауди. Лично аз бидейки англоговорящ в Германия, не можах да получа точна информация, какво точно променя въпросния ъпдейт. 

Един мой колега немец, също собственик на Ауди преминал през това, твърди че ъпдейта само премахвал "скопената" конфигурация на свободен ход, и можело колата да започне да показва по-реален (висок) разход на гориво. Въпросният почти си заложи мъжкото достойнство, че скопяване на колата няма как да се случи по законен начин, и че няма такава опастност. 

Плюс това, колата дори и с по високи показатели, все още влизала в Евро5 стандарта. 

 

Вас привикват ли ви вече за тази процедура и имате ли идея какво точно променят с въпросния ъпдейт? 

 

Моето наблюдение (за сега само на градско), е че колата стана много по чувствителна в комфорт мод. Именно проблемите за нужда от силно натискане на газта и сравнително твърдата спирачка изченаха. Не мисля, че си въобразявам, колата се държи много по-като за женско каране. Супер софт ми е в момента. Засега ме кефи, но да видим на дълго как ще е. 

 

Ако някой знае, да каже нещо по въпроса... 

 

Поздрави от Франкфурт,

Митко

и мен ме извикаха от ауди за промяна на софтуера. съвпадна ми със обслужване на масло и филтри, за моя изненада заради този проблем ми предложиха две години обслужване, което включва масло и филтри, както и диагностика, всичко това срещу 15 евро на месец за две години. това се води един вид споразумение (извинение) за лъжливия софтуер, а относно поведението на колата наистина има малка разлика, но сега ще я следя внимателно както разход така и като поведение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи 360 евра. И колко смени на масло и филтри ще направиш за тези 2 години?

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори по централния курс е към 705лв...

Две смени, предвид че една туба VAG G 052 195 M4 5л от Ауди Германия идва към 130лв доста скъпи филтри и труд като компенсация за намалената мощност на тракалника са му оферирали :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, CVT написа:

Значи 360 евра. И колко смени на масло и филтри ще направиш за тези 2 години?

от февруари досега имам 30000км, да кажем още две максимум до две години, значи три за 360 евро. но като сложиш и включената диагностика на целия автомобил направо си е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намален бууст има с дизелгейт и оттам става по-лагава на магистрала. 2.0tdi 140/170кс на а4 б8 е исто афектиран от този скандал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след това колата за боклука...по-добре си сменяй маслото на 15к км макс, ако не сматаш да я изхвърлиш след гаранцията тази кола.Това със смените на LL масла на 30к е пълен абсурд дори на чисто нов мотор и супер гориво руснаците имат много обстойни анализи LL и нормални малса разликата е, че хем са по-кофти като характеристики хем я дават я има я не 3-5к км отгоре преди да станат на "минерална вода" като това при нормалните е към 10-12к км...просто е безумие да се ползва 30к км ако се държи на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди дават да се сменя на 30к км, за да намалиш total cost of ownership и да е конкурентно спрямо другите марки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

39 minutes ago, asensi said:

от февруари досега имам 30000км, да кажем още две максимум до две години, значи три за 360 евро. но като сложиш и включената диагностика на целия автомобил направо си е добре.

 

Аз в никакъв случай не бих се съгласил да ми спънат колата на такава цена. Ако искат да го направят, да ми платят поне едно 5 хил. евро компенсация че са ми продали по-слаба кола отколкото си мислех че е. Иначе бих си я карал така, а те да му мислят как да се оправят с германското законодателство!

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

×
×
  • Create New...