N1995 Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 (Редактирано) Смяна, не са скъпи има и в olx работещи Редактирано 4 Февруари 2016 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Пробвай първо да го почистиш. На седана имах подобни проблеми, като по едно време се стигна до гаснене на светофари. Старателно почистване и година проблеми нямаше. Предполагам като го свалят, майсторите ще могат да видят дали колелцата са сдали багажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Ще опитаме първо почистване пък после ще видим какво ще се случва. Благодаря много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Супер е с почистване на 2.0 тди особено Чистиш, закрепва за месец два, после вътре зъбните колела на кайма и в двигателя. Ама важно е икономия да се реализира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Зъбните колела нали са отстрани (вън) на дросела как ще влязат в двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 http://olx.bg/ad/drosel-klapa-za-audi-audi-a6-4f-c6-2-0-tdi-i-drugi-modeli-ID5Dm9a.html#d417c3e01dтука е сниман добре дросела, бали го. Аз го смених да ми е мирна главата. Мишо каза да си сложа нов и д ане се занимавам, че може да стане беля и го послушах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Мишо май обича да слага само оргиналдЪ.. ама на тия разпади не е оправдано. Аз също имах този проблем и го оправи със смяна, но първо виж точно от какво е. Може да има нагар по клапата, може и зъбните колела да са чао. Ако е второто, смяна. Иначе не се притеснявай, колелата са капсуловани в моторчето и няма как да отидат в мотора.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Знам само че последните ми 4 коли са имали същия проблем с клапата и досега при никоя не се е налагало ремонт, а само почистване, дори и при доста тежко изглеждащи случаи. Доколкото ми е известно, никоя от тях не е проявила отново симптоми в рамките от 1 до 3 години... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Не е вихрови клапи , а дросел. като превърти дросела и почва да гасне с такова притрисане. Аз моя го сменях Декември поради същите причини. Успех - към 400 лева в на VDO, OEM - 700Колега имаш ли парт. номерът на VDO за да търся в EBay Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Не колега, не съм му обърнал внимание, просто го поръчах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Някой да се е справял успешно с надран дисплей на ММИ-то? С полиране като при фаровете дали ще стане? Чудих се ако залепя отгоре матов протектор, като тези за gsm-ите дали ще има ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Преди малко изчистих грешките и сканирах веднага. Появи се тази: 18348 - Powertrain Databus P1940 - 001 - Missing Message from Control Module for Battery Monitoring - Intermittent Freeze Frame: RPM: 1554 /min Torque: 124.8 Nm Speed: 37.0 km/h Duty Cycle: 15.9 % Voltage: 13.98 V (no units): 994.5 Temperature: 81.0∞C Не знам защо изписва че се е появила при работещ двигател. След като изчистих всички грешки не съм палил колата.Отделно никъде няма информация какво означава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balsagoth Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Здравейте, имам паднали монети в пространството за отваряне на капака на cup holder-a/запалката. В резултат, капакът се отваря на половина и достъпът до запалката е силно ограничен. Има ли лесен начин да се свали капака за да извадя монетите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Днес свалихме дросела и се оказа че направо е здал багажа от към зъбните колела и по специално едно бяло голямо. Та направо нова клапа на ауди поръчах, че не можахме да намерим на Сименс с четири пина всички бяха с пет свалихме вихровите и клапана почистихме ги от смрадта която беше толкова много ,че клапите се затваряха малко повече от половината( накиснати в обезмаслител за 2 часа станаха като нови) Във понеделник сутринта слагаме новата дроселова клапа и гас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Как се свалят задните амортисьори на Авант? Вътре разглабя ли се или са хванати от вънка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Отвън са, с 2 болта отгоре 13ки и един 19 или 21 отдоле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Мерси!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Може на крик пред блока да ги смениш, подкалника трябва да го свалиш. Затягай леко и плавно рапидките на подкалниците, защото може да превъртят в основата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Прахоуловителите ще сменям.Майсторчето е сменяло,мисля че ще се справи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДИМКОВ Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Колеги как кодирате акумулаторите MOLL?Не мога да намеря BEM CODE. http://akumulatori.bg/282/Product/865/MOLL%20110Ah%20M3%20plus%20K2%20double%20lid#info това е акумулатора който купих и не знам как да го кодирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 колега може ли да ме просветлиш за какви кодирания става въпрос,че доста често забелязах че го използвате но не разбирам за какво точно става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 има модул(компютър), който управлява зареждането и консумацията. В него се задава марка и код на акумулатора като го смениш.Ако няма за твоя може да сложиш от подобен друга марка. Компютърът няма да разбере измамата. някой колега тук предполагам ще даде някой код. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Най-добре е да провериш парт номерата на оригиналните акумулатори в ross-tech.com и на база стартов ток и А/ч да си избереш подходящия номер и да го вкараш в батери менажера. Аз така направих като си сменях моя акумулатор (100А/ч). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДИМКОВ Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Оригиналния беше Varta 110Ah и ако кодирането е за него май ще е най-добре да не барам нищо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Просто смени серийния номер и избери същия парт номер като твоя текущия, така батери менажера ще "знае", че си сменил акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts