Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Привет,

 

За зла участ вчера колата клекнала точно от там от където чувах шума. 

 

Резултата днес от Порше е 2те задни възглавници. Цена 660лв/бр без ДДС, отстъпка и труд :)

 

Другата седмица ги чакаме да пристигнат и да ги сменят. 

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много им е рано на тези възглавници...

Имай предвид, че това е най-евтинито нещо по това окачване.

Задните амортисьори са си цифра, а предните вървят заедно - амортисьор и възглавница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните, да, предните са Х 2.

Като се сметне, че както и при обикновените амортисьори се сменят по два - ляв и десен и става сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Raino said:

Много им е рано на тези възглавници...

 

Ами и аз като я взимах се надявах да е рано за такива ремонти но уви :)

 

Най-вероятно самата възраст на колата играе роля, защото 50,000км не са много дори по нашите пътища. 

 

Реших да ги сменя възможно най-скоро да не замине и компресора покрай тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да са я диагностицирали правилно защото преди 3-4 месеца на една А6ца 4Ф, която падаше само отпред от ляво бяха дали диагноза компресор. Беше абсурдно. Човекът без много да разбира на своя воля си смени предните възглавници и всичко си беше ок.

 

4Г имат склонност да претриват маркучите към възглавниците на едно място при подкалника.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък ъпдейт - вчера я взех, като са сменили възглавниците(и долните шарнири отпред че потропваше). По план трябваше и тея маркучи да се сменят, но като са я разглобили се оказало че мойте им няма нищо. Надявам се всичко да е наред и да няма повече свлечени задници :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Колата ми е А6 2011 год 3.0 тди 245 к.с. на 150 хил. км. Имам следните проблеми които немогат да разрешат майсторите от моя град.При запалване на автомобила около една секунда има странен звук нещо като задиране и чукане и след това си работи нормално мотора.Другото което е при обороти от 1800 до 2000 при подаване на леко газ има виене което изчезва след 2000 оборота чува се най-често при скорост от 100 до 140 км/ч . Сменял съм турбина преди 15 000км но си мисля че може да е гарнитурата защото имах подобен проблем при предния си автомобил,доста майстори не сменят гарнитурата а мажат със силикон.Понякога ми изписва също че системата старт/стоп не функционира може да е свързано и с паленето.Сутрин когато е студено колата след като я запаля и дам на "Д" а държа спирачка  може би от вибрации или незнам какво ми трака пластмасата под подлакатника от страната на возещия се което е адски дразнещо.Благодаря ви предварително и ще чакам вашите предположения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукането при палене на студен двигател е всеизвестен проблем с веригите при 4Г-тата, явно си заминават. Моите вериги (+обтегачи и всичко, което върви с тях) ги смених преди 10 000км и сега нямам никакви проблеми. Да попитам и аз нещо простичко, но с което просто не съм запознат при аудитата... Задна лява врата не може да се отвори отвътре. Предполагам, че е предпазната мярка за деца, за да не се отваря в движение, но как се изключва? Имам и БМВ Е90, като при него си има On/Off отстрани при отворена врата, но на Аудито ми 4Г не го виждам... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Radoslav Yonchev написа:

Задна лява врата не може да се отвори отвътре. Предполагам, че е предпазната мярка за деца, за да не се отваря в движение, но как се изключва? Имам и БМВ Е90, като при него си има On/Off отстрани при отворена врата, но на Аудито ми 4Г не го виждам... 

 

Защитата за деца е на шофьорската врата до командването на прозорците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, Petri said:

 

Защитата за деца е на шофьорската врата до командването на прозорците.

Тя заключва и двете задни врати заедно, или по отделно? Защото само задна лява не се отваря.

ПП: Колата дойде, видях ги, оправи се, благодаря! :D 

Редактирано от Radoslav Yonchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не, някакви модули, съединители и подобни неща са сменили и проблемите продължават. Гаранцията изтече и сега тия идиоти ме карат да плащам аз ремонтите. За 5-ти път я върнах вчера. Вече не знам какво да правя. 3 месеца стои при тях и не могат да я оправят. Писах до германия, но не получих отговор. Дайте някакви идеи какво да правя.

На 2/28/2017 at 16:44, kpematop написа:

смениха ли ти термостата?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кабел и програма, пиши на @kpematop

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...